Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritys päällä 2015 (II)

06.04.2015 |

Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)

Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).

Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)

Kommentit (2455)

Vierailija
1621/2455 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepuliina: kp34/kierto vaihtelee, mut yleensä 30-40. Toivotaan, että sinun oireesi olisivat nyt osumaa.

1622/2455 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konttri: Heh... saitko paheksuvia katseita osakses? vai uskalsitko edes kattoa ympärilles? :D 

Kiitos Kepuliina <3 ja hyvä jos ei tarvii seota ja sekoilla yksinään! :D jos miehet pääsee kärylle meistä, koitetaanko päästä samalle osastolle? :P huudetaan vaan toistemme nimeä niin ne tajuu! ...tai sitten sulkevat meidät sisään entistä tarkemmin ja pidemmäks aikaa :P mullakin on miehen kanssa sellanen suodatin päällä, ettei siitä läpi pääse kun pienet pölyhiukkaset ja silti jo menee ilmeisesti yli :D joten voi, voi, kunpa vaan tietäs! :D :P ja mullakin taas toiveet on ollu muutaman tunnin nousussa. Mitä ihmettä!? en kai mie näin tasapainoton normaalisti ajatusteni kanssa oo ja vaihda mielipiteitäkään yhen äkin ensin toiseen suuntaan ja sitten toiseen. Hullu akka ja sen kroppa! :D 

ON: Onko kellään muuten hajua siitä, millon kemiallisessa raskaudessa tulee oireita ja normaalisti nousee hcg:t? tai siis varmaan aika paljon varmasti vaihtelee ja riippuu millonka se munasolu hipasee kohtua, mutta kun vähän rinnastan tässä näiden oireiden kanssa sitä, kun kerran joitakin vuosia sitten oli kemiallinen raskaus. Sillon perjantaina oottelin menkkoja alkavaks, eikä ne tullu. Aina ennen oli ollu tarkka kierto päivälleen. Aattelin sitten, että jos myöhästyy päivän, niin se voi johtuu ihan mistä vaan ja on normaalia. Mutta sitten kun niitä ei kuulunu lauantaina eikä sunnuntainakaan, aloin jo ihmetellä. Maanantaina alko tulla kaikenlaisia oireita (lähes kaikki on nytkin): nenä tukossa, välillä taas nenä vuoti, alaselkä-kipuja, välillä kylmä ja sitten kuuma, poskia kuumotti, välillä heikko ja välillä jotenkin epätodellinen olo. Tiistaina tein testin, se oli nega ja oireet jatku ja menkat pysy poissa. Soitinkin sitten terveyskeskukseen ja pyysin päästä verikokeeseen ja kerroin tilanteen. Ne vähän nauro että "et sinä mitään raskaana ole" eivätkä halunnu laittaa lähetettä, kunnes tivasin riittävästi ja kerroin että entä jos oon yks niistä harvoista joilla näkyy vaan verestä tehdyssä raskaustestissä. Menin sitten keskiviikkona labraan ja oli aika pettymys kun siellä olikin virtsakokeeseen lähete! ja aattelin että turhaa hommaa, mutta tehdään sitten, kun siellä oon. Torstaina sitten soittivat tuloksen ja se oli positiivinen... sunnuntaina alko sitten mahakivut ja maanantaina menin lääkärille, jollon alko verenvuoto ja mahakivut vaan koveni ja koveni. Terveyskeskuksesta laittovat lähetteen sairaalalle, siellä tutkivat ja sanovat että oli kemiallinen. Meinasin joutuu jäämään sairaalalle, kun koski niin paljon. Joten oon vaan ruennu miettimään että vaikka sillä periaatteessa ei enää tässä vaiheessa oo mitään väliä, niin kiinnostaas tietää että onko se voinu olla "pelkkä" kemiallinen? voiko testissä näkyy vasta viis päivää myöhemmin? ja myöhästyttää menkkoja noin paljon? sekä olla noin kipee ja "oireikas"?

Tuo tapaus oli yllättävän raskas, vaikka olikin vahinko. Ei edes ollu mitään havaintoa, että kortsussa ois ollu reikä (ja yleensähän jos niihin tulee pieni reikä, se repeää kokonaan) tai ois luiskahtanu päältä. Mutta tuon takia tiedän ainakin, että jotkut asiat ainakin toimii tai ainakin toimi sillon yli 4v sitten... ja lisäks voimistu se tunne, että haluun joku päivä lapsia. Ennen tuota en ollu ihan täysin varma hetkittäin, melko varma kuitenkin. Sen jälkeen kun sain olla muutaman päivän raskaana, oon tienny sen 100% varmaks ja sen jälkeen vauvakuumetta on tullu podettua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1623/2455 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon odotellu selkeyttä kiertoon pillereiden lopetuksen jälkeen. Oon tehny muutamat negatiiviset testit ja menkkoja ei vaan kuulu, niin tulin siihen tulokseen, että on vaan kierto pitkittynyt... mutta tänään tuli pari kertaa vessassa pyyhittäessä verta paperiin, mutta siteeseen asti ei ole tullut mitään. Taitaa olla toiveajattelua, mutta voiko ovulaatio tulla niin myöhässä, että olisi ollut kiinnittymisvuotoa? Kokemuksia? Nyt on kp 44 ja hedelmöittyminen olisi voinut olla mahdollista kp 36...

1624/2455 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellou leidit!!

Täällä on taas paljon juttua! Hyvä niin! :) Oon samaa mieltä siitä, että miehet ei varmasti ymmärrä alkuunkaan, miten paljon tämä vauvakuume naisilla päässä pyörii. Mulla ainakin jatkuvasti!! Joka päivä, ellei joka minuutti, niin ainakin kerran tunnissa ajatukset karkaa vauvoihin, odotusaikaan tai yritykseen!! ;) Luulempa, että meilläkin mies varaisi mulle ajan kallonkutistajalle. ;D Mutta minkäs teet?? Ei näitä ajatuksia saa millään sysättyä sivuun. (Ainakaan minulla.) 

Itsellä on kohta takana todella rankka kesäkuu. Työkuviot ovat olleet ihan uudet näin tilapäisesti ja omat lapset ovat tosi vahvasti siihen reagoineet. Eikä todellakaan hyvässä mielessä. Oon niin väsynyt ja tressaantunut. Syksyn työkuviot on taas ihan auki. Oon melkeinpä varma, että meillä ei saada vauvaa alulle pitkään aikaan, mikäli se tressi siihen yhtään vaikuttaa. Nyt meneillään kp26/30-31. Luulen, että tuon kierron voi päivittää noihin lukuihin, kun ovi mukamas oli aiemmin, kuin tuo kp20. (Tai eihän sitä kai voi varmasti tietää, vaikka digi kyllä hymynaamaa näytti. :) Itsellä nyt muutamana päivänä pahoinvointia ja tiedän sen tarkoittavan menkkojen alkua. Niin on ollut aina. Paitsi niissä kierroissa, kun aikoinaan raskauduin. Silloin ei oireita tosiaan ollut mitään. Huono-olo, väsymys ja rintakehään ilmestyneet näppylät. Kaikki ovat mulla selviä menkka-oireita. Voisivat hyvin olla myös raskausoireita, mutta näin ei kuitenkaan ole ikinä ollut. :(  Eipä siis ole toiveet kovinkaan ylhäällä. 

Nyt yritän piristyä, vaikka menkat sieltä alkaakin. Meille nimittäin tulee perheenlisäystä karvaisessa muodossa tuossa suksyn tienoilla!! ;) <3 Sitä odotellessa. Jos pieni karvapallo saisi poistettua tämän äidon tressiä. Taikka sitten se lisää sitä oikein kunnolla jyrsimällä kaikki meidän huonekalut!! ;D 

Aliisia kp26/30-31

1625/2455 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin turhauttava olo taas kun joutuu alusta aloittamaan. No jos tästä kierrosta sitten tärppi kävisi. Puhuin miehen kanssa että jos nyt oikein kunnolla tehtäis talletuksia. Jos se vaikka auttaisi tässä asiassa. Mä oon kaikista raskauksista tullut toisella yrittämällä raskaaksi. Nyt vaan mietityttää vaikuttaakohan toi keskenmeno. Nyt olisi keskenmenon jälkeen toinen yritys menossa. Jännityävää onko mistään koti konsteista apua mitä nyt ajattelin tässä kierrossa käyttää. Ajattelin tikuttaa ovista mutta aloitan 12 päivä ja yleensä saan plussan 13 päivä. Katsotaan onko nyt ajallaan. Kun mulla alkoi muutenkin menkat pikkuisen aikaisemmin. Tää sais olla nyt se normaali kierto. Jotenkin niin turhauttavaa vaan tää odottelu.

Kp4/23-29 

Norappi

Vierailija
1626/2455 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl on taas niin paljon tekstiä että en pysy perässä. :) Kaikki aika menee töissä ja vapaa-aika remontti/muutto hommissa, en edes tiedä mikä kierron päivä nyt on! :D
Yritän tän kaiken hässäkän jälkeen perehtyä taas tähän sivustoon ja liittyä sinne haikara hakoteillä-ryhmäänkin. :)

1627/2455 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat myöhässä, testi eilen nega... Nytköhän se pco taas kävi oireilemaan ja venyyyyyy :(
Kp 32/29 yk7

1628/2455 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh. CB:n digitestillä nega. Meen huomenna verikokeeseen, että tulee nyt joku selvyys tähän asiaan.

Vierailija
1629/2455 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaianas81: pahoittelut, toivottavasti digi näyttäis vaan väärin :(

Annma: toivottavasti sulla olis vaan ollut myöhänen ovis eikä hcg olisi vielä noussut.

On: herkkä testi aamulla nega, menkkaoireilu jatkuu eikä mitään näy. Päätin unohtaa testit viikonloppuun asti ja katsoa sit uudestaan jos ei menkat ala. Tämä raskautumisen ja oireiden ajattelu vie kaiken ajan ja energian :( Olen vaativassa asiantuntijatyössä, jossa käyn pitkiä neuvotteluja asiakkaiden kanssa. Ajatukset saisivat siis olla koko ajan tapaamisissa eikä missään haavemaailmassa. Ottaa niin päähän taas kaikki tämä :(

Vierailija
1630/2455 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaianas81: Mikä kp sulla olis niistä oudoista menkoista laskettuna?

keskenmenon jälkeen havaitsin että raskaustesti antaa hailakan plussan oviksen aikaan. Voisko sulla olla ovis aika?

1631/2455 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä näköjään useammalla samankaltainen tilanne! Minullakin menkat myöhässä. Nyt menossa kp 35/32. Eilen päivällä menin sit tekeen apteq n raskaustestin joka negatiivinen. Odottelen vielä viikonloppuun ja teen clear bluella aamupissasta. Ei jaksais pitkää kiertoa... :/

1632/2455 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emsimmäsenä kysyn että mitä nettiselainta käytätte? Itse olen käyttänyt tähän asti normaalisti mozzillaa mutta nyt kun tulen tänne sivustolle niin tulee laatikko jossa lukee "komentosarja ei vastaa" ja sen jälkeen ei voi enää painaa mitään se niiko vaan jumittuu siihen. Mutta nyt olen cromella ja nyt vielä toimii. :) Anteeksi siis hiljaiselo täällä.

Mulla taas riippuu niin päivästä kuinka paljon vauvoja ja siihen liittyvistä jutuista ajattelen. Todellakaan kaikista ajatuksista pysty miehelle sanoo ku sehä nyt ajattelis vaan etten ajattele enää mitään muuta, haha :D Sit oon miettinyt sellasta et kunjajos raskaaks tulee niin minkälainen työ teillä on että kuinkahan kauan pystytte oleen töissä ennen synnytystä? Itse olen siivooja ja kuitenkin jossain määrissä aika fyysistä hommaa..

Mites te, teettekö raskaustestin miehen kanssa vaiko vaan "salaa" ja viette testin miehenne nenän eteen?

Mitä minulle kuuluu? Kp on tänään 35/34, hyvältä vaikuttaa mutta en oo testaillu, en uskalla vielä, etten pety. Oireita nyt lähiaikoina: 1. Outo päänsärky joka on hetkittäinen mutta oudon siitä tekee kun minulla ei koskaan ole päänsärkyä tai jos on niin pari kertaa vuodessa. 2. Mahassa "paine" välillä. 3. Mahan turvotus illalla. 4. Nälkä melkeen kokoajan, ihan sama kuinka hyvin söis. Lauantaina oli niin kova mahakipu että tuntu et menkat alkaa mutta se olikin vain mahanvääntämistä ja sellainen "tuskanhiki"  ja helpotti kun kävin vessassa, sen jälkeen ohi. Nyt sama tänään töissä ja menin vessaan ja meni ohi. Mitä tämä voisi olla niin ja kakka oli aikas löysää mutta ei niinkuin vettä.

Eilen oli myös epäonninen päivä kun olin pyörälenkillä. Jäin auton alle suojatiellä jota ajoi raskaana oleva nainen. Mutta ei kuitenkaan sattunut mitään paitsi ruhjeilla ja säikähdyksellä selvittiin. Ihme todella, tossa tilanteessa olis voinut käydä niin huonosti! Mä ajattelin sitten kotona että suojelusenkeli oli mukana ja suojeli myös vatsassa olevaa mahdollista vauvaa. <3

MMARIAT1: Me ei olla haluttu kertoo raskausyrityksestämme monelle. Sanoimme vain miehen vanhemmille kun olivat uteliaita,ja sanoimme että vauva saa tulla jos on tullakseen mutta emme muille. Emme jaksaisi sitä turhaa kyselyä jos tää raskautuminen tästä vielä pitkittyy. Kerromme raskaudestakin vasta sitten "turvallisella" puoliskolla eli odotetaan ainakin se 12 viikkoo. Mitenköhä sitä malttaa olla hiljaa? :D Mulla oli ihan sama ekalla kierrolla että tarkailin hirveesti erilaisia oireita ja tosi paljon oireita tulikin mutta ne oli luultavasti jotenkin pilleideiden jälkivaikutuksia. Nyt sitä on vähän rauhottunu mutta ainaku menkat myöhässä herää pieni kiva epäillys :)

KOMPUROIVA HYLJE: kyllä kuulostaa tosi lupaavalta tuo "ällötys" energiajuomista vaikka normaalisti niistä tykkäätkin! :)

JADDE: Kiva kun tulit mukaan! :)

NORAPPI: Toivottavasti löydätte yhteistä aikaa miehenne kanssa. ;) Mäkin kans syön foolihappoo mutta mammavitamiinit alan syödä vasta sit ku tiedän olevani raskaana. Hirveen uteliaana kaikkeen "poppakonsteihin" mitä muut käyttää eli mikäs tää greippimehu tekee? Ja mikäs tää gelee oli mistä kirjoitit? :D

SATUSE: Korjailen vähän mun tietoja: Eli Sarikoo 21v. kp 35/34 yk 4 :)

MINNIMINNI: Toivottavasti miehesi löytää uuden työn ja muutenkin jaksamisia sinne. Toivottavasti saatte sinne perheeseen myös niitä ilonaiheita :)

SOFIAVA: Tervetuloa mukaan! :) Jos saa kysyä niin minkälaiset oireet tuulimunassa oli, samat kuin normaali raskaudessakin?

UUSIOMAMMA: Pidetään peukkuja että tässä kierrossa tärppääs! :)

HAVAIANAS81: Toivottavasti vain testi näytti väärin ja olisit raskaana! :)

1633/2455 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tulee nyt vain nopea ON päivitys. Viikonloppuna oltiin kylässä ja lauantaiset jäätävät vatsan turvotukset ja kivut herätteli toiveita raskautumisesta ja se että alkoholi ei yksinkertaisesti vain maistunut. En saanut mitään missä oli alkoholia alas kurkusta. Sunnuntaiaamuna todellinen syy sillekin selvisi, olin tulossa kipeeks. Sunnuntaista asti oon ollut ihan vuoteen omana hirvittävän flunssan kourissa. Eilen tuli ruskeaa tuhrua, tänään ei enää mitään. Sama homma tuhrun osalta oli tasan neljä viikkoa sitten joten menkkoja odottelen viimeistään perjantaina alkavaksi. Äsken ahmittu suklaalevy puhuu myös vahvasti menkkojen puolesta.

Lupaan lukea huomenna ajatuksella kaikkien kuulumiset läpi olettaen että pääsen jo huomenna töihin ja kunnolla koneen ääreen.

Eich 31v, kp 26/26-29, ya 6/2013 (kkm 2/2015)

1634/2455 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helkkari, Havaiana!!! Toivon sydämestäni että testi näytti väärin.

Onneksi Sarikoolle ei käynyt mitään, vaan selvisit säikähdyksellä tilanteesta. Huhhuh! Niin ja Chrome on käytössä, ja on pelittänyt hyvin.

Tsemppiä Norappi! Uuden kierron aloitus tuntuu turhauttavalta :( Täytyy koittaa miettiä että koko ajan mennään lähemmäs sitä viimeistä kiertoa ennen plussaa ;)

Kompuroiva hylje; en muista bonganneeni mitään oireita kemiallisesta raskaudesta. Menkat tulivat normaalisti, ja sitten n. viikko niiden loppumisen jälkeen alkoivat uudelleen ja jatkuivat tiputteluna. Tein sitten pari raskaustestiä muutama päivä sen jälkeen, ja näyttivät plussaa minkä verikoekin sitten vahvisti. Itse tyhjennysvuotokin oli muistaakseni melko kivuton, ja tiputtelua kestikin sitten hemmetin kauan.. Kukaan ei muuten tainnut ihmetellä naurunhörähdystäni, ovat vissiin tottuneet siihen että mekkaloin toimistolla yksikseni :D Toivotaan että nuo siun lupaavilta kuulostavat oireet johtuvat raskaudesta :)

Guagua; tuo voisi hyvinkin sopia kiinnittymisvuodon ajankohdaksi. Toivotaan parasta :)

1635/2455 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne 30.6.

Dindinden (26v) kp 44/35, yk 5

Dimou (26v) kp 41/? yk 9 (ya 7/14)

Stardust (22v) kp 40/26, yk 3

Dreamer15 (28v) kp 35/30-40, yk 2

Sarikoo (21v) kp 35/34, yk 1

Minniminni (22v) kp 35/32 (ya 3/15)

Minttu (23v) kp 34/28 (ya 6/2014)

Jadde (30v) kp 34/28-31 (ya 3/14)

Annma (33v) kp 32/29, yk 7

EK0025 (40v) kp 32/36, yk 2

Wishes kp 31/34 (ya 2013)

Kikiii (20v) kp 30/30-35, yk 6

Pioni1 (27v) kp 29/34, yk 4

Mmariat1 (23v) 29/28-31, yk 1

Aliisia (25v) kp 27/30-31, yk 3

EICH (31v) 26/26-29 (ya 6/2013, kkm 2/2015 rv 11)

Nillis (28v) kp 26/24-27, yk 15 (ya 6/14)

Kompuroiva hylje kp 26/26?? yk 1

Vavvakuume92 (22v) kp 26/27-29, yk 3

Noorav kp 26/? yk 7

Kepuliina (29v) kp 25/28, yk 1

Diamond11 kp 24/28-30 (ya 2013)

Sofiava (26v) kp 23/31 (ya 11/2014)

Ambrosiaa kp 22/28, yk 2 (tm 3/2015)

Hattu  kp 21/25, yk 1

Kevättähti kp 21/25-31, yk 2

Lumilla kp 18/25-27, yk 8

Tiinu89 kp 18/33-34, yk 3

Supera (20v) kp 19/27-29 (ya 2/2014)

Jannuli85 kp 17/24-28, yk 16 (ya 3/2014)

Hönttentönttiäinen (31v) kp 16/28-29 (km 11/14 rv 15 & km 3/15 rv 9)

Konttri (32v) kp 15/27, yk 15 (varh. km 11/14)

Viivitys (34v) kp 12/25-29, yk 6

Havaiana81 (34v) kp 12/28-31, yk 3

Minea92071 kp 10/28-35, yk 4 (ya 11/2014, tm 02/15)

Uusio mamma kp 9/26

Satuse (40v) kp 7/30-34, yk 2

Norappi (28v) kp 5/23-29, yk 4 (kkm 04/1)

Nuuskiksentytär kp 4/28-31, yk 5

Pinkkidrinkki (35v) kp yk 6?

Odottaa selkeyttä kiertoon

Ainoaa (26v), Jassuu93 (22v), Exile yk13, Exvela (33v), Mwiihh, Soffie (22v), Huolestunut Ensiyrittäjä, Deneira (24v), Henttu89, Noodle (27v), Nuppunella (34v), AnttiAmalia (24v), Kissanainen87, Sunshine14 (31v), Garnet (28v), Henzu, Guagua (26v) MilaNnnkkk

TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET (9 plussaa)

Sminkki 23v. (yk3), Phyllis20 (yk8 ya 4/14), Trooppinen tuuli 32v. (yritystä takana 1v 10kk), Mikka 20v. (yk 1), Luna82 (yk 2), Tipi87 27v. (yk3), JQ 32v. (yk 6), Heinähaave15 26v. (yk3), Seppo07 (yk2) 

HELMIKUUSSA PLUSSANNEET (12 plussaa)

Lefemme (yk 12 ya 3/14), Himja87 (yk2), Ciira (yk 1), Mariele (yk3), MinkaMaaria (yk1), Ambrosiaa (yk 1), Lialia (yk3), MelodyPop 33v. (yk2), MapleWinter 30v (yk2), Elsuli (kkm 12/14), Iica86 28v.(yk4), Mimsuli (yk9) 

MAALISKUUSSA PLUSSANNEET (13 plussaa)

Kastehelmi90, Tinttu89 (yk3, km 10/14), Kikke89 (yk4), Anneleh (yk2), Nepala24v (yk7), Reetwe, Maryy 24v (yk1), Marlener 28v (yk3), Heinähaave15 (ya 10/14, km 2/15), Nelmis (yk 12, ku 11/2014), Tossu83 (yk2), Kiia80 (yk3), Delfi (yk6)

HUHTIKUUSSA PLUSSANNEET (5 plussaa)

Piki piki79 (yk3), Savannah85 29v. (yk 5), Höpötin 26v. (yk4), Vaimomamma89, Zaron 32v (yk 4)

TOUKOKUUSSA PLUSSANNEET (6 plussaa)

Mizi 29v (yritystä yli vuosi), Hilkkak 30v (yk4), Starling 40v (yk3), Jenniferia 24v (yk2), Melinah 24v (yk3), Miinuska15 25v (yk2)

KESÄKUUSSA PLUSSANNEET (leijonien plussakuu)

Mamalukki (leijona) 22v (yk3), Belime (yk2), Pumpuli87 (yk1), HennaS (leijona) 21v (yk2), Tinttu1989 (yk5) EllieP (30v) yk 1

1636/2455 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitin listaa, mutta nuo plussanneiden osuudet eivät vieläkään näköjään menneet ihan putkeen :) Halutaanko muuten pitää ketjussa alkuvuoden plussat, vai napataanko esim. tammi-maaliskuu jo pois? Siellä masut vaan kasvavat kovaa vauhtia :)

Mikä tilanne listan kärjessä olevilla Dindinden, Dimou ja Stardust?

Pinkkidrinkki, tervetuloa! Missä vaiheessa sun kierto on menossa, voidaan päivitellä seuraavaksi listaan tiedot?

Ihanasti tullut taas tekstiä! Tervetuloa uusille ja pahoittelut menkoista/negoista kaikille niihin törmänneille! Tehdään heinäkuusta sitten oikea plussakuukausi!! Oma elämä pyörii tällä hetkellä talon maalauksen ympärillä, eli en ehdi hirveästi kirjoitella tänne, mutta lueskelen kyllä iltaisin/öisin kun pensselit on pesty :) Kohtahan sitä saa ruveta taas tikuttelemaan ovistakin, jibbii!!

Me ei olla kerrottu yrityksestä ja ollaan myös puhuttu, että jos tärppää, niin mennään niin pitkälle kuin mahdollista kertomatta (itsellä toiveissa siis jopa tuonne rv:lle 20). Lähipiiri uskoo, että meidän lapsiluku on täynnä ja ei olla haluttu ottaa paineita kertomalla kolmosen yrityksestä. Molemmista lapsista ollaan kerrottu lähipiirille rv:lla 9, kun mä vaan oksentelin koko ajan, oli hieman vaikeeta piilotella yökkäilyjä, kun oltiin niin tiiviisti vanhempien kanssa tekemisissä silloin (esikoista odottaessa järjestettiin häitä ja toista odottaessa remontoitiin taloa)! Hah, nyt ei ole näköpiirissä mitään tuollaista ja molempien vanhemmat asuvat kauempana, niin periaatteessa tuo "salailu" onnistuisi nyt pidempään jos saataisiin rakkauspakkaus vaan alulle :)

Mun työtä on mahdollista tehdä vaikka synnytykseen asti, sillä työni on lähinnä tapaamisia, palavereja sekä istuma/seisomatyötä tietokoneella. Molemmista lapsista olen ollut loppuun asti töissä, eikä ole tarvinut pitää sairaslomaa ollenkaan :) Molemmat lisäksi syntyivät rv:lla 41+6, joten äitiyslomaakin ehti pitämään ennen synnytystä :)

Kivaa viikkoa!

satu kp 7/30-34 yk 2

1637/2455 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarikoo: Sama homma täällä, Mozillan kanssa käy noin ku sanoit. Toivottavasti se korjaantuu pian eikä kestä kauaa, onneks pääsee näillä muilla vempeleillä kirjottelemaan.

Oon kans miettiny tota testailua, että tekiskös mieheltä piilossa vai ei. Jotenkin ehkä haluaisin tehdä sen ihan vaan itsekseni, koska tuo ukko on kuitenkin sellanen viilipytty niin tokkopa ihmeemmin asiasta (päällepäin) sillai villiintyisi. Vois sitten itekseen ihmetellä aikansa, mutta toisaalta sehän olisi ihan huippu hieno hetki, jos se plussa tulisi ja se sitten yhdessä tavallaan koettaisiin. En yhtään tiiä, saatanpi kysyä mieheltä mitä mieltä on :) 

onneksi sulle ei käynyt pahemmin! Siinä varmasti molemmat säikähditte henkihieveriin, hui! Kyllä oli suojelusenkeli matkassa tosiaan <3 muistan poikaa oottaessani, kun ajoin motarilla vasta sattuneen kolarin ohi niin parkusin kotona sitä ihan hulluna, kun aattelin että oisin yhtä hyvin voinut olla siinä hetkeä aiemmin. Sillon on niin tunteet herkässä.

Mulla on kans ollu noita mahan toiminnallisia ongelmia eli sekasin on ollut ja on edelleen viidettä päivää, ilmeisesti täällä oli joku muukin, jolla on ollut samaa vaivaa. Mulla on nyt 25/28 ja jonkunlaista toivon kipinää olis oireitten suhteen. Toivotaan, että tuo ois merkki raskaudesta! Ja sullahan on kierto jo ylikin :) Tässä oon fundeerannut kovasti mikä päivä sitä testaisi, kun ei tahtoisi turhaan pettyä, en vaan tiedä maltanko oottaa kovin kauan. Tuntuu, että tekis mieli jo nyt testailla, mutta pitää ainakin pari päivää ootella vielä, että säästyis niiltä harmittavaisilta haamuilta.

kompuroiva hylje: osastolla tavataan! :D katotaan kumpi saa vahvemman lääkityksen 8)

No nyt! Käväsin ihan äsken parvekkeella sillai hyvin ripeästi sohvalta noussen (poika teki tuhmuuksia takapihalla) ja kylläpä repäisi alavatsaan äkisti ja kovasti. 

Mies asia vielä mietityttää, kun sanoin tänään miten alkaa jännittää tää loppukierto. Mies kysäsi, että onko hän ihan mulkku, jos ei jännitä? Kun perusteli, että hyvin epätodennäköisesti ekalla tärppää. Mä vaan mietin sitä rukkaa, että miten mahtaa sitten asiaan suhtautua, jos se plussa tuleekin. Kyllä tätä halutaan ja huomaa tuon ukonkin asiaa jo kovin positiivisin mielin miettivän, mutta ihan varppina menee yllättymisen puolelle, vaikka oonkin muistutellut, että niitä vauvoja voi tulla koska vaan, ku ilman ehkäsyä puuhaillaan :)) Mä aina mietin liikaa kaikkea ja mieskin jaksaa siitä vähän väliä antaa noottia, et ottaisin vaan rennommin. Kaipa se ottaa asian ihan hienosti, mää vaan taas ressaan turhia :p

mut tosiaan sen verran ON, että oireet lisääntyy lupaavasti, mutta jalat pysyy maassa (lähestulkoon ainakin) :)

Ainii ja mä opiskelen AMK:ssa ja varmaan viimiseen saakka pystyn olemaan pelipaikalla. Tosin poikaa ootellessa alko supistelut ja kohdunsuu pehmenemään n. 30 viikolla ja välillä jouduin jo sillon saikuttelemaan. Sillon olin töissä kassalla, pankissa ja infossa, paljon jalkojen päällä eli oli vähän eri tilanne, ku nyt :)

1638/2455 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pikasesti kirjottamaan, ennen kun nähdään kaverin kanssa. 

Huh, Sarikoo, onneks ei käyny pahemmin! varmasti säikäytti! ...ja Chrome täälläkin.

Kepuliinan maharepäisy kuulostaa kyllä lupaavalta! ;) mullakin oli niitä aiemmin, mutta tuntuu etteivät enää niin herkästi tule. Viimeks oli eilen kun äkkiä nousin, mutta aiemmin saatto tulla vaikka vähän rauhallisemminkin (ei kuitenkaan varoen) nous istumasta.

Pahottelut Norappi uudesta kierrosta :(

Annma, Minniminni, toivon että teillä ne menkat jää tulematta ja testit muuttuu kuitenkin vielä plussaks! :)

Eich; toivottavasti sullakin jää ne menkat tulematta, vaikka sitä oireet enteileekin. Jospa pikkunen masussa vaan haluu, että äiti syö sitä suklaata? :P niin äiti saa vähän energiaa ja kohta jaksaa sitten ruokkia pikkustakin :)

ON: Eilen yritin käydä miehen kanssa nukkumaan samaan aikaan, klo 23. Mutta tein taas sen virheen, että olin hetken mahallaan ja siitä tulikin taas ällö olo, enkä saanu unta. Joten nousin sitten vielä 24 aikaan ylös vähäks aikaa. Aamulla sitten puol kuuden maissa, kun mies heräs töihin ja rupes syömään aamupalaa, haistoin ruoan makkariin ja taas tuli ällö olo enkä saanu enää unta yli tuntiin. Olkkari ja makkari on siis vierekkäin ja makkarin ovi oli auki, joten ei tarvinnu edes superaisteja haistamiseen :D

Tänään edelleen turvotus jatkuu (kuinka yllättävää), mutta olin yhessä vaiheessa vähän tyhmästä syystä kiukkunen. Lisäks vähän tuntu myös menkkakipuja, joten liekkö ne menkat sitten tulee... tissit ei oo kyllä oireilleet oikein yhtään, ihan pikkuset vaan arat. Ennen menkkoja kun ne kipeyty jo viikkoa tai kahta ennen. Mutta tääkin voi olla nyt niin eri tavalla vasta ekalla luomukierrolla. 

Aiemmin kun aattelin, että tänään alkaa ne menkat, jos on alkaakseen, niin luin vähän lisää netistä, että vaikka jossain sanotaan (mm. tohtori.fi), että dpo 14 jälkeen tulee aina menkat, ellei oo raskaana, aamen. Niin sitten monessa paikkaa on taas, että oviksen ja menkkojen väli on 12-16pv. Argh. Eli, jos tässä nyt tänään ei ne menkat alkaskaan, eikä ne luultavasti ihan kaatamalla kerkeiskään alkaa, tää päivä on kuitenkin dpo 15. Ja huomenna jännitetään taas sitten lisää, jos eivät tänään ala. Laitoin kyllä jo valmiiks siteen, jos valahtaakin ekaa kertaa just sitten kun lähen kohta kotoa... 

Niin, ja sekin piti sanoo, että lueskelin myös eilen kun en unta sillon yöllä saanu, että monella pillereiden lopetus on aiheuttanu samanlaisia oireita kun raskaus ja niin kun mulla; turvotusta, jopa ällötystäkin, erilaisia mahakipuja, hikoilua (ennen 24h vaikuttava dödö vaikutti sen 24h, nyt hikiseen 12h) ym. kivaa jota en nyt tässä äkkiä muista. Joten nää hemmetin oireet voi ihan hyvin olla ihan vaan kropan kettuilua. Tää on joku takasinmaksu ja kroppa kostaa sen, että syötin sille pillereitä ja sain sen erehtymään olemaan raskaana. Ja nyt kun haluisin olla raskaana, se piruuttaan tekee saman mulle ja heittää kaikenmaailman oireita. Murr... Tämä on miun teoria tällä hetkellä :D eikä tänään enää ookkaan enää ollu niin toiveikas ja ihmeeseen uskova fiilis. 

Tään piti olla pikanen kirjotus :P nyt pitää äkkiä rueta kattomaan mitä sitä laittaa päälle!

1639/2455 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, miten kauan Konttri tuo kemiallinen raskaus sitten näky testeissä? Aika kauan kyllä se on sitten "vaikuttanu"... ja kiitos tästä "Toivotaan että nuo siun lupaavilta kuulostavat oireet johtuvat raskaudesta :)" <3

1640/2455 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkista. Täällä mennään 21/27-29. Ja tosiaan kuudes kierto menossa. Tylsää tämä odotteluaika, etenkin kun tylsä lääkäri oli niin pessimistinen oviksen puuttumisesta tässä kierrossa. Voiko muuten limoja tulla ovismaisesti ilman itse ovulaatiota? Olen itse huomannut, että osassa kiertoja on todella selkeät limat ja joskus ei mitään muutoksia.

Kävin työpaikkalääkärillä väsymyksen vuoksi pari kuukautta sitten, ja tuo tarkisti kilppariarvot. Ne ainakin olivat kunnossa raskautta ajatellen.

Iloista viikkoa kaikille!