Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko käynyt kaikissa Pohjoismaissa?

Vierailija
31.03.2023 |

Mikä maa oli paras ja miksi? Me ollaan ja Norja oli kyllä uskomattoman kaunis maa. Olin ihan mykistynyt siitä maisemien upeudesta. Päihittää minkä maailman maan tahansa. Oikeasti sitä vain haukkoi kirjaimellisesti henkeä kun ei voinut tajuta että on noin kaunista maisemaa. Lofooteilla käytiin.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi uupuu.

Vierailija
2/47 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islannissa en ole käynyt. Kävisin mielelläni, mutta pitäisi syödä sanani siitä, etten lennä enää huvikseni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa, mutta en Islannissa. Vaikea valita. Norja on kaunis, toisaalta Pohjois-Ruotsissakin on hienoja seutuja ja siellä minulla on sukulaisia, joten se tuntuu läheisemmältä kuin Norja. Tanska on maisemallisesti vähän tylsä. Suomesta pidän kyllä silti eniten, lomailen Lapissa ja saaristossa.

Vierailija
4/47 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa muissa paitsi Tanskassa. Islanti ja Norja upeita paikkoja.

Vierailija
5/47 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt muissa Pohjoismaissa. Ruotsi ei edes niin kiinnostakaan, vaikka vaikuttaa että jokaisen suomalaisen olisi siellä "pakko" joskus käydä.

Vierailija
6/47 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Norja kaunein, mutta Islannissa paljon hyvää., Suomi, Ruotsi ja Tanska sellaisia ok muttei herätä suurempaa ihailua.

Vierailija
7/47 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaikissa kuudessa olen käynyt

Vierailija
8/47 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjassa en. Suunnitelmissa on mennä.

Vierailija
9/47 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt Norjassa ja Islannissa mutta aikoinaan oli vähän aikaa soluasunnossa islantilainen kämppis. Ihmettelin muuttaessa kun keittiön kaapit oli täynnä kuivattua kalaa.

En ole niin kiinnostunut maisemista joten Norjassa ja Islannissa ei ole mitään erityistä.

Vierailija
10/47 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt Norjassa ja Islannissa mutta aikoinaan oli vähän aikaa soluasunnossa islantilainen kämppis. Ihmettelin muuttaessa kun keittiön kaapit oli täynnä kuivattua kalaa.

En ole niin kiinnostunut maisemista joten Norjassa ja Islannissa ei ole mitään erityistä.

Niin minäkin luilin, mutta kun näki Lofoottien kauneuden, maisemat kiinnosti ihan sikana.

Vierailija
11/47 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useamman kerran Ruotsissa, etelästä pohjoiseen ja tietenkin Tukholmassa. Myös Suomea olen kiertänyt etelästä pohjoiseen.

Norjassa olen käynyt kerran, siellä pohjoisessa. Oslossa tai muualla etelässä en ole käynyt. Oslo on varmaan vähän tylsä paikka?

Tanskassa en ole käynyt kertaakaan, mutta kerran oli sekin lähellä, kun kävin Etelä-Ruotsissa.

Islannissakaan en ole käynyt, vaikka kerran oli jo matka tilauksessa. Peruuntui. Islannin huono puoli on se, että sinne pitäisi lentää.

Vierailija
12/47 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Islannissa. Tanska oli kiva.

Vierailija
13/47 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islannissa en ole käynyt. Norja ehdottomasti upein.

Vierailija
14/47 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanska oli musta mukavin. Ruotsissa asuin Göteborgissa nuoressa vajaan vuoden ja oli mageeta käydä huippukonserteissa. Norja ei ole mun juttu.

Vierailija
15/47 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grönlanti ja Islanti nou. Olen kyllä jäätikkö-tulivuoriihminen joten Islanti kävisi kivasti maailman yhdestä kuumista pisteistä. Hawaji, Reunion, Yellowstone ja se alempi kulkija, Antarktiksen Thwaitesin maailman suurin tulivuorirypäs, Baktu yms. 

Vierailija
16/47 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa ja Tanskassa olen käynyt. Tanskaan taas kesällä. Ensi vuonna ehkä Norjaan. Autoilua, pyöräilyä ja telttailua.

Veneily itämeren ympäri on haavelistalla myös.

Vierailija
17/47 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian tulee täyteen, kun mennään kesällä Islantiin. Muissa useampaankin kertaan.

Toiveissa vielä Färsaaret ja ehkä Grönlanti.

Vierailija
18/47 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kaikissa kuudessa olen käynyt

Taani, Rootsi, Soome, Norra, Island, Tallinna vanalinn

Vierailija
19/47 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija