Mitä saitte työpaikaltanne joululahjaksi?
Kommentit (574)
Riippuu tuloksesta minimissään kuitenkin 150e. Yhtenä vuotena saatiin 30% lisä kuukausipalkkaan joulukuulle.
Vierailija kirjoitti:
Valtiolla töissä. En mitään, eikä mun mielestä verorahoilla tollasia kuulu hankkiakaan. Toivottavasti ei mininisteriöissä ja virastoissa kauheesti lahjoja jaella.
Valtiolla samoin, eli ei mitään lahjoja. Hyvä näin, ohjeistus on pidättäytyä aineellisten ja aineettomien joululahjojen antamisesta ja saamisesta.
Sai valita minne hyväntekeväisyyteen laittaa 40 euron lahjakortin. Minä laitoin John Nurmisen säätiölle Itämeren hyväksi.
Kylpypyyhkeen. Unohtamatta sukkelaa sanaleikkiä, että nyt saatte pyyhkeitä. Voisi olla ihan hauskakin, jos niitä ei tulisi niin tasaisesti ympäri vuoden.
Rankat YT neuvottelut, jonka seurauksena lähestulkoon 1/4 pihalle ja nyt ihmetellään miten saadaan työt ja sitoumukset asiakkaille tehtyä. Johto saa bonuksensa ja firmaa yritetään saada myytyä seuraavalle riistäjäkapitalistille. Seuraava vaihe on joko firma osiin ja myydään. Toimintojen ulkoistaminen on jo menossa. Siirtymävaihe onkin sitten kivulias ja mikään ei toimi. Nähty jo aiemmissa ulkoistamisissa. Suomi nousuun.
Paikallisen K-Supermarketin herkkukassin, jossa on jouluaiheisia syötäviä noin 50-60 euron edestä. Viime vuonna oli mm. Presidentin tummapaahto, fiinimpi konvehtirasia, lähituottajien tuotteita, pipareita, keksejä, astetta parempaa glögiä jne. Kahden hengen talouteen ei tarvitse itse tän tyylisiä jouluherkkuja ostaakaan, kun saa töistä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tuloksesta minimissään kuitenkin 150e. Yhtenä vuotena saatiin 30% lisä kuukausipalkkaan joulukuulle.
Ai jaa? Me saadaan joku 5t-10t eur riippuen firman tuloksesta
Ensiapupakkaukset.
Lisäksi esimies oli tehnyt saippuat kaikille tiimiläisille.
Me saatiin Blossa pullot + pipot, mitkä oli ilmeisesti vahingossa tilattu lasten koossa. Kukaan ei uskaltanut kysyä asiasta.
Annoin pipon serkun lapselle (4v) joka ilahtui kovin :D
tapahtui siis viime vuonna, tämän vuoden lahjoja odotellessa!
Suklaapatukoita, jotka ajattelin aattona nauttia ja miettiä lämmöllä avokätistä ja arvostavaa työnantajaani.
Saimme herkkupaketin. Punaviinipullo, erikoiskahveja, suklaakonvehteja, kylmäsavulohta ja -poroa sekä erilaisia vähän erikoisempia jouluherkkuja säilykkeinä.
Monet olivat tyytyväisiä, mutta minä en. Olin toivonut polkuautoa ja kirjoittanut siitä joulupukillekin.
juomapullon ja heijastimen firman logolla
Perinteisesti jouluateria asiakkaiden pikkujoulujen yhteydessä. Osallistuminen kun on pakkoa, onneksi edes ruuan saa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Suklaapatukoita, jotka ajattelin aattona nauttia ja miettiä lämmöllä avokätistä ja arvostavaa työnantajaani.
Kuitenkin monikossa. Me saatiin rivi Fazerin Sinisestä per nuppi. Kahvit piti itse keittää. ;)
Siivooja ministeriöstä. Leikin aina, että meillä on asiat paremmin kuin muilla siivoojilla, mutta ei oo. Palkka yhtä pieni ja edut vielä pienemmän. Ehkä virkamiehet ovat siistimpiä kuin metroasiakkaat.
Ikinä ennen en ole saanut mitään, mutta tänä vuonna saan. Yhden hengen firmani palkitsee parhaan työntekijänsä oikein mieluisella lahjalla, joka liittyy tietysti kyseiseen työhön. Tästä tulee perinne. Niin kauan kuin kyseessä on yhden hengen firma, paras työntekijä saa valita lahjansa itse, kunhan se liittyy työhön siten, että se on verottajalle perusteltavissa, esim. alaan liittyvää kirjallisuutta tai kunnollinen työväline. Pitää tässä kituuttamisessa olla edes jotain valopilkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Paikallisen K-Supermarketin herkkukassin, jossa on jouluaiheisia syötäviä noin 50-60 euron edestä. Viime vuonna oli mm. Presidentin tummapaahto, fiinimpi konvehtirasia, lähituottajien tuotteita, pipareita, keksejä, astetta parempaa glögiä jne. Kahden hengen talouteen ei tarvitse itse tän tyylisiä jouluherkkuja ostaakaan, kun saa töistä.
Tykkäisin tuollaisesta!
Kolme palkallista vapaapäivää, arvostan! Mitään krääsää en halua enkä tarvitse.
Suklaata, jonka parasta ennen päivä on jo mennyt.