naiset! onko kullin koolla oikeasti väliä
Vaikuttaako peniksen koko todella merkittävästi yhdynnän laatuun. Miltä mahd. kokoerot tuntuvat?
Mies
Kommentit (135)
Mulla on kokemusta yhdestä isosta, joka oli kieltämättä mulle liian iso. Olihan se komean näköinen ja kiihottava, mutta seksi oli jotenkin hankalaa, siitä puuttui kaikki sellainen helppous ja vaivattomuus, mitä hyvään seksiin kuuluu. Suuhun se vehje ei mahtunut alkuunkaan ja sisäänlaitto oli varsinainen suoritus. Mies itse tuntui olevan itsekeskeinen peniksenjatke. Puhui jatkuvasti muista naisista. Eihän meistä paria tullut, mutta sainpa nyt yhden kokemuksen oikein kookkaasta kalusta. Toivottavasti joku nainen sai siitä hyvän miehen ja kalun itselleen.
Muut seksikumppanini ovat olleet varustettuja keskikokoisilla peniksillä, pienistä ei mulla oo kokemusta. Paksuus vaihtelee, pituus on kutakuinkin ollut sama kaikilla, sellainen kiva, joka mahtuu suuhun ja jota on mukava käsitellä, mahtuu sisuksiin sopivasti ja tuntuu, kun on kunnon stondis. Mä arvostan kokoa enemmän ehkä sitä, että miehellä on jykevä seisokki, silloin tuntuu siltä, että peli toimii kuten pitää ja että se viihtyy sisälläni. Ja tietty ne seksitaidot, ne on tärkeimmät. Mä en esim. tee sängyssä mitään sellaisella miehellä, joka ei osaa nuolla.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:44"]
Koolla ei niinkään väliä vaan taidoilla ja seisokin laadulla, sekä huomioimalla toista!
Olen rakastunut ja parisuhteessa jo toista vuotta miehen kanssa, jolla on hyvän kokoinen, hyvän näköinen ja kiihottava kulli, MUTTA seksiä on n. 2kk välein, seisokki on puolikova sisällä, täysin kova vain kädellä auttaen ja lauetessa JA se laukeaminen tapahtuu, jos ei jo huulilla, niin jo pian muutaman työnnön jälkeen, jonka jälkeen ryntää heti pesuille.
Itse olen sellainen, että kiihotun jo ajatuksesta ja ongelmani on liiallinen märkyys (ehkä olen sitten myös vähän väljä), joten se puolikova iso muna ei tunnu juuri yhtään miltään. Alkuaikoina sentään vielä lämmitteli vähän minuakin ja hoiteli minut ensn sormin, mutta kun on huomannut, että olen jo valmiiksi märkä, niin näkee kai oikeudekseen työntyä samantein sisälle.
Jos miehestä kaikkoaa muut piirteet joihin olen hänessä rakastunut, on ihan varma, että vaihtoon menee. Itse olen superseksuaalinen ja masturboin melkein päivittäin. Vähän masentaakin tämä tilanne, mutta olen jo aika hyvin pystynyt hykäsymään sen ja teen ajatustyötä pystynkö elämään asian kanssa loppuelämäni. Tiedän kuitenkin, että vanhana ja raihnaisena seksiä tärkeämpää on hyvä kaverillinen kumppanuus.
Tähän loppuun vielä sanottakoon, että olen saanut tosi pientä munaa, sellaista kahden naisen peukalon paksuista ja peukalon pituista ja hän on ainut, joka on saanut minut laukeamaan pelkällä yhdynnällä.
[/quote]
Seksiä kahden kuukauden välein??? Onko miehesi mittauttanut testosteronitasonsa?
Huomaavainen mies vaikka runkkaa ennen yhdyntää, jotta hän pystyy kalullaan tyydyttämään naisen. Heti huulille laukeava mies, joka jättää naisen nuolemaan näppejään, on niin turn off...
[/quote]
Emme asu samassa taloudessa, molemmilla lapsia, toisella jatkuva stressi ja terveyden kanssa ongelmia. Itse kärsin huonosta itsetunnosta, siinä sopiva coktail vähäiselle seksin määrälle. Olen kyllä pariin kertaan aloittanut keskustelut asiasta, mutta puhe jää vain puheen tasolle ja mitään asian suhteen ei sitten tapahdu. Ja kyllä turn off, ei enää itsekään tee mieli niin usein, kuin aluksi, kun tietää miten asia etenee.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:55"]Me naiset olemme aika kilttejä ja kohteliaita, joten suurin osa sanoo ettei koolla ole merkitystä. Mutta onhan sillä. Kyse on kuitenkin yhteensopivuudesta. Joillekin se pieni nakki on sopiva ja jotkut eivät edes niin välitä seksistä.
Itse pidän kookkaista kaluista ja kun sellaista kerran pääsee imemään ja naimasn niin muu ei enää kelpaakaan :)
[/quote]
Älä puhu paskaa. Olen saanut isoa kullia, mutta se sattuu. Kaikilla ei ole revähtänyt alapää.
Pimperoitakin kun on kaikenkokoisia.
Mikä siinä on niin vaikea käsittää?
Pitkiä, lyhyitä, leveitä, kapeita,eri kulmiin kallistuneita (myös kohdun kallistuskulma vaikuttaa pimpin mittoihin), joustavampia ja kireämpiä.
Lyhytmunaisemmalle miehelle lyhytpimppainen on erinomainen. Lyhytpimppaiselle iso/ pitkä voi olla hankala tai se sattuu.
Täysin sopivan "vastakappaleen" löytäminen voi olla vaikeaa. Ei moni halua tutustumisen alkuun julistaa ja tiedustella "onks sul pieni, mul on" ..
Näistä nettipalstakeskusteluista taas saa lähinnä trauman , jos alkaa riittävyyttään kyselemään. Muut "pienet" harvemmin osallistuvat keskusteluun, ja suurkulli-ihannoijat päsmäävät päälle.
Yksi entinen oli omalla tavallaan ihan paras noissa mitta jutuissa. Tykkäsi ja kehui isoksi. Sitten sai päähänsä mitata ja möläytti että onko se noin lyhyt? Tiedän etten ole mikään john holmes. Kuitenkin muutama nainen on pyytänyt että älä niin kovaa pohjaan asti.
Koko eroja on naisilla ihan siinä missä miehillä. Karkea arvio on noin sadasta naisesta. Kaikkia en muista kunnolla koska suurin osa on humalassa yhden yön tapauksia. Kahdella on ollut tavallista löysempi ja molemmat oli ei synnyttäneitä. Yhdellä oli oikein erityisen tiukka, oli todella vaikea saada sisään. Suurin osa on kuitenkin ollut ns. sopivan kokoisia. Mitannut en ole ketään naista.
Sen koko on 15 kautta 4,5. Tuo joka mittasi luuli reilusti isommaksi. Pakko riittää kun ei se kasva enään.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 05:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:43"]
Itse ainakin uskon, että vaikuttaa. Mulla on pitutta 17,5 cm luusta mitattuna, 14 cm nahasta mitattuna ja ympärysmittaa 13 senttiä.
Mua vituttaa, että mua väitetään usein trolliksi sen takia, että väitän munani olevan liian pieni. En tiedä onko se sitä, mutta ainakin itse olen täysin vakuuttunut että tällainen nakki on aivan toivottoman pieni. En halua edes lähestyä naisia, koska mikään asia ei ole niin noloa ja naisellekin kiusallista kuin aiheuttaa naiselle pettymys liian pienellä munallaan.
[/quote]
Jos joku tyhmä nainen teitä on joskus haukkunut sen mussukan koosta tai antanut ymmärtää että nyt on pettymys tullut niin ei kaikesta tarvitse ottaa itseensä niin että se tekee oman elämän elämisen vaikeaksi.
[/quote]
Ei ole kukaan valittanut koosta, kun olen pienen munan takia tarkoituksella vältellyt naisia. En halua aiheuttaa naiselle pettymystä pienellä munalla.
Pituus ehkä nippa nappa riittäisi, mutta onhan toi toivottoman ohut.
No minä ainakin olen ihan rehellisesti sitä mieltä, että ei ole väliä. En ole kenenkään kumppanini vehkeitä mittaillut, mutta yhdellä oli jo sellainen ihan selvästi tavallista isompi, että minäkin huomasin eron. Mutta siis vain silmilläni. Seksi ei tuntunut yhtään sen erikoisemmalta kuin muidenkaan kanssa. Suhde jäi lyhyeksi, mutta sen päättyminen johtui aivan muista syistä kuin fyysisistä mitoista.
Oikeasti väliä on vain sillä, millainen mies itse on. Ei vehkeen koko eikä edes se, miten sitä käyttää, vaan itse käyttäjä, hänen luonteensa ja se rakkauden määrä, mitä toisiamme kohtaan tunnemme. Otantani on ilmeisesti aika suppea, kymmenisen kumppania, mutta seksiä olen harjoittanut jo melkein 30 vuotta, joten siinä mielessä voin sanoa tämän "kokemuksen syvällä rintaäänellä".
Voin sanoa, että lenkkimakkaran kokoinen muna sattui. Onneksi ne kai on eurooppalaisilla ja aasialaisilla harvinaisia.
Ohut ja pitkä muna saattaa sattua myös: eikä tunnu hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:44"]
Koolla ei niinkään väliä vaan taidoilla ja seisokin laadulla, sekä huomioimalla toista!
Olen rakastunut ja parisuhteessa jo toista vuotta miehen kanssa, jolla on hyvän kokoinen, hyvän näköinen ja kiihottava kulli, MUTTA seksiä on n. 2kk välein, seisokki on puolikova sisällä, täysin kova vain kädellä auttaen ja lauetessa JA se laukeaminen tapahtuu, jos ei jo huulilla, niin jo pian muutaman työnnön jälkeen, jonka jälkeen ryntää heti pesuille.
Itse olen sellainen, että kiihotun jo ajatuksesta ja ongelmani on liiallinen märkyys (ehkä olen sitten myös vähän väljä), joten se puolikova iso muna ei tunnu juuri yhtään miltään. Alkuaikoina sentään vielä lämmitteli vähän minuakin ja hoiteli minut ensn sormin, mutta kun on huomannut, että olen jo valmiiksi märkä, niin näkee kai oikeudekseen työntyä samantein sisälle.
Jos miehestä kaikkoaa muut piirteet joihin olen hänessä rakastunut, on ihan varma, että vaihtoon menee. Itse olen superseksuaalinen ja masturboin melkein päivittäin. Vähän masentaakin tämä tilanne, mutta olen jo aika hyvin pystynyt hykäsymään sen ja teen ajatustyötä pystynkö elämään asian kanssa loppuelämäni. Tiedän kuitenkin, että vanhana ja raihnaisena seksiä tärkeämpää on hyvä kaverillinen kumppanuus.
Tähän loppuun vielä sanottakoon, että olen saanut tosi pientä munaa, sellaista kahden naisen peukalon paksuista ja peukalon pituista ja hän on ainut, joka on saanut minut laukeamaan pelkällä yhdynnällä.
[/quote]
Seksiä kahden kuukauden välein??? Onko miehesi mittauttanut testosteronitasonsa?
Huomaavainen mies vaikka runkkaa ennen yhdyntää, jotta hän pystyy kalullaan tyydyttämään naisen. Heti huulille laukeava mies, joka jättää naisen nuolemaan näppejään, on niin turn off...
[/quote]
Emme asu samassa taloudessa, molemmilla lapsia, toisella jatkuva stressi ja terveyden kanssa ongelmia. Itse kärsin huonosta itsetunnosta, siinä sopiva coktail vähäiselle seksin määrälle. Olen kyllä pariin kertaan aloittanut keskustelut asiasta, mutta puhe jää vain puheen tasolle ja mitään asian suhteen ei sitten tapahdu. Ja kyllä turn off, ei enää itsekään tee mieli niin usein, kuin aluksi, kun tietää miten asia etenee.
[/quot
Voithan sinä etsiä seksiä muualta? Nainen löytää helposti seuraa esim netistä. Sitten pystyt arvioimaan myös sen, että kuinka tärkeää seksi sinulle on. Jos ei kovin tärkeää niin jatkat tuon miehen kanssa. Jos taas huomaat saavasi hyvästä seksistä hyvin virtaa ja elämänilos, sinun pitää punnita koko nykyisen suhteen mielekkyys.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:27"]Pimperoitakin kun on kaikenkokoisia.
Mikä siinä on niin vaikea käsittää?
Pitkiä, lyhyitä, leveitä, kapeita,eri kulmiin kallistuneita (myös kohdun kallistuskulma vaikuttaa pimpin mittoihin), joustavampia ja kireämpiä.
Lyhytmunaisemmalle miehelle lyhytpimppainen on erinomainen. Lyhytpimppaiselle iso/ pitkä voi olla hankala tai se sattuu.
Täysin sopivan "vastakappaleen" löytäminen voi olla vaikeaa. Ei moni halua tutustumisen alkuun julistaa ja tiedustella "onks sul pieni, mul on" ..
Näistä nettipalstakeskusteluista taas saa lähinnä trauman , jos alkaa riittävyyttään kyselemään. Muut "pienet" harvemmin osallistuvat keskusteluun, ja suurkulli-ihannoijat päsmäävät päälle.
[/quote]
Olen gynellä kuullut, että kohtuni on kallistunut taaksepäin. Miten se mahtaa vaikuttaa? Ymmärtääkseni olen aika tiukka.
Hyi miten ikäviä naisia. Voivat katsoa peiliin kun apua kysyvän munaa haukkuvat. Täytyy olla missi ja pieni tiukka toosa jotta voi toisen miehisyyttä arvostella. Lörppäpilluja on taatusti enemmän kuin tulitikkuja.
Koolla on väliä. Miehet tietty käsittää tän niin, että mitä isompi sen parempi. Not. Kikkeli voi olla liian pieni tai liian iso. Itse tykkään koosta M eli medium. Ihan normikoko on hyvä. Suora ja ympärileikattu on paras.
On väliä, tottakai, mutta koon merkitys ei ole ollenkaan kärkipäässä tärkeysjärjestystä.
Tottakai on väliä! Harvalla on kuitenkaan niin pieni, että se vaikuttaisi mitenkään, jos mies on muuten taitava. Mutta jos on oikeasti joku ihan olematon pikku kikkeli, sormen paksuinen, niin eihän se tunnu samalle kuin normaali tai isohko penis. Suurempi penis tuntuu ihanalle, sopivasti painetta ja tuntee harrastavansa seksiä todenteolla. Liian iso ei ole kiva kuitenkaan, yhdellä exällä oli ihan hillitön muna ja aina piti olla varovainen ettei satu. Ei voinut panna täysillä, vaan piti jarrutella koko ajan. Jälkeenpäin oli sit paikat kipeenä.