Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille tulee ero. Syynä raskauden pilaama kroppa.

Vierailija
04.04.2015 |

Meille on tulossa ero. Syynä on se, että mun kroppa meni pilalle lapsen saannin myötä.

En pysty enää normaaliin sukupuoliseen kanssakäymiseen, joten koko perheelle on parasta että laitamme lusikat jakoon.

Inhoan vartaloani ja en sen vuoksi halua olla alasti miehen nähden, enkä voi harrastaa seksiä. Lapsi on jo 1,5 vuotias, eikä meillä ole ollut seksiä kuin muutaman kerran synnytyksen jälkeen. Viime kerrasta on jo monta kuukautta aikaa.

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:36"]

Meille on tulossa ero. Syynä on se, että mun kroppa meni pilalle lapsen saannin myötä.

En pysty enää normaaliin sukupuoliseen kanssakäymiseen, joten koko perheelle on parasta että laitamme lusikat jakoon.

Inhoan vartaloani ja en sen vuoksi halua olla alasti miehen nähden, enkä voi harrastaa seksiä. Lapsi on jo 1,5 vuotias, eikä meillä ole ollut seksiä kuin muutaman kerran synnytyksen jälkeen. Viime kerrasta on jo monta kuukautta aikaa.

[/quote]

muuttuiko omakuvasi niin paljon ettet kykene seksiin?

vai onko miehen vika

[/quote]
Ainahan palstalla kaikki on miehen vika. Vaikka sitten niin, että nainen ei kelpaa miehelle vaikka mies ei niin sanoisi.

Vierailija
82/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:02"]

Voi jessus sentään. Täällä useamman lapsen äiti jolle ei KOSKAAN ole tullut mieleen että lapsenn syntymä ja kropan ulkonäkö sen jälkeen voisi olla syy eroon.  Ei ne miehet ihan noin raa'asti katsele naisen kroppaa. Miehelle seksi on myös hellyyden ja rakkauden osoitus vaikkei se ehkä miehen käytöksestä heti tulis mieleen. 

[/quote]

Valitettavasti esim. oma mieheni kyllä huomauttelee omasta raskauden runtelemasta kropastani käytännössä päivittäin. Hän vinoili jo raskausmahastani (olin möhömaha ja "paskamaha"). Nykyään mahani on "pelottava" raskausarpineen sekä pullottavine napoineen. Meillä ei ainakaan ole synnytyksen jälkeen (yli vuosi sitten) ollut enää lainkaan normaalia seksiä. Toisaalta mieheni kiusaa ja ivaa minua myös, jos minulla on joskus silmälasit päässä. Kotivaatteistakin hän härnää minua. Exänsä hän oli jättänyt pääasiassa kasvoihin tulleiden finnien takia kuulemma. :/ Joten siis on ilkeitä ja julmiakin miehiä, ainakin oma mieheni on sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP valmis eroamaan lapsestasi? Pitäiskö teidän ämmät joskus miettiä asiaa muutenkin kuin oman perseen kautta? Ette aio harrastaa seksiä miehenne kanssa ---> mies joutuu eroon lapsistaan koska haluatte eron?

Vierailija
84/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin ihmetellä mistä tulee tarve tälle yhdelle miehelle (?) kailottaa, että synnyttäneet naiset ei kiihota :D Sulla on jo sun oma naises ja muita ei sun mielipide kiinnosta. Kyllä ihmiset sen jo tietää että ulkonäkö voi olla aika iso juttu, mutta ei nyt sentään maailman isoin asia, suurimmalla osalla omat lapset on paljon tärkeämpiä. Monella naisella on aivan toisenlainen mies kuin sinä olet. Jopa mun miehellä on raskausarpia ja ylipainoa eikä ne mua oo koskaan häirinneet, joten voin ihan sanoa, että kaikki ei ole niin kuin sinä.

Vierailija
85/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:02"]

Voi jessus sentään. Täällä useamman lapsen äiti jolle ei KOSKAAN ole tullut mieleen että lapsenn syntymä ja kropan ulkonäkö sen jälkeen voisi olla syy eroon.  Ei ne miehet ihan noin raa'asti katsele naisen kroppaa. Miehelle seksi on myös hellyyden ja rakkauden osoitus vaikkei se ehkä miehen käytöksestä heti tulis mieleen. 

[/quote]

Valitettavasti esim. oma mieheni kyllä huomauttelee omasta raskauden runtelemasta kropastani käytännössä päivittäin. Hän vinoili jo raskausmahastani (olin möhömaha ja "paskamaha"). Nykyään mahani on "pelottava" raskausarpineen sekä pullottavine napoineen. Meillä ei ainakaan ole synnytyksen jälkeen (yli vuosi sitten) ollut enää lainkaan normaalia seksiä. Toisaalta mieheni kiusaa ja ivaa minua myös, jos minulla on joskus silmälasit päässä. Kotivaatteistakin hän härnää minua. Exänsä hän oli jättänyt pääasiassa kasvoihin tulleiden finnien takia kuulemma. :/ Joten siis on ilkeitä ja julmiakin miehiä, ainakin oma mieheni on sellainen.

[/quote]

Ja tuollaisen kanssa olet mennyt tekemään lapsen. Voi hyvää päivää tätä joidenkin naisten järjenjuoksua.

Vierailija
86/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:55"]Raskauden pilaama kroppa, tätä tekstiä halusinkin, sitä ei akaisemmin suotu mulle. Toivoo mies joka ei ole pannut synnyttämätöntä naarasta. Kertokaa onko se niin paljon parempaa? [/quote] On se. Olen kokenut molemmat. Samalta naiselta.

[/quote]Seurusteltiin 15vuotta ennenkuin eka lapsi syntyi. Sen jälkeen vielä 3 muuta lasta. Mies väittää,että vehkeet eivät ole muuttuneet miksikään. Sanoo aina ,että naisten kelpaa, kun pil**** vaan paranee iänmyötä, mutta miehille alkaa tulla vaikeuksia kun 60 alkaa lähestyä. Siis potenssivaikeuksia. No mies siis joko valehtelee,tai  sitten naiset onkin kaikki yksilöitä,eikä voi yleistää. Vaikka sulla siis onkin tälläinen ikävä kokemus synnyttäneestä naisesta.

Vierailija
87/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 01:11"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:59"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:54"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:48"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:39"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:31"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:27"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:40"] Kummallista. Miten se raskaus on pilannut kroppasi ja miten et muka pysty siihen itse vaikuttamaan? Itse olen synnyttänyt 3 kk sitten ja lähtöpainoon on enää 2 kg, vatsa on hieman pömppö vielä kun lihakset on erillään mutta palautuvat varmaankin treenillä myöhemmin. Lantionlihakset on kunnossa treenauksen vuoksi. Rinnat on vähän laskeutuneet imetyksestä mutta so what, tekevät tehtänsä hienosti. Pari viikkoa sitten aloitin salitreenin ja odottelen lihaskunnon palautuvan suht nopeasti. [/quote] - ylipaino - pömppö vatsa - löysä vatsanahka - riipparitissit - raskausarpia? Ei kiitos. [/quote] Ootko noin tärkee itsestäsi? Yöh. [/quote] En halua harrastaa seksiä, jos en tunne halua naista kohtaan, ja valitettavasti raskauden ja synnytyksen ulkoiset merkit ovat minulle täydellinen turn-off. Viestini oli kommentti naiselle, jonka keho ei ollut mukamas muuttunut millään tavalla. [/quote] etkö saa seisomaan kovin helposti? Pitää rajata sitten tiukkaan, milloin luotat, että jöpötys varmasti pysyy yllä? Varmaan aika hankala elämä, otan osaa. [/quote] Saan seisomaan hyvin helposti, jos olen kiihottunut. Valitettavasti en vain tunne vetoa tuollaisia naisia kohtaan. Olen koettanut pitää henkilökohtaisena periaatteena, että harrastan seksiä vain, jos seksikumppani tuntuu viehättävältä. [/quote] Niin, JOS olet kiihottunut. Siinä on vain vähän vaikeuksia. Okei, okei. [/quote] Nainen, jonka kehossa on runsaasti synnytyksen ulkoisia merkkejä, ei kiihota minua sen enempää kuin vaikka 70-vuotiaan naisen keho. Se ei herätä seksuaalista mielenkiintoa samalla tavalla kuin naisen keho, josta nämä merkit puuttuvat. Tämä on vain preferenssi. Kaikilla meillä on omat turn-offimme. [/quote] Taidat olla sitoutumiseen kykenemätön, pian keski-ikäistyvä mies. Hyvää loppuelämää sullekin. ;)

[/quote]

Olen ollut naimisissa kymmenen vuotta. :)

Kummia oletuksia teet ihmisistä ilman mitään tietoa.

[/quote]No mutta miksi sinun sitten pitäisi pystyä olemaan synnyttäneiden naisten kanssa tai miksi niiden pitäisi sinua kiihottaa jos kerran olet naimisissa. Ja vielä kirjoitit,että pyrit menemään sänkyyn vain naisten kanssa jotka sinua kiihottaa? Petätkä vaimoasi? Ja tuskin synnyttäneet naiset mitään menettää vaikka sinä et niistä kiinnostukkaan. Päinvastoin. Onni taitaa olla molemmin puoleinen. Mua ei ainakaan yhtään haittaa vaikka ei minun kanssa sänkyyn meniskään . Itse asiassa en huolisi sinua. Minulla on jo mies.

Vierailija
88/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 01:11"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:59"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:54"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:48"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:39"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:31"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:27"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:40"] Kummallista. Miten se raskaus on pilannut kroppasi ja miten et muka pysty siihen itse vaikuttamaan? Itse olen synnyttänyt 3 kk sitten ja lähtöpainoon on enää 2 kg, vatsa on hieman pömppö vielä kun lihakset on erillään mutta palautuvat varmaankin treenillä myöhemmin. Lantionlihakset on kunnossa treenauksen vuoksi. Rinnat on vähän laskeutuneet imetyksestä mutta so what, tekevät tehtänsä hienosti. Pari viikkoa sitten aloitin salitreenin ja odottelen lihaskunnon palautuvan suht nopeasti. [/quote] - ylipaino - pömppö vatsa - löysä vatsanahka - riipparitissit - raskausarpia? Ei kiitos. [/quote] Ootko noin tärkee itsestäsi? Yöh. [/quote] En halua harrastaa seksiä, jos en tunne halua naista kohtaan, ja valitettavasti raskauden ja synnytyksen ulkoiset merkit ovat minulle täydellinen turn-off. Viestini oli kommentti naiselle, jonka keho ei ollut mukamas muuttunut millään tavalla. [/quote] etkö saa seisomaan kovin helposti? Pitää rajata sitten tiukkaan, milloin luotat, että jöpötys varmasti pysyy yllä? Varmaan aika hankala elämä, otan osaa. [/quote] Saan seisomaan hyvin helposti, jos olen kiihottunut. Valitettavasti en vain tunne vetoa tuollaisia naisia kohtaan. Olen koettanut pitää henkilökohtaisena periaatteena, että harrastan seksiä vain, jos seksikumppani tuntuu viehättävältä. [/quote] Niin, JOS olet kiihottunut. Siinä on vain vähän vaikeuksia. Okei, okei. [/quote] Nainen, jonka kehossa on runsaasti synnytyksen ulkoisia merkkejä, ei kiihota minua sen enempää kuin vaikka 70-vuotiaan naisen keho. Se ei herätä seksuaalista mielenkiintoa samalla tavalla kuin naisen keho, josta nämä merkit puuttuvat. Tämä on vain preferenssi. Kaikilla meillä on omat turn-offimme. [/quote] Taidat olla sitoutumiseen kykenemätön, pian keski-ikäistyvä mies. Hyvää loppuelämää sullekin. ;) [/quote] Olen ollut naimisissa kymmenen vuotta. :) Kummia oletuksia teet ihmisistä ilman mitään tietoa. [/quote] Sääli vaimoasi kun tuollaisen kusipään on ottanut riesakseen eikä ymmärrä edes lähteä. Oletko lintannut hänen itsetuntonsa niin täysin? Vai olisiko hän mahdollisesti halunnut lapsia mutta ei ole uskaltanut koska tietää nuo sairaat mielipiteesi naisen kehosta. Voi naisparkaa.

[/quote]

Mitä kusipäistä on siinä, ettei halua seksikumppanikseen synnyttänyttä naista? Onko miehillä sinusta jokin velvollisuus tuntea vetoa röllykkävatsaisiin ja imetystissisiin naisiin? Tulisiko naisten vastaavasti kiihottua pikropeniksistä, vyötärölihavuudesta ja miehen lyhyestä pituudesta?

Vierailija
89/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:39"]

No mutta miksi sinun sitten pitäisi pystyä olemaan synnyttäneiden naisten kanssa tai miksi niiden pitäisi sinua kiihottaa jos kerran olet naimisissa.

[/quote]

Ei pitäisi pystyä eikä tarvitse kiihottaa. Sehän juuri on pointtini. Joidenkin naisten mielestä on kuitenkin mahdotonta, että lasten hankinnan muutokset vaikuttaisivat naisen haluttavuuteen. Tämä ei pidä paikkaansa. Toinen väite on sitten, ettei miehellä saa olla oikeutta olla tuntematta vetoa näihin piirteisiin. Tämäkään ei pidä paikkaansa. Jokainen saa viehtyä tai olla viehtymättä mistä tahansa piirteistä.

Vierailija
90/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:55"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:50"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:43"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:31"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:40"]

Kummallista. Miten se raskaus on pilannut kroppasi ja miten et muka pysty siihen itse vaikuttamaan? Itse olen synnyttänyt 3 kk sitten ja lähtöpainoon on enää 2 kg, vatsa on hieman pömppö vielä kun lihakset on erillään mutta palautuvat varmaankin treenillä myöhemmin. Lantionlihakset on kunnossa treenauksen vuoksi. Rinnat on vähän laskeutuneet imetyksestä mutta so what, tekevät tehtänsä hienosti. Pari viikkoa sitten aloitin salitreenin ja odottelen lihaskunnon palautuvan suht nopeasti.

[/quote]

- ylipaino

- pömppö vatsa

- löysä vatsanahka

- riipparitissit

- raskausarpia?

Ei kiitos.

[/quote]

Ootko noin tärkee itsestäsi? Yöh.

[/quote]

En halua harrastaa seksiä, jos en tunne halua naista kohtaan, ja valitettavasti raskauden ja synnytyksen ulkoiset merkit ovat minulle täydellinen turn-off. Viestini oli kommentti naiselle, jonka keho ei ollut mukamas muuttunut millään tavalla.

[/quote]

Huh, no sitten. Raskaus ei kyllä jälkeenpäin aina näy kropassa. Noista mikään ei vaadi raskautta edes, mitä luettelit. Eikä mua sinänsä kiinnosta, mikä sua kiinnostaa.

[/quote]

Kukaan ei ole väittänyt, että raskaus runtelisi kehoa aina ja väistämättä. Enpä silti ole nähnyt röllykkävatsoja muilla kuin synnyttäneillä naisilla. Minusta on väärin väittää, etteikö lasten hankkiminen todennäköisesti näkyisi kropassa. Teette nuorille naisille karhunpalveluksen, jos valehtelette asiasta. Minusta lasten hankkimisesta täytyy saada päättää parhain mahdollisin tiedoin. Siinä voi hajota kroppa vielä paljon pahemminkin.

[/quote]

Lässyn lässyn ja painu synnyttäneeseen upeaan vittuun täältä!

[/quote]

Miksi olet noin aggressiivinen? Oletko itse synnyttänyt nainen ja loukkaantunut siitä, etten tunne vetoa synnyttäneitä naisia kohtaan?

[/quote]En ole tuo jolle vastasit, mutta miksi joku loukkaantuisi siitä ,ettet sinä ventovieras ihminen tunne häneen vetoa. Itselläni on 4 lasta, mutta ei mua yhtään harmita,etten kelpais sänkyys. En kyllä minäkään kelpuuttaisi sinua, koska et henkisesti ole samalla tasolla kanssani. Ja minulla on jo mies. Miksi kuvittelet ,että joku haluaisi juuri sinun kanssa sänkyyn? Ja eihän sinun tarvii tillistellä ja haluta niitä synnyttäneitä naisia.Tuskin siinä kukaan mitään häviää.Voi tietenkin joskus olla vaikea erottaa kellä niitä lapsia on ja kellä ei, ihan näin ulkonäön puolesta:D

Vierailija
91/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:36"] Meille on tulossa ero. Syynä on se, että mun kroppa meni pilalle lapsen saannin myötä.   En pysty enää normaaliin sukupuoliseen kanssakäymiseen, joten koko perheelle on parasta että laitamme lusikat jakoon.   Inhoan vartaloani ja en sen vuoksi halua olla alasti miehen nähden, enkä voi harrastaa seksiä. Lapsi on jo 1,5 vuotias, eikä meillä ole ollut seksiä kuin muutaman kerran synnytyksen jälkeen. Viime kerrasta on jo monta kuukautta aikaa.   [/quote] muuttuiko omakuvasi niin paljon ettet kykene seksiin? vai onko miehen vika   [/quote] Ainahan palstalla kaikki on miehen vika. Vaikka sitten niin, että nainen ei kelpaa miehelle vaikka mies ei niin sanoisi.

[/quote]

Joo, aivan uskomatonta. Tulee jotenkin ihan toivoton olo näiden kysyjien puolesta. Että mä nyt kyllä koen huonoa itsetuntoa maailman tappiin, koska sä et suostu halveksimaan mun raskauden runtelemaa kroppaani ääneen vaan perkele jumalauta salaat sen, omat ajatuksesikin itseltäsi. 

Että mitä mahdollisuuksia tuossa miehelle jää olla mitään muuta mieltä, kuin mitä aloittajan kaltainen nainen on päättänyt?

Vierailija
92/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 01:11"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:59"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:54"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:48"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:39"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:31"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:27"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:40"] Kummallista. Miten se raskaus on pilannut kroppasi ja miten et muka pysty siihen itse vaikuttamaan? Itse olen synnyttänyt 3 kk sitten ja lähtöpainoon on enää 2 kg, vatsa on hieman pömppö vielä kun lihakset on erillään mutta palautuvat varmaankin treenillä myöhemmin. Lantionlihakset on kunnossa treenauksen vuoksi. Rinnat on vähän laskeutuneet imetyksestä mutta so what, tekevät tehtänsä hienosti. Pari viikkoa sitten aloitin salitreenin ja odottelen lihaskunnon palautuvan suht nopeasti. [/quote] - ylipaino - pömppö vatsa - löysä vatsanahka - riipparitissit - raskausarpia? Ei kiitos. [/quote] Ootko noin tärkee itsestäsi? Yöh. [/quote] En halua harrastaa seksiä, jos en tunne halua naista kohtaan, ja valitettavasti raskauden ja synnytyksen ulkoiset merkit ovat minulle täydellinen turn-off. Viestini oli kommentti naiselle, jonka keho ei ollut mukamas muuttunut millään tavalla. [/quote] etkö saa seisomaan kovin helposti? Pitää rajata sitten tiukkaan, milloin luotat, että jöpötys varmasti pysyy yllä? Varmaan aika hankala elämä, otan osaa. [/quote] Saan seisomaan hyvin helposti, jos olen kiihottunut. Valitettavasti en vain tunne vetoa tuollaisia naisia kohtaan. Olen koettanut pitää henkilökohtaisena periaatteena, että harrastan seksiä vain, jos seksikumppani tuntuu viehättävältä. [/quote] Niin, JOS olet kiihottunut. Siinä on vain vähän vaikeuksia. Okei, okei. [/quote] Nainen, jonka kehossa on runsaasti synnytyksen ulkoisia merkkejä, ei kiihota minua sen enempää kuin vaikka 70-vuotiaan naisen keho. Se ei herätä seksuaalista mielenkiintoa samalla tavalla kuin naisen keho, josta nämä merkit puuttuvat. Tämä on vain preferenssi. Kaikilla meillä on omat turn-offimme. [/quote] Taidat olla sitoutumiseen kykenemätön, pian keski-ikäistyvä mies. Hyvää loppuelämää sullekin. ;) [/quote] Olen ollut naimisissa kymmenen vuotta. :) Kummia oletuksia teet ihmisistä ilman mitään tietoa. [/quote] Sääli vaimoasi kun tuollaisen kusipään on ottanut riesakseen eikä ymmärrä edes lähteä. Oletko lintannut hänen itsetuntonsa niin täysin? Vai olisiko hän mahdollisesti halunnut lapsia mutta ei ole uskaltanut koska tietää nuo sairaat mielipiteesi naisen kehosta. Voi naisparkaa.

[/quote]

Mitä kusipäistä on siinä, ettei halua seksikumppanikseen synnyttänyttä naista? Onko miehillä sinusta jokin velvollisuus tuntea vetoa röllykkävatsaisiin ja imetystissisiin naisiin? Tulisiko naisten vastaavasti kiihottua pikropeniksistä, vyötärölihavuudesta ja miehen lyhyestä pituudesta?

[/quote]

Entä jos ne seuraisivat lastenhankinnasta? Niin sinunkaltaiset pikkumiehetkö näyttävät nyt esimerkkiä, miten lastenhankinnan seurauksiin tulee suhtautua?

Vierailija
93/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:05"]

Entä jos ne seuraisivat lastenhankinnasta? Niin sinunkaltaiset pikkumiehetkö näyttävät nyt esimerkkiä, miten lastenhankinnan seurauksiin tulee suhtautua?

[/quote]

Taroitatko, että jos lisääntyminen johtaisi peniksen surkastumiseen? Siinä olisikin ideaa. :D Vähän niin kuin hyönteisen pois kuihtuva pistin. Ehkä miehetkin alkaisivat sitten ottaa kunnolla vastuuta ehkäisystä ja miettiä, kuinka paljon he lapsia todellisuudessa haluavat. Olisihan se reilua.

Jokainen suhtautukoon raskauden vaurioihin siten kuin haluaa ja pystyy. Kyse on henkilökohtaisesta mieltymyksestä, jossa ei ole oikeaa ja väärää vastausta. Toisen solvaaminen mieltymysten takia ei ole kyllä kovin aikuismaista minusta.

Vierailija
94/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:39"]

No mutta miksi sinun sitten pitäisi pystyä olemaan synnyttäneiden naisten kanssa tai miksi niiden pitäisi sinua kiihottaa jos kerran olet naimisissa.

[/quote]

Ei pitäisi pystyä eikä tarvitse kiihottaa. Sehän juuri on pointtini. Joidenkin naisten mielestä on kuitenkin mahdotonta, että lasten hankinnan muutokset vaikuttaisivat naisen haluttavuuteen. Tämä ei pidä paikkaansa. Toinen väite on sitten, ettei miehellä saa olla oikeutta olla tuntematta vetoa näihin piirteisiin. Tämäkään ei pidä paikkaansa. Jokainen saa viehtyä tai olla viehtymättä mistä tahansa piirteistä.

[/quote]No sitten varmaan myönnät että jotakin miestä voi nimenomaan kiinnostaa synnyttänyt nainen? Ja sitten taas jotakin(kuten sinua) ei saisi edes kepillä koskemaan synnyttäneeseen.Kummatkin siis käy. Mikä ongelma. Ja kävishän sen miehenkin elämä vaikeaksi jos haluaisi lapsia, mutta aina synnytyksen jälkeen pitäisi vaihtaa naista ja hankkia uusi synnyttämätön tekemään se toinen lapsi ja taas sen jälkeen vaihtaa ei synnyttäneeseen. Ja ei kaikkien kroppa tosiaan lapsista kärsi. Ei mulla ainakaan lapsista tullut riippurintoja,ei raskausarpia eikä löysää mahaa. Olen aina ollut hoikka ja olen sitä edelleen. Ikä tosia tuo omat muutokset, mutta ne tulee sekä synnyttäneelle ,ette ei synnyttäneelle ja yllätys yllätys, myös miehille. Omakin kroppasi tulee muuttumaan halusit tai et. Kun täytät 60v olet kropaltasi eri ihminen kuin nyt ja nuoret naiset katsovat sinua inhoten.

Vierailija
95/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:46"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tuo naistenvihaaja saa vaan nautintoa kun saa loukata synnyttäneitä naisia, sairaita ihmisiä on monenlaisia. Ihan turha sille on mitään väittää vastaan, hänen missionsa on ainoastaan loukata. Meille on tullut selväksi että hän ei tunne kiihkoa synnyttäneisiin naisiin, voi kauheaa. Saadaan kuulkaas vaan olla onnellisia siitä. Ignooratkaa sen paskajutut, ei se yksin jaksa kauaa täällä jankata kun ei saa vastakaikua.

Vierailija
96/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:13"]

[/quote]

Taroitatko, että jos lisääntyminen johtaisi peniksen surkastumiseen? Siinä olisikin ideaa. :D Vähän niin kuin hyönteisen pois kuihtuva pistin. Ehkä miehetkin alkaisivat sitten ottaa kunnolla vastuuta ehkäisystä ja miettiä, kuinka paljon he lapsia todellisuudessa haluavat. Olisihan se reilua.

Jokainen suhtautukoon raskauden vaurioihin siten kuin haluaa ja pystyy. Kyse on henkilökohtaisesta mieltymyksestä, jossa ei ole oikeaa ja väärää vastausta. Toisen solvaaminen mieltymysten takia ei ole kyllä kovin aikuismaista minusta.

[/quote]

Ja se sun lista naisen kropan vioista sanoilla "ei kiitos" ketjussa jossa aloittaja on ihan palasina on sinusta aikuismaista?

Vierailija
97/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten varmaan myönnät että jotakin miestä voi nimenomaan kiinnostaa synnyttänyt nainen? Ja sitten taas jotakin(kuten sinua) ei saisi edes kepillä koskemaan synnyttäneeseen.

[/quote]

Ehdottomasti. Joillakin miehillä on suoranaisia fetissejä mm. raskausmahoihin ja maitoa suihkuaviin tisseihin.

Vierailija
98/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:15"]

[/quote]

[/quote]

Ja se sun lista naisen kropan vioista sanoilla "ei kiitos" ketjussa jossa aloittaja on ihan palasina on sinusta aikuismaista?

[/quote]

Tuon viestin kirjoittaja väitti, ettei hänen kehonsa ole muuttunut ollenkaan lasten hankinnan myötä, vaikka hän itse mainitsi tekstissään monta asiaa, jotka olisivat monen miehen mielestä turn-offeja. Minusta ei ole rehellistä uskotella nuorille naisille, ettei raskaudella ja synnytyksellä olisi seurauksia. Monet niistä ovat paljon vakavampia kuin se, ettei joku tuntematon mies internetissä tykkää hänen ulkonäöstään.

Vierailija
99/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivy jo jankkaamasta!!!

Vierailija
100/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pikkumiehestä miksopeniksen saamisessa ois ideaa :D Se voisi johtaa siihen, ettei tarttis koskea naiseen enää ollenkaan ja sehän ois hänelle tietenkin vain helpotus. Ja sori vaan, mulle tuollainen listojen latelu mieheltä on sen verran paha asia, että poistan varmistimen aseesta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän