Mitä saitte työpaikaltanne joululahjaksi?
Kommentit (574)
Maksoin yrittäjänä itselleni 3 viikon palkallisen loman, ja tähän päälle pikku bonarit (2000€).
Elämä on...
Valtiolla töissä eli ei mitään.
Milloin saitte työpaikkanne joululahjaksi?
4 numeroa liian suuret villasukat, ei voi edes miehelle antaa, kun ei ole sellaista 😂😅.
Saadaan vasta ensi viikolla. Yleensä se on ollut joku juustoja sisältävä kassi tai jotain muuta jouluaiheista syötävää tai juotavaa.
Sain bisneskumppanilta palapelin, jonka kuva liittyy toimintaamme.
14-18v lapset ottivat heti omakseen.
Hyvänmielen edullinen liikelahja.
Valtiolla töissä. En mitään, eikä mun mielestä verorahoilla tollasia kuulu hankkiakaan. Toivottavasti ei mininisteriöissä ja virastoissa kauheesti lahjoja jaella.
Normi joulubonuksen, tänä vuonna 7000 €.
Vierailija kirjoitti:
Saatiin päättää, mihin hyväntekeväisyyskohteeseen yksikön lahjarahat käytetään. Ihan jees, mitäpä sillä krääsällä.
Ja rahat päätyi Afrikkaan oletan.
Vierailija kirjoitti:
Maksoin yrittäjänä itselleni 3 viikon palkallisen loman, ja tähän päälle pikku bonarit (2000€).
Elämä on...
Aika köyhää, mun bonarit oli 6000 e eikä tarvitse edes yrittää.
Herkkulajitelma, vegaaninen ja gluteeniton eli kivasti ajateltu koko henkilökunnalle sopivaksi! Ja ne mitä itse ei tule syötyä voi laittaa eteenpäin.
Kanelimamman herkku laatikon. Sisällä oli mm. lakritsia ja pipareita!
2019 jouluna tuli leffaliput, kahvia, suklaata ja joulukukka. Pandemian alettua ei tullut muuta kuin paketti Juhla-Mokkaa. Tänä jouluna tuli sitten Annas-pipareita ja maustettu joulutee.
Kaipaan niitä leffalippu/oopperalippu/balettilippu/huvipuistoranneke-aikoja :(
Sain 14 päivän palkallisen loman koska pomo häipyi mökille ja pani puljun kiinni.
Asiakkaalta sain jouluisen fleece viltin ja suklaata. Harmi että fleeceä kun siitä irtoaa paljon mikromuovia.
Minä osaan trollata hyvin.