Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Atlantin AMOC virtaus romahtaisi, siitä ei ihmisille kerrottaisi

Vierailija
07.02.2026 |

Atlantin kiertoliikkeen romahdus tapahtuessaan olisi täydellinen katastrofi miljoonille ihmisille. Siksi siitä ollaan enimmäkseen hiljaa ja hissun kissun.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin ei olisi silloin enää yhtään hellepäivää

Vierailija
2/22 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelottaa enemmän nykyhallinnon amok-juoksu, eikä kansa ymmärrä täysin tätä tuhon määrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki olisi. Itse asiassa kesien lämpötilojen kohtalosta ei ole tuon tapauksen osalta vielä oikein mitään tietoa, että miten niille kävisi.

Vierailija
4/22 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pelottaa enemmän nykyhallinnon amok-juoksu, eikä kansa ymmärrä täysin tätä tuhon määrää.

Samoin täällä, minulle nousee kylmä hiki ohimoille kun katson Orpon, Purran ja Tuppuraisen amokia

Vierailija
5/22 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat, että tätä "katastrofia" ei sitten kukaan huomaisi?😆😆

Vierailija
6/22 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole siitä etteikö huomattaisi vaan siitä että ikäviä asioita ei haluta tuoda esiin päättäjien toimesta. Aivan kuten tämä nykyinen sähkön hinta souvi ja huopaaminen, siihen ei tosissaan haluta puuttua vaikka on tehty typeriä päätöksiä ja nyt vaiettaan.

Vierailija
7/22 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on hämmästyttävä kyky olla "huomaamatta" ikäviä ja liian pelottavia asioita ja maalittaa se onneton, joka asiasta uskaltaa ääneen mainita. 

Vierailija
8/22 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kukaan tutkija ei sitä paljastaisi. Kaikki murhattaisiin....

Vierailija
9/22 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kesänä tulee himac. Pitkän helle jakson  jälkeen. Kaikki sulaa. 

Teeveessä pyörii kerjuu tilejä joihin rahaa ettei himac ryöstäydy ihan villiksi. Kukaan ei muista amoc parkaa kunnes talvi taas koittaa. 

Vierailija
10/22 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Muuten on koko ajan ties mikä katastrofi just tulossa, mut sitten kun oikeesti osuu tuulettimeen, jätettäskin ihmiset pelottelematta.

Vierailija
11/22 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on hämmästyttävä kyky olla "huomaamatta" ikäviä ja liian pelottavia asioita ja maalittaa se onneton, joka asiasta uskaltaa ääneen mainita. 

Eiköhän jokainen sen siinä vaiheessa huomaa, kun pakkasta on -60C. Vai päätätkö silloinkin vetää laput silmille, ja sormet korviin "lallalaa, en kuule mitään".

Vierailija
12/22 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Muuten on koko ajan ties mikä katastrofi just tulossa, mut sitten kun oikeesti osuu tuulettimeen, jätettäskin ihmiset pelottelematta.

When the shit hit the fan...

https://www.youtube.com/shorts/p1c6_celtMs?feature=share

Vierailija
13/22 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Miksiköhän poistui ketju, johon oli linkattu uusi tutkimus AMOC-virtauden romahtamisesta? Se tutkimus kertoi, että Suomi kylmenee, jos romahdus tapahtuu 2 asteen globaalissa lämpenemisessä, mutta Suomi lämpenee romahduksesta huolimatta, jos romahdus tapahtuu vasta 3-4 asteen globaalissa lämpenemisessä.

Vierailija
14/22 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliitikkojen rälssi virkarälssin kanssa tuhosi suomen

Vierailija
15/22 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset evakuoitava parempaan ilmastoon rannalle.

Vierailija
16/22 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki olisi. Itse asiassa kesien lämpötilojen kohtalosta ei ole tuon tapauksen osalta vielä oikein mitään tietoa, että miten niille kävisi.

Alaskassa ja Siperiassa on kesäisin helteitä.

Talvet on sitten täyttä helvettiä ja kasvukausi yleensä liian lyhyt viljelyyn.

Vierailija
17/22 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Miksiköhän poistui ketju, johon oli linkattu uusi tutkimus AMOC-virtauden romahtamisesta? Se tutkimus kertoi, että Suomi kylmenee, jos romahdus tapahtuu 2 asteen globaalissa lämpenemisessä, mutta Suomi lämpenee romahduksesta huolimatta, jos romahdus tapahtuu vasta 3-4 asteen globaalissa lämpenemisessä.

Ei tuo ole mikään tutkimus. Se on ennuste, jossa on kaksi virheellisesti asetettua parametriä, joita pidetään faktoina. 

Vierailija
18/22 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidsiin piti kaikkien kuolla, otsonikadon tuhota elämä maapallolla, lintuinfluenssaan, sikainfluenssaan ja koronaa piti myös kaikkien kuolla. Koko ajan on joku hysteria millä pelotella ihmisiä.

Vierailija
19/22 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paljon kertomisesta kiinni kun tammikuussa alkaa olla - 40 astetta. 

Vierailija
20/22 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin täällä, minulle nousee kylmä hiki ohimoille kun katson Orpon, Purran ja Tuppuraisen amokia

Eikö ole raskasta kun jokaiseen keskusteltavaa asiaan pitää vetää hallitus, politiikka, Persut, vassarit, russakat tai milloin mikäkin. Melkoinen pakkomielle, jos ei saa yhtään lausetta muodostettua ilman jotain edellämainituista. 

Tässä oli tarkoitus puhua amocista, ei teidän pakkoajatuksistanne ja mielenterveysongelmistanne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä