Mitä saitte työpaikaltanne joululahjaksi?
Kommentit (574)
Vuonna 2015 aidosta villasta tehty huopa, 2016 iso uunivuoka, 2017 lahjakortti lahjatavaraliikkeeseen, josta valitsin Fiskarsin veitsisetin, 2018 pullo punaviiniä ja kaksi viinilasia, 2019 s-ryhmän kauppoihin 100 euron lahjakortti, 2020 jälleen viiniä, tällä kertaa valkoista ja niihin sopivat kaksi viinilasia. Tämän vuoden 2021 lahjoina oli ensin jouluateria, sitten lahjapaketissa lakkalikööriä ja belgialaista suklaata.
Suklaata, viiniä, kahvia ja 800 euroa (ihan verollepantavaa bonusta).
50 euron lahjakortti ravintolaan.
Pyyhkeitä, kaksi harmaata pientä pyyhettä. Esimiehellä on hyvä huurorin taju tai sitten ei... ;) Ja olen kunnalla hommissa.
Vierailija kirjoitti:
Pyyhkeitä, kaksi harmaata pientä pyyhettä. Esimiehellä on hyvä huurorin taju tai sitten ei... ;) Ja olen kunnalla hommissa.
Siis huumorin taju :)
Työnantajani on keskisuuri ulkomainen yritys, jolta sain yhden kuukauden ylimääräisen palkan kuten heillä päin on tapana.
Kinkun ja lämminsavulohifileen sai kaikki työntekijät. Kinkun sijasta olisi voinut halutessaan valita myös vönerin. Lohelle ei tietääkseni ollut vegaanivaihtoehtoa, tosin meidän firmassa ei taida olla juurikaan vegaaneja (sijainti keskellä metsää syrjäkylällä). Ehkä sellainen olisi kehitelty jos joku olisi sen perään kysellyt.
Apulaisrehtori askarteli kaikille koulun työntekijöille keraamiset kuusenkoristeet joissa koulun nimi ja vuosiluku 2021. Lahja löytyi silkkipaperiin käärittynä jokaisen postilokerosta. En halua omaan kotiini kuusenkoristetta jossa oman työpaikan nimi enkä varsinkaan halua muistella tätä kouluvuotta 2021.
Saatiin valita;
1. Ipad
2. Macbook
3. 55’ LG televisio
Firman logolla varustettu punainen piknik kori keltaisessa kangaskassissa ja erittäin laadukkaat ja kalliit pesuaineet,,kuten arvata saattaa olen siivousfirmassa töissä.
En mitään. Ei edes yhtä konvehtia.
Hoitsu kirjoitti:
Joulutortun!
Meillä on sama työnantaja 😁
Ammattikorkeakoulu lahjoi meitä tyrniglögillä ja muutamalla suklaakonvehdilla. Jiihaa!
Uskonnollisia kirjoja, sytytin niillä hellan.
En lähde työpaikalle viihtymismielessä joten en odota joululahjaa. Teen työtä ja saan siitä vastineeksi rahaa jolla elätän itseni ja lapseni. Työni teen aina niin hyvin kuin vain pystyn. Ymmärrän että seassa on todella vilpillisiä työnanatajia ja siksi kuulun ammattiliittoon. En ole niin tyhmä että kuvittelen työnantajani totenkin ylimaksavan työpanoksestani. Aina on tullut liiton minimipalkka, ei yhtään yli. Eli olen neutraali ja älykäs sen suhteen että minut voi korvata millon vain. Työnantajan menestyminen on minunkin etuni.
Ei mitään. Ei koskaan mitään. Työpaikkana HUS.
Dompan Lady Gaga edition skumpan!