Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritys päällä 2015 (II)

06.04.2015 |

Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)

Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).

Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)

Kommentit (2455)

2301/2455 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!
Ihan uutena täällä..
Olen 28-vuotias 3 lapsen äiti.
Nelosen yritystä takana 1 kierto.
Tää on ihan uutta meille, ensimmäinen raskaus alkoi heti kun tjottailu aloitettiin, toinen raskaus alkoi kun minulla oli kuparikierukka ja kolmas raskaus alkoi minipillereistä huolimatta kaksoisraskautena joista toinen kuitenkin jäi matkasta pois.
Yritän totutella tähän sivustoon ja puhelimella vielä... Eräällä hiljattain suljetulla foorumilla olen enemmän ja vähemmän aktiivisesti kirjoitellut esikoisen odotuksesta asti..

2302/2455 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="hulina" time="15.08.2015 klo 09:02"]Moi!
Ihan uutena täällä..
Olen 28-vuotias 3 lapsen äiti.
Nelosen yritystä takana 1 kierto.
Tää on ihan uutta meille, ensimmäinen raskaus alkoi heti kun tjottailu aloitettiin, toinen raskaus alkoi kun minulla oli kuparikierukka ja kolmas raskaus alkoi minipillereistä huolimatta kaksoisraskautena joista toinen kuitenkin jäi matkasta pois.
Yritän totutella tähän sivustoon ja puhelimella vielä... Eräällä hiljattain suljetulla foorumilla olen enemmän ja vähemmän aktiivisesti kirjoitellut esikoisen odotuksesta asti..
[/quote]
Lisätään tähän että olen joulukuusta 2014 asti kärsinyt jokapäiväisestä pahoinvoinnista jota on yritetty tutkia mutta vielä ei ole syytä löytynyt.
Eilen sain kutsun pään magneettitutkimus een 1.9 joten yritys on tauolla siihen saakka.
Tänään testasin negan ja samalla huomasin että taitaakin menkat alkaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/2455 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa HULINA :) nyt onkin parin päivän sisällä tullu paljon uusia kuumeilijoita.
ON; täällä ei vielä oo menkat alkanu mut vielä yritän malttaa olla testaamatta. Jospa vaik sit huomenna. kattoo ny kuinka tää v-loppu tässä etenee. Menkkamaista lievää kipuilua on ollu välillä. Täällä nenä edelleen tukossa mut mitään kunnon flunssaa ei kuitenkaan oo.
Sipriina kp 30/29-31 yk 4

Vierailija
2304/2455 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne 15.8

Stardust (22v) kp 45/26-40 yk 4

Annuska (20v) kp 38/35-43 ya 12/14

Jannuli85 kp 37/24-30 yk 17 (ya 03/2014)

Konttri (33v) kp 35/27 ya 5/2014

Pallopaita kp 33/27-29 yk 2

Mimmie (30v) kp 30/25-28 yk 5

Heta87 kp 30/27-28 ya 2/2014

Sipriina (27v) kp 30/29-31 yk 4

Melina83 (31v) kp 29/? yk1

Uusio Mamma kp 29/26

Myya (29v) kp 29/? yk 1

Candyk kp 28/? yk 2

Piivi kp 27/25-28? yk 2

TikiTiki (26v) kp 25/27-29 yk 12

Ninnu (25v) Kp 25/28 yk 1

Norappi kp 23/23-29 yk 5 (kkm 4/15)

Muffeli (29v) kp 22/28-33 yk 3

Tuulahdus (22v) kp 22/? yk 2

Tiinu89 kp 22/? yk 4

Mia94 (21v) kp 21/26-28 yk 2 

Nuuskiksentytär kp 20/28-31 yk 6

Leona (29v) kp 18/35-37 yk 2

Meriemilia kp 16/27 yk 2

Guagua kp 16/29 yk 3

Kompuroiva Hylje (29v) kp 14/29 yk 3

Miuku Mauku (27v) kp 12/35? yk 5

Lumilla kp 12/25-27 yk 10

NooraV kp 12/? yk 8

PinkkiDrinkki (35v) kp 11/27-30 yk 8

Laulurastas83 kp 10/29-31 yk 9

Supera (20v) kp 8/29 ya 2/14

Pioni1 (28v) kp 7/34 yk 6

Louisa (27v) kp 2/20-30? yk 5

Dimou (26v) kp 3/? yk 11 (ya 7/14)

Helmuri (30v) kp 2/24 yk 6

Dreamer15 (28v) kp 1/29-31 yk 4

muut kuumeilijat: Noelle (24v), Kisuliini, Starling (40v), Ninnni (20v), AnttiAmalia (24v), LaVieEstBelle (21v), Minniminni (22v), Unikeonsuru, Hulina (28v)

Tammikuussa 9 plussaa

Helmikuussa 12 plussaa

Maaliskuussa 13 plussaa

Huhtikuussa 5 plussaa

Toukokuussa 4 plussaa

KESÄKUUSSA PLUSSANNEET (6 plussaa)

Mamalukki (22v) yk 3, Belime yk 2, Pumpuli87 yk 1, HennaS (21v) yk 2, Tinttu1989 yk 5, EllieP (30v) yk 1

HEINÄKUUSSA PLUSSANNEET (9 plussaa)

Aliisia (25v) yk 3, Canna (24v) yk 3, Finest (28v) yk 8, Kevättähti yk 2, Ambrosiaa yk 3, Sofia2016 (21v) ya 1/14, Miimamuru yk 1, Minea92071 (25v) ya 11/14, Lise (28v) yk 1

ELOKUUSSA PLUSSANNEET

Kikiii (20v) yk 10, Hattu yk 2, EK0025 yk 3, 143 (22v) yk 1, Bansku25 (25v) yk 1

Ilmoita kiertopäiväsi niin pääset listalle!

Vierailija
2305/2455 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon uusia kuumeilijoita löytänyt palstalle, tervetuloa :) Ihmeen paljon myös jo useamman lapsen äitejä, aika kovastihan täällä on esikoista toivovat edustettuna. 

Louisa, oletko käyttänyt ovistikkuja? Niistä saattais olla teille apua, jos oviksen ajoittaminen on kalenterin perusteella vaikeaa :)

Ja hei, mikä ihme juttu on tää että annetaan alapeukkua plussauutiseen?! Ihan järkyttävää. Jos ette voi iloita siksi että toinen on tullut ensimmäisestä kierrosta raskaaksi, niin olkaa sitten ihan vain tekemättä mitään. Ei ole pakko onnitella mutta onko pakko myöskään tuottaa toiselle pahaa mieltä? Se että joku onnistuu raskautumaan nopeasti ei ole mikään henkilökohtainen loukkaus ketään kohtaan.

Minä ainakin sanon että ihan hurjasti onnea Bansku! Ensimmäisestä kierrosta raskautuminen on ihan mieletön onnenpotku, jollaista toivoisin joka ikiselle lasta yrittävälle. Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Vierailija
2306/2455 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa pitkästä aikaa, ihan unohtui kesäloman ja ovulaationkin odotuksessa poiketa täällä kuumeilemassa. Tänä aamuna pärähti PLUSSA testiin ja täällä ollaan aika suu auki oltu viimeiset tunnit :) Ensifiilis vaihtuu vuoron perään ilosta kauhuun. Nyt vaan jännitellään. Eli eka olisi tulossa ja toisesta kerrasta tärppäsi (kp on nyt 33/n.28). Viimeisten päivien aikana on ollut vähän sellainen "krapulainen" olo, päätä särkee, aamulla on räkäinen olo ja väsyttää. Tsemppiä ja hyviä fiiliksiä muillekin :)

Vierailija
2307/2455 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea PALLOPAITA :) Samoin BANSKU. Taitaa tulla aika plussa rikas elokuu :)
Olen samaa mieltä DIMOUn kanssa. On hienoa jos tulee ekasta yritys kierrosta raskaaksi.

Vierailija
2308/2455 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuumottaa toi testi tuolla kaapissa et huh huh :D mut en uskalla testata vielä....hajoon liitoksistani. Mies sano mulle et kannattasko odottaa sinne asti et menkat on myöhässä... :/ arrrgh

2309/2455 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mä sain testiin todella haalean haamun. Nyt odottelin vahvistuuko. Pitää hakea pc tai apteekin testejä. Nyt vähän jännittää ja odottelen jännityksellä kuinka tässä käy. Tänään on dpo9. Huomenna taas aamulla testailen.

Pitää nyt lukea vähän viestejä taakse päi. Niin pääsee kärrylle mitä muille kuuluu.

Norappi

2310/2455 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pitkästä pitkästä aikaa..edelleen odottelen selvyyttä kiertoon. Prokaali arvo koholla ja mmenkat siks pois. Verikokeisiin ensi viikolla ja 4.9. naistentautien klinikalle lääkäriin jospa selviäis jatko et saanko jtn tabuja vai mitä tehhää.. Onnea kaikille plussanneille ja yrittäjille.

Vierailija
2311/2455 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Bansku ja Pallopaita! Plussailmoitukset on aina niin ihania <3

Dreamer: Täällä kans jännitys vaihtui vtutukseen kun menkat alkoi. Aloin jo toivoo, että olen raskaana kun koko tän viikon oli vähän heikko olo ja lämpö nousi ja laski ihan holtittomasti. Mut se sit näköjään olikin ihan perus kuumeilua vaan.

Eli mulle voi päivittää listaan yk 3, kp 1/27-28. Mut mikä positiivista, niin taitaa tuo kierto osoittautua aika säännölliseksi.

2312/2455 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Bansku ja Pallopaita! <3 ihanaa!
Varovaiset onnittelut myös Norapille <3
Tervetuloa uusille! :)
ON: Hmm... eilen mittasin ekan kerran lämmön kun arvelin sen oviksen olleen sillon keskiviikkona ja torstaina en muistanu. Ja eilen muistin sen takia, että taas iltapäivästä tuli huono olo (niin kuin aiemmissa kierroissa oviksen jälkeen); ällöttävä ja tosi väsyny ja voimaton olo. Ja lämpö oli noussu vähän; 36.8 näytti mittari. Noissa parissa aiemmassa kierrossa lämpö on noussu normaalilämmöstä (36.5-36.6) 36.9-37.1 asti seuraavana päivänä oviksesta, ja on vaihdellu tuolla välillä menkkoihin asti. Joskus on saattanu tippua välillä 36.8 ja taas sitten vähän noussu. Eli kaipa se ovis sitten oikeesti oli jo kp 11 :o aika jännän aikasin, tosin se oli tuollon myös ekassa kierrossa, mutta se kun just oli eka kierto ja "pillerihuurut" oli vielä eniten vaikuttamassa tuohon kiertoon ja monesti ekassa luomukierrossa ilmeisesti muutenkin ovis monella tulee aiemmin kun normaalisti, niin vähän ihmetyttää. Toinen asia mikä ihmetyttää vielä enemmän on se, että nyt kun valkkari on palautunu jo normaaliks ja on ilmeisesti dpo 3 niin mikähän ihmeen (ÄLLÖVAROITUS!!) limaklimppi äsken tuli? Se ois muuten ollu kirkas, mutta siinä oli verta antamassa pinkkiä väriä. Mitähän ihmettä? Mulla on kyllä mahakin ollu kipee nyt oviksen jälkeen. Välillä kohtu kipuilee ja välillä koko alamaha. Tosin ekassa kierrossa oli kunnon kivut oviksen jälkeen...

2313/2455 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahottelut vielä Candyk:lle menkoista ja uuteen kiertoon joutumisesta :(

2314/2455 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa hei, onpa täällä ollut iloisia uutisia paljon! :)
Kiitokseni kaikille tsempistä ja myötätunnosta ym. Kivaa huomata miten saa tukea osakseen olipa asia mikä tahansa. Me lähettiin reissuun tosiaan ja se saakelin vuoto osui pahimmilleen just siihen 10 tunnin ajoreissulle. Oli se vaan kiva tulosta itteään vessattoman P-paikan pusikossa :'D onneks sai kädet pestyy lätäkössä!
Nyt sitten kävi huppistakeikkaa...Pelattiin tuossa "varmojen päivien" kanssa, kun on se vaan niin ihanaa ilman kondomia olla lähekkäin. Noo minä jolla kierto on aina säntillinen 14vrk menkoista ovikseen ja 14 vrk oviksesta menkkoihin en nyt sitten ole niin säntillinen. Viime yö oli kaikin tavoin kauhea. Olin niin kovissa vatsakivuissa, että en nukkunut montakaan silmäystä. Alavatsaa sattui ja särki, nivusissa poltti ja oli kuin supistuksia. Moisia oviskipuja ei ole tainnut edes ikänä olla. Juuri viime viikolla varasin lääkärille aikaa näitten pahentuneiden alavtsakipujen vuoksi. Ajan sain ens kuun lopulle :/

2315/2455 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jatkuu. Kirjotan puhelimella ja sohlaan. Asian ydinkin unohtui jo tuossa, mutta siis ovis yllätti jo kp 12 kohdalla. Näin ei oo ollut varmaan ikänä. Peittoa heilutettiin siinä kp 9 aikana ja ajattelin, ettei oo kovin todennäköstä tärppääminen, kun oli vielä 5 päivää ovikseen (toki mahdollisuus aina on). Eli nyt sitten on taa jännät paikat, vaikka ei pitänytkään. Paussiahan tässä piti pitää. Naureskeltiin tuossa, että tietysti nyt tulee vahinkovauva, kun ei ollut enää tarkoitus :D Tuumailtiin, että sitten pidetään häät jo vaikkapa talvella, jos se ihana vahinko oliskin päässyt käymään :P Ihanaa huomata miten tuo mies on tässä ihan täysillä mukana, vaikka se alku oli ihme soutamista ja huopaamista. Välillä tuntuu, että se on valmiimpi koko hommaan ku minä! Semmosta siis tänne, minuu ei tarvi listalle laittaa, mutta seuraan kovasti tapahtumia täällä ja kirjottelen välillä kuulumisia :)
Aurinkoisia kesän rippeitä kaikille! <3

Vierailija
2316/2455 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei oo menkat alkanu vieläkään mut silti en jotenki uskalla testata vielä. Jos tää kierto vaan on pidempi. Välillä kuitenkin tuntuu et ihan just alkaa menkat ja välillä taas semmonen olo et ei. Painon tunnetta ala mahalla aikalailla.
Sipriina kp 30/29-31 yk 4

2317/2455 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille! Kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa.  Olen lukenut koko tämän ja ensimmäisen ketjun. Olen 31 vuotias ja olemme yrittäneet mieheni kanssa esikoista vuoden 2014 toukokuusta saakka. En ole uskaltautunut kirjoittamaan tänne, mutta olen lukenut ketjua päivittäin. Halusin tulla kertomaan teille että tänään vihdoin plussasin, reilun vuoden yrittämisen jälkeen. Olin juuri päättänyt että hakeudun syksyllä lääkäriin koska kiertoni on hyvin epäsäännöllinen. Halusin tulla kertomaan kaikille teille ihanille naisille, että näinkin voi käydä. Olette olleet tukenani lukuisina epätoivon hetkinä jolloin en ole voinut puhua asioista kenellekään. Toivon sydämeni pohjasta, että jokaiselle teistä suodaan tämä sama onni! Asian sisäistäminen on kyllä täällä vielä hiukan kesken... Mukavaa viikonloppua teille kaikille!

-Sylvi

Vierailija
2318/2455 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet Sipriina testannut?

Paljon onnea Sylvi!! Minäkin tuomitsen kaikki raskautumisuutisten alapeukut, ei ne muiden plussat ole minulta millään tavalla pois :)

Candyk: Kurjaa, että sinä tässä samassa tilanteessa :( Ottaa niin päähän kärsiä näistä menkkakrampeista, kun niin kovasti toivoisi että olisi jo tärpännyt )

Vierailija
2319/2455 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

DREAMER15 en oo vielä tehny testiä. Ajattelin et jos huomen aamulla tekisin. Jos verinen lorina ei ala. Vaik en millään malttais odottaa huomiseen :D
ON; nenä edelleen tukossa ja eilen illalla kuumeinen olo :/ Mutoli vaan vähän lämpöö. En sit tiedä mistä johtuu. yleensä ku oon kipee niin oon sit kunnolla. Eli korkee kuume ja ihan tolkuton räkis päällä.
Sipriina kp 31/29-31 yk 4

2320/2455 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusille tervetuloa ! :) en jaksanut ihan kaikkea lukea, anteeksi :( kesäloma päällä ja tekemistä tuntuu riittävän. Pian on taas mentävä kouluun.
Meillä alkoi miehellä clomifen miehellä. Toivottavasti tuottaa tulosta 3kk aikana kun sitten pakastetaan siemennestettä ja pian sen jälkeen ivf :) oon aika innoissani kun asiat etenee ja saadaan apua lapsettomuuteen. Nyt vaan peukut pystyssä että kaikki menee käsikirjoituksen mukaan ja vuoden päästä oon jo viimeisellä kolmanneksella ! :)
Nää asiat on sellaisia jotka rassaavat mieltä ja parisuhdettakin välillä :/ oon välillä tosi väsynyt mutta puhallan meihin molempiin toivoa kokoajan.
Oon ajatellu ja pyöritelly mielessä nykyaikaisesti itse kosia tuota ukkeloa ensijouluna tehtävän joulumatkan aikana :D ja naimisiin puhuttu menevämme jos lapsia tulee --> mielestämme pelkkä muodollisuus eikä muuta meidän elämää millään tavalla :)