naiset! onko kullin koolla oikeasti väliä
Vaikuttaako peniksen koko todella merkittävästi yhdynnän laatuun. Miltä mahd. kokoerot tuntuvat?
Mies
Kommentit (135)
Jännä että olit sitten aiemmin nussinut vain puhkinussittuja naisia? Miksi?[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:51"]
Olihan se ihan uus kokemus kun ekan kerran sai oikeesti isoa sisäänsä.
[/quote]Mulla ihan sama, kun kerrankin sain kiereätä pillua, enkä puhkinussittua ladon ovea. Ihan uusi kokemus.
[/quote]
Ei sillä ole mitään väliä. Mulla on yli 20+ ja ei kelpaa kenellekkään.
No on väliä! Kerran yritin harrastaa seksiä miehen kanssa, jolla oli huulirasvapuikon kokoinen pili, ei siitä mitään tullut :D häivyin paikalta aika äkkiä..
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:09"]
No mitä voin asiale tehdä? Ei helvetti elämä on pilalla
[/quote]
Nainen voi vaihtaa miestä jos munan koko ei miellytä, mutta mies ei voi asialle mitään.
Miehen pitää vain etsiä naista, jolle asia ei ole tärkeysjäerjestyksessä kärkipäässä. Siinä on vaan sellainen huono puoli että kun löytää naisen jolle seksi ei ole kovin tärkeää, niin sitten mies joutuu elämään puutteessa. Fiksuinta olisi varmaan ostaa seksinsä, jos ilmaisseksiä ei tule riittävän helposti.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:02"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:09"]
No mitä voin asiale tehdä? Ei helvetti elämä on pilalla
[/quote]
Nainen voi vaihtaa miestä jos munan koko ei miellytä, mutta mies ei voi asialle mitään.
Miehen pitää vain etsiä naista, jolle asia ei ole tärkeysjäerjestyksessä kärkipäässä. Siinä on vaan sellainen huono puoli että kun löytää naisen jolle seksi ei ole kovin tärkeää, niin sitten mies joutuu elämään puutteessa. Fiksuinta olisi varmaan ostaa seksinsä, jos ilmaisseksiä ei tule riittävän helposti.
[/quote]
Tai sitten voit opetella nuolemaan.
No todellakin on väliä, kerran menin sänkyyn oikeen lihaksikkaan ja ison miehen kanssa ja housuista paljastui pikkiriikkinen katkarapu. Siis en saanut minkäänlaista tyydytystä, ei tuntunut miltään.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:16"]
Hei taitaa naisilla täällä olla aika jättitoosat.
[/quote]
Mulla mahtuu Airbus A380.
[/quote]
Se ja mulle menee päälle vielä Ranskan vuoristo.
No minulla sellainen kokemus että vuosia seurustelin hyvin iso mukaisen kanssa joka tuli aina samantien. Ei osannut tyydättää muutenkaan. Vaikka yritin opastaa ei vaan osannut. Nyt pienmunaisempi mutta osaa suullaan ja käsillään tehdä taikoja
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:16"]
Hei taitaa naisilla täällä olla aika jättitoosat.
[/quote]
Hmm. Oma huomio (seksikumppaneita kymmenen, ikää 33v joten en voi leuhkia kokemuksillani) on, että normaalikokoisen ja ison munan omaavat osasivat myös olla muuten hyviä sängyssä, joten nautinto tuplaantui. Iso tuntuu hyvältä, liian iso ei. Mutta pieni ei tunnu miltään, varsinkaan, jos sitä ei osaa käyttää.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:06"]
No todellakin on väliä, kerran menin sänkyyn oikeen lihaksikkaan ja ison miehen kanssa ja housuista paljastui pikkiriikkinen katkarapu. Siis en saanut minkäänlaista tyydytystä, ei tuntunut miltään.
[/quote]
minulla oli sama homma. Ja vielä niin, että tämä lihaskimppu ei keskittynyt seksiså mihinkään muuhun kuin yhdyntöään - esileikki, rinnat, suuseksi - ei puhettakaan. Katkarapua halusi vain sisään työnnellä. Eli pienipiliset miehet - kompensoikaa nyt edes jollain! Olin ihan shokissa tuosta kerrasta.
Ainakin kannattaa tuntea nainen vähän paremmin kuin samalta illalta. Silloin on toivottavasti jo kunnioitusta molemmin puolin ja nainenkin ehkä ihastunut muuhun kuin ulkonäköön. Halukin on voimakkaampaa kun ei ole panemassa "ketä tahansa". Silloin kun nainen haluaa ehdottomasti juuri sua, koolla ei ole niin paljon väliä.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:51"]
[/quote]Mulla ihan sama, kun kerrankin sain kiereätä pillua, enkä puhkinussittua ladon ovea. Ihan uusi kokemus.
[/quote]
Mikä teitä miehiä vaivaa?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:53"]
[/quote]
Mikä teitä miehiä vaivaa?
[/quote]
Aika selvästi tätä yksilöä oma pieni munansa.
En ole törmännyt niin pienimunaiseen mieheen, että en olisi saanut tyydytystä. Jollakin on kyllä ollut niin iso lerssi, että se on melkein tehnyt kipeää. Olen 45-vuotias lapseton nainen.
Tyydytyksen kannalta naiselle on tärkeämpää hyvä seisokki!!! Joka tulee luonnostaan ilman että minun pitää auttaa asiaa suulla tai kädellä. Siksi olenkin suosinut alle nelikymppisiä miehiä.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:17"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:53"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:51"] Olihan se ihan uus kokemus kun ekan kerran sai oikeesti isoa sisäänsä. [/quote]Mulla ihan sama, kun kerrankin sain kiereätä pillua, enkä puhkinussittua ladon ovea. Ihan uusi kokemus. [/quote] Mikä teitä miehiä vaivaa? [/quote] Aika selvästi tätä yksilöä oma pieni munansa.
[/quote]
Minä en ole koskaan ollut kaunis tai ns. miesten mieleen, ylipainoinenkin olen ja oudon näköinen kasvoilta, mutta ei tulisi mieleenkään heittäytyä katkeraksi ja alkaa mollata miehiä siitä mitä he haluavat (tai mitä luulen heidän haluavan).
Voin vannoa, että jos miehen asenne on tuollainen, ei sitä pimppiä saa kuin maksamalla oli muna minkä kokoinen tahansa. Nyt vähän asennemuutosta kehiin. Ja hemmetti, opetelkaa tekemään muutakin kuin vain työntämään sitä edes takaisin.
Vastaan kahden miehen kokemuksella: Ei. Jos nainen on todella rakastunut ja riittävän kiihottunut, niin hänelle on käytännösä lähes sama, minkälaisen kullin mies sinne työntää. Kunhan työntää.
Ylialautaa parhaimmillaan. Moni näistä kirjoittajista ei ole edes kokenut yhdyntää.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:55"]
Jännä että olit sitten aiemmin nussinut vain puhkinussittuja naisia? Miksi?[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:51"] Olihan se ihan uus kokemus kun ekan kerran sai oikeesti isoa sisäänsä. [/quote]Mulla ihan sama, kun kerrankin sain kiereätä pillua, enkä puhkinussittua ladon ovea. Ihan uusi kokemus. [/quote]
[/quote]
Koska en tällä tulitikullani muita saa. T. 39
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:17"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:53"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:51"] Olihan se ihan uus kokemus kun ekan kerran sai oikeesti isoa sisäänsä. [/quote]Mulla ihan sama, kun kerrankin sain kiereätä pillua, enkä puhkinussittua ladon ovea. Ihan uusi kokemus. [/quote] Mikä teitä miehiä vaivaa? [/quote] Aika selvästi tätä yksilöä oma pieni munansa.
[/quote]
ööö...sehän on nainen...ei miehet mitään sisään saa... Joku ämpäri vissiin.