Kuinka usein naiset huijaavat itsensä raskaaksi?
Kommentit (48)
Varmaankin harvoin, suuri osa kun ei halua raskaaksi edes parisuhteessa.
On se yleistä.
Kannattaa huolehtia itse ehkäisystä niin mieli pysyy luottavaisempana.
Ei varmaan yleistä ole mutta kyllä noin on joskus käynyt! Pillerit vaan "unohtuu".
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin harvoin, suuri osa kun ei halua raskaaksi edes parisuhteessa.
Kannattaa jutella jo suhteen alkuvaiheessa siitä toivooko lapsia tulevaisuudessa.
En tiedä. Itse en tiedä tai tunne yhtäkään tuollaista tapausta, mutta yksi tuttavanainen kertoi, että hänen piireissään tuollaisia tapauksia taas on.
Meidän tuttavapiireissä on luultavasti ainakin sellainen ero kans sitten, että hänen piireissään on enemmän miehiä jotka eivät halua isäksi. Mun laajassa tuttavapiirissä on ehkä kaksi velamiestä, molemmat naimisissa velanaisen kanssa.
eräs nelikymppinen mies kertoi, että hän alkoi tapailla lapsetonta naista, joka sanoi hänelle, että "sune i tarvitse käyttää kortsua, kun mulla on varmat päivät." parin kuukauden kuluttua se nainen oli raskaana.
Mutta kyllähän tuo kertoo arviointikyvyn puutteesta sillä miehellä. Kuka järjissään oleva mies luottaa varmoihin päiviin? VArsinkin kun kyse on vielä nelikymppisestä miehestä eikä mistään parikymppisestä.
Ei se aina ole huijausta. Työtoverillani ja hänen vaimollaan oli yksi lapsi, ja he aikoivat joskus tulevaisuudessa hankkia vielä toisen. Sitten he saivat kolmoset. Kaikki luulivat, että vaimo on saanut hedelmöityshoitoja, kun lapsia tuli kolme, mutta hän oli koko ajan käyttänyt pilleriä, koska he eivät vielä halunneet toista lasta.
Jos mies ei halua isäksi, ehkäisee ITSE sen mukaisesti.
Ite valehtelen aina. Nyt 3 lasta ja 3 eri elättäjää. Neljäs yrityksessä...
Vierailija kirjoitti:
eräs nelikymppinen mies kertoi, että hän alkoi tapailla lapsetonta naista, joka sanoi hänelle, että "sune i tarvitse käyttää kortsua, kun mulla on varmat päivät." parin kuukauden kuluttua se nainen oli raskaana.
Mutta kyllähän tuo kertoo arviointikyvyn puutteesta sillä miehellä. Kuka järjissään oleva mies luottaa varmoihin päiviin? VArsinkin kun kyse on vielä nelikymppisestä miehestä eikä mistään parikymppisestä.
Siis todella. Aivan omaa tyhmyyttä mieheltä. Itse kun olen tavannut uuden miehen, niin mies ei ole edes kysellyt mun ehkäisyn perään, kun on pitänyt kondomia itsestäänselvänä ja halunnut käyttää sitä.
Sitten taas on ollut niitä toisenlaisiakin miehiä, jotka eivät käytä kondomia eivätkä kysele myöskään naisen ehkäisystä, mutta hehän ottavatkin siinä sitten ihan tietoisen riskin eikä heitä ainakaan kauhistuta ajatus lapsesta. Näissäkin toki sellainen ero, että nämä jälkimmäiset on olleet just parikymppisiä, kun taas tuo kondomin käyttäjä kolmikymppinen (eli jo enemmän järkeä päässä?).
Moni nainen raskautuu huijaamalla parin kuukauden välein. Kun synnyttää joka toinen kuukausi niin säilyy hyvä rutiini ja voi käyttää samoja vermeitä useamman lapsen kanssa. Hyvin kustannustehokasta.
Miehille pitäis vaan takoa kaaliin se, ettei mikään ehkäisy ole lähelläkään varmaa edes oikein käytettynä.
Joka ikinen kerta, kun pi p p elin laittaa p i m p p i i n, on mahdollista alkaa raskaus.
Ainoa poikkeus on se, jos naisella ei ole kohtua tai miehen kivekset poistettu yli vuosi sitten.
Sterilisaatiokaan ei ole 100%.
Aika harvinaista sanoisin, että kukaan huijaa. Toki joku 1/ 50 000 ehkä tekee, jos olet joku miljardööri-komistus 007. Muuten ei
Etittäin monet valehtelevat ehkäisystä, useimmiten naiset. Itse naisena kyllä aina kerron rehellisesti etten käytä hormonaalista ehkäisyä, että ehkäisy vastuu kuuluu miehelle, ja siitä huolehditaan. Minusta ehkäisystä valehtelu on rinnastettavissa raiskaukseen, Jos päädytään harrastamaan yhdyntää, ja seksikumppani kertoo käyttävänsä jotain ehkäisymuotoa ja sitten se jätetään käyttämättä niin, että toinen ei pysty todentamaan onko ehkäisyä käytetty vai ei. Tässä tilanteessa voisi toki jättää yhdynnän välistä, mutta toisaalta pitäisi aikuisten pystyä luottamaan toisiinsa tällaisten asioiden äärellä. Mielestäni jos tuollaisesta tilanteesta syntyy lapsi, sille jolle on valehdeltu ei tarvitsisi maksaa elatusta. Koska ketään ei pitäisi saattaa vanhennaksi ilman tämän henkilön omaa tahtoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan yleistä ole mutta kyllä noin on joskus käynyt! Pillerit vaan "unohtuu".
Pillerit ei ole satavarmoja. Siinäkään ei tarvitse monen tunnin viivästystä etteikö sillä olisi vaikutusta ehkäisytehoon, mistään vatsan toiminnasta puhumattakaan.
Miehet voisi muistaa vanhan neuvon eli se ehkäisee, joka ei lapsia halua.
Vierailija kirjoitti:
Etittäin monet valehtelevat ehkäisystä, useimmiten naiset. Itse naisena kyllä aina kerron rehellisesti etten käytä hormonaalista ehkäisyä, että ehkäisy vastuu kuuluu miehelle, ja siitä huolehditaan. Minusta ehkäisystä valehtelu on rinnastettavissa raiskaukseen, Jos päädytään harrastamaan yhdyntää, ja seksikumppani kertoo käyttävänsä jotain ehkäisymuotoa ja sitten se jätetään käyttämättä niin, että toinen ei pysty todentamaan onko ehkäisyä käytetty vai ei. Tässä tilanteessa voisi toki jättää yhdynnän välistä, mutta toisaalta pitäisi aikuisten pystyä luottamaan toisiinsa tällaisten asioiden äärellä. Mielestäni jos tuollaisesta tilanteesta syntyy lapsi, sille jolle on valehdeltu ei tarvitsisi maksaa elatusta. Koska ketään ei pitäisi saattaa vanhennaksi ilman tämän henkilön omaa tahtoa.
Se ehkäisee, joka ei lasta halua. Noin yksinkertaisesta asiasta on kyse.
Vain hullut ja mt-ongelmaiset naiset voivat tehdä näin katalia temppuja. Ja niitä on aika paljon nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljonhan niitä varmoja päiviä oikeasti on.
Nimim. 12 vuotta sekstailtu ilman ehkäisyä ekan lapsen jälkeen. Vaimo ei pidä kondomeista, enkä minä hyväksyisi hänen myrkyttävän itseään pillereillä.
Tuskinpa kovinkaan usein koska abortteja tehdään aika paljon.
Se, joka ei halua lapsia, ehkäisee. Ihan yksinkertainen totuus.