Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naiset! onko kullin koolla oikeasti väliä

Vierailija
04.04.2015 |

Vaikuttaako peniksen koko todella merkittävästi yhdynnän laatuun. Miltä mahd. kokoerot tuntuvat?

Mies

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:59"]Voinko kompensoida pienimunaisuuteni muutenkin kuin isolla autolla? Vai täytyykö ennen baarista lähtöä ilmoittaa naiselle kapeahkosta käyrämunasta ettei tule pettymyksiä?
[/quote]

Käyrästä ei tule koskaan pettymystä.

Vierailija
102/135 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän uteliaisuuttani omat mittani tänne. Pituus 18cm, paksuus 5cm ja vahvasti alaspäin käyrä. Miten tuon kanssa seksi onnistuu? Tuleeko käyryyden vuoksi ongelmia asennoissa? Lieneekö koon kanssa ongelmaa? Käsittääkseni on aika pitkä, mutta ei niinkään paksu, ja paksuushan ilmeisesti on tärkeämpää kuin pituus. Toivoisin asiallisia vastauksia, koska olen hieman epävarma asian suhteen.

T. Kokematon 21v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi tuntuu kyllä paremmalta isolla kullil mut onhan se pienikin ihan ok kunhan sai ees sen

Vierailija
104/135 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:16"]

Hei taitaa naisilla täällä olla aika jättitoosat. 

[/quote]

Mulla mahtuu Airbus A380.

[/quote]

Se ja mulle menee päälle vielä Ranskan vuoristo. 

[/quote]

Siellä Ranskan vuorillahan näitä Airbusseja on jo ennestäänkin.

Vierailija
105/135 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kokemusta liiankin monesta miehestä ja en nyt muista kuin yhden jolla oli niin ohut ettei oikein tuntunut missään. Eli ei sillä pituudella ole niin väliä jos paksuutta on normaalisti.
Myös yksi aivan liian iso on tullut koettu, siitä hommasta ei tullut mitään kun kaikissa asennoissa sattui vain.

Vierailija
106/135 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:44"]

Koolla ei niinkään väliä vaan taidoilla ja seisokin laadulla, sekä huomioimalla toista!

Olen rakastunut ja parisuhteessa jo toista vuotta miehen kanssa, jolla on hyvän kokoinen, hyvän näköinen ja kiihottava kulli, MUTTA seksiä on n. 2kk välein, seisokki on puolikova sisällä, täysin kova vain kädellä auttaen ja lauetessa JA se laukeaminen tapahtuu, jos ei jo huulilla, niin jo pian muutaman työnnön jälkeen, jonka jälkeen ryntää heti pesuille.
Itse olen sellainen, että kiihotun jo ajatuksesta ja ongelmani on liiallinen märkyys (ehkä olen sitten myös vähän väljä), joten se puolikova iso muna ei tunnu juuri yhtään miltään. Alkuaikoina sentään vielä lämmitteli vähän minuakin ja hoiteli minut ensn sormin, mutta kun on huomannut, että olen jo valmiiksi märkä, niin näkee kai oikeudekseen työntyä samantein sisälle.

Jos miehestä kaikkoaa muut piirteet joihin olen hänessä rakastunut, on ihan varma, että vaihtoon menee. Itse olen superseksuaalinen ja masturboin melkein päivittäin. Vähän masentaakin tämä tilanne, mutta olen jo aika hyvin pystynyt hykäsymään sen ja teen ajatustyötä pystynkö elämään asian kanssa loppuelämäni. Tiedän kuitenkin, että vanhana ja raihnaisena seksiä tärkeämpää on hyvä kaverillinen kumppanuus.

Tähän loppuun vielä sanottakoon, että olen saanut tosi pientä munaa, sellaista kahden naisen peukalon paksuista ja peukalon pituista ja hän on ainut, joka on saanut minut laukeamaan pelkällä yhdynnällä.

[/quote]

Seksiä kahden kuukauden välein??? Onko miehesi mittauttanut testosteronitasonsa? 

Huomaavainen mies vaikka runkkaa ennen yhdyntää, jotta hän pystyy kalullaan tyydyttämään naisen. Heti huulille laukeava mies, joka jättää naisen nuolemaan näppejään, on niin turn off...

Vierailija
107/135 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:29"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:23"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:53"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:51"] Olihan se ihan uus kokemus kun ekan kerran sai oikeesti isoa sisäänsä. [/quote]Mulla ihan sama, kun kerrankin sain kiereätä pillua, enkä puhkinussittua ladon ovea. Ihan uusi kokemus. [/quote] Mikä teitä miehiä vaivaa?  [/quote] Aika selvästi tätä yksilöä oma pieni munansa.

[/quote]

Minä en ole koskaan ollut kaunis tai ns. miesten mieleen, ylipainoinenkin olen ja oudon näköinen kasvoilta, mutta ei tulisi mieleenkään heittäytyä katkeraksi ja alkaa mollata miehiä siitä mitä he haluavat (tai mitä luulen heidän haluavan). 

Voin vannoa, että jos miehen asenne on tuollainen, ei sitä pimppiä saa kuin maksamalla oli muna minkä kokoinen tahansa. Nyt vähän asennemuutosta kehiin. Ja hemmetti, opetelkaa tekemään muutakin kuin vain työntämään sitä edes takaisin. 

[/quote]

ruma ja tyhmäkin vielä. Tuolla puhuttiin tuntuuko pieni muna miltään - ja ei tunnu. Mikä ihmeen asennekysymys se on ?

[/quote]

No jos ei sillä munalla pysty tyydyttämään naista niin muutenkin voi. Ainakin voi yrittää. Sinulle en kyllä antaisi, inhottava olet. 

Vierailija
108/135 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta viisikymppinen ja melko kokenut, seksistä pitävä nainen. Seksikumppaneita on ollut useita. Voin lohduttaa epävarmoja tai kokemattomia miehiä sillä, että vain kerran penis on ollut liian pieni. Silloin penis oli pikkusormeni kokoinen ja luiskahti ulos koko ajan. Penis voi olla myös liian suuri. Silloin suihinotosta tai peppuseksistä ei tule mitään ja yhdynnässä pitää todella varovasti ottaa se sisäänsä. Kaikkein tärkeintä on miten sitä penistänsä käyttää, miten ottaa naisen huomioon ja miten osaa heittäytyä rakasteluun kaikilla aisteillaan.

t. Koko ei ole tärkeintä

Vierailija
109/135 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 15:17"]

Heitän uteliaisuuttani omat mittani tänne. Pituus 18cm, paksuus 5cm ja vahvasti alaspäin käyrä. Miten tuon kanssa seksi onnistuu? Tuleeko käyryyden vuoksi ongelmia asennoissa? Lieneekö koon kanssa ongelmaa? Käsittääkseni on aika pitkä, mutta ei niinkään paksu, ja paksuushan ilmeisesti on tärkeämpää kuin pituus. Toivoisin asiallisia vastauksia, koska olen hieman epävarma asian suhteen.

T. Kokematon 21v

[/quote]

Mittasi kuulostavat oikein hyviltä :) Pituutta on ehkä liikaakin minun makuuni.

Tuo alaspäin käyrä voi olla aika jännä. Kokemusta sellaisesta ei mulla ole, mutta voisin kuvitella että takaapäin olis ihan todella jees.

Vierailija
110/135 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isompi penis, sitä enemmän vaikeuksia erektion kanssa näin kärjistäen. Kovin isopeniksisillä on monesti viisikymppisen roikkuseisokki jo nuorena, vaikka tuohon erektiokulmaan vaikuttaa myös muu kuin terveys.

-Mies 29v-

Vierailija
111/135 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munamunamuna

monistettuna

Vierailija
112/135 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:37"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:20"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:16"] Hei taitaa naisilla täällä olla aika jättitoosat.  [/quote] Mullon ainaski iha hirviän iso pesuvati. [/quote] Mullakin mahtuu löylykiulu kauhan kanssa sisälle :D

[/quote]

Vierailija
113/135 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:52"]

Vaikuttaako peniksen koko todella merkittävästi yhdynnän laatuun. Miltä mahd. kokoerot tuntuvat? Mies

[/quote]

Mitäs sanot tästä.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4399453/ketju/paras_vibraattori

Vierailija
114/135 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:27"]

Pimperoitakin kun on kaikenkokoisia. Mikä siinä on niin vaikea käsittää? Pitkiä, lyhyitä, leveitä, kapeita,eri kulmiin kallistuneita (myös kohdun kallistuskulma vaikuttaa pimpin mittoihin), joustavampia ja kireämpiä. Lyhytmunaisemmalle miehelle lyhytpimppainen on erinomainen. Lyhytpimppaiselle iso/ pitkä voi olla hankala tai se sattuu. Täysin sopivan "vastakappaleen" löytäminen voi olla vaikeaa. Ei moni halua tutustumisen alkuun julistaa ja tiedustella "onks sul pieni, mul on" .. Näistä nettipalstakeskusteluista taas saa lähinnä trauman , jos alkaa riittävyyttään kyselemään. Muut "pienet" harvemmin osallistuvat keskusteluun, ja suurkulli-ihannoijat päsmäävät päälle.

[/quote]

Naistenkaan koko ei ole stabiili eli pimpero turpoaa, kun nainen kiihottuu, jolloin tuntuma on erilainen molemmille osapuolille ts. iso mahtuu paremmin eikä satu ja pieni tuntuu/täyttää paremmin, kun nainen on tarpeeksi kiihottunut. Myös tulokulma, asento ja yleinen fiilis vaikuttaa, joten kyllä seksi voi olla loistavaa, vaikka toinen olisi "pienimunainen" ja toinen "löysätoosainen"... Loppupeleissä seksiä ei harrasteta mitoilla; ääripäät tietenkin asia erikseen ja heidän voi olla vaikea löytää itselleen sen puolesta sopivan kokoista kumppania.

Eli ei sillä koolla useinkaan ole väliä!

Vierailija
115/135 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 15:43"]

T. Kokematon 21v

[/quote]

Tuo alaspäin käyrä voi olla aika jännä. Kokemusta sellaisesta ei mulla ole, mutta voisin kuvitella että takaapäin olis ihan todella jees.

[/quote]

Niin olen käsittänyt, että takaa toimii, mutta mietityttää se, että toimiiko muuten. Voi olla vähän tylsää aina puuhailla samassa asennossa.

- 96

Vierailija
116/135 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:38"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:29"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:17"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:53"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:51"] Olihan se ihan uus kokemus kun ekan kerran sai oikeesti isoa sisäänsä. [/quote]Mulla ihan sama, kun kerrankin sain kiereätä pillua, enkä puhkinussittua ladon ovea. Ihan uusi kokemus. [/quote] Mikä teitä miehiä vaivaa?  [/quote] Aika selvästi tätä yksilöä oma pieni munansa. [/quote] ööö...sehän on nainen...ei miehet mitään sisään saa... Joku ämpäri vissiin. [/quote] Kiitos vaan, en ole ämpäri :) Väitätkö sinä ettei eri kokoiset penikset tunnu erilaisilta sisältä? Kun oli aiemmin kokemusta vain 13-senttisestä, oli 20 cm ihan eri juttu. Olin kyllä ollut tyytyväinen seksiin aiemmankin kanssa, mutta eihän se penis vaan tuntunut samalta. Vastasin kun kysyttiin, sekö teki musta ämpärin? :D [/quote] ämpäri vaati 20 senttisen - vähemmän tarjontaa. Kireälle filippiiniläiselle jokainen muna on iso tai vielä isompi. Ihan suomalaisissakin on kyllä kireitä pimppejä. Synnyttäneissä ehkä ei. Onko sinulla sitten ämpäri, kyllä on. Kyllä kireä tuntuu tietysti paremmalta. Voit yrittää treenata lantiolihaksia tai käydä leikkauksessa.   Ja en tiedä miksi haluat puhua pimppoen mitoista, kun alunperin haukuttiin pienimunaisia miehiä.   [/quote] Voi voi. Luuletko että ne filippiiniläiset ei siis huomaa eroa isossa ja pienessä :D Mitenkähän mahdat tätä asiaa nyt ajatella. Ja ei, en edelleenkään ole ämpäri vaikka 7 cm aiempaa pidempi penis tuntui isommalta sisälläni :)

[/quote]

Totta kai filippiiniläiset huomaa eron... höh ? Samoin kuin piukkapimpin ja ämpärin eron huomaa selvästi. Toinen tuntuu hyvältä ja toinen siltä kuin märkä housun pulttu.

Vierailija
117/135 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on väliä.Voiko joku tosissaan kysyä.Joku kokematon kenties.

Vierailija
118/135 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä. Liian pieni ei vain yksinkertaisesti tunnu miltään. Mutta liian suuri taas tekee kipeää.

Vierailija
119/135 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 18:09"]

T. Kokematon 21v

[/quote]

[/quote]

Niin olen käsittänyt, että takaa toimii, mutta mietityttää se, että toimiiko muuten. Voi olla vähän tylsää aina puuhailla samassa asennossa.

- 96

[/quote]

Voi pientä. Täältä äidillinen halaus av-mammalta: hyvä se on, anna mennä vaan!

Vierailija
120/135 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 18:09"]

T. Kokematon 21v

[/quote]

[/quote]

- 96

[/quote]

Voi pientä. Täältä äidillinen halaus av-mammalta: hyvä se on, anna mennä vaan!

[/quote]

Onneksi et halannut oikeasti, koska olisit saattanut tuntea puhelimeni.

-96