naiset! onko kullin koolla oikeasti väliä
Vaikuttaako peniksen koko todella merkittävästi yhdynnän laatuun. Miltä mahd. kokoerot tuntuvat?
Mies
Kommentit (135)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:57"]
Miehen kikkeli oli pikkurilliä pienempi, en tiennyt että oliko sisällä vai ei. No klamydian saatuani tiesin että sisällä oli oltu.
[/quote]
Jospa kävi vain huulilla.
Ajattelin itse aikaisemmin, että eihän sillä munan kolla niin väliä. Nykyisin seurustelen sellaisen miehen kanssa, jolla on iso kulli. Nyt en voisi kuvitellakaan, että tyytyisin pienempään. Koolla on väliä. Oikeesti.
Kaikilla on varmasti erilaiset mieltymykset. Huonoja kokemuksia on parista liian isomunaisesta miehestä, joiden kanssa ei ollut mitään tapaa olla. Aina sattui. Toinen oli vielä sellainen, että kun liukasteiden avulla saatiin sisälle, mies laukesi saman tien. Seksi oli tosi turhauttavaa. Sanomattakin on selvää että nämä suhteet lopahtivat saman tien. Sellainen nimettömänkokoinen on ollut pienin. Olihan se vähän onnetonta, mutta ei niin onnetonta kuin jättikalun kanssa.
En voi vastata kun omasta puolestani mutta on koolla väliä. Ei pieni muna vaan tunnu missään vaikka mistä kulmasta mies jyystäisi. Omalla miehellä on keskikokoa hieman suurempi muna, oisko seisokissa noin 18 cm.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:17"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:53"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:51"] Olihan se ihan uus kokemus kun ekan kerran sai oikeesti isoa sisäänsä. [/quote]Mulla ihan sama, kun kerrankin sain kiereätä pillua, enkä puhkinussittua ladon ovea. Ihan uusi kokemus. [/quote] Mikä teitä miehiä vaivaa? [/quote] Aika selvästi tätä yksilöä oma pieni munansa.
[/quote]
ööö...sehän on nainen...ei miehet mitään sisään saa... Joku ämpäri vissiin.
[/quote]
Kiitos vaan, en ole ämpäri :) Väitätkö sinä ettei eri kokoiset penikset tunnu erilaisilta sisältä? Kun oli aiemmin kokemusta vain 13-senttisestä, oli 20 cm ihan eri juttu. Olin kyllä ollut tyytyväinen seksiin aiemmankin kanssa, mutta eihän se penis vaan tuntunut samalta. Vastasin kun kysyttiin, sekö teki musta ämpärin? :D
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:17"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:53"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:51"] Olihan se ihan uus kokemus kun ekan kerran sai oikeesti isoa sisäänsä. [/quote]Mulla ihan sama, kun kerrankin sain kiereätä pillua, enkä puhkinussittua ladon ovea. Ihan uusi kokemus. [/quote] Mikä teitä miehiä vaivaa? [/quote] Aika selvästi tätä yksilöä oma pieni munansa.
[/quote]
Minä en ole koskaan ollut kaunis tai ns. miesten mieleen, ylipainoinenkin olen ja oudon näköinen kasvoilta, mutta ei tulisi mieleenkään heittäytyä katkeraksi ja alkaa mollata miehiä siitä mitä he haluavat (tai mitä luulen heidän haluavan).
Voin vannoa, että jos miehen asenne on tuollainen, ei sitä pimppiä saa kuin maksamalla oli muna minkä kokoinen tahansa. Nyt vähän asennemuutosta kehiin. Ja hemmetti, opetelkaa tekemään muutakin kuin vain työntämään sitä edes takaisin.
[/quote]
ruma ja tyhmäkin vielä. Tuolla puhuttiin tuntuuko pieni muna miltään - ja ei tunnu. Mikä ihmeen asennekysymys se on ?
"Aina voit runkata itsesi uneen itkien."
Mulkuistaan valitteleville miehille tiedoksi, että ketju on ihan täydellinen set up tällaisille ilkeille kommenteille joista sitten tietyt naiset saavat sen oman tyydytyksensä. Samat naiset jotka muissakin ketjuissa tylyttävät miehiä.
Olinpa tuossa äskettäin kahden naisen kuukuppikeskustelun sivustakatsojana. Kuukupin käyttäjä oli jo aiemmin sanonut, että "tykkää isomulkkuisista miehistä" ja kuukupin nähtyään sanoi toinen ettei "se ikinä mahtuisi mun sisään". Kuukuppeja on kai ainakin kahta kokoa. Sanoi myös, että poikaystävällään ei ole mikään iso mutta tietää tarkalleen kuinka sen kanssa saa orkut. Se on siis mulkku pimpin mukaan ja pimppi mulkun. En myöskään kiellä, etteikö koolla ole merkitystä monellekin ja oliko se Cosmon kyselyn mukaan (tällaisia yhteiskunnallisesti tärkeitä kyselyjähän naistenlehdet on täynnä) 42 prosenttia miehistä haluaisi karmean mulkun ja tienata 10 000 kuin pienen ja tienata 100 000. Iltapäivälehdestä luin.
Mutta, kumpi mieluummin, paksu vai pitkä?
Kyllähän se valitettavasti vaikuttaa, mutta yhtä paljon vaikuttaa se naisen värkin koko. Mulla kun synnytyksen jälkeen oli ihan väljä, kyllä säikäytti että tätäkö tää seksi nyt on loppuelämän, ei tunnu miltään. Vaikka mun miehellä on iso. Onneksi jumppaamalla ja ajan kanssa lihakset palautui, nyt olen tiukempi mitä ennen synnytystä.
Kovin pienimunaisen miehen kannattaa ehkä koittaa panostaa muihin taitoihin, kielellä ja sormilla pelaamiseen. Olen harrastanut hyvää seksiä, jolloin koolla ei ole ollut väliä, kun mies on tiennyt mitä tehdä noin niinkuin muuten. Sitten taas kun oli muuten ihana mies, jolla oli miniminimuna, eikä osannut tehdä mitään muutakaan niin se oli kova pettymys. Ropelsi rajusti ja summanmutikassa sormilla. Sama juttu vaikka olisi iso muna, jos se on vain omaan nautintoon keskittyvää raivokasta jyystöä niin ei se kivaa ole.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:17"]
[/quote]
Minä en ole koskaan ollut kaunis tai ns. miesten mieleen, ylipainoinenkin olen ja oudon näköinen kasvoilta, mutta ei tulisi mieleenkään heittäytyä katkeraksi ja alkaa mollata miehiä siitä mitä he haluavat (tai mitä luulen heidän haluavan).
Voin vannoa, että jos miehen asenne on tuollainen, ei sitä pimppiä saa kuin maksamalla oli muna minkä kokoinen tahansa. Nyt vähän asennemuutosta kehiin. Ja hemmetti, opetelkaa tekemään muutakin kuin vain työntämään sitä edes takaisin.
[/quote]
ruma ja tyhmäkin vielä. Tuolla puhuttiin tuntuuko pieni muna miltään - ja ei tunnu. Mikä ihmeen asennekysymys se on ?
[/quote]
Et itsekään järjenjättiläiseltä vaikuta: kullin koosta puhutaan, niin sinun pitää tulla tänne kireistä pilluista meuhkaamaan. Pata kattilaa soimaa.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:31"]
[/quote]
Paksu. Liika pituus on vain haitaksi.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:17"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:53"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:51"] Olihan se ihan uus kokemus kun ekan kerran sai oikeesti isoa sisäänsä. [/quote]Mulla ihan sama, kun kerrankin sain kiereätä pillua, enkä puhkinussittua ladon ovea. Ihan uusi kokemus. [/quote] Mikä teitä miehiä vaivaa? [/quote] Aika selvästi tätä yksilöä oma pieni munansa. [/quote] ööö...sehän on nainen...ei miehet mitään sisään saa... Joku ämpäri vissiin. [/quote] Kiitos vaan, en ole ämpäri :) Väitätkö sinä ettei eri kokoiset penikset tunnu erilaisilta sisältä? Kun oli aiemmin kokemusta vain 13-senttisestä, oli 20 cm ihan eri juttu. Olin kyllä ollut tyytyväinen seksiin aiemmankin kanssa, mutta eihän se penis vaan tuntunut samalta. Vastasin kun kysyttiin, sekö teki musta ämpärin? :D
[/quote]
ämpäri vaati 20 senttisen - vähemmän tarjontaa. Kireälle filippiiniläiselle jokainen muna on iso tai vielä isompi. Ihan suomalaisissakin on kyllä kireitä pimppejä. Synnyttäneissä ehkä ei. Onko sinulla sitten ämpäri, kyllä on. Kyllä kireä tuntuu tietysti paremmalta. Voit yrittää treenata lantiolihaksia tai käydä leikkauksessa.
Ja en tiedä miksi haluat puhua pimppoen mitoista, kun alunperin haukuttiin pienimunaisia miehiä.
Ohhoh. Yllättävän moni haikailee isoa munaa. Mulla on kokemusta aika keskivertomunista vähän kookkaampaan (16cm), ja ainakaan näiden kahden välillä ei huomattavaa eroa ollut. (tähän voidaan ehkä tarkentaa ettei toosan pitäisi olla mikään pesuvadin kokoinen vaan ihan normaali -käytän esim pienintä kuukuppikokoa, koska isommat eivät mahdu).
Mulle ainakin on koulusta asti toitotettu että naisen emätin on sisältä aika tunnoton. Ja mitä tyttökavereitten kanssa on tullut niin aika harva saa orgasmin yhdynnässä, vaan se hoidetaan usein muuten, eli käsillä tai suulla.
Ainoa suuren munan etu nautintoni kannalta on se että se on vähän esteettisempi katsella, ja tällä nyt ei oikeasti ole ihan kamalasti väliä. Isolla taas miinuksena on se että takaapäin vetäessä (ja muutamassa muussa asennossa) lipsahtaa helposti liian syvälle. Eikä edes tarvitse olla superiso, vaan parhaimmillaan tähän on päästy ihan normimunan kanssa. Ei ole kiva miehen "ottaa iisisti" vaan että minuun ei sattuisi, kun itsekkin tykkäisin ko tilanteissa rajummasta.
Jos pitäisi valita mikromunan ja rautakangen omistajan väliltä, ja mikromunan omistaja olisi taitavampi suu- ja käsileikeissä, ottaisin ilomielen jälkimmäisen
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:17"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:53"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:51"] Olihan se ihan uus kokemus kun ekan kerran sai oikeesti isoa sisäänsä. [/quote]Mulla ihan sama, kun kerrankin sain kiereätä pillua, enkä puhkinussittua ladon ovea. Ihan uusi kokemus. [/quote] Mikä teitä miehiä vaivaa? [/quote] Aika selvästi tätä yksilöä oma pieni munansa. [/quote] ööö...sehän on nainen...ei miehet mitään sisään saa... Joku ämpäri vissiin. [/quote] Kiitos vaan, en ole ämpäri :) Väitätkö sinä ettei eri kokoiset penikset tunnu erilaisilta sisältä? Kun oli aiemmin kokemusta vain 13-senttisestä, oli 20 cm ihan eri juttu. Olin kyllä ollut tyytyväinen seksiin aiemmankin kanssa, mutta eihän se penis vaan tuntunut samalta. Vastasin kun kysyttiin, sekö teki musta ämpärin? :D
[/quote]
ämpäri vaati 20 senttisen - vähemmän tarjontaa. Kireälle filippiiniläiselle jokainen muna on iso tai vielä isompi. Ihan suomalaisissakin on kyllä kireitä pimppejä. Synnyttäneissä ehkä ei. Onko sinulla sitten ämpäri, kyllä on. Kyllä kireä tuntuu tietysti paremmalta. Voit yrittää treenata lantiolihaksia tai käydä leikkauksessa.
Ja en tiedä miksi haluat puhua pimppoen mitoista, kun alunperin haukuttiin pienimunaisia miehiä.
[/quote]
Voi voi. Luuletko että ne filippiiniläiset ei siis huomaa eroa isossa ja pienessä :D Mitenkähän mahdat tätä asiaa nyt ajatella. Ja ei, en edelleenkään ole ämpäri vaikka 7 cm aiempaa pidempi penis tuntui isommalta sisälläni :)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:31"]
[/quote]
Todellakin paksu! Pituudella ei väliä, g-pistettähän sillä hinkataan ja se ei ole kovin syvällä.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:04"]
Tai sitten voit opetella nuolemaan.
[/quote]
Jos naista ei kiinnosta seksi, niiin ei kiinnosta myöskään nuoleminen. Jos nainen taas tykkää seksistä, niin kyllä se silloin valitsee mielummin isomunaisen hyvän nuolijan kuin pienimunaisen. Ei tästä päästä yli eikä ympäri.
Mulle paksuus on pituutta tärkeämpää. Ja pituuden suhteenkin keskimittainen riittää. Oleellista oikeasti on se miten kaluaan käyrrää ja miten muuten rakastelee Ja kunhan ei ole liian pieni.
Mun rakastajallani on ehkä aavistuksen keskimitta lyhempi, riittävän paksu, mutta voi taivas kuinka hyvin hän sitä käyttää. Hän on ainut sänkykumppaneista joka on tuottanut mulle yhdynnässä useita orgasmeja, joka on saanut mut myös ejakuloimaan. Täydellinen mies mulle, vaikka penis ei ehkä ole 13 senttiä. Mitannut en ole, rnkä mittaakaan. Sillä tiedolla en tee mitään ja vaihtaisi en missään tapauksesaa. Parempaa en voi saada.
Koolla ei niinkään väliä vaan taidoilla ja seisokin laadulla, sekä huomioimalla toista!
Olen rakastunut ja parisuhteessa jo toista vuotta miehen kanssa, jolla on hyvän kokoinen, hyvän näköinen ja kiihottava kulli, MUTTA seksiä on n. 2kk välein, seisokki on puolikova sisällä, täysin kova vain kädellä auttaen ja lauetessa JA se laukeaminen tapahtuu, jos ei jo huulilla, niin jo pian muutaman työnnön jälkeen, jonka jälkeen ryntää heti pesuille.
Itse olen sellainen, että kiihotun jo ajatuksesta ja ongelmani on liiallinen märkyys (ehkä olen sitten myös vähän väljä), joten se puolikova iso muna ei tunnu juuri yhtään miltään. Alkuaikoina sentään vielä lämmitteli vähän minuakin ja hoiteli minut ensn sormin, mutta kun on huomannut, että olen jo valmiiksi märkä, niin näkee kai oikeudekseen työntyä samantein sisälle.
Jos miehestä kaikkoaa muut piirteet joihin olen hänessä rakastunut, on ihan varma, että vaihtoon menee. Itse olen superseksuaalinen ja masturboin melkein päivittäin. Vähän masentaakin tämä tilanne, mutta olen jo aika hyvin pystynyt hykäsymään sen ja teen ajatustyötä pystynkö elämään asian kanssa loppuelämäni. Tiedän kuitenkin, että vanhana ja raihnaisena seksiä tärkeämpää on hyvä kaverillinen kumppanuus.
Tähän loppuun vielä sanottakoon, että olen saanut tosi pientä munaa, sellaista kahden naisen peukalon paksuista ja peukalon pituista ja hän on ainut, joka on saanut minut laukeamaan pelkällä yhdynnällä.
Riittämättömyyden tunne ompi aina tykönämme.
t.mies
Tapailen miestä, joka on täydellinen muuten mutta sänkypuuhat jättää toivomisen varaa. Pili on pieni eikä oikein osaa kompensoida puutteitaan muillakaan tavoin. Keskiverto tai pienempikin menettelee, jos osaa lämmitellä naisen kunnolla. Itselläni ainakin toimii pienten kanssa hidas tahti paremmin, jolloin tunnen edes jotakin. Kauhea niittaaminen ei tunnu oikein missään. Ja pienimunaisen kannattaisi varmistaa että olisi edes kunnon erektio. Pieni ja löysä on kaikista ikävin ylläri.