Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saitte työpaikaltanne joululahjaksi?

Vierailija
22.12.2021 |

Vai tuliko vaan risuja?

Kommentit (574)

Vierailija
501/574 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata, jonka parasta ennen päivä on jo mennyt.

Vierailija
502/574 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tuloksesta minimissään kuitenkin 150e. Yhtenä vuotena saatiin 30% lisä kuukausipalkkaan joulukuulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/574 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtiolla töissä. En mitään, eikä mun mielestä verorahoilla tollasia kuulu hankkiakaan. Toivottavasti ei mininisteriöissä ja virastoissa kauheesti lahjoja jaella.

Valtiolla samoin, eli ei mitään lahjoja. Hyvä näin, ohjeistus on pidättäytyä aineellisten ja aineettomien joululahjojen antamisesta ja saamisesta.

Vierailija
504/574 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai valita minne hyväntekeväisyyteen laittaa 40 euron lahjakortin. Minä laitoin John Nurmisen säätiölle Itämeren hyväksi.

Vierailija
505/574 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpypyyhkeen. Unohtamatta sukkelaa sanaleikkiä, että nyt saatte pyyhkeitä. Voisi olla ihan hauskakin, jos niitä ei tulisi niin tasaisesti ympäri vuoden. 

Vierailija
506/574 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankat YT neuvottelut, jonka seurauksena lähestulkoon 1/4 pihalle ja nyt ihmetellään miten saadaan työt ja sitoumukset asiakkaille tehtyä. Johto saa bonuksensa ja firmaa yritetään  saada myytyä seuraavalle riistäjäkapitalistille. Seuraava vaihe on joko firma osiin ja myydään. Toimintojen ulkoistaminen on jo menossa. Siirtymävaihe onkin sitten kivulias ja mikään ei toimi. Nähty jo aiemmissa ulkoistamisissa. Suomi nousuun.

Vierailija
507/574 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoa määräaikaisuudelle

Vierailija
508/574 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisen K-Supermarketin herkkukassin, jossa on jouluaiheisia syötäviä noin 50-60 euron edestä. Viime vuonna oli mm. Presidentin tummapaahto, fiinimpi konvehtirasia, lähituottajien tuotteita, pipareita, keksejä, astetta parempaa glögiä jne. Kahden hengen talouteen ei tarvitse itse tän tyylisiä jouluherkkuja ostaakaan, kun saa töistä. 

Vierailija
509/574 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään

Vierailija
510/574 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tuloksesta minimissään kuitenkin 150e. Yhtenä vuotena saatiin 30% lisä kuukausipalkkaan joulukuulle.

Ai jaa? Me saadaan joku 5t-10t eur riippuen firman tuloksesta

Vierailija
511/574 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiapupakkaukset.

Lisäksi esimies oli tehnyt saippuat kaikille tiimiläisille.

Vierailija
512/574 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin Blossa pullot + pipot, mitkä oli ilmeisesti vahingossa tilattu lasten koossa. Kukaan ei uskaltanut kysyä asiasta.

Annoin pipon serkun lapselle (4v) joka ilahtui kovin :D

tapahtui siis viime vuonna, tämän vuoden lahjoja odotellessa!

Vierailija
513/574 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaapatukoita, jotka ajattelin aattona nauttia ja miettiä lämmöllä avokätistä ja arvostavaa työnantajaani.

Vierailija
514/574 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme herkkupaketin. Punaviinipullo, erikoiskahveja, suklaakonvehteja, kylmäsavulohta ja -poroa sekä erilaisia vähän erikoisempia jouluherkkuja säilykkeinä.

Monet olivat tyytyväisiä, mutta minä en. Olin toivonut polkuautoa ja kirjoittanut siitä joulupukillekin.

Vierailija
515/574 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juomapullon ja heijastimen firman logolla

Vierailija
516/574 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti jouluateria asiakkaiden pikkujoulujen yhteydessä. Osallistuminen kun on pakkoa, onneksi edes ruuan saa ilmaiseksi.

Vierailija
517/574 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaapatukoita, jotka ajattelin aattona nauttia ja miettiä lämmöllä avokätistä ja arvostavaa työnantajaani.

Kuitenkin monikossa. Me saatiin rivi Fazerin Sinisestä per nuppi. Kahvit piti itse keittää. ;)

Siivooja ministeriöstä. Leikin aina, että meillä on asiat paremmin kuin muilla siivoojilla, mutta ei oo. Palkka yhtä pieni ja edut vielä pienemmän. Ehkä virkamiehet ovat siistimpiä kuin metroasiakkaat.

Vierailija
518/574 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ennen en ole saanut mitään, mutta tänä vuonna saan. Yhden hengen firmani palkitsee parhaan työntekijänsä oikein mieluisella lahjalla, joka liittyy tietysti kyseiseen työhön. Tästä tulee perinne. Niin kauan kuin kyseessä on yhden hengen firma, paras työntekijä saa valita lahjansa itse, kunhan se liittyy työhön siten, että se on verottajalle perusteltavissa, esim. alaan liittyvää kirjallisuutta tai kunnollinen työväline. Pitää tässä kituuttamisessa olla edes jotain valopilkkuja. 

Vierailija
519/574 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallisen K-Supermarketin herkkukassin, jossa on jouluaiheisia syötäviä noin 50-60 euron edestä. Viime vuonna oli mm. Presidentin tummapaahto, fiinimpi konvehtirasia, lähituottajien tuotteita, pipareita, keksejä, astetta parempaa glögiä jne. Kahden hengen talouteen ei tarvitse itse tän tyylisiä jouluherkkuja ostaakaan, kun saa töistä. 

Tykkäisin tuollaisesta!

Vierailija
520/574 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme palkallista vapaapäivää, arvostan! Mitään krääsää en halua enkä tarvitse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi