Yritys päällä 2015 (II)
Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)
Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).
Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)
Kommentit (2455)
Dreamer15 no kiva, että ootte jokatapauksessa saanut hyödynnettyä vaikka ovis olisikin myöhästynyt! Meillä on aika tärkeää oviksen bongaus kun ei olla sänkyhommissa mitään niin sanottuja kaneja sillai luonnostaan :D eli siis jos mentäis vaan pelkällä normihommailulla niin pitäis käydä aika hyvä tuuri että osuis oikeaan ajankohtaan. Tuo natiainen kun on vielä antanut oman silauksensa tähän hommaan, ei oo kauhean spontaania tuo seksin harrastus enää :D Viikonloput on vähän helpompia kun mies on kotona päikkäreiden aikaan niin ei tartte aina kauhean väsyneenä yrittää jaksaa hommailla :)
Pinkkidrinkki tervetuloa! Toivottavasti lääkäri oli väärässä oviksen suhteen ja nyt tärppäisi tässä kierrossa :)
Kissanainen87 jos sulla oli viikko sitten ovis niin varmaan viikon päästä voi sitten testata. Tai niin mä varmaan tekisin sun tilanteessa.
Kikii tuo on kyllä totta, ei ne oireet juurikaan eroa... Harmi, olis kiva tietää heti suoraan että "Jep, paksuna ollaan!" ja vaan varmistaa testillä :D Toivottavasti tämä on nyt sun viimeinen kierto piiiiitkään aikaan ;)
On piti tulla nyt päivittämään kun napero nukkuu ja mies on rimpsalla... Tuli tuossa päivällä mieleen kun mä oon aikamoinen kusiviskuri. Eli siis mä en todellakaan pysty pidättämään pissaa niin kauan kuin noissa ovistesteissä suositellaan. Eilen ja tänään onnistuin siinä kuitenkin aika hyvin ja rupesin miettimään, että jospa ne tummat viivat johtuukin siitä, koska ovislimoja ei ole näkynyt. Eilen kyllä oli mukamas vähän sellaista kananmunalimaa, mutta ei sitä ole enää näkynyt ja viimekierrossa mulla oli sitä kolmena päivänä, eli eilinen oli suurella todennäköisyydellä väärä hälytys... Mielenkiinnosta tein uuden ovistestin sellaisella mun normi pidätyksellä ja ihan haalea viiva tuli :/ Äh, oisin niin toivonut kierron lyhenemistä! No eipä tuolle mitään voi... Toisaalta ihan hyvä, koska mua alko jo harmittaan, että jos en nyt sitten osaakkaan tuon lisääntyneen valkovuodon seasta bongata ovislimoja niin munhan pitäisi sitten joka kierrossa tikuttaa! Suunnitelmana kun on ollut, että tämän kierron tikutan, seuraavassa kierrossa varmistan että osaanko bongata limat oikein ja sitten saa tikuttelut olla taas hetkeksi, mikäli luotan omaan arvostelukykyyni :D
Tiinu89 kp15/33-34 yk3
Uusi vauvapalstalainen ilmoittautuu!
Olen 26-vuotias ja naimisissa ollut reilu neljä vuotta. Aloitettiin vauvakuumeilu viime vuoden puolella. Ehkäisy jätettiin pois marraskuun alussa. Loppiaisena saatiin plussa raskaustestiin ja muutama viikko myöhemmin tämä todettiin tuulimunaksi. Uutta plussaa ei ole tullut yrityksestä huolimatta, mutta toivoa vielä on.
kp20/31 Yrityskierroksissa oon mennyt sekaisin luullun raskauden ja tuulimunan poistumisen vuoksi.
Heips. Nyt menossa siis kp 6/26
vielä viikko ovikseen. Sitten uusi yritys.
Peukutetaan kaikille yrittäjille ja plussanneille.
Tää kierron loppuun odottaminen tuntuu kestävän ikuisuuden. Eilen illalla ja tänään ollut hieman samantyylistä paineen tuntua alavatsassa kuin mitä kuukautiset aiheuttaa, mutta jos kuukautiset alkaa niin niiden pitäisi alkaa vasta viikon päästä. Muutamana viime päivänä on turvottanut, muttei kuitenkaan sillein söin vähän huonosti ja nyt turvottaa -tyylisesti. Huomaan myös paljon ajattelevani, ettei kuitenkaan ekalla kerralla onnaa. Vuorokaudesta on huomaamatta vapautunut tunteja pähkäilyyn.
Heissan naiset!
Kuulkaas onko täällä muita kenellä on todettu monirakkulaiset munasarjat tai onko kenelläkään tuttua tms kenellä olisi?
Kun mä sain tossa viimeviikolla lääkäriltä lausunnon kotio, että jos en tämän kesän aikana (eli ensikuu aikaa) saa itse ovulaatiota bongattua niin pitäisi varata aika julkiselle puolelle.
Nyt mua mietityttää, että mikä se hoito muoto sitten on? Lääkkeitä? Muuta? Mulla nyt tuo on kumminkin jo todettu, että ei hidasteen syytä tarvitse enää niinkään etsiä...
Jänskättää ihan älyttömästi kun en tiedä yhtään mitä tuleva tuo, olen kyllä koittanut googlettaa, mutta en silti saa selkoa tähän.
Olisi kanssa kiva kuulla, että miten on hoitojen jälkeen sitten sujunut, tai niinkun onko raskautunut nopeastikkin? :)
Tällästä tänään, oikein hyvää sunnuntaita kaikille<3
Kikiii kp 28/30-35 yk 6
Kikii, googlaile lyhenteellä pco, varmasti löytyy juttua vaikka muille jakaa :) Tässäkin ketjussa on monia samasta ongelmasta kärsiviä ainakin ollut, en osaa tähän hätään sanoa onko vieläkin, mutta juttelua asian tiimoilta on. Ongelmahan monilla pco:n kanssa on just tuo, että ei ovuloi, ainakaan joka kierrossa, joten ensisijainen hoitomuoto on sen aikaansäänti lääkkeellisesti, clomifen ja letrozol ainakin yleisesti käytettyjä lääkkeitä. Julkisella puolella tätä ovulaation induktiota kokeillaan muutama kierto (enintään 6?) ja sitten jatketaan kovempiin hoitoihin.
JADDE Tervetuloa ! Meillä on suurinpiirtein samoihin aikoihin aloitettu yrittäminen eli 2/2014, olen sinua kumminkin kymmenen vuotta nuorempi, mies reippaasti yli 30. Me ollaan lapsettomuushoidoissa julkisella puolella, kuinka kauan olette jonottaneet ja millä alueella, jos saa kysyä. Meillä syy miehessä, siittiöitä liian vähän ja epänormaaleja, menemme ivf:ään.
Mä oon kans tuskastunut tän asian kanssa, koska meidän elämästä ei mitään muuta puutu kuin se nyytti. Mitä kauemmin tää yrittäminen jatkuu, sitä epätoivoisempi olen, vaikka nyt apua on tulossa, onneksi ! huh. Tsemppiä teille !
KIKII Kaverilla pco myös. Tehtiin heti ovulaation induktio + inseminaatio hoitomuotona. Hän raskautui, mutta raskaus meni alkuvaiheessa kesken. Keskenmenosta toipumisen jälkeen ivf, joista heillä on nyt lapsi heti ensimmäisestä ivf hoidosta. Tämä kaikki tehtiin 1,5 v aikana (puolivuotta raskautumiskieltoa keskenmenon takia) alkututkimuksista ivf:stä tulokselliseen raskaustestiin ! :) Täälläpäin ei tosiaan jahkailla julkisella puolella kovempiin hoitoihin menossa monia kiertoja, varsinkin jos on selvä syy miksi ei raskaudu. Siksi itselläkin suuret toiveet ivf:n onnistumiseen nopeasti ! :)
ON Kiertopäivä 17. Mahdollinen ovis on hyödynnetty kyllä ja no lippu korkeella vaikka usko ei kovin suuri olisikaan. Oon miettiny noita ovistestejä, että oonko ny tehny aina väärin kun oon aamupissasta tikuttanu ? :D ei jumalauta (anteeksi kielenkäyttö) :D Varmaa toista sataa euroa siis hukkaan, enkä oo ikää bongannu ovulaatiota :D ihmekkää jos oon kerta väärin kuseskellu käsilleni, mun miehellä tapana sanoa, että taasko sä kuset siellä käsilles, kun testailen :D
Fiilis on parempi, rahat on hoitoihin säästössä ja töitä on onneksi paljon, saa muuta ajateltavaa. Mulla on ihan mahdoton asuntokuume, asumme rivitalossa ja haluan isomman asunnon. Tämä kuitenkin tulee vasta ensi keväänä ajankohtaiseksi, mutta saakai sitä jo vähä katsella ? :D Tänään tullu semmonen onnellisuus - aalto, oon ollu niin onnellinen kaikesta mitä mulla on ja varsinkin tuosta rakastavasta miehestä ja muutamasta karvasesta haukkuvasta lapsesta :)
Lisää aurinkoisia päiviä kaikille ihanaiset naiset ! :)
kp 17/27-29 ya 2/2014
joku vois seuraavaan päivittää, kun väärä kiertopäivä.
Nyt eletään kp 32/32 ja tämäkin päivä alkaa pian olemaan ohi... :D en ole uskaltanut testailla vielä, mutta tänään alkoi vähän jännittään, jos menkat ei alkaisikaan! Rinnat on kyllä todella arat, mutta lähinnä rintojen sivuilta. Myös turvoksissakin ovat. Aamuisin masu pömpöttää ihan kunnolla ja välillä särkee juuri niinkuin menkkojen aikaan. Yritän vielä pidättäytyä testaamisesta, josko kyseessä vain vähän pidempi kierto. Jos ei ensi perjantaihin mennessä ei menkat ole alkaneet, taidan hipsiä apteekkiin ostaan testiä. :) yritän pysytellä neutraalina, mutta samalla pidän salaa mielessäni peukkuja.
Hattu ja Minniminni: Toivotaan parasta, että olisi teidän plussakuu nyt!
On: Täällä menkkajuilintaa havaittavissa ja herkkä testi nega. Mieliala maassa ja riitelin miehenkin kanssa, kun kaikki ottaa päähän. Söin jäätelön ja 3 riviä suklaata, joten kaikki menkkojen merkit havaittavissa, blaah :(
Huomenta!
Tervetuloa uusille palstailijoille :)
Nuuskiksentytär; harmi että tässä kierrossa kävi näin :( Raastavaa kun toiveet on nousseet korkealle ja joutuu pettymään. Voisiko olla niin että ovulaatio oli myöhemmin, ja siitä johtuen menkatkin myöhästyivät?
Pahoittelut kaikille tässä kuussa pettyneille, toivotaan onnistumisia heinäkuussa :)
Minniminni; toivotaan plussaa teille :)
ON; ovistestit loppuivat lauantaina, enkä ollut muistanut tilata uusia. Tämä kierto mennään ilman testejä loppuun..ihmeen orpo olo kun on tottunut tikuttamaan ja nyt mennään vaan tuntemusten perusteella. Lauantaina ei tullut viivaa vielä ovistestiin mutta lauantain ja sunnuntain kipuilut olisivat sopineet ovulaatioon(en kyllä ymmärrä että miten ovis olisi voinut olla silloin kun ei tullut testiplussaa aikaisemminkaan). Täytyy jatkaa tarkkailua vielä :) Viime viikolla kävin siellä lääkärissä, ja hyvältä vaikuttaa; torstaina siis näkyi vasemmalla puolella johtofollikkeli, ja kohdun limakalvo oli jo yli 7 mm(huomattava parannus kun maaliskuussa samalla kiertopäivällä oli vain 4 mm mikä on ehdottomasti liian vähän kiinnittymistä ajatellen). Tuli todella helpottunut olo :) Kaikesta sitä täytyy riemua repiä :D
Noista oviskivuista kyseltiin jokunen sivu sitten :) Minulla on päiviä ennen ovista vihlontaa munasarjoissa, toisella puolella enemmän. Itse oviksen olen mielestäni bongannut hemmetin kovista kivuista jotka kestävät jonkin aikaa. Lisäksi on ollut turvonnut maha ja ihan ensioireina naaman kukkiminen. Tuo viimeinen ei kyllä välttämättä pidä kutiaan kun tässäkin kuussa tuli niin aikaisin..taisi johtua juhannuksen herkutteluista ;)
Heippa!
Seurailen teitä aktiivisesti edelleen, sen verran tärkeä tästä ryhmästä tuli ettei malta pysyä poissa.Elän jotenkin ihan jokaisen kierrossa täysillä mukana ja toivon niitä plussia! <3
MINNIMINNI: Sinun kirjoitukses osu silmään kun kerroit rintojen olevan sivuilta arat. En tiedä onko se tietty sinulla ns. normaali oire ennen menkkoja mutta kerronpa oman tarinani: Minulla on siis kaksi keskenmenoa takana ja niistä jäi selvästi normaaliin kiertoon "oireeksi" nännien arkuus joka alkoi joskus kp 20 ja loppui vähän ennen menkkojen alkua. Tätä ei siis ollut ennen keskenmenoja. No nyt toukokuun puolivälin jälkeen alkoi menkat ja jälleen normaaliin aikaan alkoi nännien kipu, se kesti ehkä pari päivää pitempään kun yleensä josta innostuin jo mutta niinhän se lakkasi. Oireeksi kuitenkin jäi juuri tuo rintojen arkuus sivuilta joka oli ihan uutta ja ainut syy miksi tein edes silloin raskaustestin. Ja silloinhan se plussa pärähti. Kunpa sinullakin tuo tarkoittaisi samaa!! (:
TINTTU1989, tänään Rv 6+0
Heippa uudet ja tervetuloa mukaan! :) Heippa myös muille tasapuolisesti, taas on tullut paljon juttua tänne :)
Itse olin jo niin oireileva, mutta joka aamu sitä vaan herää eikä oikein mitään "klassista" oiretta tunnu raskautta ajatellen ilmaantuvan. Alavatsa on kipuillut, nivuset myös, mutta oon ollu jossain mahapöpössä, kun vatsa menee vähän väliä sekaisin, niin oon aatellut, että ne vaivat tuntuu myös tuolla kohdun puolella. Ei oo rinnat arat, ei pahaa oloa eikä oikeen väsyä tai viluakaan. Nyt on jo dpo 10 ja voisin kuvitella jo jotain tuntemuksia tulleen, kun on aina ennenkin tullut :p No juu, mutta ei se mitään. Uutta putkeen sit vaan ens kierrolla :)
Ihanaa, että alkoi lämpimät kelit! Aikakin kuluu kivasti, kun pääsee paremmin ulos. Eilen poljettiin 15km pyörälenkki ja poju 6v jakso hienosti. Tarkotus oli mennä puolet lyhyempi, mutta eksyttiin :D
Plussatuulia kaikille! <3
Kepuliina kp 24/28
Ainiin EllieP: Joko sait vahvan plussan testiin? :)
No niin ja apua! Kolmatta päivää kestävän "krapulan" kunniaksi tein just RFSU:n testin (muuta ei enää ollut yöpöydän laatikossa) ja siinä on kaksi selkeätä viivaa. Toinen on vaan vähän hailakampi kuin toinen. Ja mullahan oli jopa puolukkapäivät, tosin aika hämärät sellaiset.
Kävin taas tyhjentämässä lähiapteekin digi-testeistä et voi testailla uudelleen.
Pää ihan sekaisin.
HAVAINAS81: Onneksi olkoon tosi paljon! Ihana kuulla plussauutisia! Tulihan meitä vielä kesäkuussa ja vielä on pari päivää aikaa ;). Toivotaan parasta kaikille joilla on nyt loppupäivät kierroissa menoillaan.
Kepuliina: Oli tosi kiireinen viikonloppu. Eilen illalla palattiin kotiin ja tein testin nyt aamulla ja tuli selkeät kaksi viivaa. Ei enää haamuviivoja! :) Nyt olen siis jo vähän hengähtänyt helpotuksesta. Toivottavasti pikkuinen nyt vaan pysyy matkassa. Varasin jo ekan Neuvolan heinäkuun loppuun. Pitää malttaa odottaa sinne asti siis. Sulla onkin jännä viikko nyt! Toivon niin plussaa sulle! :)
Aion siirtyä tunne plussaneiden keskusteluun! Toivottavasti näen teistä kaikki siellä pian!!!! :)
Eich: Kiitos tuosta "sun oireista on koko ajan tullut mulle vahvemmin vaan tunne siitä, että oot raskaana.. Toivotaan että näin on." se lämmittää niin mieltä :))
Nuuskiksentytär: Oon pahoillani menkoista :( oisivat saaneet jäädä tulematta.
Tervetuloa Pinkkidrinkki! :)
Kikii: Toivottavasti sitä ens yk:ta ei enää tule! ;)
Harmi, kun Minmar lähti täältä. Toivottavasti tulee kohta takasin kertoen hyviä uutisia :)
Konttrille onnittelut muhkeista limakalvoista! :D
Havaianas81: Oih, ihanaa, plussauutisia! paljon, paljon onnea!! :)) toivottavasti pieni pysyy kyydissä lopppuun asti!
Ihanaa Elliep, (jos vielä täällä käyt lukemassa) että viivat vaan vahvistuu ja pystyt vähän hengähtämään! ja sullekin tietysti toivon samaa, että pikkunen pysyy kyydissä loppuun asti! :)
ON: Pysyin täältä ja muilta kuumeiluun ja vauvoihin liittyviltä sivustoilta viikonlopun melkein kokonaan poissa. Mies sano, että turhaan joka asiasta luen, kun kyllä sen tietää sitten onko raskaana vai ei, kunhan sen aika on tms. Ja turhaan lueskelen koko ajan yms. Onhan se niinkin, mutta vaikee tässä on olla miettimättä asioita. Tää on kuitenkin miun kroppa, josta huomaa kaikkea paremmin, ja miunhan sisällä se pikkunen kasvas, jos on kasvaakseen, joten hankala olla aattelematta joka kummallista, erilaista tai epätyypillistä asiaa jota tässä kropassa (vai liekkö sitten päänsisällä) tapahtuu.
Täällä on oireilut edelleen jatkunu. Niin kylmä ei tosin oo enää ollu, mutta onhan tuo ulko- ja sisälämpötilakin noussu tuon lämpimän sään takia. Eilen tuli taas huono olo autossa ja se huono olo jatku vielä jonkun aikaa autosta päästyäkin. Ja perjantaina taas, kun meille tuli vieraita, yli puolet ajasta pötköttelin vaan sängyllä kovien maha- ja kylkirepäsyjen takia. Turvotus taas... ehkä vähän pienenemään päin, mutta edelleen sitä riittää ihan kiitettävästi. Ja edelleen myös väsyttää. Nukuin sitten viime yönä 10 tunnin unet ja vielä tunnin päiväunet kaupanpäälle :P
Tässä muutaman päivän jo uskoin siihen, että oisin raskaana, aattelin jopa että oon raskaana kunnes toisin todistetaan :D mutta tein sitten lauantaina testin ja negahan se oli. Aattelin vähän sillä logiikalla, että kun on paljon oireita, niin hormoonit ois jo noussu tarpeeks :P noh, siitä tuli vähäks aikaa lannistus, mutta sitten uskoin taas. Ja eilen illalla en enää nukkumaan käydessä ollu välillä varma ja taas sitten toisaalta olin :P ja tänään tein sitten uuden testin aamulla, tänään kun on jo dpo 14. Ja edelleen negatiivinen sellasella netistä tilatulla 25mIU-testillä. Ja sen jälkeen enpä oo oikein uskonu raskauteen. Vähäks aikaa on pienen pieni toivonkipinä noussu, mutta sitten oon taas aatellu, että ei tästä tainnu ekasta kerrasta raskaaks tulla, mikä ei kyllä yhtään ihmetytä. Hartiapistoskin alko jo, mitä mulla on menkkojen aikaan ja joskus muutenkin. Joten eiköhän ne sieltä ala... varsinkin kun tämän päivän vaa'alla käynti ennakoi jo pienellä painon nousulla tulevia menkkoja ja niiden tuomaa turvotusta (joka mahtuu mihin mahaan???). Ja eilen jo sovittiin yhen kaverin kanssa, että nähdään huomenna illalla. Jos huomenna starttaa kp 1 tai ainakin vuoto ja kivut alkaa siihen malliin, että uus kierto on alkamaisillaan, niin en tiedä miten jaksan sen kaverin kanssa nähä... rupes jo melkein heti kaduttamaan, että huomiselle treffaaminen sovittiin. Miks miun pitää heti jo ottaa tää näin raskaasti ja olla hyväuskonen hölmö... eikä mulla oo edes rahaa ostaa sitä itselle hyvitys Red Bullia ja jotain muuta hyvitystä :P enkä edes vielä jaksa saada toiseen kiertoon joutumisesta mitään muuta hyvää irti, kun että voin sitten muutaman energiajuoman juoda enemmän :D ja ehkä muutaman päivän päästä alan ajattelemaan sitä, että painoa kerkee saada sitten enemmän pois. Jos ottas vähän nopeemman tahdin operaatioon vähäks aikaa, saa nähä. Niin.. tosin, luomupuuhailut voi jatkuu vielä ;) eli ei oo pillerit eikä raskaus-hormoonit (jotka vois tehdä miusta ihan hirveen akan) vaikuttamassa. Noh, tulihan sieltä jotain hyviä puolia. Pitää koittaa vaan aatella niitä, vaikka en nyt vielä jaksa niistä oikein innostuakkaan... Jooh, mies tulee kohta töistä kotiin joten pitää lopettaa nää lätinät.
Onnea Havaiana ja Elliep; kyllä täältä vielä perästä tullaan :D
Kiitos, Kompuroiva hylje, muhkeat limakalvot aiheuttivat spontaanin naurunhyrskähdyksen avokonttorissa :D
Helkkari, nyt tuntuu että ei tunnu missään mitään. Koko päivän on ollut kipuilematon olo vaikka nyt pitäisi olla H-hetken käsillä. Mitähän nyt on meneillään..täytyykö tässä vielä poiketa apteekin kautta ja jatkaa sittenkin sitä testailua?! Luin jostain että Clomifen aiheuttaisi todella nopeat hormonipiikit, ja että kannattaisi testata ovulaatiota sekä aamupäivällä että illalla jos niitä syö. En kyllä jaksa uskoa että huippu olisi onnistunut livahtamaan testien välissä. Ja ultrassakin näkyi vielä munasoluja. Tosin niitäkin voi kypsyä lääkkeellä useampia. Ärsyttää kun en tiedä että missä mennään :D
Onnea EllieP ja Havaianas81! Onnea loppukiertoon kaikille tasapuolisesti ja pahoittelut menkoista ne kohdanneille :(
On: menkkakivut vahvistuvat, joten eiköhän ne sieltä kohta ilmesty. Eilen illalla taas roskishaamu,tänääm nega.
EllieP ja Havaianas, onnea hirmusesti kummallekkin! Toivotaan, että ette palaa takaisin tälle palstalle ainakaan 9 kuukauteen! ;) Kuulumisia olis tietty välillä kiva kuulla :)
Dreamer15: Ei oo kivoja nuo roskishaamut, mutta onhan tuossa pikku mahdollisuus aina, jos ei menkat alkaiskaan. Toivotaan, että sun kohdalla on niin :) Onko kierto sulla jo pitkällä?
ON: Soutaa ja huopaa täällä taas näitten oireitten kanssa. Alkaa jo oma pää kyllästyttää. Joka toinen tunti on toiveikas olo ja joka toinen taas realisti/pessimistimieli nostaa päänsä. Onhan tässä vielä 4-5 päivää menkkojen alkuun niin eihän sitä tiiä ennen, ku alkavat. Tänään on armoton väsy vaivannut aina ajoittain, välillä on pakko kaatua kyljelleen, vatsa on kipeä edelleen niin suolesta, vatsalaukusta, ku kohdun tienoiltakin, alaselkää juilii, tissit on himpunvähän kipiät niitten reunamilta, mut nännit ei oo kipiät niinku yleensä näin menkkojen lähestyessä. On kyllä kiukuttanu ja itkettäny tänään, on se sit tuleva pms tai jotain muuta nii en tiiä :p Hitto, jos ukko tietäis miten paljon mää tätä hommaa kelaan mielessäin! Varais varmasti ajan psykiatriselle :D mut eiköhän tää oo tässä tilanteessa naisen oikeus ja taakka ;)
Kompuroiva hylje! Sä kirjotat niiiin ihanasti, kiitos piristyksistä! :) Tuntuu, etten oo hullu yksin :p
Heissan kaikki!
Tulee taasen pötkössä sori... :// Ensiksi pahoittelut kaikille menkoista & negoista, joku kaunis päivä se plussa sieltä tulee teillekkin<3
Sitten tervetuloa uusille, tänne mahtuu hyvin joukkoon!
Noista oireiden metsästyksestä jne. Mä kuuntelin kroppaani kun hullu yk 2 asti, mutta sitten loppu se into. Se oli tyyliin tätä "nyt on vilu varmasti oon raskaana, tissit vähän arat joo tää on varmasti oire" jne ei luoja tein itselleni hallaa :D Muutenkin alkuraskauden oireet ei niinkään eroa menkka oireista joten on vaikea sanoa niihin mitään kun voi johtua joko noista tai mistä vaan. Tissit kipeät, ärtyisyys, selkä kivut, maha pömpöttää jep. Väsymys voi johtua hyvin esim. stressistä tai huonosti nukutuista öistä, pieni kuvotus voi johtua ihan mistä vaan. Joten jooh mä en siksi aijo kummastella enään mitään :D
ON: Rinnat kipeytynyt entisestään, hyvä että pääsin tänään ees sängystä ylös :// Perjantain juhlat "juhlittu" & nyt vaan venailen menkkoja alkavaksi ensiviikolla yh. Vähän tylsää kun tässä vaiheessa ei ole oikein mitään kerrottavaa :D
Hyvät loppu viikonloput kaikille!
Kikiii kp 27/30-35 yk 6 pliis ole viimeinen ;)