Mitä saitte työpaikaltanne joululahjaksi?
Kommentit (574)
Pikkujoulut ja ilmoituksen yt-neuvottelujen käynnistämisestä. Hyvää joulua! 😎
Vierailija kirjoitti:
Satasen
Vai peräti satasen lainan? 🙃
30 vuotta julkisella sektorilla, eikä koskaan ole tullut joululahjoja.
tippurin meidän palkanlaskennasta
Palkallinen vapaapäivä jouluviikolla ja 80e lahjakortti, tyytyväinen olen. Ja kerrankin sain kunnolla piparia firman pikkujoulussa, sitä kelpaa muistella.
Mies sai ylennyksen ja bonukset, minut irtisanottiin eikä mies vielä tiedä.
En vielä tiedä, vähän jopa jännittää...Viimeiseen 5 vuoteen kun ei ole saanut mitään. Nyt uudessa työpaikassa kuulemma saa.
Olen saanut runsaasti nälvimistä, epäluottamuslauseita, ristiriitaisia ohjeita, moitteita ja sitä perinteistä veetuilua pomolta ihan lahjaksi ja pyytämättä. Nämä vasta pikkujoululahjoja, tuskin maltan odottaa varsinaista joululahjaa. Jännitystä lisää se, että pomo jaksaa kehua vuolaasti itseään joka päivä, lahjani täytyy olla mahtava, koska pomo on niiiiiin kiva.
Moneen vuoteen ei siivousalalla olla me työntekijät saatu mitään,johtajille kyllä kaikenmaailman herkkukoreja osteltu, pelkkä weetuilua vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vuotuiset YT:t
Ah:3 mikä oliskaan parempi lahja työntekijöille ennen jouluaattoa kuin saada irtisanomislomake:3 hyvää joulua ja haistakaa pitkä toivoo johtoporras:3
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisitko varman työpaikan yksityisen sektorin vuotuisiin jouluisiin YT-neuvotteluihin ja satunnaisiin fazer-suklaalevyihin jos tuuri käy YT:ssä?
Saatiin ilmaiseksi syödä yksi kouluruokalounas.
Miltä ihmeen työpaikalta?! Mikä se on jokin uusi harrastus. Ja mikä ihme on työ aivan vieras sana. Voiko sitä syödä?
YT-neuvottelut päättyivät. Lopputili tuli. Hyvää joulua.
Aiempinakaan vuosina mitään joululahjaa ole ikinä tullut, olen ollut sekä yksityisellä että julkisella duunissa.
Vierailija kirjoitti:
YT-neuvottelut päättyivät. Lopputili tuli. Hyvää joulua.
Aiempinakaan vuosina mitään joululahjaa ole ikinä tullut, olen ollut sekä yksityisellä että julkisella duunissa.
Ah:3
Vierailija kirjoitti:
Eikös siellä saa lahjaksi ylisuuren palkan ja pitkät lomat vastikkeeksi siitä ettei oikeastaan mitään tee, ihan ympäri vuoden?
Vuotuiset YT:t