Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko kenestäkään muusta siltä, että mikään hiustyyli ei oikein sovi?

Vierailija
22.12.2021 |

Olen jotenkin turhautunut, kun kaikissa malleissa ja väreissä tökkii jokin - piirteeni ovat aika ok, mutta silti tuntuu, että kaikki mahdolliset tyylit vetävät huomion johonkin epäedulliseen yksityiskohtaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitäisi keksiä jotain hyödyllistä tekemistä, niin jäisi vähemmän aikaa vatkata hiustyylejä.

Vierailija
2/11 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyödyllistä tekemistä, mutta on mielestäni luonnollista haluta näyttää mahdollisimman hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja sattuu vielä olemaan sellainen hiuslaatu, johon ei saa sellaista tyyliä kuin haluaisin tai ainakaan useimmat kampaajat ei osaa leikata sitä.

Vierailija
4/11 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ja sattuu vielä olemaan sellainen hiuslaatu, johon ei saa sellaista tyyliä kuin haluaisin tai ainakaan useimmat kampaajat ei osaa leikata sitä.

Oletko vaihdellut paljon tyyliä? Mä olen...

AP

Vierailija
5/11 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sama tunne! Kokeiltu on lyhyttä (no ei ihan lyhyttä), pitkää, pidennystä, omaa. On ollut oma väri, blondia, ruskeeta, punaista, hennaa, mustaa, shokkiväriä...hiukset vaan lähes aina näyttää huonoilta omasta mielestäni, hiustyyppi hento ja ohimoilta harventunut kaikenlisäksi 😑 ja olen 30v. En tiedä enää mitä tehdä niille.

Vierailija
6/11 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää että ne on puhtaat ja siistit.

Vierailija
7/11 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu. Minulla on soikionmuotoiset kasvot eli naama, johon kuulemma sopii ihan millainen hiustyyli tahansa. Mikään ei kuitenkaan sovi, koska minulla on iso pää ja iso naama.

Vierailija
8/11 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan jäätävä hiusraja, mutta otsis saa nenän näyttämään isolta ja posket leveiltä ellei ole täsmälleen oikean muotoinen...

Vierailija
9/11 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää että ne on puhtaat ja siistit.

Ei se riitä.

Vierailija
10/11 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene osaavalle kampaajalle, mutta älä kaikkein trendikkäimpään kampaamoon. kerro mihin "epäedulliseen" kohtaan et halua huomiota. Hän kyllä osaa leikata sulle hyvän mallin. Ja kyllä, se saattaa maksaa vähän enemmän, mutta sitten voit jatkossa käydä ylläpitämässä hiusmallia siellä edullisemmallakin kampaajalla.

Näin itse teen, kun haluan vaihtelua, eikä mullakaan ole helppo tukka (luonnonkihara, paksu). Oma kampaajani on suht edullinen (leikkaus 36e) mutta ei hän osaa uudistaa tukkaani. Mutta hyvin leikkaa sen sitten muotoonsa, kun osaavampi kampaaja (65e) on siihen mallin tehnyt. Nämä hinnat Jyväskylässä.

Vierailija
11/11 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama, mutta olen löytänyt yhden, joka sopii. Hiukset korkealla ponnarilla tai nutturalla. Ei kyllä kovin tervettä hiusten kuntoa ajatellen pitää koko ajan hiuksia kiinni ja varsinkaan samassa kohdassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän