Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirsta Kiuru saa vauvan, talven ihana ihme!

Vierailija
22.12.2021 |

Tulen ihan kamalan onnelliseksi hänen puolestaan. Onnea Krista!

Kommentit (1112)

Vierailija
1061/1112 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on myös aikamoista riskinottoa jättää yritykset yli 40-vuotiaaksi, jos oikeasti haluaa lapsen. 

Katsopas, kun aika moni on yrittänyt saada lapsen nuorempana, eikä ole tärpännyt. Tiedän noita tapauksia paljon ja tiedän myös että ollaan jo neljänkympin paremmalla puolella ja lopetetaan yrittäminen. Siinä saattaa mennä muutamia vuosiakin ja yllätyksen yllätys tapahtuu. Vauva onkin tulossa ja luomusti. Noin tapahtui minun työkaverille ja eräälle muulle tutulle.

Vastaavia on vaikka kuinka paljon. Mm presidentin rouvan kohdalla.

Ai uskotko tosiaan, että 47-vuotiaana tulee vielä yllätysraskaus.  Joo tuo olikin tarkoitettu niille, jotka eivät aloita yrittämistä aikaisemmin.  Uskokoot ketä tahtoo tuohon luomuun...  Onkohan edes presidentin rouvan lapsi luomu. Me kun ei voida nykyisen lääketieteen ja hedelmällisyyshoitojen aikana teidetä kenenstään, siis ei kenestäkään, onko luomu vai hoidoilla aikaan saatu. Kukaan ei kuule sulle kerro totuutta. On se lapsettomuus sen verran rakas taakka.  Mä kyllä ymmärrän, koska kärsin itse siitä alle 30-vuotiaasta lähtien, mutta sitten hoidoilla sain lapsen 10 vuotta myöhemmin. Ei olisi auttanut, vaikka kuinka paljon olisi ollut yritystä luomukeinot. 

Miksi aborttiklinikoilla käy sit viiskymppisiä. En ihan usko että ovat hoidoissa käyneet.

Onko tämä tietoa vai huhupuhetta?  Voihan sulle joku kertoa että täällä käy 50-vuotiaita, jos joskus joku käy. Ihmisellä on tapana tehdä yleistyksiä asioista.  No ei ainakaan nuo vanhojen taulukoiden mukaan kovin paljon enää raskauksia ole ollut 50-vuotiailla.  Voipa myös olla että nämä sikiöt on todettu sairaiksi eli sen vuoksi keskeytetään, jos on aikaansaatu vaikka hoidoilla. Taaskaan en sano, ettei joku kävisikin.

Minun tietoni ovat suoraa tietoa, eikä mitään huhupuhetta. Sisaren tytär ehti kuudennelle kuukaudelle kun huomasivat että onkin raskaana. Olen tästä kirjoittanut ennenkin. Kun menkat olivat epäsäännölliset, ei raskaus ollut tullut mieleenkään. Täysin samoin kävi hänen ensimmäisen raskauden kohdalla nuorena. Sisaren tytär oli 46 kun synnytti nuorimman terveen tytön.

Työtoverin äiti oli 50v kun sai terveen lapsen ja ilman hoitoja, eli oli todellinen yllätys.

Voi kuvitella, että joitakin raastaa, kun ei itse ole raskautunut hoidoillakaan, mutta niin se luonto vaan toimii, eikä kysele milloin olisi sopivin aika.

Vierailija
1062/1112 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan ne Geena Davidsin lapset luomuja, kun sai lapset kanssa yli 45-vuotiaana jonkun lääkärin kanssa, varmaan oli. Ensin pukkasi kaksoset ja sitten parin vuoden päästä vielä yhden. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1112 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on myös aikamoista riskinottoa jättää yritykset yli 40-vuotiaaksi, jos oikeasti haluaa lapsen. 

Katsopas, kun aika moni on yrittänyt saada lapsen nuorempana, eikä ole tärpännyt. Tiedän noita tapauksia paljon ja tiedän myös että ollaan jo neljänkympin paremmalla puolella ja lopetetaan yrittäminen. Siinä saattaa mennä muutamia vuosiakin ja yllätyksen yllätys tapahtuu. Vauva onkin tulossa ja luomusti. Noin tapahtui minun työkaverille ja eräälle muulle tutulle.

Ai uskotko tosiaan, että 47-vuotiaana tulee vielä yllätysraskaus.  Joo tuo olikin tarkoitettu niille, jotka eivät aloita yrittämistä aikaisemmin.  Uskokoot ketä tahtoo tuohon luomuun...  Onkohan edes presidentin rouvan lapsi luomu. Me kun ei voida nykyisen lääketieteen ja hedelmällisyyshoitojen aikana teidetä kenenstään, siis ei kenestäkään, onko luomu vai hoidoilla aikaan saatu. Kukaan ei kuule sulle kerro totuutta. On se lapsettomuus sen verran rakas taakka.  Mä kyllä ymmärrän, koska kärsin itse siitä alle 30-vuotiaasta lähtien, mutta sitten hoidoilla sain lapsen 10 vuotta myöhemmin. Ei olisi auttanut, vaikka kuinka paljon olisi ollut yritystä luomukeinot. 

Miksi aborttiklinikoilla käy sit viiskymppisiä. En ihan usko että ovat hoidoissa käyneet.

Onko tämä tietoa vai huhupuhetta?  Voihan sulle joku kertoa että täällä käy 50-vuotiaita, jos joskus joku käy. Ihmisellä on tapana tehdä yleistyksiä asioista.  No ei ainakaan nuo vanhojen taulukoiden mukaan kovin paljon enää raskauksia ole ollut 50-vuotiailla.  Voipa myös olla että nämä sikiöt on todettu sairaiksi eli sen vuoksi keskeytetään, jos on aikaansaatu vaikka hoidoilla. Taaskaan en sano, ettei joku kävisikin.

Minun tietoni ovat suoraa tietoa, eikä mitään huhupuhetta. Sisaren tytär ehti kuudennelle kuukaudelle kun huomasivat että onkin raskaana. Olen tästä kirjoittanut ennenkin. Kun menkat olivat epäsäännölliset, ei raskaus ollut tullut mieleenkään. Täysin samoin kävi hänen ensimmäisen raskauden kohdalla nuorena. Sisaren tytär oli 46 kun synnytti nuorimman terveen tytön.

Työtoverin äiti oli 50v kun sai terveen lapsen ja ilman hoitoja, eli oli todellinen yllätys.

Voi kuvitella, että joitakin raastaa, kun ei itse ole raskautunut hoidoillakaan, mutta niin se luonto vaan toimii, eikä kysele milloin olisi sopivin aika.

Uskokoot ken tahtoo, mutta ei ainakaan ennen vanhaan ennen noita hoitoja noita tapauksia näytä olleen kovin paljon. Joo ja näihin keskustelupalstan viesteihin kannattaa ilman muuta uskoa. 

Vierailija
1064/1112 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia saavat Suomessa eniten hoidoilla kolmikymppiset, toki niissä käyvät paljon 40+ vanhemmat myös, mutta heillä tulokset ovat aika huonoja juuri iän takia. Näitä ylläreitä taas sattuu monelle 40+ vanhemmalle, koska vauvaa on juurikin voitu toivoa nuorempana ja ajatuksesta on luovuttukkin, mutta elämä vielä yllättää. Olen onnellinen Kristan puolesta❤️Itsekkin sain kuopuksen 42-vuotiaana ja hyvin olen jaksanut🙂

On varmaan iloinen lapsi, kun olet 50 v kun hän 10 v, verrattuna muuden lasten äiteihin, jotka on 35-45 siinä kohtaa. Toiv olet nuorekas, etkö mummeli

Vierailija
1065/1112 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa tästä voidaan tehdä johtopäätös siitä, että Krista on raskautunut luomusti ja samoin presidentin rouva.  Outoa, kun kaikki nyt hallituksessa raskautuvat samaan aikaan ja ihan luomusti. On tähdet oikeilla paikoilla. 

Vierailija
1066/1112 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia saavat Suomessa eniten hoidoilla kolmikymppiset, toki niissä käyvät paljon 40+ vanhemmat myös, mutta heillä tulokset ovat aika huonoja juuri iän takia. Näitä ylläreitä taas sattuu monelle 40+ vanhemmalle, koska vauvaa on juurikin voitu toivoa nuorempana ja ajatuksesta on luovuttukkin, mutta elämä vielä yllättää. Olen onnellinen Kristan puolesta❤️Itsekkin sain kuopuksen 42-vuotiaana ja hyvin olen jaksanut🙂

On varmaan iloinen lapsi, kun olet 50 v kun hän 10 v, verrattuna muuden lasten äiteihin, jotka on 35-45 siinä kohtaa. Toiv olet nuorekas, etkö mummeli

No 42-vuotias ei nyt ole vielä kovin vanha, jos kerran monet pukkaavat lähemmäs tai jopa yli 50.

Vierailija
1067/1112 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on oikeasti kenellekään, miten Krista tai joku naapuri on saanut lapsensa aikaan? Eikö se ole hänen oma asiansa.  Miksi se on edelleen niin kauheaa, jos käyttää hedelmöittämishoitoja (enkä edelleenkään väitä, että Krista olisi niitä käyttänyt)? Tuntuu, että on jotenkin puutteellinen, jos ei luomusti tule raskaaksi. Miten näin voidaan ajatella vielä 2021? Eihän kukaan uskalla edes oikeasti kertoa, miten lapsi on saanut alkunsa, kun se on sitten niin huono asia, jos on hoidoilla aikaan saatu. LUOMUA sen olla pitää.

Vierailija
1068/1112 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Jos äiti on hyvä ja ihana niin siinä ei vuodet merkitse mitään.

Vierailija
1069/1112 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme? Veikkaan kyllä, että on tullut vähän nussittuakin.

Ihme, että nussituttaa vielä tossa iässä ja noilla stressitasoilla. Mutta ei se kiellettyä ole.

Nussiminen lievittää stressiä. Ainoa kerta, kun olen mennyt töihin aidosti hymy huulilla oli aamupanon jälkeen.

Vierailija
1070/1112 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä joulun suuri ihme, neitseellinen raskaus? Lapsi Beetlehemin on kohta syntyvä.

Vierailija
1071/1112 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään trendinä näyttää olevan tehdä lapsia viisikymppisenä. Toisessa ketjussa valitetaan kuinka viisikymppisenä ollaan toinen jalka haudassa ja ihan vanhuksia. Ja kyllähän se valitettavasti on niin, että ihminen on biologisesti aika vanha kun alkaa lapsia tekemään viisikymppisenä, luonto ei ole niin tarkoittanut.

Ihan oma moka jos itsensä 5-kymppinen päästänyt siihen kuntoon, että on toinen jalka haudassa. Miten ihmeessä nämä jaksavat töissä vielä lähes parikymmentä vuotta? Kristallia on 50-vuotiaana 3-vuotias lapsi ja en keksi, että miksi ei jaksaisi. Minä ainakin jaksaisin.

Viisikymppisenä 2 -vuotias lapsi. Taaperoikäinen viisikymppisellä muorilla, melkoisen sairasta.

Mikäs siinä on sairasta? Pitäiskö päiväkodeista ja lastensuojelulaitoksistakin poistaa yli 5- kymppiset hoitajat, kun eivät mitenkään jaksa hoitaa pieniä lapsia.

Se että sinä olet rapakunnossa ja heikossa hapessa, ei tarkoita että kaikki olisivat.

Ministeri Kiurun kohdalla voidaan olettaa, että hänen ei tarvitsekaan jaksaa yksin hoitaa kotia ja lasta. On meinaan sen verran hulppeat tulot hänellä sekä miehellään, että on vara palkata kodinhoitajaa ja lastenhoitajaa avuksi. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Ei Kiurun jaksamisesta ja selviytymisestä pienen lapsen kanssa tarvitse siis olla kenenkään huolissaan, ostaa vaan palveluja, joista on suuri apu arjessa.

Vierailija
1072/1112 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään trendinä näyttää olevan tehdä lapsia viisikymppisenä. Toisessa ketjussa valitetaan kuinka viisikymppisenä ollaan toinen jalka haudassa ja ihan vanhuksia. Ja kyllähän se valitettavasti on niin, että ihminen on biologisesti aika vanha kun alkaa lapsia tekemään viisikymppisenä, luonto ei ole niin tarkoittanut.

Ihan oma moka jos itsensä 5-kymppinen päästänyt siihen kuntoon, että on toinen jalka haudassa. Miten ihmeessä nämä jaksavat töissä vielä lähes parikymmentä vuotta? Kristallia on 50-vuotiaana 3-vuotias lapsi ja en keksi, että miksi ei jaksaisi. Minä ainakin jaksaisin.

Viisikymppisenä 2 -vuotias lapsi. Taaperoikäinen viisikymppisellä muorilla, melkoisen sairasta.

Mikäs siinä on sairasta? Pitäiskö päiväkodeista ja lastensuojelulaitoksistakin poistaa yli 5- kymppiset hoitajat, kun eivät mitenkään jaksa hoitaa pieniä lapsia.

Se että sinä olet rapakunnossa ja heikossa hapessa, ei tarkoita että kaikki olisivat.

Ministeri Kiurun kohdalla voidaan olettaa, että hänen ei tarvitsekaan jaksaa yksin hoitaa kotia ja lasta. On meinaan sen verran hulppeat tulot hänellä sekä miehellään, että on vara palkata kodinhoitajaa ja lastenhoitajaa avuksi. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Ei Kiurun jaksamisesta ja selviytymisestä pienen lapsen kanssa tarvitse siis olla kenenkään huolissaan, ostaa vaan palveluja, joista on suuri apu arjessa. Seksipalveluita tarjoavaan firmaan vaan soitto, niin on munaakin tarjolla, Ja ihan oman mieltymyksen mukaan eri kokoista ja erilaisella kovuudella varustettua. Myös maukkaat letut saman katon alta.

Vierailija
1073/1112 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhupuhetta se, että kaikki voivat saada lapsia melkein 50-vuotiaina. Jaksaako edes tuossa iässä jatkuvasti yrittää sitä, kun pitää hoitaa työt yms. 

Onko kukaan koskaan väittänyt, että kaikki 50-vuotiaat voivat saada lapsia? Kun eivät kaikki 20-vuotiaatkaan voi. Joku täällä nyt luulee, että jos kerrotaan kokemuksista, jolloin 40-50 vuotiaat ovat raskautuneet, se on yhtäkkiä yleistettävissä kaikkiin.

Vierailija
1074/1112 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hirveästi onkin ikäeroa, jos toinen äiti on 50 ja toinen 45😁 Voisikohan jopa joku 50v olla nuorekkaampi äiti kuin 45v äiti? Voi itku näitä nuorekas äiti juttuja!

Vierailija
1075/1112 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana asia, onnea.

Kyllä jotkut kirjoittajat täällä ovat ilkeitä.

Kannattaisi hiukan ajatella mikä omassa elämässä mättää kun pitää olla ilkeä.

Kuka näistä alussa olevista kirjoittajista on nyt ollut ilkee ?

Vierailija
1076/1112 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hirveästi onkin ikäeroa, jos toinen äiti on 50 ja toinen 45😁 Voisikohan jopa joku 50v olla nuorekkaampi äiti kuin 45v äiti? Voi itku näitä nuorekas äiti juttuja!

Jollain on järkyttävä trauma vanhan näköisestä äidistä mutta hei! 80-luvulla se oli ihan normaalia, luultavasti moni vanhempi näyttää tänä päivänä nuoremmalta kuin silloin permiksessään ja pullonpohjalaseissaan.

Vierailija
1077/1112 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mies on siis oikeasti pannut Krista Kiurua :D

Hänen miehensä on Kristaa vähän nuorempi rokkari, käykö kateeksi!

Kateuskortti on jo pantu pannaan.

Vierailija
1078/1112 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että koronan hoito on sekaisin kun ministerit ovat jatkuvasti vauvalomilla

Vierailija
1079/1112 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni uutinen ollut viime aikoina lähes 50-vuotiaiden raskautumisista? Ei kait se sitten ole niin riskialtista kuin väitetään. 

No tuskin on muuttunut vähemmän riskialttiiksi kuin ennenkään. Aika itsekästä; "mulle kaikki heti nyt, kun MINÄ haluan, viis riskeistä" ja siitäkään, että lapsi saattaa jäädä jo nuorena ilman vanhempia. Ko. tapauksessakin vanhemmat ovat jo 7-kymppisiä, kun lapsi vasta 2-kymppinen.

Vierailija
1080/1112 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mies on siis oikeasti pannut Krista Kiurua :D

Tämä on ollut mieheltä myös vaativa sitoutumiseen keskittyvä suoritus, joten ei kannatta naureskella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä