Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritys päällä 2015 (II)

06.04.2015 |

Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)

Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).

Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)

Kommentit (2455)

681/2455 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanainen87 sähän tässä joku aika sitten sanoit, että sait ovisplussan? Nyt täytyy vaan pari viikkoa jaksaa odotella, kyllä ne sieltä tulee jos ovis tapahtui ja jos et ole tullut raskaaksi. Yleisin kierron kesto on 28 päivää ja olet vasta hiljan lopettanut ne pillerit. Ei ole mihinkään kiveen hakattua, että kauanko menee siihen, että keho alkaa toimimaan pillereiden jälkeen normaalisti. Toisilla saman tien, toisilla voi mennä vuosi. Ovisplussasi kuitenkin vaikuttaa lupaavalta, toisaalta LH:n kohoaminen ei ole 100% merkki siitä että munasolu irtoaa joten voi olla, että joudut odottamaan vähän pidempään kuin 2 viikkoa. Toivottavasti et kovin kauaa, tsemppiä! :)

Noorav mulla on ovis oireena ollut lievää pahoinvointia :) Varmaan LH:n kohoaminen aiheuttaa sen, koska viimekierrossa meinasin yhdellä ostosreissulla oksentaa kahdesti, ensin kun haistoin tuoreet berliinin munkit ja sitten kun hyllyssä ei ollut mun lempikinkkua ja meinasin ottaa jonkun muun paketin. Pistin äkkiä takasin hyllyyn ettei tarvi alkaa siivoamaan oksuja :D Oisko ollut jotenkin pidempään sitten koholla, kun ovislimoja tuntu tulevan vähän väliä ja uskon että munasolu ei irronnut ollenkaan. Tietty niistä limoista sitten mietin, että johtuu raskaudesta :D Mulla raskausaikana tuli välillä kunnon klönttejä valkovuotoa, eikä sellaista tapahdu "normaalitilassa".

Me ollaan koitettu harrastella sillai, että kolmen päivän välein ja sitten kun on limasempaa niin kahden päivän välein. Pari vuotta sitten kun näitä asioita tuli oikein huolella opiskeltua niin luin jostain, että vauvantekopuuhissa seksiä pitäisi olla 2-3 päivän välein. Asia selitettiin niin, että jos seksiä on liian harvoin niin siittiöiden laatu heikkenee kun muhivat sielä pusseissa ja jos liian usein on seksiä niin sperman laatu heikkenee siksi, että siittiöitä ei ole välttämättä tarpeeksi. Esikoinen on saanut alkunsa tolla 2-3 päivän menetelmällä. Muistaakseni harrasteltiin sinä päivänä kun ovistesti näytti plussaa ja sitten annettiin olla koska olen lukenut myös, että siittiöillä kestää niin kauan matkustaa pelipaikalle, että eivät välttämättä ehdi hedelmöittämään jos seksiä on ihan samoilla hetkillä tai vähä ovulaation jälkeen. Tiedä sitten, riippuu varmaan paljon siimahännistä ja siitä kauanko se munasolu itsekullakin on hedelmöittymiskykyinen kun sekin voi kuulemma vaihdella. Huoh, on tämä kyllä sellaista tiedettä että huhhuh! :D

Oon noita nännipihoja kyylänny nyt, että lähteekö vaalenemaan, mutta vielä ei oo tapahtunut mitään. Ärsyttää, että oonko niin sairas, että vauvakuumeessa pystyn sen värimuutoksenkin kuvittelemaan, mutta toisaalta niin on sitten mieskin! :D Mietin, että voiskohan niistä nähdä jos on alhanen hemoglopiini tai joku muu puutostila? :'D Siis jos on veriarvot jotenkin parantunut niin jos eivät siksi enää ole niin vaaleat xD  Ihokin paranee entisestään - kohta mun naama on pehmeämpi kuin vauvan pylly. Mulla on nimittäin tässä jonkun aikaa ollut kauhee himo salaattia kohtaan. Siis teen ison kulhollisen ja syön sen suurinpiirtein yksin ja tuntuu aina loppuvan kesken :D En tiedä pidättekö mua jonain huuhaa ihmisenä, mutta mä ainakin uskon, että ihmisen keho himoitsee sitä mistä sillä on puutetta. Mun ainakin tekee yleensä menkkojen jälkeen kauheesti mieli maksamakkaraa. Raudan puutos? Mulla on nyt myös vireystasokin noussut, ei oo enää sellainen laiska olo. Tuntuu välillä jopa että mitä sitä nyt tekis kun virtaa piisaa mutta kun on jo siivonnu, pessy pyykit, tehny ruuan ja muksukin nukkuu. Oon sitten nauttinut omasta ajasta teekupin äärellä ja katsonut jotain tallennettua lemppariohjelmaa telkkarista :) Oon tosin liikuntaakin lisännyt paljon, se vaikuttaa varmasti myös tähän vireystasoon. Salaatin syömisen lisäksi tässä nyt on muutenkin tullut katsottua paremmin, että minkälaista ruokaa tekee. Muksu nimittäin on jonkun aikaa syönyt meidän kanssa samaa ruokaa: ei voi enää itselleen tehdä jotain sontaa ja erikseen muksulle terveyspommit. Aivan sama sinänsä mistä tämä muutos johtuu, kunhan lopputulos on positiivinen :)

Illasta on tulossa huikean jännittävä Suomi-Tsekki pelin takia. Toivottavasti ei niin jännittävä että tukehdun tämän illan pelisapuskaan eli kanasalaattiin! Juuse oli kyllä kova kun sai myös 0-pelin, on Suomella vaan hyvät vahdit! Ja pelaajat myös. Toivottavasti illan pelissä nähdään maalissa Antin sijasta Pekka tai Juuse :D Tai mistä tiän vaikka Anttikin olis kova vahti, mutta ulkoisesta olemuksesta päättelisin että häntä ei kannata maaliin päästää jos halutaan voittaa :'D

Nimihommaan. Mä olin joskus teininä päiväkodissa töissä ja siä ihastuin yhteen pikkupoikaan ja päätin silloin että saman nimen saa myös minun oma poikani jos sellaisen joskus saan. Noh pojan sain, mutta ei näyttänyt yhtään sen nimiseltä, ei oo edes toisena nimenä se mun päättämä nimi :D Joskus teininä myös luulin olevani raskaana kun menkat oli myöhässä viikon, ehdin siinä viikossa jo päättämään nimen tytölle ja pojalle. Pojan nimi tietysti se minkä olin jo aiemmin bongannut sieltä päiväkodista ja tytölle sitten siihen sointuva nimi. Siitä tytön nimestä en kyllä enää tykkää, jotain ollaan miehen kanssa puhuttu ennen kun alotettiin tää yritys, mutta meillä on kyllä ihan erilaiset ajatukset! Täytyy toivoa, että jos meille tulee pikkukakkonen niin keksittäisiin hänellekin kumpaakin vanhempää miellyttävä nimi niinkuin esikoisellakin.

Olipas romaani. Kiitos ja anteeksi.

Tiinu89 kp4/32

682/2455 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho kirjotin romaaniani vissiin vähä kauan kun tänne oli tullut tekstiä sillävälin...

Dindinden harmi, että testi oli negatiivinen. Toivotaan, että sulla se raskaushormoni nousis hitaasti ja saisit sen plussan muutaman päivän päästä :) Plussatuulia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/2455 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne 14.5.

Starling (40v) kp 39/33 yk 3  

Mila Nnnnkkk (22v) kp 36/26-28 yk 5   

Garnet (28v) kp 35/29-36 yk 1   

Miinuska15 (25v) kp 34/30-43 yk 2   

Dindinden (26v) kp 32/35 yk 4   

Melinah (23v) kp 30/30-32 yk 3   

Dimou (25v) kp 30/~38 yk 8 (ya 7/14)     

Tinttu1989 kp 29/28-40 yk 4 (km 10/14 ja 3/15) 

Minea92071 (25v) kp 28/26-31 yk 2 (tm 2/15, ya 11/14) 

Sunshine14 (31v) kp 27/24-27   

Finest (27v) kp 27/26-28 yk 6   

Nuuskiksentytär kp 27/28-30 yk 3  

Laulurastas83 kp 25/26 yk 5

Hönttentönttiäinen (31v) kp 25/28 (km 11/14 rv 15 & km 3/15 rv 9)   

Jannuli85 kp 24/25-30 yk 14 ya 03/14   

Henzu kp 22/29 yk 2

Konttri (32v) kp 22/29-30 yk 13 (varh.km 11/14)   

Viivitys (33v) kp 21/25-29 yk 4   

Muskottipähkinä (25v) kp 21/30-31 yk 9   

Lumilla kp 19/25-27 yk 6   

Noorav kp 19/? yk 6   

Aliisia (25v) kp 18/30-31 yk 2   

Stardust (22v) kp 18/? yk 2   

Wishes kp 17/34 ya 2013  

Werus (30v) kp 16/27 ya loppuvuosi -12   

Heta87 kp 16/27-28 ya 2/2014

Pioni1 (27v) kp 16/34 yk 3   

Kikiii (20v) kp 14/30-35 yk 5   

Minmar (30v) kp 14/30-35 yk 2   

Uusio mamma (40+ v) kp 13/? yk 2  

Legolatar (27v) kp 13/30 yk 12   

Annma (33v) kp 13/29 yk 6   

HennaS (21v) kp 12/34 yk 2  

Vavvakuume92 (22v) kp 11/27-28  yk 2   

Mamalukki (22v) kp 9/24-? yk 3  

Vierailija (37v) kp 8/28 ya 2012   

Kevättähti kp 8/25-32 yk 1 

Maikku79 kp 8/28(-33) yk 12   

Belime kp 7/28-29, yk 2

Diamond11 kp 4/28-30 ya 2013

Tiinu89 kp 4/32 yk 2

Nillis (28v) kp 3/24-27, yk14

Supera (20v) kp 2/27-29 ya 2/14

Odottaa selkeyttä kiertoon:

Ainoaa (26v), Jassuu93 (22v) (km 3/15), Ambrosiaa (tm 3/15), Exile yk13, Exvela (33v) yk1, Mwiihh yk4, Soffie (22v) yk6 ya 11/14, Huolestunut Ensiyrittäjä yk 6 (k 10/14), Deneira (24v), Henttu89, Noodle (27v) yk 2, Nuppunella (34v) yk 11, AnttiAmalia (24v), Kissanainen87

TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET (9 plussaa)

Sminkki 23v. (yk3), Phyllis20 (yk8 ya 4/14), Trooppinen tuuli 32v. (yritystä takana 1v 10kk), Mikka 20v. (yk 1), Luna82 (yk 2), Tipi87 27v. (yk3), JQ 32v. (yk 6), Heinähaave15 26v. (yk3), Seppo07 (yk2)

HELMIKUUSSA PLUSSANNEET (12 plussaa)

Lefemme (yk 12 ya 3/14), Himja87 (yk2), Ciira (yk 1), Mariele (yk3), MinkaMaaria (yk1), Ambrosiaa (yk 1), Lialia (yk3), MelodyPop 33v. (yk2), MapleWinter 30v (yk2), Elsuli (kkm 12/14), Iica86 28v.(yk4), Mimsuli (yk9) 

MAALISKUUSSA PLUSSANNEET (13 plussaa)

Kastehelmi90, Tinttu89 (yk3, km 10/14), Kikke89 (yk4), Anneleh (yk2), Nepala24v (yk7), Reetwe, Maryy 24v (yk1), Marlener 28v (yk3), Heinähaave15 (ya 10/14, km 2/15), Nelmis (yk 12, ku 11/2014), Tossu83 (yk2), Kiia80 (yk3), Delfi (yk6)

HUHTIKUUSSA PLUSSANNEET (5 plussaa)

Piki piki79 (yk3), Savannah85 29v. (yk 5), Höpötin 26v. (yk4), Vaimomamma89, Zaron 32v (yk 4)

TOUKOKUUSSA PLUSSANNEET

Mizi 29v (yritystä yli vuosi), Hilkkak 30v (yk4)

Vierailija
684/2455 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dindinen, muistathan että ovis+ tulee päivää tai kahta ennen varsinaista ovista ja ovispäivä on dpo 0. Pahoittelut negasta joka tapauksessa.

Vierailija
685/2455 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIINU89, Mä oon kans lukenut noista, että kuinka paljon peittojen pitäisi heilua & koita nyt sitten ottaa selvää kun joka sivu kertoo erillailla :D! Jossain sanotaan, että oviksen aikaan pitäisi olla 2 pv välein & jossain sanotaan että jokapäivä oviksen aikoihin. Noh luotan siihen jokatoinen pv teoriaan, siinä on tarpeeksi eikä kaverit ehdi "pilaantua" :D Tässä joka kuukausi ollaan koitettu 2pv välein, joskus pidempiä taukoja, jokapäivää... kai se on hyvin yksilöllistä sekin!
Silloin kun olin raskaana, niin peitot heilu valehtelematta jokapäivä kuukauden ajan jopa muutamaan otteeseen :DD Ei vissiin pillereiden loputtua edes ensimmäisiä kunnon menkkoja ehtinyt olla kun napsahti. Nyt sitten kaikin keinoin yritetty puolisen vuotta eikä mitään. En vaan voi lakata miettimästä sitä, että kuinka kummallinen naisten kehon toiminta on!

686/2455 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kanssa yritetty pitää kiinni tuosta 2-3 pvä välein seksiä- "säännöstä" :) Alku- ja loppukierrosta tosin vähän vähemmän, eikä olla stressattu jos joskus jää jokin päivä välistä. Nimiä oon kanssa miettinyt jo vuosia, mutta oma mieli on muuttunut jonkin verran ja nyt on käynyt selväksi, että miehen maku on aika erilainen kuin omani :D Hyvä siis että on aikaa miettiä. Muutama sellainen nimi, joka on ollut todella paljon omaan ja miehen mieleen on jo mennyt kavereille tai sen verran tutuille, ettei kehtaa samaa antaa. Argh. Toivottavasti loput pysyvät vapaina ;)

Vähäisestä plussasaldosta - itsellä ei piiiiiiitkän kierron vuoksi ole edes mahdollista plussata toukokuussa, mutta toivotaan että kesäkuu alkaa plussalla (tai siis PLUSSILLA tietenkin!) :)

Dindinden - pahoittelut negasta, mutta kuten Tiinu sanoikin, toivotaan että se muuttu vielä plussaksi kun ei ole kiertopäivätkään täynnä! :)

Apuja kaivataan - sain tasan viikko sitten kp 9 ja kp 10 haalean, mutta selkeän ovisplussan. Sen jälkeen olen tehnyt muutaman testin ja ovat olleet selkeitä negoja ilman mitään tulkinnan varaa. Tänään (kp16) testasin uudelleen ja sain taas haalean, mutta selkeän plussan ovistestiin. Ovuloinko siis joka torstai? :'D Ei vaan, ihmetyttää tämä touhu kovasti, onko muilla käynyt samoin?

Hämmentynyt Pioni1 (27v.) kp 16/34, yk 3

687/2455 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on näkyny joka pv nyt 2viikon ajan kaksi viivaa ovulaatiotestissä..eilen se oli vahva ja tänään ei ollenkaa toista viivaa. mulla on sofi-liuskat. joten oliko ovulaatio eilen tai lähiaikoina.. luulin aiemmin et on ovulaatio mut ei ollut. pitää odotella 10-14pv...teen testin tän kuun lopussa :D

688/2455 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KISSANAINEN87 Ovulaatiotestit näyttää useinkin kahta viivaa alkukierron, toisilla jopa koko kierron ajan. Kun viivat ovat yhtä vahvat tai testiviiva on vahvempi kuin kontrolliviiva, testi on havainnut LH-piikin. Tämän jälkeen ovulaatio normaalisti tapahtuu 24-36 tunnin kuluessa, toisissa lähteissä -48h kuluessa. Eli ovulaatio ei siis ole silloin, kun ne kaksi viivaa liuskaan/tikkuun pamahtaa, vaan toisilla jopa vasta kahden päivän kuluttua siitä. Eikä ne kaksi tasavahvaa viivaa aina kieli siitä ovulaatiostakaan, LH-piikki voi tulla, mutta munasolu ei jostain syystä irtoakaan. Ehkä sinun kannattaisi mahdolliseen ensi kiertoon ottaa digitestit, niin ei tarvitsisi viivojen vahvuuksista arpoa?

(Toisaalta voidaanhan noista viivojen vahvuuksistakin kiistellä, toisilla viivat ei ikinä tummu yhtä vahvoiksi, mutta digi on näyttänyt ovisplussan.. Mutta nyrkkisääntönä nyt edellinen.)

Vierailija
689/2455 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti viellä ja sit pärähtää käyntiin tiukka matsi... ;) :)

Täällä on nyt tuon virtsaamistiheyden räjähdysmäisen kasvun myötä iskeny aamuihin suun totaali kuivuminen (tänään ja eilen)...ihan kun ois peittoa imeny koko yön kun ei sylkeä oo tipan tippaa suussa. Nooh, eiköhän tuo suun tilanne normalisoidu huomiseen mennessä. :)

690/2455 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Tiinu89, en tullutkaan ees ajatelleeksi että lievä pahoinvointi vois olla oire oviksesta. .. :) Tänään vihdoin ollut ees hiukan limaisempaa, että kai se sieltä tulee. En kyllä tiiä miksi näin myöhään tässä kierrossa. .. Liekö ne alkaa pitenemään, en tiiä.

Suomen peli oli taas masentava tuomarifarssi mutta pelkästään sitä en syyttäisi. Kyllä pojillaki luistin paino ja Jagr sai ihan liian vapaasti tehdä mitä huvittaa... uni ei tule, mutta näihin tunnelmiin! :/ Noora, kp20, yks.

691/2455 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kanssakuumeilijani!

Nopea kysymys: onko kellään kokemusta CB:n digitaalisesta kahden hormonin ovulaatiotestistä? Tilasin epähuomioissa tuommoisen ja tuntuu olevan ihan yhtä päätä rasittava kuin liuskatkin.. Lyhykäisyydessään tuon pitäisi ilmoittaa neljä hedelmällisintä päivää, kaksi "korkean hedelmällisyyden päivää" vilkkuvalla hymiöllä ja kaksi "maksimaalisen hedelmällisyyden päivää" sillä perushymynaamalla (on muuten melko mahtipontiset nimet noille annettu :D

Ja nyt se MUTTA. Mulla on nyt hymynaama vilkkunut testissä jo neljä päivää, mutta sitä odotettua normaalien digiovistestien hymynaamaa ole saanut. Pitäiskö nyt olettaa et mun LH-tasot vaan kohoaa kohoamistaan jonnekkin pilvien korkeuteen ennen kuin testi päättää mulle hymynaaman antaa, vai voisko olla, että ovisplussa on mennyt jo? (Tällä siis tarkoitan sitä, että testi on tunnistanut 2 korkean hedelmällisyyden päivää -> se LH-huippu on mennyt esim. yön aikana ohi -> nyt vilkuttaa korkeana hedelmällisyytenä laskevaa LH-tasoa.) Hyvin menee tää mun omaan kroppaan tutustumis -projekti..

Kokemuksia, neuvoja, vinkkejä?

Mamalukki ja kp oli ?? yk3

692/2455 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisesti alkoi tämä aamu eli vanha naaras on tiineenä! Kuukautisista olis h 5+5, mutta uskoisin olevan enemmänkin tasan h 5.

Starling 40 v. plussaa kp 40/33 yk 3

693/2455 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomentapäivää kaikille!

Jestas, täällä on ollut kerta kaikkiaan aktiivista porukkaa :) Täytyy jossain kohtaa perehtyä kaikkiin viesteihin tarkemmin..

Onnittelut Zaronille plussasta, toivottavasti kaikki menee hyvin :) Pidetään myös peukkuja kovasti oviksen plussanneille ja loppukierron odottajille!

Ja sitten vielä kollektiivinen ärsyyntynyt tuhahdus kaikille menkoille, negoille, epäselville kierroille ja asioille jotka vetävät mieltä matalaksi. Toivotaan vielä lisää plussia tapahtuvaksi toukokuulle.

Hieman myöhässä täällä ilmoittautuu myös lätkäfani..hemmetti että ne pelit sitten kuitenkin loppuivat :( Siirryn kannustamaan Tsekkiä lopputurnauksen ajaksi, heille sitä voittoa toivon jos jollekin. Oltiin miehen kanssa näissä kisoissa 1.-6.5., ja tunnelmaa Ostravassa oli :D Tuolle pätkälle ajoittui sopivasti ovulaation odotuskin, eli toivotaan että kisahuuma siivitti siittiötkin riittävän pitkälle ;) Nyt olisi vielä edessä kituviikko, kun menkkojen pitäisi alkaa 20.päivän tienoilla.

Kissanainen; pillereiden lopettamisen jälkeen voi kulua useampi kuukausi ennen kuin kierto asettuu kohdilleen eli no worries vielä :) Toki jos asia mietityttää paljon niin sitten on parempi käydä varmistamassa asia lääkärillä mutta sinuna odottelisin vielä.

Vielä pikaisesti tuohon sekstailuun liittyen; meillä touhutaan alkukierto pääasiassa joka toinen päivä -menetelmällä, välillä joka päiväkin. Olen järkeillyt tätä niin että kun miehen testeissä kävi ilmi että hänellä on valtosa siittiöistä hitaasti ja kaarrellen liikkuvia, niin ovulaatiota kohti mentäessä kannattaa aloittaa tallettelu aikaisemmin jotta kaverit ehtivät pelipaikoille. Hemmetti, mitä kaikkea sitä tulee mietittyä :D Tiedä nyt sitten että onko tuossa järkeä, onko kenelläkään kokemusta asiasta? :D

Minulla on ollut käytössä Raskauskeijusta tilatut ovulaatiotestit(puikkomalliset), ja niiden ohjeissa sanotaan että testi kannattaa tehdä klo 10-20 välillä koska se hormoni ei näy heti aamuvirtsassa.

Mamalukki; tuo onkin mielenkiintoinen juttu..itsellä ei kokemusta digitesteistä mutta mielipiteeni on että huippua ei ole vielä saavutettu. Olen noilla puikkomallisilla saanut useana päivänä ennen ovisplussaa kohtalaisen paksun viivan, ja monesti sen paksuimman viivan kahtena päivänä peräkkäin. Kuten sanoin, kokemusta ei ole kuin noista puikoista mutta mutulla arvelisin asian olevan näin :)

694/2455 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja onnea Starling! :)

695/2455 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaiset onnittelut, Starling! Toivottavasti pysyy kyydissä. Luin äsken sinun edellisiä päivityksiä, sulla olivat ennen plussaa ihan tavalliset menkkaoireet :) 

Mä niin haluan, että olisi tärpännyt mutta olo on kaikkea muuta kuin raskaalla olevalla. Ei yhtään mitään sellaista fiilistä kuin viime kierrossa, missä olin raskaana. Nyt tissikipu vähenee pikkuhiljaa ja vatsassa on menkkamaiset jomotukset. Mutta jos ei tärpännyt, toivon että kierto ei veny. 

Finest kp28/26-28 yk6

696/2455 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja hitto, piti vielä pistää tää meikäläisen status tänne. Piä ei toimi tänään :)

Konttri kp23/28-29, yk 13 (ahdistavaa kirjoittaa tuo yrityskerojen määrä tuohon mutta näillä mennään mitä on annettu..)

697/2455 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne 15.5.

Jenniferia (24v) kp 41/30 yk 2 

Mila Nnnnkkk (22v) kp 37/26-28 yk 5   

Garnet (28v) kp 36/29-36 yk 1   

Miinuska15 (25v) kp 35/30-43 yk 2   

Dindinden (26v) kp 33/35 yk 4   

Melinah (23v) kp 31/30-32 yk 3   

Dimou (25v) kp 31/~38 yk 8 (ya 7/14)     

Tinttu1989 kp 30/28-40 yk 4 (km 10/14 ja 3/15) 

Minea92071 (25v) kp 29/26-31 yk 2 (tm 2/15, ya 11/14) 

Sunshine14 (31v) kp 28/24-27   

Finest (27v) kp 28/26-28 yk 6   

Nuuskiksentytär kp 28/28-30 yk 3  

Laulurastas83 kp 26/26 yk 5

Hönttentönttiäinen (31v) kp 26/28 (km 11/14 rv 15 & km 3/15 rv 9)   

Jannuli85 kp 25/25-30 yk 14 ya 03/14   

Henzu kp 23/29 yk 2

Konttri (32v) kp 23/29-30 yk 13 (varh.km 11/14)   

Viivitys (33v) kp 22/25-29 yk 4   

Muskottipähkinä (25v) kp 22/30-31 yk 9   

Lumilla kp 20/25-27 yk 6   

Noorav kp 20/? yk 6   

Aliisia (25v) kp 19/30-31 yk 2   

Stardust (22v) kp 19/? yk 2   

Wishes kp 18/34 ya 2013  

Werus (30v) kp 17/27 ya loppuvuosi -12   

Heta87 kp 17/27-28 ya 2/2014

Pioni1 (27v) kp 17/34 yk 3   

Kikiii (20v) kp 15/30-35 yk 5   

Minmar (30v) kp 15/30-35 yk 2   

Uusio mamma (40+ v) kp 14/? yk 2  

Legolatar (27v) kp 14/30 yk 12   

Annma (33v) kp 14/29 yk 6   

HennaS (21v) kp 13/34 yk 2  

Vavvakuume92 (22v) kp 12/27-28  yk 2   

Mamalukki (22v) kp 10/24-? yk 3  

Vierailija (37v) kp 9/28 ya 2012   

Kevättähti kp 9/25-32 yk 1 

Maikku79 kp 9/28(-33) yk 12   

Belime kp 8/28-29, yk 2

Diamond11 kp 5/28-30 ya 2013

Tiinu89 kp 5/32 yk 2

Nillis (28v) kp 4/24-27, yk14

Supera (20v) kp 3/27-29 ya 2/14

Odottaa selkeyttä kiertoon:

Ainoaa (26v), Jassuu93 (22v) (km 3/15), Ambrosiaa (tm 3/15), Exile yk13, Exvela (33v) yk1, Mwiihh yk4, Soffie (22v) yk6 ya 11/14, Huolestunut Ensiyrittäjä yk 6 (k 10/14), Deneira (24v), Henttu89, Noodle (27v) yk 2, Nuppunella (34v) yk 11, AnttiAmalia (24v), Kissanainen87

TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET (9 plussaa)

Sminkki 23v. (yk3), Phyllis20 (yk8 ya 4/14), Trooppinen tuuli 32v. (yritystä takana 1v 10kk), Mikka 20v. (yk 1), Luna82 (yk 2), Tipi87 27v. (yk3), JQ 32v. (yk 6), Heinähaave15 26v. (yk3), Seppo07 (yk2)

HELMIKUUSSA PLUSSANNEET (12 plussaa)

Lefemme (yk 12 ya 3/14), Himja87 (yk2), Ciira (yk 1), Mariele (yk3), MinkaMaaria (yk1), Ambrosiaa (yk 1), Lialia (yk3), MelodyPop 33v. (yk2), MapleWinter 30v (yk2), Elsuli (kkm 12/14), Iica86 28v.(yk4), Mimsuli (yk9) 

MAALISKUUSSA PLUSSANNEET (13 plussaa)

Kastehelmi90, Tinttu89 (yk3, km 10/14), Kikke89 (yk4), Anneleh (yk2), Nepala24v (yk7), Reetwe, Maryy 24v (yk1), Marlener 28v (yk3), Heinähaave15 (ya 10/14, km 2/15), Nelmis (yk 12, ku 11/2014), Tossu83 (yk2), Kiia80 (yk3), Delfi (yk6)

HUHTIKUUSSA PLUSSANNEET (5 plussaa)

Piki piki79 (yk3), Savannah85 29v. (yk 5), Höpötin 26v. (yk4), Vaimomamma89, Zaron 32v (yk 4)

TOUKOKUUSSA PLUSSANNEET

Mizi 29v (yritystä yli vuosi), Hilkkak 30v (yk4), Starling 40v (yk3)

698/2455 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenniferia puuttui edelleen listalta joten lisäsin hänet takaisin. Mitä sulle muuten kuuluu, Jenniferia? Joko oot saanut plussan?

699/2455 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa meni nyt varmaan puolet jutuista ihan ohi kun en jaksanut kaikkea niin ajatuksella lukea, mutta ihanaa kun täällä ollaan aktiivisia! :) 

ON: tänään tein toisen ovis testin joka olikin hieman vahvempi! Laitoin kuvankin tuohon niin te paremmin tietävät voitte mua auttaa että kuinka vahva toi nyt oikeen on, mahtaako vahvistua vielä vai olisko jo aika toimia!

Nyt kiusaavat ihan hiivaan viittaavat oireet, todella inhottavaa! Mistä lie tämäkin kiusa nyt tullut :/

sen verran osallistun keskusteluun.. Oli puhetta siitä kuinka usein peittoja heilutellaan, niin meillä mennään sillä joka 2-3 pv! Ja aattelen sen riittävän mitä kaikkea nyt on tästä kuultu/luettu! Ja eiköhän me niitä toukokuun plussiakin kerätä vielä saamaan! Itellä kierto sen verran pitkä etten taida tän kuun plussaajiin keretä vaikka tästä kierrosta nappaiskin! :)

sitten tuohon nimi keskusteluun, itellä ei oo oikeestaan yhtään nimivaihtoehtoja mielessä eikä suosikkeja, mieskin totesi kerran vaan että kyllä siitä nimenvalinnasta tulee vaikeeta! Tosin en hirveesti oo asiaa vielä ees miettinyt, tuntuu että vasta sit kun sen plussan on saanut niin uskaltaa oikeesti ruveta tuommosia pohtimaan :p

700/2455 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan just lähösä ruokakaupan kautta apteekkiin ostaan testiä. Eilen ja tänän on ollu heti herätesä tosi etova/huono olo. Joka on vähä helpottanu ulkoilemalla tai syömällä. Eilen meni iltapäivällä aikalailla kokonaan ohi, saa nähä kauanko tänään kestää. Kahvia mies keitti aamulla niin sen haju ilettää, enkä voinu sitä juoda.

Mutta nyt testiä ostaan! Tuun tänne kertomaan sitte, että onko nuo omituiset raskausoireet todellisia vai jotain mielikuvituksen aikaan saannoksia. :D

Jenniferia kp 41/30 yk 2