Kuinka näyttää itäeurooppalaiselta?
Mielestäni netissä näkemissäni kuvissa esiintyvät itäeurooppalaiset naiset esim. Puolasta tai Venäjältä ovat todella kauniita. Oon vain ite niin puusilmä, etten osaa sanoa mitkä piirteet ovat tavallisia itäeurooppalaisilla ja näin ollen nättejä :D
Millaisia piirteitä tulisi siis korostaa/häivyttää, miten pukeutua, millainen meikki, millaiset korut...?
Ainiin, ei mitään "liho 30 kiloa ja leikkaa mummotukka, näin näytät babushkalta" -vastauksia ;) Ei onnistu koska olen parikymppinen vasta.
Kommentit (42)
Kaikki vaan yläpeukuttavat, mutta eivät kommentoi :D -Ap
Pukeudu 10 cm korkoihin ja kellohameeseen talvellakin. Käytä halvan näköisiä vaatteita.
Vedä ainakin huivi päähän jos haluat näyttää babushkalta
Alipaino on tärkeää. Syö kaalia ja muuten älä syö ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:37"]
[/quote]
En tykkää kaalista :D -Ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:50"]
[/quote]
[/quote]
Itä-eurooppalaiset tykkää.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:54"]
Lopeta hiustenvärjäys.
[/quote]
Mulla on kaapissa hiusväripaketteja, joita olen joskus rohmunnut alennuksesta. Haluisin käyttää ne loppuun. -Ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Onko tää ihan varma tieto? :D -Ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:54"]
Lopeta hiustenvärjäys.
[/quote]
Mulla on kaapissa hiusväripaketteja, joita olen joskus rohmunnut alennuksesta. Haluisin käyttää ne loppuun. -Ap
[/quote]
Millainen oma värisi on?
Instagram on täynnä venäläiskaunottaria. Ota heidän pukeutumis/hius/meikkityyleistään mallia.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:54"] Lopeta hiustenvärjäys. [/quote] Mulla on kaapissa hiusväripaketteja, joita olen joskus rohmunnut alennuksesta. Haluisin käyttää ne loppuun. -Ap [/quote] Millainen oma värisi on?
[/quote]
Vaaleanruskea. Värjään tummemmaksi siksi, että mua häiritsee hiusten ja muiden karvojen "eriparisuus": esimerkiksi mun kulmakarvani ovat luonnostaan hyvin tummat. -Ap
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:30"]
Mielestäni netissä näkemissäni kuvissa esiintyvät itäeurooppalaiset naiset esim. Puolasta tai Venäjältä ovat todella kauniita. Oon vain ite niin puusilmä, etten osaa sanoa mitkä piirteet ovat tavallisia itäeurooppalaisilla ja näin ollen nättejä :D
Millaisia piirteitä tulisi siis korostaa/häivyttää, miten pukeutua, millainen meikki, millaiset korut...?
Ainiin, ei mitään "liho 30 kiloa ja leikkaa mummotukka, näin näytät babushkalta" -vastauksia ;) Ei onnistu koska olen parikymppinen vasta.
[/quote]
Suomea idemmäs et Euroopassa pääse, joten näytä ihan itseltäsi vain.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:04"]
Instagram on täynnä venäläiskaunottaria. Ota heidän pukeutumis/hius/meikkityyleistään mallia.
[/quote]
Mahtava vinkki, ei itelle tullu mieleen :D Osaisitko mainita jotain ig-tilejä? -Ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Onko tää ihan varma tieto? :D -Ap
[/quote]
No voi olla ettei ne tykkää kaalista, mutta kaalia kuitenkin käytetään paljon ruoka-aineena itä-euroopan maissa.
Mua luullaan aina venäläiseksi ulkomailla ja Suomessa. Olen siro vartalolta ja kasvoista. Nenä ei ole sellainen pieni hyppyri, vaan enemmän sellanen pitempimallinen. Jalat on pitkät ja selkä lyhyt. Silmät ja hiukset ruskeat, vaalea iho. Kapea leuka ja otsa leveämpi (sydänmalliset kasvot). Isäni sukujuuret ovat karjalasta, joten olen varmaan nämä piirteet sieltä perinyt.
En usko että venäläiseltä voi näyttää jos luusto on perussuomalainen. Tiedoksi myös sellanen, että venäläiset naiset on luonnostaan hoikkia. Eli luusto kun on siro, niin ei ala näyttää helposti lihavalta. Joudun jopa syömään tavallista enemmän, että en näyttäisi liian laihalta.
Minua sanotaan usein itäeurooppalaisen näköiseksi. Kuulemma esim. Puolassa ja Tsekissä on minun näköisiäni paljon.
Määräävä piirre ulkonäössäni on tietynlainen "kolkkous", siis kylmän näköisyys. Minulla hyvin kylmät luonnolliset sävyt: tuhkaan vivahtava tummanruskea tukka, lasinvihreät silmät ja sinertävänvaalea iho. En ole naamanpiirteitänikään mikään siro tai ystävällisen näköinen, kun on pitkähkö aavistuksen kyömy nenä ja jykevät poskipäät ja leukaperät. Vartaloltani olen siro mutta isohkotissinen. Erityisen pitkäjalkainen en ole, mutta käytän yleensä korkokenkiä joten moni luulee että olen pitkäjalkainen.
Mauton toppatakki/turkki ja minihame talvella kera pitkävartisten saappaiden. Tämä yhdistetään ihonvärisiin sukkahousuihin ja vahvaan meikkiin. Korosta pituutta ja siroutta. Haise hajuveden ja hien sekoitukselle.
UP