Mitä saitte työpaikaltanne joululahjaksi?
Kommentit (574)
Tänä vuonna firma päätti lahjoittaa joululahjarahat johonkin hyväntekeväisyyteen. Eli työntekijät eivät saa mitään. Työntekijät raatavat, mutta firma lahjoittaa joululahjoihin varatut rahat muualle. Thanks for nothing.
Mun firma piti parhaalle työntekijälle pikkujoulut! Kävin oikein ulkona syömässä - lounasbuffet! Ja joululahjaksi sai punaviiniä pullon ja vähän kalliimpia konvehteja.
Kyllä kelpaa taas uurastaa ensi vuonnakin, kun pomo musta noin paljon tykkää.
Ei mitään, ei edes pikkujouluja pidetä. Muuten kannattavuus laskee
Mielikuvituksellisen toimistoharjan
13,5e lounasetua epassille, sillä sai henkilöstöravintolasta joululounaan. Hurraa.
Tänä vuonna ei taida tulla edes risuja
Me työntekijät ei saada mitään. Johto ja esimiehet saa jotain. Kuulin vain että käyttivät ison summan mutta eipä ole minulle annettu mitään. Työniloa . Arvaapa mikä iso firma?
Vierailija kirjoitti:
Joulukalaa! Graavia, kylmä- ja lämminsavu. Kotimaista kirjolohta, nam. 😋
Minkinruokaa.
Meillä kaikki sai ilmakitaran. Samanlaisen kuin maailmanmestarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään lahjoja tänä vuonna. Oikeastaan ei ole ilmoitettu yhtään mitään, aiemmin ainakin ilmoitettiin jos lahjat peruttiin syystä tai toisesta. AIka outo tilanne, normaalisti tulee lahja.
Ellei sitten käyttökelvotonta ePassia pidetä lahjana työntekijöille. Tasan 0 asiaa jota minua kiinnostaa ePassin eduissa.
Sama homma meillä. Aikaisempina vuosina aina tullut jotain. Nyt koko homma vaiettiin kuoliaaksi. Tosin syy saattaa piillä siinä, että meillä on tällä hetkellä lahkon uhka, joka toteutuessaan osuisi varmaan tammikuun alkupuolelle.
Oioi lahkonuhka, tämä on pelottavaa!!! :(
Meill ois ollu pikkujoulut, jouluruokaa, karaokea... en menny, kun matkaa 'korpeen' 30km ja karsee keli
Ne saavat jouluruokaa jotka ovat joulun pyhinä töissä. Tai saavat vapaallakin olevat tulla työpaikan taukotilaan syömään, mutta kuka viitsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulukalaa! Graavia, kylmä- ja lämminsavu. Kotimaista kirjolohta, nam. 😋
Minkinruokaa.
-> Kateellinen.
Sai valita 50 euron lahjan lahjaverkkokaupasta