Onko sinulla sellainen täydellinen kulissielämä
Jonka vuoksi et halua erota, vaikka haluaisitkin. Eli hyväpalkkainen ahkera puoliso, iso omakotitalo, kummallakin omat uudet autot, paljon ulkomaanmatkoja ja mahdollinen viikko osuus sielä talosta, 3 koiraa ja rikas anoppila.??
Kommentit (28)
Ei ole mutta minua on silti ulkopuolinen syyttänyt siitä että olisi. Ihmiset osaavat olla kummallisia kun kuvittelevat vaikka mitä jota ei edes ole totta.
On niitä jotka ovat eläneet itsensä kanssa jopa parikin vuosikymmentä kulississa. Mutta se ei tarkoita että juuri kukaan muu eläisi niin.
On. Tai ainakin ulkopuolisten mielestä.
Täällä kulissien takana huolehdin kahdesta masentuneesta nuoresta ja alkoholistipuolisosta. Mutta eipä nämä asiat julkisivun toiselle puolelle kuulukaan.
Surullista ap että sinulla on sellainen elämä. Minä olen hyvin onnellinen oman ahkeran mieheni kanssa ok-talossa kahden uuden auton ja kahden koiran kanss.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kulissien takana huolehdin kahdesta masentuneesta nuoresta ja alkoholistipuolisosta. Mutta eipä nämä asiat julkisivun toiselle puolelle kuulukaan.
Tuo on myös hyvä pointtins. Kulissielämään. Mitäpä asiat ulkopuolisille kuuluvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on myös hyvä pointtins. Kulissielämään. Mitäpä asiat ulkopuolisille kuuluvat.
Joidenkin mielestä nimenomaan kuuluvat. Yrittävät tunkea nokkaansa normaalien ihmisten yksityisiin asioihin. Ehkä heidän elämänsä on niin tyhjää että on tarve haukkua muiden liittoja kulisseiksi.
Mikä noista nyt tekee kulissin? Että jos on vakaa talous, ok työ ja muutenkin peruspalikat kunnossa niin sitten eletään kulissia?
Vierailija kirjoitti:
Mikä noista nyt tekee kulissin? Että jos on vakaa talous, ok työ ja muutenkin peruspalikat kunnossa niin sitten eletään kulissia?
Ehkä onkin niin että ap:lla ei ole mikään noista peruspalikoista kunnossa. Siksi haluaa kuvitella muiden elävän kulissiliitoissa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut että heillä joilla ei ole tuota ovat ahkerimpia syyttämään toisia kulissien pidosta.
Vierailija kirjoitti:
Öööh. Ne joilla on tuollaista onnea tuskin kuule eroa miettivät.
Ap hakee tarinoita omiin tarkoituksiinsa muille sivustoille. Ei ole ensimmäinen kerta. Läpinäkyvää.
Aika monella on se kulissi.Minäkään en tiennyt siitä kuin vasta miehen kuollessa.Ei ollutkaan ollut niin uskollinen ja rehellinen.Omakotitalo,lapset,sijoitusasunnot ja uudet autot.Usein se on niin, että ei se toinen saa koskaan tietää ,että elääkin kulissia.Eihän se mies muuten olisi duunia jaksanut painaa ja minähän uskoin kaiken.Voitte uskoa, että pudotus oli suuri.
Oli ennen, mutta kulissit romahtivat. Nyt voi vihdoinkin hengittää ja tuntuu, että olen vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika monella on se kulissi.Minäkään en tiennyt siitä kuin vasta miehen kuollessa.Ei ollutkaan ollut niin uskollinen ja rehellinen.Omakotitalo,lapset,sijoitusasunnot ja uudet autot.Usein se on niin, että ei se toinen saa koskaan tietää ,että elääkin kulissia.Eihän se mies muuten olisi duunia jaksanut painaa ja minähän uskoin kaiken.Voitte uskoa, että pudotus oli suuri.
Niin.
#sepitelmiakulissista
Ex halusi kulisseja. Lomilla oli pakko käydä ulkomailla koska muuten olisi ollut liian noloa töihin palatessa kertoa ettei olla käyty missään.
Kihloihin mentäessä oli pakko käydä ihan valokuvaajalla ottamassa kuvat ja juhlat pidettiin (eksän puolen) sukulaisille.
Häät olivat yli 10 000 euron arvoiset, vieraiden mielestä "ihanat ja lämpöiset häät". Todellisuudessa parisuhde oli jo pahassa kriisissä siinä kohtaa. Ex myönsi jälkikäteen vaan "halunneensa isot juhlat". Asunto piti ostaa Helsingin kantakaupungista vaikka lainalyhennysten ja vastikkeiden kanssa olisi ollut halvempaa jäädä vuokralle.
Koira piti ottaa koska hän halusi mutta lenkitysvastuu yms jäi minulle. Lapsia en suostunut onneksi ikinä tekemään.
Se ihminen kaikkien kulissien takana tuhosi myös minun työpaikkani, vei minun rahani, itsetunnon sekä psyykkeen. Ja miksen eronnut aiemmin? Koska ex käytti manipulointia ja kiristystä. Lopulta taistelin itseni siitä feikkielämästä irti. Ikää erotessa oli 31 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ohikävelitkö ja olitko välinpitämätön. Olitko naarasnalkutin jonka päätä aina särki? Asiat eivät tule koskaan puskista.
Vierailija kirjoitti:
Ex halusi kulisseja. Lomilla oli pakko käydä ulkomailla koska muuten olisi ollut liian noloa töihin palatessa kertoa ettei olla käyty missään.
Kihloihin mentäessä oli pakko käydä ihan valokuvaajalla ottamassa kuvat ja juhlat pidettiin (eksän puolen) sukulaisille.
Häät olivat yli 10 000 euron arvoiset, vieraiden mielestä "ihanat ja lämpöiset häät". Todellisuudessa parisuhde oli jo pahassa kriisissä siinä kohtaa. Ex myönsi jälkikäteen vaan "halunneensa isot juhlat". Asunto piti ostaa Helsingin kantakaupungista vaikka lainalyhennysten ja vastikkeiden kanssa olisi ollut halvempaa jäädä vuokralle.
Koira piti ottaa koska hän halusi mutta lenkitysvastuu yms jäi minulle. Lapsia en suostunut onneksi ikinä tekemään.
Se ihminen kaikkien kulissien takana tuhosi myös minun työpaikkani, vei minun rahani, itsetunnon sekä psyykkeen. Ja miksen eronnut aiemmin? Koska ex käytti manipulointia ja kiristystä. Lopulta taistelin it
Tuo on kyllä jo kulissi.
Nope.