Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mökillä juuri nyt? 🛖🏚🏡🏝🏕

Vierailija
20.06.2026 |

Oletko mökillä? Jos niin kenen mökillä? 

Kenen mökillä olet?

Vaihtoehdot

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä sitä tietoa tarvitset?

Vierailija
2/16 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Onneksi. Vihasin sitä pakkomökkeilyä mitä piti alaikäisenä harrastaa, kun vanhemmat eivät antaneet jäädä yksin kotiin. Sen jälkeen en ole yhdellekään mökille mennyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mökillä. Mökki on mieheni sukupaikka. Kaksin ollaan täällä.

Vierailija
4/16 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Saimaan saaressa mökillä. Eilen illalla kuului rannalta älämölöä ja muutama soittokin, että joitakin olisi pitänyt hakea meille. En hakenut.

Vierailija
5/16 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä sitä tietoa tarvitset?

No täällä nyt sattuu olemaan tällainen näppärä kyselytoiminto, jolla voi kysyä mitä huvittaa. Miksi olet noin hyökkäävä? 

Vierailija
6/16 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Saimaan saaressa mökillä. Eilen illalla kuului rannalta älämölöä ja muutama soittokin, että joitakin olisi pitänyt hakea meille. En hakenut.

Oletko Nestori Miikkulainen? 

Vierailija
7/16 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä helteisessä keski-euroopassa. +35. Pitää kääntää auto pohjoiseen päin ja tulla sinne mökille. Ei tätä jaksa.

Vierailija
8/16 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täällä helteisessä keski-euroopassa. +35. Pitää kääntää auto pohjoiseen päin ja tulla sinne mökille. Ei tätä jaksa.

Tänne Turun suuntaan ennustetaan +25 tänään. Täydellistä. 

Vierailija
9/16 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko Nestori Miikkulainen? 

Hyvä biisi, mutta tuo savusaunan lämmittäjä voisikin olla Nestori.

Vierailija
10/16 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkiläiset nukkuu vielä, kaupungissa on herätty

Vierailija
11/16 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mökillä, mutta olen kuin mökillä. Eilen aattona sanottiin ja grillailtiin ja istuttiin pihalla koko ilta vieraiden kanssa. Kaikkialla ympärillä on ihan kuollutta, naapurit kaikki jollain mökeillä. Yö nukuttiin hyvin laadukkaassa omassa sängyssä ja aamulla pihalla aamiaisella linnunlaulua kuunnellen.

Vierailija
12/16 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mökillä, mutta olen kuin mökillä. Eilen aattona sanottiin ja grillailtiin ja istuttiin pihalla koko ilta vieraiden kanssa. Kaikkialla ympärillä on ihan kuollutta, naapurit kaikki jollain mökeillä. Yö nukuttiin hyvin laadukkaassa omassa sängyssä ja aamulla pihalla aamiaisella linnunlaulua kuunnellen.

Laadukkaassa!

Voihan hitto. 

Vierailija
13/16 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meillä mökilläkin ihan laadukkaat sängyt. Ei vain kotona.

Vierailija
14/16 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, koska onnekseni muutin tänne asumaan pysyvästi! Elämäni parhaita päätöksiä.

Vierailija
15/16 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laadukkaassa!

Voihan hitto. 

Hah kyllä minä ymmärrän. Nykyinen viime yön haisevalla (homeisella?) patjalla kämäsessä vierasaitassa. 

Vierailija
16/16 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen =nukuin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi