Meille tulee ero. Syynä raskauden pilaama kroppa.
Meille on tulossa ero. Syynä on se, että mun kroppa meni pilalle lapsen saannin myötä.
En pysty enää normaaliin sukupuoliseen kanssakäymiseen, joten koko perheelle on parasta että laitamme lusikat jakoon.
Inhoan vartaloani ja en sen vuoksi halua olla alasti miehen nähden, enkä voi harrastaa seksiä. Lapsi on jo 1,5 vuotias, eikä meillä ole ollut seksiä kuin muutaman kerran synnytyksen jälkeen. Viime kerrasta on jo monta kuukautta aikaa.
Kommentit (121)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:20"]
Häivy jo jankkaamasta!!!
[/quote]
Ei ole jankkaamista vastata kysymyksiin.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:22"]
Mikä on se merkki josta huomaa että on synnyttänyt? Mulla on kolme lasta enkä keksi. Olen lähes 40 v. Ei ainakaan tissit roiku, ei ole röllykkää, ei arpia, alapää ainakin näyttää samalta ja tuntuu tiukalle ainakin yhdelle sormelle jos puristaa. Ihmettelen.
[/quote]
Nuo mainitsemasi asiat ovat niitä merkkejä. Kiva juttu, jos niitä ei ole. Lapset kyllä varmaan paljastaisivat sinut äidiksi.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:15"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:05"]
Entä jos ne seuraisivat lastenhankinnasta? Niin sinunkaltaiset pikkumiehetkö näyttävät nyt esimerkkiä, miten lastenhankinnan seurauksiin tulee suhtautua?
[/quote]
Taroitatko, että jos lisääntyminen johtaisi peniksen surkastumiseen? Siinä olisikin ideaa. :D Vähän niin kuin hyönteisen pois kuihtuva pistin. Ehkä miehetkin alkaisivat sitten ottaa kunnolla vastuuta ehkäisystä ja miettiä, kuinka paljon he lapsia todellisuudessa haluavat. Olisihan se reilua.
Jokainen suhtautukoon raskauden vaurioihin siten kuin haluaa ja pystyy. Kyse on henkilökohtaisesta mieltymyksestä, jossa ei ole oikeaa ja väärää vastausta. Toisen solvaaminen mieltymysten takia ei ole kyllä kovin aikuismaista minusta.
[/quote]
Ja se sun lista naisen kropan vioista sanoilla "ei kiitos" ketjussa jossa aloittaja on ihan palasina on sinusta aikuismaista?
[/quote]
Tuon viestin kirjoittaja väitti, ettei hänen kehonsa ole muuttunut ollenkaan lasten hankinnan myötä, vaikka hän itse mainitsi tekstissään monta asiaa, jotka olisivat monen miehen mielestä turn-offeja. Minusta ei ole rehellistä uskotella nuorille naisille, ettei raskaudella ja synnytyksellä olisi seurauksia. Monet niistä ovat paljon vakavampia kuin se, ettei joku tuntematon mies internetissä tykkää hänen ulkonäöstään.
[/quote]
Miten tää liittyy siihen, että sä listaat naisen kropan ulkonäköön liittyviä vikoja? Taidat elää itseäsi koskien melkoisissa harhoissa. Puolisokin löytyy, onko se vielä elossa?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:25"]
Entä jos ne seuraisivat lastenhankinnasta? Niin sinunkaltaiset pikkumiehetkö näyttävät nyt esimerkkiä, miten lastenhankinnan seurauksiin tulee suhtautua?
[/quote]
Taroitatko, että jos lisääntyminen johtaisi peniksen surkastumiseen? Siinä olisikin ideaa. :D Vähän niin kuin hyönteisen pois kuihtuva pistin. Ehkä miehetkin alkaisivat sitten ottaa kunnolla vastuuta ehkäisystä ja miettiä, kuinka paljon he lapsia todellisuudessa haluavat. Olisihan se reilua.
Jokainen suhtautukoon raskauden vaurioihin siten kuin haluaa ja pystyy. Kyse on henkilökohtaisesta mieltymyksestä, jossa ei ole oikeaa ja väärää vastausta. Toisen solvaaminen mieltymysten takia ei ole kyllä kovin aikuismaista minusta.
[/quote]
Ja se sun lista naisen kropan vioista sanoilla "ei kiitos" ketjussa jossa aloittaja on ihan palasina on sinusta aikuismaista?
[/quote]
Tuon viestin kirjoittaja väitti, ettei hänen kehonsa ole muuttunut ollenkaan lasten hankinnan myötä, vaikka hän itse mainitsi tekstissään monta asiaa, jotka olisivat monen miehen mielestä turn-offeja. Minusta ei ole rehellistä uskotella nuorille naisille, ettei raskaudella ja synnytyksellä olisi seurauksia. Monet niistä ovat paljon vakavampia kuin se, ettei joku tuntematon mies internetissä tykkää hänen ulkonäöstään.
[/quote]
Miten tää liittyy siihen, että sä listaat naisen kropan ulkonäköön liittyviä vikoja? Taidat elää itseäsi koskien melkoisissa harhoissa. Puolisokin löytyy, onko se vielä elossa?
[/quote]
Se lista oli naisen omasta viestistä poimittu. Hän itse mainitsi ne kaikki mutta väitti, ettei hänen kropassaan ollut vikoja.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:22"]
Mikä on se merkki josta huomaa että on synnyttänyt? Mulla on kolme lasta enkä keksi. Olen lähes 40 v. Ei ainakaan tissit roiku, ei ole röllykkää, ei arpia, alapää ainakin näyttää samalta ja tuntuu tiukalle ainakin yhdelle sormelle jos puristaa. Ihmettelen.
[/quote]
Nuo mainitsemasi asiat ovat niitä merkkejä. Kiva juttu, jos niitä ei ole. Lapset kyllä varmaan paljastaisivat sinut äidiksi.
[/quote]Meinaan vaan että todellakaan kaikille ei merkkejä jää.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 01:11"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:59"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:54"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:48"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:39"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:31"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:27"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:40"] Kummallista. Miten se raskaus on pilannut kroppasi ja miten et muka pysty siihen itse vaikuttamaan? Itse olen synnyttänyt 3 kk sitten ja lähtöpainoon on enää 2 kg, vatsa on hieman pömppö vielä kun lihakset on erillään mutta palautuvat varmaankin treenillä myöhemmin. Lantionlihakset on kunnossa treenauksen vuoksi. Rinnat on vähän laskeutuneet imetyksestä mutta so what, tekevät tehtänsä hienosti. Pari viikkoa sitten aloitin salitreenin ja odottelen lihaskunnon palautuvan suht nopeasti. [/quote] - ylipaino - pömppö vatsa - löysä vatsanahka - riipparitissit - raskausarpia? Ei kiitos. [/quote] Ootko noin tärkee itsestäsi? Yöh. [/quote] En halua harrastaa seksiä, jos en tunne halua naista kohtaan, ja valitettavasti raskauden ja synnytyksen ulkoiset merkit ovat minulle täydellinen turn-off. Viestini oli kommentti naiselle, jonka keho ei ollut mukamas muuttunut millään tavalla. [/quote] etkö saa seisomaan kovin helposti? Pitää rajata sitten tiukkaan, milloin luotat, että jöpötys varmasti pysyy yllä? Varmaan aika hankala elämä, otan osaa. [/quote] Saan seisomaan hyvin helposti, jos olen kiihottunut. Valitettavasti en vain tunne vetoa tuollaisia naisia kohtaan. Olen koettanut pitää henkilökohtaisena periaatteena, että harrastan seksiä vain, jos seksikumppani tuntuu viehättävältä. [/quote] Niin, JOS olet kiihottunut. Siinä on vain vähän vaikeuksia. Okei, okei. [/quote] Nainen, jonka kehossa on runsaasti synnytyksen ulkoisia merkkejä, ei kiihota minua sen enempää kuin vaikka 70-vuotiaan naisen keho. Se ei herätä seksuaalista mielenkiintoa samalla tavalla kuin naisen keho, josta nämä merkit puuttuvat. Tämä on vain preferenssi. Kaikilla meillä on omat turn-offimme. [/quote] Taidat olla sitoutumiseen kykenemätön, pian keski-ikäistyvä mies. Hyvää loppuelämää sullekin. ;) [/quote] Olen ollut naimisissa kymmenen vuotta. :) Kummia oletuksia teet ihmisistä ilman mitään tietoa. [/quote] Sääli vaimoasi kun tuollaisen kusipään on ottanut riesakseen eikä ymmärrä edes lähteä. Oletko lintannut hänen itsetuntonsa niin täysin? Vai olisiko hän mahdollisesti halunnut lapsia mutta ei ole uskaltanut koska tietää nuo sairaat mielipiteesi naisen kehosta. Voi naisparkaa.
[/quote]
Mitä kusipäistä on siinä, ettei halua seksikumppanikseen synnyttänyttä naista? Onko miehillä sinusta jokin velvollisuus tuntea vetoa röllykkävatsaisiin ja imetystissisiin naisiin? Tulisiko naisten vastaavasti kiihottua pikropeniksistä, vyötärölihavuudesta ja miehen lyhyestä pituudesta?
[/quote]Minä olen kiihottunut 169cm pitkästä miehestä jo 35 vuotta. Vyötärölihavuus on tullut kuvaan vasta myöhemmin, muuta ei sekään niin paljon haittaa. Muna on kyllä iso. En sitten tiedä mennä sanomaan miten ois ollu jos ois ollu pieni muna. Itsellä on useapikin lapsi tehtynä, mutta ei ole "imetystissejä", pienet ja pystyt on vieläkin. Rällykkävatsaa ei myöskään ole Painoin ennen raskauksia 53kg ja nyt 55 kg. Lapset jo tietenkin aika isoja.9kk raskaana painoin 65kg. Paljonko sinä painat?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:02"]
Voi jessus sentään. Täällä useamman lapsen äiti jolle ei KOSKAAN ole tullut mieleen että lapsenn syntymä ja kropan ulkonäkö sen jälkeen voisi olla syy eroon. Ei ne miehet ihan noin raa'asti katsele naisen kroppaa. Miehelle seksi on myös hellyyden ja rakkauden osoitus vaikkei se ehkä miehen käytöksestä heti tulis mieleen.
[/quote]
Valitettavasti esim. oma mieheni kyllä huomauttelee omasta raskauden runtelemasta kropastani käytännössä päivittäin. Hän vinoili jo raskausmahastani (olin möhömaha ja "paskamaha"). Nykyään mahani on "pelottava" raskausarpineen sekä pullottavine napoineen. Meillä ei ainakaan ole synnytyksen jälkeen (yli vuosi sitten) ollut enää lainkaan normaalia seksiä. Toisaalta mieheni kiusaa ja ivaa minua myös, jos minulla on joskus silmälasit päässä. Kotivaatteistakin hän härnää minua. Exänsä hän oli jättänyt pääasiassa kasvoihin tulleiden finnien takia kuulemma. :/ Joten siis on ilkeitä ja julmiakin miehiä, ainakin oma mieheni on sellainen.
[/quote]
Miehesihän on 100% mielisairas! Miksi olet tuollaisen kanssa? Ja vielä tehnyt lapsenkin! Voi herranjumala!
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:19"]Voi sua. Itken kanssasi.älä mee eroamaan jos vartalo on se syy. Mee kauneusleikkauksiin ihan rohkeasti.. ulkomailla on ok... rahoitukset varmaan onnistuu jotenkin. Mietipä miehesi kanssa vähän: te kuitenkin rakastatte toisianne. Raha on maallista ja elämä lyhyt. Mene plastiikkakirurgille ja korjauta ittes ja jospa miehesi tukisi sinua ja pääsisitte taas elämään sitä onnea. Ei tämä nyt mene oikein, että rakkaudesta tehdään se yhteinen lapsi ja sitten elämä onkin pilalla.. ei, ei.... alahan katella niitä kirurgeja ja anna toivonkipinän loistaa silmissäs. Ootko jutellu lääkärillesi onko mitä vaihtoehtoja olemassa. itse saman kokenut ja kirurgilla on käyty. Ikävä kyllä teki mut leikannut loistokirurgi huonoa jälkeä ja joudun korjauttamaan ulkomaisilla kirurgeilla. mutta ei ongelmien korjaus ole väärin. Jos ei jaksa itseään niin kyllä sen voi korjauttaa. jaksamista sulle ja yritä nähdä asiat uudessa valossa. [/quote] Päätä on syytä hoitaa myös.
[/quote]
Mitä leikkauksia sulle tehtiin?
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:22"]
[/quote]
[/quote]Ikävä kyllä nuo asiat eivät tarvitse raskautta ollakseen olemassa. Ja taas raskaus ei niitä väistämättä tee.Miehelläkin voi olla röllykkävatsa ja roikkuvat rinnat kun läskiä on tarpeeksi ja raskausarpia tulee myös miehille kun paino heittelee. Monestikin olen katsonut,että joku mies näyttää siltä kuin odottaisi 9kk. Ja myös naiset voivat näyttää tuolta ilman raskautta. T. 4 lapsen äiti, hoikka ei roikkutissi ,arvista puhumattakaan.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:27"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:40"]
Kummallista. Miten se raskaus on pilannut kroppasi ja miten et muka pysty siihen itse vaikuttamaan? Itse olen synnyttänyt 3 kk sitten ja lähtöpainoon on enää 2 kg, vatsa on hieman pömppö vielä kun lihakset on erillään mutta palautuvat varmaankin treenillä myöhemmin. Lantionlihakset on kunnossa treenauksen vuoksi. Rinnat on vähän laskeutuneet imetyksestä mutta so what, tekevät tehtänsä hienosti. Pari viikkoa sitten aloitin salitreenin ja odottelen lihaskunnon palautuvan suht nopeasti.
[/quote]
Kuules nyt mies. Listallasi oli ylipaino, pömppömaha, löysä vatsanahka, riipparitissit ja raskausarvet. Tuolla kirjoittajalla, jota lainasit ei ollut käytännössä noista yhtäkään, jos luet kirjoituksen uudelleen. Hän on synnyttänyt 3 kk sitten ja sä kehtaat tulla listaamaan tuollaisia vikoja ymmärtämättä, miten ne ovat mennen talven lumia hänen tapauksessaan hyvin pian, kuten kirjoittaja kertoo. Sun kirjoituksesi oli toisen kertoman halveksuntaa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:27"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:25"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Se lista oli naisen omasta viestistä poimittu. Hän itse mainitsi ne kaikki mutta väitti, ettei hänen kropassaan ollut vikoja.
[/quote]
Ja valepukkikin vielä. Homomainen, pikkumies ja valehtelija. Modeeee....yhyyyyyy......taas mua kiusataan!
On ihan normaalia ettei naisen vartalo oon täydellisen muotoinen, iho sileä ja arveton. Miehet saa vapaasti sellaista vaatia, ja mä voin toivoa kuuta taivaalta.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:54"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:27"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:40"]
Kummallista. Miten se raskaus on pilannut kroppasi ja miten et muka pysty siihen itse vaikuttamaan? Itse olen synnyttänyt 3 kk sitten ja lähtöpainoon on enää 2 kg, vatsa on hieman pömppö vielä kun lihakset on erillään mutta palautuvat varmaankin treenillä myöhemmin. Lantionlihakset on kunnossa treenauksen vuoksi. Rinnat on vähän laskeutuneet imetyksestä mutta so what, tekevät tehtänsä hienosti. Pari viikkoa sitten aloitin salitreenin ja odottelen lihaskunnon palautuvan suht nopeasti.
[/quote]
- ylipaino
- pömppö vatsa
- löysä vatsanahka
- riipparitissit
- raskausarpia?
Ei kiitos.
[/quote]
Ootko noin tärkee itsestäsi? Yöh.
[/quote]
En halua harrastaa seksiä, jos en tunne halua naista kohtaan, ja valitettavasti raskauden ja synnytyksen ulkoiset merkit ovat minulle täydellinen turn-off. Viestini oli kommentti naiselle, jonka keho ei ollut mukamas muuttunut millään tavalla.
[/quote]
etkö saa seisomaan kovin helposti? Pitää rajata sitten tiukkaan, milloin luotat, että jöpötys varmasti pysyy yllä? Varmaan aika hankala elämä, otan osaa.
[/quote]
Saan seisomaan hyvin helposti, jos olen kiihottunut. Valitettavasti en vain tunne vetoa tuollaisia naisia kohtaan. Olen koettanut pitää henkilökohtaisena periaatteena, että harrastan seksiä vain, jos seksikumppani tuntuu viehättävältä.
[/quote]
Niin, JOS olet kiihottunut. Siinä on vain vähän vaikeuksia. Okei, okei.
[/quote]
Nainen, jonka kehossa on runsaasti synnytyksen ulkoisia merkkejä, ei kiihota minua sen enempää kuin vaikka 70-vuotiaan naisen keho. Se ei herätä seksuaalista mielenkiintoa samalla tavalla kuin naisen keho, josta nämä merkit puuttuvat. Tämä on vain preferenssi. Kaikilla meillä on omat turn-offimme.
[/quote]
En mäkään syty miehestä jolla on narukädet tai löysä maha, ohuet jalat, oheneva tukka, nariseva ääni, rumat vaatteet, uskoo yliluonnolliseen hihhuliasteella jne. Mutta en mene kitisemään asiasta ketjuun missä kyseinen mies kokee asian ongelmakseen. Mutta mä en olekaan itsekeskeinen idiootti.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 01:11"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:59"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:54"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:48"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:39"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:31"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:27"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:40"] Kummallista. Miten se raskaus on pilannut kroppasi ja miten et muka pysty siihen itse vaikuttamaan? Itse olen synnyttänyt 3 kk sitten ja lähtöpainoon on enää 2 kg, vatsa on hieman pömppö vielä kun lihakset on erillään mutta palautuvat varmaankin treenillä myöhemmin. Lantionlihakset on kunnossa treenauksen vuoksi. Rinnat on vähän laskeutuneet imetyksestä mutta so what, tekevät tehtänsä hienosti. Pari viikkoa sitten aloitin salitreenin ja odottelen lihaskunnon palautuvan suht nopeasti. [/quote] - ylipaino - pömppö vatsa - löysä vatsanahka - riipparitissit - raskausarpia? Ei kiitos. [/quote] Ootko noin tärkee itsestäsi? Yöh. [/quote] En halua harrastaa seksiä, jos en tunne halua naista kohtaan, ja valitettavasti raskauden ja synnytyksen ulkoiset merkit ovat minulle täydellinen turn-off. Viestini oli kommentti naiselle, jonka keho ei ollut mukamas muuttunut millään tavalla. [/quote] etkö saa seisomaan kovin helposti? Pitää rajata sitten tiukkaan, milloin luotat, että jöpötys varmasti pysyy yllä? Varmaan aika hankala elämä, otan osaa. [/quote] Saan seisomaan hyvin helposti, jos olen kiihottunut. Valitettavasti en vain tunne vetoa tuollaisia naisia kohtaan. Olen koettanut pitää henkilökohtaisena periaatteena, että harrastan seksiä vain, jos seksikumppani tuntuu viehättävältä. [/quote] Niin, JOS olet kiihottunut. Siinä on vain vähän vaikeuksia. Okei, okei. [/quote] Nainen, jonka kehossa on runsaasti synnytyksen ulkoisia merkkejä, ei kiihota minua sen enempää kuin vaikka 70-vuotiaan naisen keho. Se ei herätä seksuaalista mielenkiintoa samalla tavalla kuin naisen keho, josta nämä merkit puuttuvat. Tämä on vain preferenssi. Kaikilla meillä on omat turn-offimme. [/quote] Taidat olla sitoutumiseen kykenemätön, pian keski-ikäistyvä mies. Hyvää loppuelämää sullekin. ;)
[/quote]
Olen ollut naimisissa kymmenen vuotta. :)
Kummia oletuksia teet ihmisistä ilman mitään tietoa.
[/quote]
Sääli vaimoasi kun tuollaisen kusipään on ottanut riesakseen eikä ymmärrä edes lähteä. Oletko lintannut hänen itsetuntonsa niin täysin? Vai olisiko hän mahdollisesti halunnut lapsia mutta ei ole uskaltanut koska tietää nuo sairaat mielipiteesi naisen kehosta. Voi naisparkaa.
[/quote]
Ennemmin tää vaikuttaa nyt, että vaimo on vela, mutta mies haluaisin lapsia ja on katkeroitunut synnyttäneille naisille kateuttaan. :( Tuli nyt ihan paha mieli raukan takia, kaikki tuska siellä piilossa. Voi toista :(
Voi sua. Itken kanssasi.älä mee eroamaan jos vartalo on se syy. Mee kauneusleikkauksiin ihan rohkeasti.. ulkomailla on ok... rahoitukset varmaan onnistuu jotenkin. Mietipä miehesi kanssa vähän: te kuitenkin rakastatte toisianne. Raha on maallista ja elämä lyhyt. Mene plastiikkakirurgille ja korjauta ittes ja jospa miehesi tukisi sinua ja pääsisitte taas elämään sitä onnea. Ei tämä nyt mene oikein, että rakkaudesta tehdään se yhteinen lapsi ja sitten elämä onkin pilalla.. ei, ei.... alahan katella niitä kirurgeja ja anna toivonkipinän loistaa silmissäs. Ootko jutellu lääkärillesi onko mitä vaihtoehtoja olemassa.
itse saman kokenut ja kirurgilla on käyty. Ikävä kyllä teki mut leikannut loistokirurgi huonoa jälkeä ja joudun korjauttamaan ulkomaisilla kirurgeilla. mutta ei ongelmien korjaus ole väärin. Jos ei jaksa itseään niin kyllä sen voi korjauttaa. jaksamista sulle ja yritä nähdä asiat uudessa valossa.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:36"]
Meille on tulossa ero. Syynä on se, että mun kroppa meni pilalle lapsen saannin myötä.
En pysty enää normaaliin sukupuoliseen kanssakäymiseen, joten koko perheelle on parasta että laitamme lusikat jakoon.
Inhoan vartaloani ja en sen vuoksi halua olla alasti miehen nähden, enkä voi harrastaa seksiä. Lapsi on jo 1,5 vuotias, eikä meillä ole ollut seksiä kuin muutaman kerran synnytyksen jälkeen. Viime kerrasta on jo monta kuukautta aikaa.
[/quote]
No jos teidän suhde on seksistä kiinni, niin onneksi olkoo vain teille.
Niin tai tuolla vainoharha -asenteella mies tajuaa, ettei kykene isäksi, mutta ei halua myöntää luonneongelmaa itselleen, joten syynä: en kiihotu synnyttäneiden naisten vartaloista, pakko olla lapseton!
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:24"]
Niin tai tuolla vainoharha -asenteella mies tajuaa, ettei kykene isäksi, mutta ei halua myöntää luonneongelmaa itselleen, joten syynä: en kiihotu synnyttäneiden naisten vartaloista, pakko olla lapseton!
[/quote]
Ja luonneongelmalla tarkoitan empatian puutetta.