Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille tulee ero. Syynä raskauden pilaama kroppa.

Vierailija
04.04.2015 |

Meille on tulossa ero. Syynä on se, että mun kroppa meni pilalle lapsen saannin myötä.

En pysty enää normaaliin sukupuoliseen kanssakäymiseen, joten koko perheelle on parasta että laitamme lusikat jakoon.

Inhoan vartaloani ja en sen vuoksi halua olla alasti miehen nähden, enkä voi harrastaa seksiä. Lapsi on jo 1,5 vuotias, eikä meillä ole ollut seksiä kuin muutaman kerran synnytyksen jälkeen. Viime kerrasta on jo monta kuukautta aikaa.

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai raskaus muuttaa vartaloa, siihen kannattaa asennoitua jo ennen raskautta. Mutta ei se sentään vartaloa "pilaa", synnyttäneen naisen kuuluukin olla vähän erinäköinen kun sellaisen joka ei ole lasta sisällään kantanut. Vatsa venyy, rinnat kasvavat ja venyvät, nännit muuttuvat, lantio saattaa leventyä, hormonit muutenkin saattavat muuttaa kroppaa ja ulkonäköä.
Ylimääräisen painon (jos sitä on tullut) voi laihduttaa pois, alapäätä (jos se on löystynyt) voi jumpata, rintoja voi (jos kokee tarpeelliseksi, huom.) muokata kirurgin veitsellä. Raskausarvet ja vatsanahkan venyminen vaan kuluu asiaan. Et kai silti vaihtaisi vanhaa kroppaasi omaan ihanaan lapseesi? :)

Vierailija
62/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:04"]

Tottakai raskaus muuttaa vartaloa, siihen kannattaa asennoitua jo ennen raskautta. Mutta ei se sentään vartaloa "pilaa", synnyttäneen naisen kuuluukin olla vähän erinäköinen kun sellaisen joka ei ole lasta sisällään kantanut. Vatsa venyy, rinnat kasvavat ja venyvät, nännit muuttuvat, lantio saattaa leventyä, hormonit muutenkin saattavat muuttaa kroppaa ja ulkonäköä. Ylimääräisen painon (jos sitä on tullut) voi laihduttaa pois, alapäätä (jos se on löystynyt) voi jumpata, rintoja voi (jos kokee tarpeelliseksi, huom.) muokata kirurgin veitsellä. Raskausarvet ja vatsanahkan venyminen vaan kuluu asiaan. Et kai silti vaihtaisi vanhaa kroppaasi omaan ihanaan lapseesi? :)

[/quote]

En tietenkään vaihtaisi. Voin myös elää ihan hyvin ilman seksielämää, minullahan on jo lapseni. Tilanne vaan aiheuttaa mieheni ja minun välillä jatkuvaa riitaa, eikä se ole hyväksi lapselle katsella kun äiti ja isä huutaa toisilleen jatkuvasti, pienimmistäkin asioista. Siksi on parempi erota.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tästä maailmasta tuli näin hiton ulkonäkökeskeinen? Eletty elämä näkyy jokaisen vartalossa jossain vaiheessa. Nykyisin on tärkeintä olla timmi, rypytön, karvaton. Silti ihmiset voi huonosti. Ap hae apua itsellesi. Sulla on mies ja lapsi. Kai haluat lapsellesi ehjän perheen?
Mulle tuli ekassa synnytyksessä iso repeämä, joka osin aukesi. Lisäksi lievä emättimen laskeuma. Ajattelin eka, että kaikki on pilalla, mutta mies oli ihana. Kun pääsin sinuiksi pääni kanssa, niin myös kropassa tapahtui jotain. Löysin g piste orgasmit ja varsinkin toisen synnytyksen jälkeen tuntui kuin kaikki olisi jotenkin herkistynyt. Tunto on paljon parempi ja parisuhdekin parempi kuin koskaan. Tsemppiä!

Vierailija
64/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna hakisin apua.
Vartalo ja ulkonäkö muuttuvat koko ajan. Vuosia tulee lisää ja et Sä voi kuvitella et sun vartalosi olisi liki 30vuotiaana kuin se oli 17vuotiaana.
ongelma on sun päässä

Vierailija
65/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:43"]

Onko sulla siis joku elimellinen vika, vai pelkästään ulkonäkö? Kumman korvien välissä vika on, kelpaatko edelleen miehellesi ja vika on sinun päässäsi vai onko miehesi sitä mieltä, että näytät kamalalta ja sua ei voi enää panna?

Jos vika on sun korvien välissä, niin himoliikunta ja vähäkalorinen ruokavalio kiinteyttää ja auttaa. Jos vika on mihen korvien välissä, niin joko edellinen tai jos et viitsi, niin ero. Ja jos syynä on joku elimellinen vika, kuten koko alakerran roikkuminen, niin lekurille. Ja myös sillon jos vika on jommankumman korvien välissä, vikaa voidaan korvata lekurilla eli kallonkutistajalla.

[/quote]

En ole ylipainoinen, olen nyt hoikempi kuin ennen raskautta. Olen huolissani alapäästä, pelkään että se ei tunnu miehestä enää miltään. En pysty seksiin kun alkaa itkettämään kun mietin asiaa.

Ap

[/quote]

Mulla on kaksi synnytystä takana parin vuoden sisään eikä tavara ole löystynyt mihinkään. "pelkään että..." Onkohan tämä nyt ihan vaan päässäsi? Olet kuullut liikaa urbaanilegendoja? Naisen tavaralla on sellainen luonnollinen tapa palautua, aivan kuten seksin jälkeenkin. Onko miehesi kommentoinut alapäätäsi jotenkin? Ilmeisesti ei koska vain pelkäät? Miksi sitten luulet olevasi huonompi tai kelpaamaton? Miksi et työstä sitä asiaa mikä sinussa on vikana, huonoa itsetuntoa? Huono itsetunto on nyt maksamassa perheesi ja lapseltasi ehjän perheen. Se tulee vaikuttamaan lapseesi peruuttamattomasti, vaikka hänellä muuten olisikin turvattu lapsuus. Ja ikävää jos siirrät ulkonäköpaineesi lapseesi...

Vierailija
66/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä synnyttäneitä, eronneita ja uuden miehen löytäneitä naisia, että jos naisen haluttavuus tms. olisi kiinni synnyttämättömästä vartalosta niin mitenhän tämä yhtälö on mahdollinen? Itsekin kuulun näihin lapsen saaneisiin eronneisiin naisiin ja vielä kun nykyinen mieheni on tuplasti kuumempi sekä pinnallisella että henkisellä tasolla kuin exäni, niin miten ihmeessä mä "synnyttäneellä vartalollani hänelle kelpaan"? Ehkä siinä rakkaudessa ja intohimossa on sittenkin kyse jostain ihan muusta. uskokaa itseenne siskot, pitäkää huolta itsestänne, antakaa hehkua, nauttikaa naiseudesta, jota äitiys vain lisää. Seksikkyys on elämänkokemusta, itsevarmuutta ja tervettä ylpeyttä itsestään. 

Vierailija
67/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis AP kelpaat miehellesi täysin tuollaisena kuin olet, oli ongelma tosiaan on omassa päässäsi. Et kelpaa enää itsellesi. Vai oletko koskaan kelvannut? Jos rakastat miestäsi (ja haluat lapsellesi ehjän kodin), hoidat sitä omaa pääkoppaasi ja koitat oppia hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet. Mikä vartalossasi on piloilla?
Olen itse synnyttänyt kolme lasta mutta en voisi kuvitella jättäväni miestäni sen takia? Ainoastaan jos hän ei minua hyväksyisi ja haukkuisi ulkonäköäni tms..mutta siis sen takia että itse olisin mielestäni "plösähtänyt". En ymmärrä mikä kropassasi voi olla niin kovasti pielessä?

Vierailija
68/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa vaan olla lihava plösö, ja ei viitsi laihduttaa, niin laittaa sen läskin raskauden piikkiin..... ja mies haluaaerota, kun ei halua panna sotanorsua. Tää onniin nähty.

Vierailija
69/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:35"]Ap taitaa vaan olla lihava plösö, ja ei viitsi laihduttaa, niin laittaa sen läskin raskauden piikkiin..... ja mies haluaaerota, kun ei halua panna sotanorsua. Tää onniin nähty.
[/quote] Voitko lopettaa?

Vierailija
70/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:43"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:31"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:40"]

Kummallista. Miten se raskaus on pilannut kroppasi ja miten et muka pysty siihen itse vaikuttamaan? Itse olen synnyttänyt 3 kk sitten ja lähtöpainoon on enää 2 kg, vatsa on hieman pömppö vielä kun lihakset on erillään mutta palautuvat varmaankin treenillä myöhemmin. Lantionlihakset on kunnossa treenauksen vuoksi. Rinnat on vähän laskeutuneet imetyksestä mutta so what, tekevät tehtänsä hienosti. Pari viikkoa sitten aloitin salitreenin ja odottelen lihaskunnon palautuvan suht nopeasti.

[/quote]

- ylipaino

- pömppö vatsa

- löysä vatsanahka

- riipparitissit

- raskausarpia?

Ei kiitos.

[/quote]

Ootko noin tärkee itsestäsi? Yöh.

[/quote]

En halua harrastaa seksiä, jos en tunne halua naista kohtaan, ja valitettavasti raskauden ja synnytyksen ulkoiset merkit ovat minulle täydellinen turn-off. Viestini oli kommentti naiselle, jonka keho ei ollut mukamas muuttunut millään tavalla.

[/quote]

Huh, no sitten. Raskaus ei kyllä jälkeenpäin aina näy kropassa. Noista mikään ei vaadi raskautta edes, mitä luettelit. Eikä mua sinänsä kiinnosta, mikä sua kiinnostaa.

[/quote]

Kukaan ei ole väittänyt, että raskaus runtelisi kehoa aina ja väistämättä. Enpä silti ole nähnyt röllykkävatsoja muilla kuin synnyttäneillä naisilla. Minusta on väärin väittää, etteikö lasten hankkiminen todennäköisesti näkyisi kropassa. Teette nuorille naisille karhunpalveluksen, jos valehtelette asiasta. Minusta lasten hankkimisesta täytyy saada päättää parhain mahdollisin tiedoin. Siinä voi hajota kroppa vielä paljon pahemminkin.
[/quote]

Mulla oli noi kaikki ennen raskauksia, kiitos ylipainon sekä -40kg laihdutus hoikaksi. Ja myös se röllykkävatsa. Raskaudet eivät kroppaani ole vaikuttaneet _mitenkään_, ironista kyllä että raskausvatsakin kasvoi sisäänpäin eikä siksi esimerkiksi venyttänyt nahkaa. Alapääkin pysyi tiukkana vaikka löystymisvaraa olis kyllä ollut. Halusin vain kertoa sinulle tämän kun sinulla on noita vääriä mielikuvia. Ihan sama sinänsä mikä sinun naisihanteesi on, olen sinut itseni kanssa ja minulla on ihana, seksikäs mies joka rakastaa ja haluaa seksiä kanssani kaiken painoisena ;) ja tiedän että mieheni ei ole ainoa jonka vällyjen väliin kelpaisin, vähän runsaampanakin :)

Vierailija
71/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu.

Miestä en silti ihmettele. Ei parisuhde ole parisuhde ilman seksielämää.

t. nainen joka mahdollisesti saa kovat haukut täältä nyt

Vierailija
72/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:35"]

Ap taitaa vaan olla lihava plösö, ja ei viitsi laihduttaa, niin laittaa sen läskin raskauden piikkiin..... ja mies haluaaerota, kun ei halua panna sotanorsua. Tää onniin nähty.

[/quote]

En ole ylipainoinen. BMI 23. Painan vähemmän nyt kuin ennen raskautta.

Ap

Vierailija
73/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:35"]Ongelmahan ei todellakaan ole raskauden pilaama kroppa vaan olematon itsetuntosi ja mielenterveysongelmasi, joista syytät edellä mainittua. Ongelma on kuitenkin pääsi sisällä.
[/quote]

Noille paineille ja ajatusmalleille on sitten aivan loistavaa yllykettä ja polttoainetta se, että lukee nettikeskusteluista mielipiteitä "millainen naisen pitää olla".
Tää pimpintiukkuus- manipulaatio on niin raivostuttavaa! Täysin ihmisarvottomaksi määritellään naisia pimppinsä koon takia. Tai säikytellään luulemaan normaalia epänormaaliksi.

Vierailija
74/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos rakastat miestäsi ja hän sinua(kuten viesteistäsi ymmärsin), vika on itsetunnossasi. Myöhäistä synnytyksen jälkeistä masennusta, kenties? Hae apua, ennen kuin teet jotain mitä tulet katumaan. Tsemppiä!

Vierailija
75/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP mikä kropassasi on vikana? Varmasti sille pystyy tekemään jotain jos kovasti häiritsee :)

Vierailija
76/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen voimakkaasti terapiaa.

Vierailija
77/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 01:11"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:59"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:54"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:48"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:39"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:31"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:27"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:40"] Kummallista. Miten se raskaus on pilannut kroppasi ja miten et muka pysty siihen itse vaikuttamaan? Itse olen synnyttänyt 3 kk sitten ja lähtöpainoon on enää 2 kg, vatsa on hieman pömppö vielä kun lihakset on erillään mutta palautuvat varmaankin treenillä myöhemmin. Lantionlihakset on kunnossa treenauksen vuoksi. Rinnat on vähän laskeutuneet imetyksestä mutta so what, tekevät tehtänsä hienosti. Pari viikkoa sitten aloitin salitreenin ja odottelen lihaskunnon palautuvan suht nopeasti. [/quote] - ylipaino - pömppö vatsa - löysä vatsanahka - riipparitissit - raskausarpia? Ei kiitos. [/quote] Ootko noin tärkee itsestäsi? Yöh. [/quote] En halua harrastaa seksiä, jos en tunne halua naista kohtaan, ja valitettavasti raskauden ja synnytyksen ulkoiset merkit ovat minulle täydellinen turn-off. Viestini oli kommentti naiselle, jonka keho ei ollut mukamas muuttunut millään tavalla. [/quote] etkö saa seisomaan kovin helposti? Pitää rajata sitten tiukkaan, milloin luotat, että jöpötys varmasti pysyy yllä? Varmaan aika hankala elämä, otan osaa. [/quote] Saan seisomaan hyvin helposti, jos olen kiihottunut. Valitettavasti en vain tunne vetoa tuollaisia naisia kohtaan. Olen koettanut pitää henkilökohtaisena periaatteena, että harrastan seksiä vain, jos seksikumppani tuntuu viehättävältä. [/quote] Niin, JOS olet kiihottunut. Siinä on vain vähän vaikeuksia. Okei, okei. [/quote] Nainen, jonka kehossa on runsaasti synnytyksen ulkoisia merkkejä, ei kiihota minua sen enempää kuin vaikka 70-vuotiaan naisen keho. Se ei herätä seksuaalista mielenkiintoa samalla tavalla kuin naisen keho, josta nämä merkit puuttuvat. Tämä on vain preferenssi. Kaikilla meillä on omat turn-offimme. [/quote] Taidat olla sitoutumiseen kykenemätön, pian keski-ikäistyvä mies. Hyvää loppuelämää sullekin. ;)

[/quote]

Olen ollut naimisissa kymmenen vuotta. :)

Kummia oletuksia teet ihmisistä ilman mitään tietoa.

Vierailija
78/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai raskaus muuttaa vartaloa, siihen kannattaa asennoitua jo ennen raskautta. Mutta ei se sentään vartaloa "pilaa"

[/quote]

Tämä on sinun mielipiteesi.

Vierailija
79/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 10:08"]

Tottakai raskaus muuttaa vartaloa, siihen kannattaa asennoitua jo ennen raskautta. Mutta ei se sentään vartaloa "pilaa", synnyttäneen naisen kuuluukin olla vähän erinäköinen kun sellaisen joka ei ole lasta sisällään kantanut. Vatsa venyy, rinnat kasvavat ja venyvät, nännit muuttuvat, lantio saattaa leventyä, hormonit muutenkin saattavat muuttaa kroppaa ja ulkonäköä. Ylimääräisen painon (jos sitä on tullut) voi laihduttaa pois, alapäätä (jos se on löystynyt) voi jumpata, rintoja voi (jos kokee tarpeelliseksi, huom.) muokata kirurgin veitsellä. Raskausarvet ja vatsanahkan venyminen vaan kuluu asiaan. Et kai silti vaihtaisi vanhaa kroppaasi omaan ihanaan lapseesi? :)

[/quote]

En tietenkään vaihtaisi. Voin myös elää ihan hyvin ilman seksielämää, minullahan on jo lapseni. Tilanne vaan aiheuttaa mieheni ja minun välillä jatkuvaa riitaa, eikä se ole hyväksi lapselle katsella kun äiti ja isä huutaa toisilleen jatkuvasti, pienimmistäkin asioista. Siksi on parempi erota.

Ap

[/quote]

Jos ei kerran neuvot eikä apu kelpaa, vaan olet päättänyt että olet kuvottava löysävittuinen römppömaha ja parempi erota niin mitä sitten itket täällä? Ärsyttää kun ihmiset itkevät ongelmistaan ja sitten kun tarjotaan apua niin mikään ei kelpaa eikä toimi ja vikinä vaan jatkuu. Eroa sitten kerta se on mielestäsi ratkaisu tilanteeseen.

Vierailija
80/121 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 01:11"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:59"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:54"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:48"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:39"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:31"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:27"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:40"] Kummallista. Miten se raskaus on pilannut kroppasi ja miten et muka pysty siihen itse vaikuttamaan? Itse olen synnyttänyt 3 kk sitten ja lähtöpainoon on enää 2 kg, vatsa on hieman pömppö vielä kun lihakset on erillään mutta palautuvat varmaankin treenillä myöhemmin. Lantionlihakset on kunnossa treenauksen vuoksi. Rinnat on vähän laskeutuneet imetyksestä mutta so what, tekevät tehtänsä hienosti. Pari viikkoa sitten aloitin salitreenin ja odottelen lihaskunnon palautuvan suht nopeasti. [/quote] - ylipaino - pömppö vatsa - löysä vatsanahka - riipparitissit - raskausarpia? Ei kiitos. [/quote] Ootko noin tärkee itsestäsi? Yöh. [/quote] En halua harrastaa seksiä, jos en tunne halua naista kohtaan, ja valitettavasti raskauden ja synnytyksen ulkoiset merkit ovat minulle täydellinen turn-off. Viestini oli kommentti naiselle, jonka keho ei ollut mukamas muuttunut millään tavalla. [/quote] etkö saa seisomaan kovin helposti? Pitää rajata sitten tiukkaan, milloin luotat, että jöpötys varmasti pysyy yllä? Varmaan aika hankala elämä, otan osaa. [/quote] Saan seisomaan hyvin helposti, jos olen kiihottunut. Valitettavasti en vain tunne vetoa tuollaisia naisia kohtaan. Olen koettanut pitää henkilökohtaisena periaatteena, että harrastan seksiä vain, jos seksikumppani tuntuu viehättävältä. [/quote] Niin, JOS olet kiihottunut. Siinä on vain vähän vaikeuksia. Okei, okei. [/quote] Nainen, jonka kehossa on runsaasti synnytyksen ulkoisia merkkejä, ei kiihota minua sen enempää kuin vaikka 70-vuotiaan naisen keho. Se ei herätä seksuaalista mielenkiintoa samalla tavalla kuin naisen keho, josta nämä merkit puuttuvat. Tämä on vain preferenssi. Kaikilla meillä on omat turn-offimme. [/quote] Taidat olla sitoutumiseen kykenemätön, pian keski-ikäistyvä mies. Hyvää loppuelämää sullekin. ;)

[/quote]

Olen ollut naimisissa kymmenen vuotta. :)

Kummia oletuksia teet ihmisistä ilman mitään tietoa.
[/quote]

Sääli vaimoasi kun tuollaisen kusipään on ottanut riesakseen eikä ymmärrä edes lähteä. Oletko lintannut hänen itsetuntonsa niin täysin? Vai olisiko hän mahdollisesti halunnut lapsia mutta ei ole uskaltanut koska tietää nuo sairaat mielipiteesi naisen kehosta. Voi naisparkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä