Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritys päällä 2015 (II)

06.04.2015 |

Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)

Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).

Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)

Kommentit (2455)

641/2455 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanainen, hyvä jos odottaisit 14 päivää, eli siihen asti kun menkkojen pitäisi alkaa. Mä testasin viimeksi ihan tavallisella halpisliuskalla, Citymarketin Pregcheck liuskalla 9 päivää oviksen jälkeen ja sain haamun mutta viikon päästä meni kesken tai no oli kemiallinen raskaus.
Täytyy muistaa, että jokaisella näyttää eri aikaan, jotkut saa plussan ennen menkkoja, jotkut saa ekan plussan vasta viikko tai kaksi myöhemmin.

Vierailija
642/2455 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittelen listaa, hetki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/2455 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne 13.5.

Starling (40v) kp 38/33 yk 3  

Mila Nnnnkkk (22v) kp 35/26-28 yk 5   

Garnet (28v) kp 34/29-36 yk 1   

Miinuska15 (25v) kp 33/30-43 yk 2   

Dindinden (26v) kp 31/35 yk 4   

Melinah (23v) kp 29/30-32 yk 3   

Dimou (25v) kp 29/~38 yk 8 (ya 7/14)   

Supera (20v) kp 28/27-29 ya 2/14  

Tinttu1989 kp 28/28-40 yk 4 (km 10/14 ja 3/15) 

Minea92071 (25v) kp 27/26-31 yk 2 (tm 2/15, ya 11/14) 

Sunshine14 (31v) kp 26/24-27   

Finest (27v) kp 26/26-28 yk 6   

Nuuskiksentytär kp 26/28-30 yk 3  

Laulurastas83 kp 24/26 yk 5

Hönttentönttiäinen (31v) kp 24/28 (km 11/14 rv 15 & km 3/15 rv 9)   

Jannuli85 kp 23/25-30 yk 14 ya 03/14   

Henzu kp 21/29 yk 2

Konttri (32v) kp 21/29-30 yk 13 (varh.km 11/14)   

Viivitys (33v) kp 20/25-29 yk 4   

Muskottipähkinä (25v) kp 20/30-31 yk 9   

Lumilla kp 18/25-27 yk 6   

Noorav kp 18/? yk 6   

Aliisia (25v) kp 17/30-31 yk 2   

Stardust (22v) kp 17/? yk 2   

Wishes kp 16/34 ya 2013  

Werus (30v) kp 15/27 ya loppuvuosi -12   

Heta87 kp 15/27-28 ya 2/2014

Pioni1 (27v) kp 15/34 yk 3   

Kikiii (20v) kp 13/30-35 yk 5   

Minmar (30v) kp 13/30-35 yk 2   

Uusio mamma (40+ v) kp 12/? yk 2  

Legolatar (27v) kp 12/30 yk 12   

Annma (33v) kp 12/29 yk 6   

HennaS (21v) kp 11/34 yk 2  

Vavvakuume92 (22v) kp 10/27-28  yk 2   

Mamalukki (22v) kp 8/24-? yk 3  

Vierailija (37v) kp 7/28 ya 2012   

Kevättähti kp 7/25-32 yk 1 

Maikku79 kp 7/28(-33) yk 12   

Belime kp 6/28-29, yk 2

Diamond11 kp 3/28-30 ya 2013

Tiinu89 kp 3/32 yk 2

Nillis (28v) kp 2/24-27, yk14

Odottaa selkeyttä kiertoon:

Ainoaa (26v), Jassuu93 (22v) (km 3/15), Ambrosiaa (tm 3/15), Exile yk13, Exvela (33v) yk1, Mwiihh yk4, Soffie (22v) yk6 ya 11/14, Huolestunut Ensiyrittäjä yk 6 (k 10/14), Deneira (24v), Henttu89, Noodle (27v) yk 2, Nuppunella (34v) yk 11, AnttiAmalia (24v), Kissanainen87

TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET (9 plussaa)

Sminkki 23v. (yk3), Phyllis20 (yk8 ya 4/14), Trooppinen tuuli 32v. (yritystä takana 1v 10kk), Mikka 20v. (yk 1), Luna82 (yk 2), Tipi87 27v. (yk3), JQ 32v. (yk 6), Heinähaave15 26v. (yk3), Seppo07 (yk2)

HELMIKUUSSA PLUSSANNEET (12 plussaa)

Lefemme (yk 12 ya 3/14), Himja87 (yk2), Ciira (yk 1), Mariele (yk3), MinkaMaaria (yk1), Ambrosiaa (yk 1), Lialia (yk3), MelodyPop 33v. (yk2), MapleWinter 30v (yk2), Elsuli (kkm 12/14), Iica86 28v.(yk4), Mimsuli (yk9) 

MAALISKUUSSA PLUSSANNEET (13 plussaa)

Kastehelmi90, Tinttu89 (yk3, km 10/14), Kikke89 (yk4), Anneleh (yk2), Nepala24v (yk7), Reetwe, Maryy 24v (yk1), Marlener 28v (yk3), Heinähaave15 (ya 10/14, km 2/15), Nelmis (yk 12, ku 11/2014), Tossu83 (yk2), Kiia80 (yk3), Delfi (yk6)

HUHTIKUUSSA PLUSSANNEET (5 plussaa)

Piki piki79 (yk3), Savannah85 29v. (yk 5), Höpötin 26v. (yk4), Vaimomamma89, Zaron 32v (yk 4)

TOUKOKUUSSA PLUSSANNEET

Mizi 29v (yritystä yli vuosi), Hilkkak 30v (yk4)

Vierailija
644/2455 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoilin listasta nyt pois sellaisia joista ei ole kuulunut ikuisuuksiin mitään. Takaisin toki pääsee kunhan huikkaisee jotain :) Ja saa meille myös kertoa, jos on plussannut!

Nillis, tervetuloa! Mun mielestä tuollaisesta kohtelusta vois jo laittaa valitusta jonnekin ylemmälle taholle, kyllä noilla yk:lla jo pitäisi vähän tutkiakin eikä vain ennustaa kädestä...

Pioni1, kiitos tsempeistä :) Mulle ei ole millään lailla poikkeuksellista että kierrot venyy, eli ehkä pystyn nuo pääsykokeet käymään läpi ilman suurempia paniikkeja, vaikka niitä menkkoja ei silloin kuuluisikaan. Toivotaan molempia :D Ja AAMEN pitkien kiertojen ärsytykselle! Kyllä nää vaan oli mukavat silloin kun ei ollut puhettakaan lapsista mutta nyt tuntuu että muut ehtii vetää kolme kiertoa siinä ajassa kuin minä hädin tuskin ovuloin... 

Muskottipähkinä, mitä kuuluu? Susta ei ole vähään aikaan kuulunut mitään, mutta olet jäänyt mieleen ja olisi kiva tietää miten siellä menee :)

ON: Harvinaisen rauhalliset fiilikset. Hyvät fiilikset. Niin ärsyttäviä ja kamalia kuin ne kaksi venynyttä kiertoa tuossa vuoden alussa olivatkin niin taisivat sentään antaa vähän perspektiiviä tähän hommaan. Ovis hyvin pitkälti tapahtui (ensimmäistä kertaa tämän vuoden puolella!) ja kaikkemme tehtiin että tärppi kävisi.  Toivo on tietysti suuri että onnistuttiin, mutta kuitenkin hallittavissa. En ole pohtinut että milloin ollaan turvallisilla viikoilla, millaisen talvitakin ostan raskausmahalleni, millaiseksi sisustus pitää muuttaa että vauva pystyy konttailemaan turvallisesti ympäriinsä tai mitään muutakaan sellaista, mikä ei vielä ole lainkaan ajankohtaista. Ehkä menkkojen mahdollisesti alkaessa romahduskaan ei ole tällä kertaa niin suuri. Mutta onhan tässä vielä viikko aikaa, mitä vain voi käydä :D Toivottavasti kuitenkin jatketaan samaa rataa, tykkään paljon enemmän tästä seesteisyydestä kuin paniikinomaisesta hermoilusta ja valmiiksi kaikkien tulevien tunteiden pureskelusta.

Rauhallista ja rakkaudentäyteistä kevättä kaikille <3

Dimou dpo 5

645/2455 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pioni1 juu nyt toivotaan parasta et tikutuksesta olis hyötyä ja sais parhaimmat mahdollisuudet tähän kiertoon! Ja on kyllä tosi turhauttavan pitkä kierto! Mä tosin lopetin pillerit vasta ennen viimekiertoa että voihan olla että se eka oli normaalia pidempi mut tiedä sitten! Vaatii kyllä hurjaa kärsivällisyyttä ja alkukierto on aina yhtä tuskaa kun ei niin pitkään aikaan tapahdu mitään! 

Tänään tuskin testailen, kun viiva oli niin haalea niin aattelin että jos huomenna tai ylihuomenna ja kattellaan sit onko yhtään vahvistunut! Tää pitkä kierto on siinä mielessäkin ärsyttävä että rupee heti miettien et jos kroppa ei toimikaan täysin niin kuin pitäis! Mut nyt ei auta kun pitää sormet ristissä ja toivoa parasta! Onnea kaikille yritykseen! :)

646/2455 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan taas ja tervetuloa uusille kuumeilijoille! :)

Dimoulle hurjasti onnea pääsykokeisiin!! Ja toivotaan, ettei ne punaiset päivät ala sieltä ollenkaan!! ;) 

Hennas: Oon kannasi samaa mieltä siitä, että alkukierto on niin turhaa aikaa! Ei jaksaisi millään odottaa ovista ja päivät vaan aina tuntuu kuluvan niin hitaasti! Tosin onhan se oviksenkin jälkeinen aika aina sellasita piinapenkissä istuntaa ja positiivisen raskaustestin toivontaa/odottelua. :) Ja itse tässä kierrossa testasin niitä ovis testejä joka päivä siitä kp10 alkaen. (Ja sit tulikin kaksi positiivista tulosta, vaikka oli paripäivää negoja välissä.) En yhtään enää luota omaan päättelykykyyn tässä oviksen metsästyksessä. Pää siis ihan pyörällä!! :D

Starling: Sulle toivon kovasti plussaa!! Tule sitten perjantaina kertomaan, mitä testi näyttää! Tosin olen kyllä ihan varma, että uutiset on iloisia!! ;)

Kissanainen: Miekin odottaisin testausta siihen asti, kun menkkojen pitäisi alkaa. Mutta jos sulla on herkät testit jemmassa, niin mikäs sitä estää aiemmin testaamasta. :)

Itsellä menkkojen odottelua, vaikka vasta onkin kp17. Mutta tosiaan ei tässä kierrossa pystytty hyödyntää tärppipäiviä, eli eipä sieltä ole tulossa muuta, kuin ne "puolukkapäivät". Ja harmittaa niin samperisti. Ja vaikka tiedänkin, että toivoa ei oikeastaan ole, niin silti toivon sitä plussaa niin hirveästi. (Mulla taitaa olla päässä vikaa. Miten pystyn hiljentää ton toive-ajattelun tuolla pään sisällä??) 

Aliisia kp17

647/2455 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin tuossa, että Jenniferia kp 39/30 puuttuu listalta. Oon näemmä itse hänet listalta vahingossa poistanut... Jos mä vielä aion täälä päivitellä listaa niin kieltäkää!! Se ei selkeästi ole mun hommaani! Oletko jo ostanut testin? Mua jännittää sun puolesta, hihiiii :)

Nillis tervetuloa! Olipas sulla erittäin ammattitaitoisen kuuloinen lääkäri... Olikohan sillä työpöydän laatikossa kristallipallo mistä katsoi? Toivottavasti hän on pätevä ennustaja!

Pioni1 No se varmaan mullakin on just, "jospa raskaushormoni ei ole vielä noussut tarpeeksi" mutta auta armias kun alkoi tiputteluvuoto, siitä ei sitten paluuta ole. Mulla nämä menkat ovat olleet nyt lähes kivuttomat, ei lisännyt pahaa mieltä :) Lisää positiivista näihin menkkoihin: tähän mennessä tänään tullut vain tiputteluvuotoa. Eipä ookkaa koskaan ollut vain 2 päivää kestäviä menkkoja :D Kylläpäs mulle nyt ollaan armollisia :'D

Vavvakuume92 huomasin eilen että olin vahingossa alapeukuttanut sun tekstiä... Sori, ei ollut tarkotus! Sen siitä saa, kun tällaselle nakkisormelle antaa kosketusnäytöllisen puhelimen... Kysymykseesi näköjään sait jo vastauksen. Onnea oviksen bongaukseen!

Minea92071 alkuraskauden ensioireena voi joillain olla myös flunssainen olo, toivotaan että se on sitä eikä oikeeta flunssaa!

Dimou toivottavasti sun seesteisyys jatkuu! Eipä se sitä vauvaa tuo yhtään lähemmäs vaikka kuinka panikoisi ja suunnittelisi. Toivottavasti tämä on Sinun kiertosi ;)

Toivottavasti Hennas sun kiertosi lyhenisi nyt edes muutamalla päivällä! Voihan olla niin, että ensimmäisessä luomukierrossasi ei ollut ovista ollenkaan ja nyt sitten kroppa olisi alkanut toimimaan kunnolla ja kierron pituuskin muuttuisi "siedettävämmäksi".

Tiinu89 kp3/32

648/2455 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pioni1, Starling & Dimou: Kiitos kannustavista sanoistanne! Itsekin olen sitä mieltä, ettei tuollainen ole ammattimaista, kun lääkäri vaan tokaisee "sulla on varmaan kaikki ihan kunnossa", vaikka vuoden verran yritystä. Kyllä tässä alkaa hermot olemaan jo niin riekaleina, senkin takia haluaisin tietää jos on ongelmia, niin tietäisi miten edetä sitten. Täytyy soittaa lääkärille uudestaan asap ja VAATIA tutkimuksia.

Eilen elättelin toiveita, että kyseessä olisi sittenkin ollut kiinnittymisvuoto eikä vielä alkaneet menkat, mutta herätessäni oli aika selvä meininki, uusi kiertohan se. Olen harvoin itkevää tyyppiä, mutta eilen oli tunnelmat sen verran alhaalla, että itkusta ei meinannut tulla loppua. Onneksi tänään on jo parempi päivä. Ei auta muu kuin uutta ovulaatiota kohti!

Onpa mukavaa lueskella teidän kaikkien tuntemuksia ja jännityksiä, kun tietää etten ole yksin harmituksen ja pelon kanssa. Ja ihanaa lukea teiltä hyviä uutisia, antaa itsellenikin toivoa! :)

Minun kavereistani suurimmalla osalla on jo lapsia, kaikki saaneet jälkikasvunsa nuorina ja lähes jokainen näistä lapsista laitettu alulle vahingossa. Ihanaa, että lähipiirissä on lapsia, mutta kyllä maailma tuntuu joskus epäreilulta, kun lapsia todella haluavat eivät meinaa tulla raskaaksi millään ja toiset pamahtavat paksuksi kun kerran unohtaa ottaa pillerin ajallaan. Mieheni ja minä emme ole kertoneet kenellekään lapsihaaveistamme.. jotenkin pelkään sitä sääliä mitä saisin osakseni näiltä superhedelmällisiltä kavereiltani. Tai pahimmassa tapauksessa pilkkaamista, sillä monet ystävistäni ovat suoraan sanottuna aika ilkeitä ja tuntuu ettei mikään ole heille pyhää. Ja appivanhemmilleni en ainakaan ole kertomassa, tuntuu että he karsastavat minua jo valmiiksi, mitäs sitten kun saisivat tietää ettei täältä suunnasta ole ehkä tulossa lapsenlapsia.. Ainakaan pian. :D

Positiivisia ajatuksia ja yrityksen iloa kaikille! ;)

649/2455 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinu89 - itsekin kattelin että oon pudonnut joukosta :D Aion malttaa mieleni perjantaille. Palkkapäivän kunniaksi testiä ostamaan silloin. Itteäki jänskättää ja nyt on välillä semmonen etova olo, mutta oon koittanu ajatella että johtuu huonosti syömisestä tai tästä jännittämisestä. :D

Nyt siis tosiaan jo kp 39/30 :)

650/2455 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä kierron alkupäiviltä! Ihanaa kun voi jännää muiden puolesta ja unohtaa oman tylsän kiertovaiheen :) Jenniferia, kuulostaa todella lupaavalta, oot ihan ylikärsivällinen jos perjantaihin jaksat odottaa! Mulla myös perjantain palkkapäivän kunniaksi alkaa ovistikutukset. Tiedän että hiukan aikaista mutta kun tuli niitä reilusti hommattua niin testaillaan nyt sit myös ajoissa (pe kp8). Plussantäyteisiä tuulia kaikille!

651/2455 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten Pioni täällä ilmoittautuu 1 lätkäfani! Onneksi esikoinen nukkuu sikeästi niin äiti saa rauhassa elämöidä, pelätä, hurrata ja mitä nyt tähän mun lätkänkatsomis käyttäytymiseen ikinä kuuluukaan :D Mies makaa rauhallisesti sohvalla samalla kun minä hypin tasajalkaa ja taputan :'D Eilinen peli oli kyllä jännä! Huh, että mä rakastan sitä Rinteen Anttia <3 Ootkos sä yhtä hullu kuin minä vai osaatko käyttäytyä myös pelin aikana? ;)

652/2455 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHHAHHAAA!! Siis PEKKA Rinnettä! :'DDDDDDDDDDDD

653/2455 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hitsi!! Aiemmasta viestistä jäi tosiaan se kaikkein "tärkein " asia sanomatta!! ;) Eli täälläkin yksi lätkäfani!! En kyllä muuta katso, kuin nämä mm-kisat, mutta ne pitää ehdottomasti nähdä JOKA VUOSI!! :D Ja meilläkin lapset nukkuu ja äiti ja iskä hyppii sohvalla ja kannustaa kotijoukkuetta ja eilisessä pelissä (mikä tosiaan oli jännä), niin meluttiin siitä mukamas "polvi" taklauksesta!!

654/2455 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALIISIA// Ei sitä toiveajattelua pysty hiljentää. Mun mielestä on hyvä vaan kun toivoo ja uskoo :) vaikkei tää kaikki kyl oo niitten asioita aina :D

Kp28 olis nyt. Viälä ei oo kuulunu kuukautisista mutään. Rintoja aristelee edelleen, muttei yhtään turvota. Yleensä oon iha turvoksissa ja +3kg ihan mahdollista joka si lähtee pois kp 4-6 :D Ihan hyvä fiilis, vähän ärsyyntymisherkkä mutta ei väsymystä eikä mitään. Hyvä olo on :)
Testaan varuiksi perjantaina tai lauantaina jos ei kuukautisia kuulu, että voi rauhallisin mielin lähteä juhlimaan Ystävän kolmekymppisiä. Toiveet ei ole suuret koska tuskin ovulaatiota on tapahtunutkaan edes.

655/2455 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliisia mulla sama juttu, MM-kisat on PAKKO katsoa, muista peleistä ei niin väliä. Se polvitaklaus aiheutti kyllä meilläkin älämölöä. Luulisi, että tuomareilla olisi edes joku vaatimus näkökyvyssä, mutta ilmeisesti ei ainakaan tuntemusta ihmisen anatomiasta vaadita! Luin jostain, että tuomarit olivat ruotsalaisia ja ruotsalaiset toivoivat Suomen häviävän, etteivät joudu pelaamaan Venäjää vastaan. Vaikka eihän se tuomareiden ratkaisuihin voi vaikuttaa, mutta hauska tällaisella asialla leikitellä, kun näin suomalaisen näkökulmasta rangaistus oli ihan väärä :D Päähän otti myös se, että taklauksen jälkeen Leksan kimppuun käynyt venäläinen ei saanut minkäänlaista rangaistusta! Ei tämä taida ihan kuulua tänne vauvapalstalle, mutta enivei, minä yritän tulla raskaaksi ja siinä sivussa katson jääkiekkoa :D

Vierailija
656/2455 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellurei kaikki.
Minä en näihin lätkä asioihin takerru sen enempää kun en niistä tiedä hölkäsen pöläystä :D
Täällä menossa vasta kp 13/30-35 & tänään jostain tuli ihan tajuttoman kova v*tutus & suru. Tuntuu ettei aika mene eteenpäin, lääkäri aikakin on vasta kp 27 tienoilla. En tiedä edes kumpaa odotan enemmän, lääkäriä vai seuraavia menkkapäiviä.
Tämä odottelu on niin perseestä, varsinkin kun kierto on aina lähemmäs sitä 35... niinkun perhana sentään miksi?! Muuten se on ollut oikein hyvä juttu, mutta yrityksen ajan... ei. Viimekuussa napsahti jopa kp 36 asti, pitenee vain.
Tuo suru & suuri v*tutus tuli varmaan enemmänkin siitä, että annoin itseni kuvitella elämää lapsen kanssa & kaikkeen siihen liittyvää. En vain tahdo odottaa, en jaksa.
Niin kovasti toivon, että olisin jo plussannut & päässyt alkuraskauden ylitse moitteitta. Voisin huoletta odotella milloin saan oman pienen syliini... mutta ei, ei näy plussaa.
Nyt on vaan sellanen fiilis, ettei jaksaisi edes yrittää & päässä pyörii vaan "mitä me teemme väärin?". Joka kuukausi saa aina pettyä kun vuoto alkaa vaikka en suuria olekkaan odottanut, tietysti pieni jännitys aina loppukierrossa tulee, mutta niin.
Oon niin heittänyt jo toiveet kaivoon, vaikka tässä ollaan "vasta" puolisen vuotta yritetty. Jos joku niin tämä on henkisesti raskasta, varsinkin kun asiasta ei voi puhua kavereille tms. niinkuin muista asioista.
Oviskin mulla pitäis olla vasta ensiviikolla, jos edes ovuloin mistä mä sitäkään tiiän. Jos & kun tämä kierto loppuu niin ostan kyllä ne ovis tikut vihdoinkin kokeilun merkeissä.
Että tälläsillä fiiliksillä tänään! Jos sitä nyt alkaisi kasailemaan taas itteään...
Kikiii kp13/30-35 yk 5

657/2455 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikii kyllä mä tiedän ton tunteen edellisestä yrityksestä. Aina kun menkat alko olin ihan musertunut ja olin valmis luovuttamaan koska "meille ei koskaan tule vauvaa". Suosittelen kokeilemaan niitä ovistikkuja. Itselläni ainakin vähensi stressiä vaikka jotkut ovat sitä mieltä, että lisää stressiä entisestään. Oli vaan jotenkin helpompi olla muuten normaalisti, kun tikun viivat kertoivat milloin on harrastettava seksiä. Ja sitten kun ovisplussa tikusta hävisi niin sai taas elää normaalisti. Ehdin tosin tikuttamaan vain 2 kiertoa, mutta opin siinä ajassa kuitenkin tunnistamaan ovislimat. Mulla kun sellaisia ei mukamas ollut. Tässä kierrossa ajattelin kokeilla osaanko vielä tunnistaa eli tikutan taas. Viimekierto kun meni sen asian suhteen niin tai näin. Tsemppiä

658/2455 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinu89 ja Finest, kiitos positiivisista ajatuksista :) täytyy toivoa että kivempaa tulossa kun kunnon kuumeflunssa. En yleensä oo tälleen monta pvää melkein kuumeinen..edes selkeesti kuumeen puolella. Ei tälleen vajaa 37astetta. Inha voipunut olo. Ei näillä kiertopäivillä ihan heti kyllä uskois voivan tuntuvan (kp27). Ja eipä niistä tissijutuistakan tiedä, ainahan raskaudetkin on erilaisia. 

Siltikin, en usko että täällä ois plussa tulossa.. :/ mutta kävin kyllä äsken lähiapteekista ja siwasta katsomassa testejä, ei ollut kuin apteekissa digitestejä! Ehkä käyn S-marketista hakemassa jonkun perustestin valmiiksi kunhan jaksan (oikeesti odotan innolla! :D) mutta tää olo vaan vähän vangitsee sohvalle.

Tuleehan Frii-kanavalta näitä raskausohjelmia että Oho olen raskaana yms. Ei niissäkään kai ole noista kosketusherkkiä nännejä ollut heti alusta lähtien, luulisis että tyyppi joka ei tiedä olevansa raskaana huolestuis kyllä jos pari kk on tissit superkipeet jne muita oireita.. Oletteko katsoneet noita ohjelmia? 

Liian aikaisin testaamisesta: mäkin suosittelisin testaa vasta kun myöhässä oikeesti ne menkat. Jenniferialle kyllä nostan hattua, mutta myös tuuppaan hellästi sinne vessaan ja sanon että testaa jo, en malta oottaa! Lisää plussia toukokuulle! 

Tiinu89, ahhaahha! Onhan se Antti Rinnekin hieno mies ainakin joidenkin mielestä mutta tosiaan Pekka Rinne on kyllä just nyt se kovista kovin jätkä. Jos oisin sinkku ja edes joku Miss Kurpitsa niin varmasti kelpais jääkiekkoRinne mulle. Täällä ollaan miehen kanssa sitä kilpaa kehuttu. Vaikka oli Juusekin kova! Aloin jopa miettii et siinäpä hauska nimi ja tsekkasin väestörekisteristä ettei oo mikään kovin suosittu nimi. Mies ei kyl lämmenny nimelle Juuse :D 

Oletteko muut tarkistelleet eri nimien yleisyyksiä väestörekisterin sivuilta? Me ollaan vähän. Enemmän ehkä läpällä vaan jotain hassujakin katseltu.

659/2455 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuttu sitte samantien ! Tuliha se täti sitte ko sitä aatteleeki. Hmph ! Eipä herättäny juuri mitää tunteita kun arvelinki näin käyvän...

Kp 1 /27-29 ya 2/14

660/2455 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supera pahoittelut menkoista :/

Siis viimeyönä ei tullut siteeseen juuri mitään ja tää päiväki menty sillai, että sidettä ei oikeastaan olis tarvinnut vaan normi vessakäynti pyyhimiset olis riittäny. Niin nyt sitten yhtäkkiä alko kovat menkkakivut ja joku hiton supervuoto! Vessanpönttöki näytti siltä niinku joku olis teurastettu... Huoh, mä jo luulin että tää oli tässä mutta ei sitte!