Meinaatko katsoa illal eurofiisut?
Kommentit (46)
Huomaan tulleeni vanhaksi, se melu ja pauhu ei enää kiinnosta. En ole katsonut enää moneen vuoteen.
Hävettää aivan liikaa suomen esitys.
Ehkä jaksan katsoa kun Suomi esiintyy. Sit koisimaan, kun töihin pitää herätä 4.30.
Miksi tuhlaisinnaikaani huonon musiikin kilpailun tuijottamiseen?
Tietysti katson. Melkein aina katson. En usko,että Käärijä sijoittuu erityisen hyvin hypetyksestä huolimatta.Ei sitä hävetä tarvi. Erilainen ja ihan hyvä viisu.
Välillä voi katsoo. Suomen esityksen ja muita hyviä. No taso ei ole häävi.
En. Tuloksen näkee aamulla.
Enkä toivo Suomen voittoa koska kappale on järkky.
Tulee liian myöhään, menen kymmeneltä nukkumaan. Enkä ole niin kansallismielinen, että "Suomen" (=joku kundi jota en ole tavannut) menestys herättäisi sen kummempaa iloa. Toki Käärijää kannustan kuitenkin.
En aio, olen yllättynyt että täällä on muitakin jotka elvät katso. Luulin että koko Suomi katsoo.
Yritän katsoa loppuun, jos ei uni ei tule sitä ennen.
Tottakai sohvalla fiilistelen VIHREÄN torkkupeiton uumenissa 🍀
Tarkoitus olisi, mutta saas nähdä, miten lampaan käy. Heräsin nimittäin aamulla jo klo 5:10. Jos saisi nukuttua päikkärit, niin olisi aika hyvä. Yritän nyt ainakin Käärijän esitykseen asti valvoa ja nautiskella viisueväistä. On mulla skumppapullokin jääkaapissa siltä varalta, että Suomi sattuisi voittamaan.
Osittain, katson sieltä hyvät esitykset, Käärijän skippaan.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Tarkoitus olisi, mutta saas nähdä, miten lampaan käy. Heräsin nimittäin aamulla jo klo 5:10. Jos saisi nukuttua päikkärit, niin olisi aika hyvä. Yritän nyt ainakin Käärijän esitykseen asti valvoa ja nautiskella viisueväistä. On mulla skumppapullokin jääkaapissa siltä varalta, että Suomi sattuisi voittamaan.
Mikä lammasta vaivaa?
En.