Kertokaa, miten teidän juhannusaatto 2026 on mennyt
Niin.
Itse kävin pitkällä kävelylenkillä ja otin muutamia luontokuvia. Kävin suihkussa. Nyt on pastat kiehumassa ja kanankoivet uunissa. Juon pahan makuista valkoviiniä ja istua pönötän tietokoneen ääressä yksin kotonani.
Kommentit (30)
Onks ne kanankoivet sellaisia "Kolmen eri kanan toinen jalka"-paketti?🤔
Vauva-palstailua enimmäkseen ja kalun näplöötä. Ehkä käyn kohta naapurissa iskemässä niiden musiikkivehkeet lähimmän hyypiön päähän.
Rauhallisesti on mennyt. Aamulla kävelyllä, kirjastosta kirjoja, iso annos ruokaa ja paljon kirsikoita ja pensasmustikoita. Unohdin ostaa juomia, joten huomenna jotain. Lauantaina teen spagettia pitkästä aikaa.
Hyvinhän tämä on kulunut. Oltiin perheen kans rannalla nauttimassa kesäpäivä sitä ja mansikkakakusta. Pulahdin myös järveen, talviturkki jäi sinne. Tietenkin on sanottu ja syöty kesä ruokaa, nyt nautitaan parvekkeella kesä illasta.
Yksin oon kotona. Ja tunnen itteni yksinäiseksi. Mutta pian menen nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Yksin oon kotona. Ja tunnen itteni yksinäiseksi. Mutta pian menen nukkumaan.
Harmi. Itse nautin yksinolosta.
Leppoisasti. Kävimme ravintolassa, otimme muutamat juomat, pelasimme mölkkyä, nyt saunotaan.
Suurimman osan päivästä istuin pihalla lukemassa, meni reilu 400-sivuinen kirja kannesta kanteen.
Ollaan kotosalla. Grillattiin, saunottiin, pelattiin pihapelejä. Leivoin marjapiirakkaa ja syötiin jäätelöä.
Oikein leppoisa juhannus.
Mökillä vanhenevien vanhempieni ja siskoni kanssa. Polttelin kokkoa kun toiset ui. Syöty hyvin. Olen lukenut kirjaa. Mieli on tänä juhannuksena melkoisen apea, vaikka näennäisesti kaikki hyvin. Tietty yksinäisyys vaivaa.
N lähempänä 40
Oon koomaillut koko päivän koneella ja ahdistunut terveysongelmistani...
Tein ihan perusruokaa, söin, kävin suihkussa ja istunut muutoin koko päivän puhelin kädessä. Yksin olen, kuten joka juhannus.
Terassi / patioremotti, tänään sorkkaraudalla 1/3 laudoista pois ja aamulla jatkuu rungon oikaisulla ja ensimmäiset uudet laudat kiinni, sunnuntai-illalla pitäisi olla 99% valmista, noin 25m2 pinta-alaa. Meneehän se juhannus näinkin 😅
Vierailija kirjoitti:
Ollaan mökillä ja ollaan lasta alulle panemaan alkamassa.
Juhannusyön on lyhyin vuodessa mutta eniten paljastuu pyllyjä. 😅
Oon ollut lähinnä töissä. Onneksi sain nuoremman lapseni auttamaan mua illan töihin, niin pääsin ihmisten ajoissa kotiinkin. Mieheni ja vanhempi lapsemme tekivät ruuat ja mä tulin just suihkusta. Kun se mun työhupulainen tulee suihkusta, korkataan tiramisu. Sen kaveriksi otan proseccoa. Nyt makaan sohvalla ja kuivattelen hiuksiani.