Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritys päällä 2015 (II)

06.04.2015 |

Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)

Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).

Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)

Kommentit (2455)

1581/2455 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkoo: kiitos ja toivottavasti teilläkin plussaillaan pian :)

Ovulaatikivuista lueskelin vähän taaksepäin keskustelua. Itsellä ilmeisesti oviskipua vain oikeallapuolella, tämä ihan uusi tuttavuus ilmestyi vasta muutama kuukausi takaperin. Aikaisemmin en oli huomannut mitään, enkä ensimmäisellä kipuilu kerralla edes tajunnut että kipu ilmenee aina kierron n. Puolivälissä. Ovulaatiotestejä en ole koskaan tehnyt, ehkä seuraavilla kierroilla jos ei tärppää.

Sellainen kysymys tuli mieleen että oletteko puhuneet yrityksestänne kuinka paljon läheisillenne ja ystävillenne? Itsellä tekisi mieli puhua mutta ajatus siitä jos raskautuminen hankaloituu en haluaisi kuunnella kyselyitä kuinka etenee.

1582/2455 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elliep ja Eich: Heh, no hyvä että sain naurut aikaseks :D miun mies ei varmaan heti etes älyis, jos veisin jonkun märän liuskan jossa on viivoja :D luulisin, että on niin tottunu näkemään vaan sellasia puikkoja jossain elokuvissa, mainoksissa yms. :) Mutta tuo CB:n digitesti on oikeesti ollukin sitten juhlallinen! :)

Stardust: Höh, sais sulle jo ne viivat piirtyä sinne testiin! ;)

Annma: Oliko se miten herkkä testi? jospa se plussa tulis vielä sieltä. Vielähän peli ei oo menetetty! :)

Sarikoo: Juu, onhan tää vähän outoa tää turvottelu. Tääkään päivä ei tuonu asiaan muutosta, heti herättyä huomasin että maha on edelleen kun pallo. Ja jostain kumman syystä paino ei oo edes noussu tään turvottelun ansiosta :o paino on edelleen hitaassa laskusuunnassa, niin kuin pitääkin, mutta mitä tää "aines" joka saa mahan turpoomaan, sitten on. Jos se ois nestettä, luulis just painossa näkyvän selkeesti. Ei tämmöseks mahaa saa muutamalla desillä nestettä :D Toivottavasti sullakin ois tuon turvotuksen aiheuttaja ihana pikkunen <3

ON: Ei onneks eilen yhtään toiveet noussu, kun huomasin kylmästä hytistessäni, että posket helottaa punasina ja kuumina :o :D vaikka olin käyny jo aiemmin päivällä suihkussa, olin illalla niin kylmissäni, että kun mies halus töiden jälkeen mennä illalla saunaan, olin innoissani menossa mukaan, että tulis välillä lämmin :) aiemmin kun ei edes ruoan teko kuuman lieden edessä, pitkät housut, pitkähihanen sekä t-paita päällä lämmittäny tarpeeks :o Lisäks oireina tai "oireina" oli eilen tukossa oleva nenä, vähän kurkkukipua, ääni käheä, kun koitin rueta nukkumaan mahallaan, tuli ällö olo, kauhee nälkä jo muutaman tunnin päästä edellisestä ruoasta, kipu heti häpykummun yläpuolella, mahalla (en pystyny paikantamaan missä kohtaa) nukkumaan käydessä ihan kun pistellevä/kirvelevä tunne, mutta ei kuitenkaan niin että se ois tullu kipua. Ei oo ennen ollu tuommosta tunnetta, enkä osaa sitä kunnolla kuvata. Niin ja muutamana iltana on tullu nyt päänsärkyä, joka on tullu aika yhenäkin, on kestäny vaan vähän aikaa ja lähtenykkin yhtä nopeesti kun tuli :o eli ei oo mitään migreeniä, tai ois tullu juotua liian vähän tms, kun se kerran iteksiään tulee ja menee. Ja sitten kun lisään tähän sen joitakin päiviä sitten olleen reisikivun, sekä aiemmin nivuskivut, joita kumpiakaan ei ennen oo ollu, alkaa jo kuvitella kaikenlaista... olin jopa illalla nukkumaan käydessä ihan varma, että kyllä siellä joku kasvaa. Jos tästä muutaman päivän päästä menkat alkaakin, tipahdan niin paljon lujempaa, kun mitä oisin kuvitellu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1583/2455 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMARIAT1: Mies ei luultavasti oo puhunu kellekkään, hänet tuntien. Ite oon tämän palstan lisäks kertonu yhdessä endo-ryhmässä. Mutta irl-ihmisistä tietää vaan kaks hyvää kaveria, jotka ei varmasti mene kertomaan asiasta eteenpäin ja joille muutenkin oli helppo asiasta puhuu. Yks hyvä kaveri ei ikinä haluu ite lapsia, joten tässä tapauksessa en aio hällekkään, niin kuin en isälle, veljelle tai muille läheisille ihmisille kertoo, kun vasta sitten kun kerrottavaa on. Eli jos tulisin raskaaks ja ainakin ois varmistettu, ettei oo tuulimuna, kemiallinen ja kasvetaan oikeessa paikassa, niin sitten voi rueta harkitsemaan kertomista. En tiedä pitäskö 12 viikkoon asti tietoa, ehkä, mutta toisaalta jos jotain kävis aiemmin, ois hyvä saada tukeakin... toinen vaihtoehto jollon kertosin, on sillon jos yrittämisessä menee kauan ja joutuu hoitoihin.

1584/2455 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa taas! Anteeksi kun mä oon nyt näin hiljainen täällä, mutta on nyt niin monta rautaa tulessa ja vähän tylsä vaihe kierrossa meneillään, että ei vauva-asiat ole ihan päällimmäisenä mielessä vaikka ovista silmällä pitäen olen muistanut limoja tarkkailla ja joka päivä uittaa liuskaa ;)

Huhhuh, kuinka paljon testiä tänne on tullut, ihanaa! :D Kova lukeminen, mutta hyvä juttu, että keskustelua on, olis tosi kurjaa kirjoitella tänne jotain yksinpuhelua! :) Varmaan unohdan kommentoida jotain mitä olisi tarkoitus kommentoida, kun tätä juttua on tänne niin kivasti siunaantunut :)

Ensiksi, suuret pahoittelut roskishaamuista, negoista ym :/ Miksei nykyään pystytä tekemään sellaisia testejä, että niihin ei kertakaikkiaan tule mitään näkyviin edes sen testiajan jälkeen! Kun vaikka se testiaika kuinka on mennyt ohi, niin tottakai siinä toiveet herää, että jospa raskaushormoni ei vain ole ehtinyt vielä nousemaan...

Ja sitten Nuuskiksentytär..... Voi ei, NEGA! Äh, toivottavasti vain nousee hcg hitaasti sun tapauksessa! Mulla oli yhessä kierrossa menkat 6 päivää myöhässä ja kyllä söi naista! Toivottavasti sun menkat on useita kuukautisia myöhässä ja tulee korkojen kera sitten synnytyksen jälkeen! (tarkoitan siis jälkivuotoa, en supermenkkoja koko loppuelämäksesi :D)

Elliep! Mahtavaa, suuret onnittelut, toivottavasti viiva vahvistuu ja kirppu on tiukasti kiinni! :)

Pioni1 Mä ainakin viimekierrossa tunsin kipua alavatsassa hieman vasemmalla puolella. Se säteili myös nivuseen ja vasempaan reiteen niin, että ei meinannut saada millään hyvää asentoa kun menin nukkumaan. Oletan sen olleen oviskipua, mutta varma en ole. Siitä kuitenkin n. 2 viikon päästä alkoi menkat, että saattoi hyvin johtua juuri siitä.  Sitä edellisessä kierrossa sellaista ei tuntunut, mutta en tiedä oliko silloin koko ovista ollenkaan kun kierto venyi.

Täälä puhuttiin noista raskaustesteistä... Mä tykkään myös itse sellaisista vähän juhlavimmista testeistä Kompuroivaa hyljettä lainatakseni :D Kokemuksesta tiedän, että en siihen liuskatestin positiiviseen tulokseen tule niin paljoa luottamaan, että se testailu jäisi siihen. Apteekista on haettava se juhlavampi testi varmistamaan asia :) Raskauskeijusta tuli edellisessäkin yrityksessä kaupanpäällisenä jotain erittäin herkkiä testejä, ja ne ei ainakaan näyttäneet yhtään sen tummempaa viivaa kuin apteekin oma testikään. Ne olivat silloin muistaaksen David merkkisiä, silloin ainakin niin sanotusti turhia, koska ei sen tummempaa viivaa tullut. Ei muista erittäin herkistä ole kokemusta, mutta kannattaa varmaan hankkia sellaisia jotka on joku muu todennut hyviksi, jos haluaa oikeasti aikaisemman oikean tuloksen. :)

Joku mainitsi tekstissään keksityt raskausoireet. Mun mielestä se kuulostaa tosi hassulta, eikai niitä oireita kauheasti voi keksiä? Siis tarkoitan, että ne vaan johtuu sitten jostain muusta kuin raskaudesta. Täälä kuitenkin on tosi moni lopettanut vasta pillerit ja oma hormonitoiminta vasta heräilemässä eli niitä uusia oireita tulee hyvin todennäköisesti. Toisilla kroppa toimii kunnolla heti saman tien, toisilla menee vuosi eli muutoksia ja uusia oireita voi tulla joka kierrossa vaikka yritys pitkäksi venyisikin. Tuntemukset ovat sitten vain oireita menkoista tai jostain ihan muusta jos kerran eivät ole raskausoireta. Olkaa siis itsellenne armollisia :) Raskautta toivoessa sitä kroppaa kuulostellaan niin kamalan tarkaan niin tulee varmasti huomattua sellaisiakin oireita joita on aina ollut, mutta niitä ei ole vain noteerannut. Asia erikseen tietysti, jos jostain kissan hännän asennosta (mahtava esimerkki.....) aletaan päättelemään jotain, mutta sitten pitää vain pistää jäitä hattuun, jos se vain mitenkään on siinä tilanteessa mahdollista ;)

Oireiden kyttäyksestä ylipäätään. Sitä me varmaan kaikki tehdään :) Esikoista yrittäessä kyttäsin tosi paljon ja olin ihan maassa aina kun menkat alkoi. Nyt olen huomannut, että innostus on laantunut yk1:sen jälkeen ja viimekierto meni aika rauhallisesti enkä nostanut turhia toiveita. Alavatsatuntemukset kun olivat aikalailla samanlaiset kuin edellisessä kierrossakin vaikka jotain eroja oireissa olikin. Toivotaan, että te jotka painitte nyt innoissanne (ja myös varmaan vähän tuskissannekin) näiden raskausoireasioiden kanssa, pääsisitte seuraavasssa kierrossa helpommalla, niinkuin minä. Toivotaan tietysti, että seuraavaa kiertoa ei tule! :)

ON: täälä ei ole vieläkään näkynyt kuivaa kautta, vieläkin siis kovasti toivon, että olisi kroppa palautunut edellisestä raskaudesta :) Maanantaina tuli melko tumma viiva ovistestiin ja herättelin toiveita, että olisko kierto lyhenemässä mutta ti-to tuli taas tosi haaleat viivat. Eli oli varmaan saman tyylinen homma kuin joku täälä aiemmin kirjoitti, että oli saanut ovisplussan muistaakseni viikon välein. Ovislimoja ei ole näkynyt, tänään kuitenkin oli vähän sen tapaista, eli josko se ovis tulisi kuitenkin aiemmin kuin sitä odotin saapuvaksi. Toivotaan, toivotaan :) Ovistestikin tänään taas tosi tumma, mielestäni tummempi kuin maanantaina. Ei kuitenkaan ovisplussa vielä. Jatketaan tarkkailua, toivon kovasti että kierto lyhenemään päin. No kyllä sen tässä parin päivän sisällä huomaa, että oliko taas joku turha lh:n kohoaminen vai kertooko tälläkertaa saapuvasta oviksesta.

Tiinu89 kp14/33-34 yk3

1585/2455 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti nyt muistaessani tulla vielä sanomaan tuosta oireilusta, että mulla on nyt muutaman päivää ollu myös ripuli, joten se voi edesauttaa tuota painon laskua. Tosin ei varmasti nyt niin paljoa, että ns. jättäs alle turvotuksen tuoman painonlisääntymisen ja kun ei miun koko aikaa tarvii rampata vessassa, mutta 3-4 krt/vrk vähintään. Ja se mikä on myös jännä, yleensä jos mulla on tulossa flunssa (nyt kun on tätä nenän vuotamista ja välillä tukkosuutta, kurkkukipua, kylmämistä + eilen äänen käheyttä) niin mulla se alkaa ensin aina kurkkukivulla. Ja seuraavana päivänä tulee sitten rintakipu + nuha. Mutta nyt nää menee sekasin päällekkäin ja vaihtelee millon mikäkin on + tää on kestäny useemman päivän, että luulis flunssan tulevan kunnolla kohta päälle jos on tullakseen, eikä näin vetkutelis. Ja sekin oli eilen kummallista, että kun olin muutaman päivän haaveillu energiajuomasta ja nyt sitten eilen tuli sellanen avattua ja juotua, sen jälkeen tuli ällö olo :o ei oo sitäkään ennen tullu. Mutta jos tuolla masussa pienokainen kasvas, niin ei haittaa yhtään jos energiajuomat ällöttää. Sitten en kuitenkaan voi niitä enää juoda, jos plussa pärähtäs testiin. :)

Ja juu, Tiinu89, en miekään plussan tullessa sellaseen liuskatestiin luottas jos saisin plussan :D pakko ois joku muu testi käydä. Tosin en tiedä noistakaan miun Kiinalaisista testeistä, että luottasinko. Pakko ois varmaan lähtee ostamaan tai pyytää miestä tuomaan töistä tullessaan vakuuttavamman testin :D vaikka tiedän että plussa on aina plussa, se ei sitä väärin näytä, niin silti :D tai sitten testasin jollain apteekin testillä esim. parin päivän päästä (eli todennäkösesti heti samana päivänä tai seur. päivänä viimestään) :D 

1586/2455 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille :)

Täällä keskuteluun mukaan liittyy 30-vuotias ensimmäisestä lapsesta haaveileva nainen. KP 30/28-31 YA 3/014.

Ollaan aloitettu yritys maaliskuussa 2014 ajatuksella, että tulee jos tullakseen ja kesäkuussa 2014 aloitettu ihan tosissaan yrittämään kera ovistestien. Tässä vuoden aikana on pettymyksiä kerennyt tulla jo lukuisia ja ollaan hoitojonossa julkisiin lapsettomuushoitoihin. En ikinä uskonut, että lapsen saaminen tulisi olemaan näin vaikeaa, vasta nyt totuus on tullut vasten kasvoja :/

Tällä hetkellä on taas jännittävät päivät menossa kun kohta pitäisi uuden kierron alkaa. Kuukausi sitten päätin (tai no olen tainnut päättää jo monesti aikasemmin kuitenkaan siihen pystymättä), että lopetetaan yrittäminen, mutta sehän on aivan mahdottomuus. Kaverit sanoo "mä oon kuullu, että jos lopettaa yrittämien niin sitten tulee tulosta". Noh miten lopettaa kun sitä lasta toivoo enemmän kun mitään ja sen saamisen mahdollistamiseksi sitä seksiä pitää harrastaa ovulaation aikana eli laskea missä vaiheessa kierto on menossa ja vaikka kuinka yritän olla yrittämättä niin ei onnistu :D Ehkä tiedätte mitä tällä ajan takaa :)

Onko täällä muita joilla on yrittämistä takana jo yli vuosi ja on iältään lähellä 30 vuotta? Olisi ihana löytää täältä vertaistukea ja jakaa kokemuksia.

Nyt aivan uutena tuli viime ovulaation aikaan ja ovulaation jälkeisen seksin harrastamisen jälkeen aivan mahdottomat yhdyntäkivut. Näitä minulla ei ole ikinä ennen ollut? Mietin jo olisiko tämä merkki mahdollisesta raskaudesta? Kipu tuli seksin jälkeen ja kipu tuntui kohdassa missä normaalisti on ovulaatiokivut ja oli todella voimakasta.

Mieheni ja minä olemme molemmat niin toiveissa saada perheenlisäystä, mies on ollut ihana tuki vaikeina hetkinä kun tämä tuntuu mahdottomuudelle <3

1587/2455 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompuroiva hylje, sun oireista on koko ajan tullut mulle vahvemmin vaan tunne siitä, että oot raskaana.. Toivotaan että näin on. Muistaakseni muullakin oli ripulia ennen plussatestiä ja olin myös töistä pois flunssan takia joka ei sitten kunnolla alkanutkaan. Pidän sulle kovasti peukkuja <3 mehän mennään muistaakseni aika samoilla kiertopäivilläkin. Mulla ei tosin juuri mitään normaalilierrosta poikkeavaa oiretta tai ainakin kaikki pyrin tulkitsemaan perus pms oireiksi. Vaikka toisin silti salaa toivon ihan muuta.

Tervetuloa Jadde. Itse olen 31 j yritys aloitettu jo kaksi vuotta sitten. Alkuvuodesta yksi kkm. Piti jo kesäkuun alussa lähteä tutkimusjonoon, mutta päätettiin lykätä vielä syksylle ja kokeilla josko saataisiin omin avuin toisen kerran raskaus alulle ja paremmalla onnella. jos ens viikolla alkaa menkat niin sit varmaan yritän varata aikaa elokuulle..

1588/2455 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANNMA: pahoittelut negasta! Vielä ei kuitenkaan oo toivoa menetetty tästä kierrosta!
JADDE: tervetuloa mukaan! :)
KOMPUROIVA HYLJE: Mä oon energiajuomaholisti, mutta vähentänyt nyt yrityksen aikana tosi paljon. Ja sama juttu kävi mulla pari pvä sitten, ällötti Battery niin että annoin miehen juotavaks :D
On: täällä ei mitään uutta kerrottavaa..

1589/2455 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla puhdas nega ja nyt illalla sitten alkoi kp1. Olipas lyhyt kierto. En kyllä yhtään ylläty kun oli eka kunnon kierto keskenmenon jälkeen. Hyvillä mielin uutta kohden.

Voiko joku päivittää mun kohdan. Norappi 28v kp1/28-29 yk4 kkm 04/1

Saas nähä miten uudes kierron kanssa käy kun juuri kun oletettu ovis olisi niin pitäisi mennä mun vanhempien kanssa mökille. Pitää keksiä joku keino millä saisi talletuksia tehtyä. Nyt pitää suunnitella asiaa.

Norappi

1590/2455 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne 27.6.

Dindinden (26v) kp 41/35, yk 5

Nuuskiksentytär kp 40/28-31, yk 4

Dimou (26v) kp 38/? yk 9 (ya 7/14)

Stardust (22v) kp 37/26, yk 3

Dreamer15 (28v) kp 32/30-40, yk 2

Sarikoo (21v) kp 31/35, yk 1

Minniminni (22v) kp 31/32 (ya 3/15)

Minttu (23v) kp 31/28 (ya 6/2014)

Jadde (30v) kp 31/28-31 (ya 3/14)

Annma (33v) kp 29/29, yk 7

EK0025 (40v) kp 29/36, yk 2

Wishes kp 28/34 (ya 2013)

Kikiii (20v) kp 27/30-35, yk 6

Pioni1 (27v) kp 26/34, yk 4

Minmar (30v) kp 25/30-35, yk 3

Mmariat1 (23v) 25/28-31, yk 1

Aliisia (25v) kp 24/36-40, yk 3

EICH (31v) 23/26-29 (ya 6/2013, kkm 2/2015 rv 11)

Nillis (28v) kp 23/24-27, yk 15 (ya 6/14)

Kompuroiva hylje kp 23/26?? yk 1

Vavvakuume92 (22v) kp 23/27-29, yk 3

Noorav kp 23/? yk 7

Kepuliina (29v) kp 22/28, yk 1

Diamond11 kp 21/28-30 (ya 2013)

Ambrosiaa kp 19/28, yk 2 (tm 3/15)

Hattu  kp 18/25, yk 1

Kevättähti kp 18/25-31, yk 2

Lumilla kp 15/25-27, yk 8

Tiinu89 kp 15/33-34, yk 3

Supera (20v) kp 15/27-29, yk 10

Jannuli85 kp 14/24-28, yk 16 (ya 3/2014)

Hönttentönttiäinen (31v) kp 13/28-29 (km 11/14 rv 15 & km 3/15 rv 9)

Konttri (32v) kp 12/27, yk 15 (varh. km 11/14)

Viivitys (34v) kp 9/25-29, yk 6

Havaiana81 (34v) kp 9/28-31, yk 3

Minea92071 kp 7/28-35, yk 4 (ya 11/2014, tm 02/15)

Uusio mamma kp 6/26

Satuse (40v) kp 4/30-34, yk 2

Norappi (28v) kp 2/28-29, yk 4 (kkm 04/1)

Odottaa selkeyttä kiertoon

Ainoaa (26v), Jassuu93 (22v), Exile yk13, Exvela (33v), Mwiihh, Soffie (22v), Huolestunut Ensiyrittäjä, Deneira (24v), Henttu89, Noodle (27v), Nuppunella (34v), AnttiAmalia (24v), Kissanainen87, Sunshine14 (31v), Garnet (28v), Henzu, Guagua (26v)MilaNnnkkk

TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET (9 plussaa)

Sminkki 23v. (yk3), Phyllis20 (yk8 ya 4/14), Trooppinen tuuli 32v. (yritystä takana 1v 10kk), Mikka 20v. (yk 1), Luna82 (yk 2), Tipi87 27v. (yk3), JQ 32v. (yk 6), Heinähaave15 26v. (yk3), Seppo07 (yk2) 

HELMIKUUSSA PLUSSANNEET (12 plussaa)

Lefemme (yk 12 ya 3/14), Himja87 (yk2), Ciira (yk 1), Mariele (yk3), MinkaMaaria (yk1), Ambrosiaa (yk 1), Lialia (yk3), MelodyPop 33v. (yk2), MapleWinter 30v (yk2), Elsuli (kkm 12/14), Iica86 28v.(yk4), Mimsuli (yk9) 

MAALISKUUSSA PLUSSANNEET (13 plussaa)

Kastehelmi90, Tinttu89 (yk3, km 10/14), Kikke89 (yk4), Anneleh (yk2), Nepala24v (yk7), Reetwe, Maryy 24v (yk1), Marlener 28v (yk3), Heinähaave15 (ya 10/14, km 2/15), Nelmis (yk 12, ku 11/2014), Tossu83 (yk2), Kiia80 (yk3), Delfi (yk6)

HUHTIKUUSSA PLUSSANNEET (5 plussaa)

Piki piki79 (yk3), Savannah85 29v. (yk 5), Höpötin 26v. (yk4), Vaimomamma89, Zaron 32v (yk 4)

TOUKOKUUSSA PLUSSANNEET (6 plussaa)

Mizi 29v (yritystä yli vuosi), Hilkkak 30v (yk4), Starling 40v (yk3), Jenniferia 24v (yk2), Melinah 24v (yk3), Miinuska15 25v (yk2)

KESÄKUUSSA PLUSSANNEET (leijonien plussakuu)

Mamalukki (leijona) 22v (yk3), Belime (yk2), Pumpuli87 (yk1), HennaS (leijona) 21v (yk2), Tinttu1989 (yk5) EllieP (30v) yk 1

1591/2455 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi päivitys! Miten se taas heitti tuon lopun tekstiosan miten sattuu?? Oon vakuuttunut, että vika on koneen asetuksissa, esikatselussa näytti tekstit olevan ihan paikoillaan.. SORRY leidit :(

Tervetuloa uusille ja tsemppiä jännäilyyn!! Kivasti uutta tekstiä tullut!!

Itsellä menossa tylsät vuotopäivät, eli ei mitään uutta raportoitavaa.. greippimehua menee ja kohtahan voi aloittaa jo tikuttelunkin :) SItä odotellessa talon maalaushommia, menee päivät nopeasti!

Kivaa viikonloppua!

Satu 4/30-34 yk 2

1592/2455 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kohdalta loppui jännittämään, aamulla testiä tehdessä alkoi menkat. Se siitä sitten. Voiko tällainen pitkä kierto jotenkin liittyä tammikuussa lopetettuihin pillereihin ?
Kp 1 /28-31 yk 5

1593/2455 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kirjoittelusta, teidän kuulumisia on aina yhtä kiva lukea :) Itselläni menossa tänään kierro toiseksi viimeinen päivä, enkä ole tikuttanut vielä ollenkaan! Päätinkin tämän kierron alkaessa että en turhaa tikuttele, ettei tule turhia pettymyksiä. Eiliseen asti olin todella toiveikas kun pms oireita ei juuri ollut, mutta nukkumaan mennessä alkoi kaameat alavatsakivut, joiden perusteella luulen menkkojen alkavan vuorokauden sisällä :/ muutenkin eilinen oli minulle ja miehelleni raskas päivä, kun hän jäi työttömäksi. Lähiaikojen rahatilanne voi olla tiukka ja tiedän sen aiheuttavan meille paljon stressiä :( Asioilla on kuitenkin tapana järjestyä, joten jäädään odottelemaan. Nyt vauva-asiatkin tuntuu kaukaisilta, joten jos ne menkat alkavat, seuraavalta kierrolta en odota paljoa...

Vierailija
1594/2455 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut menkoistasi Nuuskiksentytär :( Ja Minniminnille jaksamisia, toivottavasti miehesi löytyy nopeasti uuden työpaikan!

Liittyen keskusteluun siitä, kuinka aiemmin on ollut kontrollifriikki ehkäisyn kanssa: itsehän käytin usein tuplaehkäisyä kierron puolivälissä 10 vuotta sitten. Lapsi olisi pilannut silloisen elämäni totaalisesti. Silti testailin aina kun menkat viikon pari myöhässä. Voi kun olisin silloin tiennyt, että litrakaupalla saa sitä siemennestettä sisälleen saada ja silti testi vaan näyttää negaa :(

On: Eilen aamulla testi odotetusti nega. Nyt on kaikki tuntemuksetkin kadonneet. Ehkä se alavatsakipu viime viikolla liittyi ovikseen. Tosin en kyllä limoja bongannut. Kurjaa, jos en tässä kierrossa ovuloinut sit ollenkaan :(

1595/2455 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ajattelin hakea greippimehua. Jos vaikka siittä olisi apua. Onko mitään muuta koti konstia? Mulla menee mamma vitskut, foolihappo lisänä ja gelee. Sitten tänään haen tota mehua. Mua ärsyttää tässä kierrossa että meni kaikki suunnitelmat uusiksi. Katsotaan miten kierro lähtee etenemään. Sitten se on kanssa huono että ovulaatio sattuu osumaan niin että mies on iltavuorossa. Aamulla on hankala kun esikoinen nukkuu samassa huoneessa meidän kaa. Kaippa sitä jotain keksii. Tuntuu että alkaa stressiä tuleen mulle tähän kiertoon.

Norappi

1596/2455 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minniminnille tsemppiä :)
Täällä menossa kierron 26pv, hermot kirellä ja vatsa turvottaa niin että menkat olisivat alkamassa.. Testejä kävin kyllä ostamassa josko eivät ilmaantuisikaan. Ehkä tämä yk1 on jännin ja sitten rauhoittuu :)

1597/2455 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdinkin viimeksi toivottaa kaikki uudet tervetulleiksi! Kiva että meitä on täälä näin paljon, ei pääse keskustelu tyrehtymään! :)

Pahoittelut menkoista Norappi! :( toivottavasti pääsette hyödyntämään tämän kierron oviksen, miehesi iltavuorosta huolimatta! Meilläkin esikoinen nukkuu samassa huoneessa meidän kanssa, vähän vaikeuttaa talletuksia ;D

Nuuskiksentytär pahoittelut myös sinulle. Toiveet nousee jo niin kovasti kun menkat on myöhässä. Ehkä sulla tuli ovis myöhemmin tai jäi kokonaan tulematta, kun kerran kierto venyi? Harmillinen juttu joka tapauksessa :(

Minniminni harmillista, että miehesi jäi työttömäksi! Minäkin toivon hänelle pikaisesti uutta työpaikkaa! :) Toivottavasti sun menkat ei kuitenkaan alkaisi vaikka epäiletkin niin käyvän.

Dreamer15 pahoittelut negasta, toivotaan että viimeviikolla oli ovis vaikka et limoja bongannutkaan! Vai pääsittekö hyödyntämään? Jos kuitenkin sattui olemaan ovuloimaton kierto niin toivon sinulle pikaista menkkoja alkamista, että pääsee uuteen yritykseen! :)

On ovistesti taas tänään tosi tumma, ei vieläkään silti ovisplussa. Ehkä se lh on nyt sitten kunnolla nousussa ja ovis olisi tuloillaan. En usko että tässä viikonlopun aikana kuitenkaan, kun ei ovislimoja kyllä vielä ole. Vieläkin toivon, että kierto edes vähän lyhentyisi kuitenkin :D alunperin kun odottelin ovista tuonne ensiviikon torstaille...

Tiinu89 kp15/33-34

Vierailija
1598/2455 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinu89: toivottavasti kiertosi lyhenee, tiedän kuinka ahdistavaa on elää pitkän kierron kanssa :(

Ollaan hyödynnetty kyllä koko yrityksen ajan ja vähintään joka toinen päivä yritetty. Meillä kun ei ole vielä lapsia niin ei ole ainakaan sitä ongelmaa ollut löytää aikaa. Kesäloma loppuu huomenna niin ens kierrossa tietenkin taas työstressi ahdistamassa, mutta siitä nyt ei eroon pääse koskaan.

1599/2455 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ja moi. Kirjoitan ekaa kertaa tänne, neljättä kuumeiltu puoli vuotta. Lääkärissä kävin tässä alkukierrossa ja todettiin, ettei ovista ole todennäköisesti tulossa. Ovisoireet kyllä bongasin selkeinä, liekö sitten kuvittelua kaikki. Vähän turhauttaa jo, ikää mulla kuitenkin jo 35 ja jos se neljäs on tullakseen, saisi nyt alkaa tärppäillä. Plääh.

1600/2455 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tais olla viikko sitten ovis..koska pitäis näkyä testeissä.. ku mulla ei ole tuota kiertoa..