Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirsta Kiuru saa vauvan, talven ihana ihme!

Vierailija
22.12.2021 |

Tulen ihan kamalan onnelliseksi hänen puolestaan. Onnea Krista!

Kommentit (1112)

Vierailija
281/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krista malttoi odottaa, ennen kuin toi julki raskautensa. Vauva syntyy maaliskuussa joten raskaus on pitkällä. Varmuuden vuoksi aikaa ja valmistelut että kaikki on ok ja sitten julki.

Enää kolmisen kuukautta jos sitäkään kun vauva syntyy. Kun olivat toivoneet vauvaa jo toistakymmentä vuotta, niin voi kuvitella että ihme on tapahtunut. Niin siinä usein käy. Ehkä luovuttivat ja stressihormonit hävisivät ja sen ansiosta raskaus mahdollistui. Noin käy useille jotka ovat päätyneet adoptioon. Stressi häviää ja tuleekin oma biologinen lapsi tai useita adoption jälkeen. Tunsin aikoinaan perheen, jossa noin kävi. Adoption jälkeen syntyikin kaksi omaa lasta.

Tilastot eivät tue arveluitasi. Jos adoptioon on päädytty lapsettomuuden takia, vain harvoin perheeseen tulee adoption jälkeen biologista lasta.Ja miten ihmeessä arvelet, että Krista Kiurun hommissa olisi stressihormonit matalalla???

Stressin vaikutusta raskautumiseen ja etenkin stressin poistumisen vaikutusta yleensäkin liioitellaan. Sillä ei ole juuri paskankaan merkitystä.

Vierailija
282/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki tekevät nykyään vanhana lapsia?? Suuret riskit, joita ei moni tajua.

Tiedoksi sinulle; lapsia ei tehdä, niitä saadaan. Aina tämä ei syystä tai toisesta onnistu ideaali-iässä. Olen todella onnellinen, että vuosikausien odottamin jälkeen tämä onnistui. Sydämestäni toivotan onnea Kristalle ja hänen miehelleen!

Jos lapsi on laitettu alulle keinosiemennyksellä, niin kyllä se sitten on tehty.

Kyllä, nimenomaan tehty. Luonto on viisas, vaihdevuodet tulevat ihan tarkoituksella 40 ikävuoden jälkeen ja se on luonnon keino ilmoittaa, että juna meni jo. Ihminen keinotekoisesti sitten rikkoo luontoa vastaan tässäkin.. Epäeettistä.

Vaihdevuodet tulet keskimäärin 51 v.

Tuo on ikä jolloin kuukaustiset loppuvat. Itse menopaussi eli esivaihdevuodet alkavat jo 10 vuotta aikaisemmin. Kysy keneltä vain lääkäriltä niin hän voi kertoa sinulle.

Miten se luonto siis ilmoittaa junan menneen jo, jos kuitenkin voi tulla raskaaksi?

Jos juna meni jo, niin eihän silloin tarvittaisi ehkäisyäkään?

Raskaaksi kun voi keinotekoisesti tulla vaikka 70- vuotiaana, tästä on maailmalla esimerkkejä. Raskas saadaan aikaan keinotekoisesti hedelmöityshoidoilla, riittää että nainen on sen verran hyväkuntoinen että kohtu jaksaa rakkauden kantaa .Luonnollisuudella ei ole enää mitään tekemistä sen kanssa. Tähän mennään nykypäivänä yhä useammin, julkkikset varsinkin tätä tekevät.

No mutta jos se on mahdollista, se on mahdollista, on takana sitten millaisia hoitoja tahansa. Esimerkiksi mieheksi syntyneen raskaus ei ole mahdollinen, vaikka tekisi mitä leikkauksia ja maksaisi niistä vaikka miljardin.

Jep, on se mahdollista, sitä en kiellä. Maailmalla on näitä 70- vuotiaitakin raskaana. Epäeettistä se silti on. Luonnon manipulointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäeettistä hedelmöityshoitoa. Isoäiti-ikäiset tehtailevat lapsia nykypäivänä oikein urakalla.

Isoäidiksi voi tulla vaikka esimerkiksi 30-32-vuotiaana. Onko sinusta siis epäeettistä tehdä lapsia siinä iässä?

Ei, 30-32 ikä on erittäin sopiva, oikeata ihanteellinen ikä tehdä lapsia vaikka olisikin jo isoäiti. 47- vuotiaana juna meni jo.

Kristallapa ei mennyt vaikka sulla menikin.

Kristaoa käytti isot rahat että tuli raskaaksi keinotekoisesti yli-ikäisenä, minä en. Hyppäsin junaan silloin kun se oli vielä luonnollista .

Vierailija
284/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin Kristan vauva syntyy? ❣️

Maaliskuun lopulla. Minä olin katsonut häntä viime aikoina ja ajatellut, että on laihtunut huomattavasti. Oho.

Raskauden aikana voi laihtua, jos on pahoinvointia tai alkaa ylipainoisena odottajana kiinnittämään enemmän huomiota terveelliseen ruokavalioon ja liikkumiseen.

Vierailija
285/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaisi kuitenkin luottaa lääketieteellisiin faktoihin ja tutkimustietoon siitä, kuinka hyvin runsaasti yi 40-vuotias raskautuu.  Mitä väliä sillä oikeasti on, onko lapsi sitten luomu vai hoidoilla aikaan saatu. Joka tapauksessa se on iloinen yllätys, on sitten luomu tai hoidoilla aikaan saatu, kun ikää on jo noinkin paljon. 

Vierailija
286/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki tekevät nykyään vanhana lapsia?? Suuret riskit, joita ei moni tajua.

Tiedoksi sinulle; lapsia ei tehdä, niitä saadaan. Aina tämä ei syystä tai toisesta onnistu ideaali-iässä. Olen todella onnellinen, että vuosikausien odottamin jälkeen tämä onnistui. Sydämestäni toivotan onnea Kristalle ja hänen miehelleen!

Jos lapsi on laitettu alulle keinosiemennyksellä, niin kyllä se sitten on tehty.

Kyllä, nimenomaan tehty. Luonto on viisas, vaihdevuodet tulevat ihan tarkoituksella 40 ikävuoden jälkeen ja se on luonnon keino ilmoittaa, että juna meni jo. Ihminen keinotekoisesti sitten rikkoo luontoa vastaan tässäkin.. Epäeettistä.

Vaihdevuodet tulet keskimäärin 51 v.

Tuo on ikä jolloin kuukaustiset loppuvat. Itse menopaussi eli esivaihdevuodet alkavat jo 10 vuotta aikaisemmin. Kysy keneltä vain lääkäriltä niin hän voi kertoa sinulle.

Miten se luonto siis ilmoittaa junan menneen jo, jos kuitenkin voi tulla raskaaksi?

Jos juna meni jo, niin eihän silloin tarvittaisi ehkäisyäkään?

Raskaaksi kun voi keinotekoisesti tulla vaikka 70- vuotiaana, tästä on maailmalla esimerkkejä. Raskas saadaan aikaan keinotekoisesti hedelmöityshoidoilla, riittää että nainen on sen verran hyväkuntoinen että kohtu jaksaa rakkauden kantaa .Luonnollisuudella ei ole enää mitään tekemistä sen kanssa. Tähän mennään nykypäivänä yhä useammin, julkkikset varsinkin tätä tekevät.

No mutta jos se on mahdollista, se on mahdollista, on takana sitten millaisia hoitoja tahansa. Esimerkiksi mieheksi syntyneen raskaus ei ole mahdollinen, vaikka tekisi mitä leikkauksia ja maksaisi niistä vaikka miljardin.

Jep, on se mahdollista, sitä en kiellä. Maailmalla on näitä 70- vuotiaitakin raskaana. Epäeettistä se silti on. Luonnon manipulointia.

Niinhän ehkäisykin on, ja abortit, ja leikkaukset, lääkkeet jne.

Vierailija
287/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäeettistä hedelmöityshoitoa. Isoäiti-ikäiset tehtailevat lapsia nykypäivänä oikein urakalla.

Isoäidiksi voi tulla vaikka esimerkiksi 30-32-vuotiaana. Onko sinusta siis epäeettistä tehdä lapsia siinä iässä?

Ei, 30-32 ikä on erittäin sopiva, oikeata ihanteellinen ikä tehdä lapsia vaikka olisikin jo isoäiti. 47- vuotiaana juna meni jo.

Kristaoa käytti isot rahat että tuli raskaaksi keinotekoisesti yli-ikäisenä, minä en. Hyppäsin junaan silloin kun se oli vielä luonnollista .

No, iloitse sitten siitä että edes yhdessä asiassa onnistuit elämässäsi Krista Kiurua paremmin. 

Vierailija
288/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kaikkiko nämä alle neljäkymppiset naisministerit nyt lapsia saavat kesken ministeriyden ja pahan kriisin? Itseäni lähinnä itkettää tällainen. Nämä naiset toimivat omalla kohdallaan juuri niin kuin pahin esimerkki siitä, miksi tietyn ikäisiä naisia ei palkata. Tällainen toiminta ei onnistuisi tavallisissa töissä olevilta naisilta. Turha sitten oikeasti valittaa kun naisen on niin vaikea löytää töitä kun tällaista tapahtuu. Olisivat omalla esimerkillään voineet näyttää sitoutumista töihinsä ja olla hankkimatta lapsia sen korkeintaan 4 vuoden aikana, jonka tämä huipputyötä kestää. Kaipa se nyt taas on nähty, että eliitille on eri säännöt.

Olen itse 38-vuotias velanainen ja pitkäaikaistyötön. Tuloni ovat pelkkä työmarkkinatuki 540 euroa. En siis todellakaan ole kateellinen, vaan pidän tätä vastenmielisenä. Jos itse olisin päässyt tuollaiseen työhön ministeriksi, olisi se työ koko elämäni ja hoitaisin sen niin hyvin kun ikinä pystyisin ja todellakin sitoutuisin siihen koko hallituskaudeksi.

Ihmisen ura ei ole yksi hallituskausi. Poliitikko tavoittelee tietysti pitkää uraa ja lapset hankitaan kun on sen aika. Kiuru on ollut kahdessa hallituksessa ministeri, ei hänen ura yhteen kauteen ole päättynyt.

Myös johtavassa asemassa olevilla naisilla saa olla lapsia. Ura ei kuulu vain miehille ja lapsettomille naisille.

Itse olin siis valmis luopumaan paljosta saadakseni uran hyvän ja korkeapalkkaisen työn. En päässyt opiskelemaan yliopistoon, mutta AMK-tutkinnon kuitenkin olen suorittanut. En saanut mitään työuraakaan. Sen sijaan olen köyhä pitkäaikaistyötön ja joudun asumaankin vanhan,sairaan ja vihaisen sukulaiseni luona. Työmarkkinatuki ei riitä mihinkään. Itseäni olisi nimenomaan kiinnostanut uran luominen. Ärsyttää vaan kun jotkut kuvittelevat voivansa saada kaiken ja toiset eivät sitten saa mitään.

Vierailija
289/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuka tahansa 47v ylipainoinen stressaavaa työtä ja pitkää päivää tekevä raskaana oleva nainen on ehdottomasti "riskiodottaja", muutenkin kuin vain numeerisen ikänsä perusteella. Siinä iässä on usein verenpaine koholla jo ilman raskautta, mikäli on huonohkot ravintotottumukset sekä tuo selkeä muutaman kymmenen kilon ylipaino, eli raskausdiabetes, raskaustoksemia ym ovat jokaiselle lähes 50-vuotiaalle odottajalle näillä em. spekseillä ihan realiteettia. Että se siitä "ikä on vaan numero", ei se ole. Siihen liittyy monenlaista siihen numeroon.

Vierailija
290/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristallapa onkin rahaa, sulla ei.

Vierailija
291/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannattaisi kuitenkin luottaa lääketieteellisiin faktoihin ja tutkimustietoon siitä, kuinka hyvin runsaasti yi 40-vuotias raskautuu.  Mitä väliä sillä oikeasti on, onko lapsi sitten luomu vai hoidoilla aikaan saatu. Joka tapauksessa se on iloinen yllätys, on sitten luomu tai hoidoilla aikaan saatu, kun ikää on jo noinkin paljon. 

Jep, eläköön keinohedelmöitys ja luonnon manipulaatio. Kyllä rahalla saa. Ja kuinka iloinen asia se on lapsille syntyä yli-ikäisille vanhemmille, se onkin sitten toinen juttu.

Vierailija
292/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko bandi soittaa ja laulaa klausin lauluja. Oletteko aivan unessa? Ei voi kuin pyöritellä päätä

Vierailija
293/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kaikkiko nämä alle neljäkymppiset naisministerit nyt lapsia saavat kesken ministeriyden ja pahan kriisin? Itseäni lähinnä itkettää tällainen. Nämä naiset toimivat omalla kohdallaan juuri niin kuin pahin esimerkki siitä, miksi tietyn ikäisiä naisia ei palkata. Tällainen toiminta ei onnistuisi tavallisissa töissä olevilta naisilta. Turha sitten oikeasti valittaa kun naisen on niin vaikea löytää töitä kun tällaista tapahtuu. Olisivat omalla esimerkillään voineet näyttää sitoutumista töihinsä ja olla hankkimatta lapsia sen korkeintaan 4 vuoden aikana, jonka tämä huipputyötä kestää. Kaipa se nyt taas on nähty, että eliitille on eri säännöt.

Olen itse 38-vuotias velanainen ja pitkäaikaistyötön. Tuloni ovat pelkkä työmarkkinatuki 540 euroa. En siis todellakaan ole kateellinen, vaan pidän tätä vastenmielisenä. Jos itse olisin päässyt tuollaiseen työhön ministeriksi, olisi se työ koko elämäni ja hoitaisin sen niin hyvin kun ikinä pystyisin ja todellakin sitoutuisin siihen koko hallituskaudeksi.

Ei tässä mitään eliittiä olla, ja ihan normaalisti kaikki tuntemani naiset ovat perhevapailla olleet. Työsuhteet jatkuvat, pitkät työurat takana. Tämä on yleisempi tilanne Suomessa, vaikka itselläsi toisenlainen kokemus onkin.

Vierailija
294/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen ura ei ole yksi hallituskausi. Poliitikko tavoittelee tietysti pitkää uraa ja lapset hankitaan kun on sen aika. Kiuru on ollut kahdessa hallituksessa ministeri, ei hänen ura yhteen kauteen ole päättynyt.

Myös johtavassa asemassa olevilla naisilla saa olla lapsia. Ura ei kuulu vain miehille ja lapsettomille naisille.

Itse olin siis valmis luopumaan paljosta saadakseni uran hyvän ja korkeapalkkaisen työn. En päässyt opiskelemaan yliopistoon, mutta AMK-tutkinnon kuitenkin olen suorittanut. En saanut mitään työuraakaan. Sen sijaan olen köyhä pitkäaikaistyötön ja joudun asumaankin vanhan,sairaan ja vihaisen sukulaiseni luona. Työmarkkinatuki ei riitä mihinkään. Itseäni olisi nimenomaan kiinnostanut uran luominen. Ärsyttää vaan kun jotkut kuvittelevat voivansa saada kaiken ja toiset eivät sitten saa mitään.

Eihän Krista Kiuru kuvittele saavansa kaikkea vaan saa. En ymmärrä miksi se sinun napaasi kaivaa.  

Vierailija
295/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhän on pakko hypätä halpaan junaan.

Vierailija
296/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, eläköön keinohedelmöitys ja luonnon manipulaatio. Kyllä rahalla saa. Ja kuinka iloinen asia se on lapsille syntyä yli-ikäisille vanhemmille, se onkin sitten toinen juttu.

Joo se onkin sitten toinen juttu, mutta tämä ainakin on Kristalle kiva juttu.  

Vierailija
297/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi sitten varmaan oikeusministerikin, joka ei siis ikänsä takia voi enää raskaaksi tulla onkin oudosti raskaana.

Vierailija
298/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristallapa onkin rahaa, sulla ei.

Sinähän se minun rahatilanteeni tiedät, melkoisen köyhä argumentti sinulta😅 Ja vaikka olisi rahaa loputtomasti, en tekisi lapsia isoäiti -ikäisenä.

Vierailija
299/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista, paljon onnea! Ihanaa, että unelmasi toteutuu, sinusta tulee äiti. Me kansalaiset jännäämme myös, löytyykö tilallesi yhtä osaava, ja jämerä henkilö tilalle hoitamaan vastuullista, haasteellista tehtävää.

Vierailija
300/1112 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tässä nyt jotain joukkopainetta ja psykoosia? Eli kun yksi naisministeri sai lapsen niin sitten kaikkien mahdollisten muidenkin piti hankkia lapsi saman hallituskauden aikana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi