Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuijottaako vastaantulevat teitä?

Vierailija
03.04.2015 |

Esim kaupassa, kadulla? JA jos tuijottavat niin ärsyttääkö viipyilevät katseet teitä

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä? Minua ja miestäni? Vai teititteletkö?

Meitä kyllä tuijotetaan koska aika usein olemme jurrissa/pilvessä.

Vierailija
2/109 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuijottaa ja kyllä vituttaa. En näytä mitenkään erinlaiselta mutta aina ihmiset katsoo suoraan silmiin ja se häiritsee. Vittu kattokaa muualle. En minäkää ihmisiä tuijota!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen äijien tuijotus häiritsee joo

Vierailija
4/109 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne näyttää mielummin maanteitä tuijottelevan.

Vierailija
5/109 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus häiritsee, mulkaisu takaisin auttaa kääntämään tuijottajan pään

Vierailija
6/109 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattoo joo, tuijottamisesta en nyt tiedä. En ymmärrä miksi kattoovat, se epätietoisuus häiritsee..

Vierailija
7/109 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:27"]Esim kaupassa, kadulla? JA jos tuijottavat niin ärsyttääkö viipyilevät katseet teitä
[/quote]
No tuijottaa! Ärsyttävää välillä. Jos olisi huono itsetunto, en varmaan poistuis kotoa ollenkaan tuijotuksen takia. Tosin kerran sain vainoharhakohtauksen... Ajattelin että jossain on video/kuvia itsestäni tekemässä jotain ihan älytöntä. Ennenkuin kävin youtuben läpi sain itseni ruotuun.
Yleensä kuitenkin vastaan hymyllä ja joskus saan jopa hymyn takaisin. Kokeile ap! Ja tsemppiä!

Vierailija
8/109 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ja perhettäni ei tuijoteta. Olemme massaa.

Vierailija
9/109 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaminen, joka on tapa joillekin, kertoo mielestäni sivistymättömyydestä ja se ajatus tulee mieleen ensimäisenä, ei niinkään ärsytys

10/109 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus katsotaan, mutta ei se haittaa.

Vierailija
11/109 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, välillä se vituttaa kun on joka päiväistä. Tiedän että se johtuu ulkonäöstäni, olen aika näyttävä. Miehille hymyilen. Vanhojen pappojen tuijotus ärsyttää ja heitä mulkaisen vihaisesti.

Vierailija
12/109 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tuijotetaan kaikkialla! Miksi?! Asun nykyään Englannissa ja täällä ei kukaan tuijota vaikka kävelisin kukkaruukku päässä laulaen oopperaa. Mutta aina kun tulen Suomeen niin ihmiset tuijottavat. Maaseudulla jopa pysähtyvät ja kääntyvät katsomaan kun ovat kävelleet ohi. En ole erityisen kaunis joten ulkonäöstä tuijotus tuskin johtuu.

Vierailija
13/109 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsovat usein pitkään, mutta eivät suorastaan tuijota. Ei se minua häiritse.

Vierailija
14/109 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en nykyään enää tuijota ketään vaikka kulkisin ohi ,mutta näen aina silmökulmasta eytä se vastaantulija tuijottaa sitten pitkäöön ja koko sen ajan minkä kävelen hänestä ohi huoh.

Vierailija
15/109 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naiset usein ilmeisesti hymyilee aika usein mutta ajattelen usein, että onko mussa jotain huvittavaa tai muuten ihmettelen, että mitä ne virnuilee. No parempi se hymy kuin että näyttäisi lepakonperseeltä tai oksentelisi mun päälle. Olisikohan mulla vähän sitä kuuluisaa negatiivista ajattelua sitten aivoissa.

Vierailija
16/109 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mielestäni tuijota, mutta esim kadulla kävellessäni katson vastaantulevia ihmisiä aika usein, ihan silmiinkin. En ole ajatellut että se loukkaisi. Minua ei myöskään erityisesti tuijotella, mutta kyllä minua samalla lailla vastaantullessa silloin tällöin vilkuillaan. Minusta se on vain mukavaa, mutta olenkin mies.

Vierailija
17/109 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaa! Joskus on päiviä jolloin tuntuu että joka ikinen vastaantulija tuijottaa monttu auki. Tulee mieleen että onko mun naamassa hammastahnaa vai roikkuuko hiuksissa voileipä tms. Ärsyttäää varsinkin junassa jos vastapäinen tuijottaa eikä tajua lopettaa vaikka mulkaisis vihaisesti takaisin...

Vierailija
18/109 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein näyttää siltä että tuijottavat jos havainnoin asiaa sivusilmällä, mutta sitten kun vilkaisen ihmistä kasvoihin, niin eivät tuijota. Ei kannata luottaa omaan oloon jos havainnoi asiaa vain silmänurkastaan.

Vierailija
19/109 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus joo, tai katsoo vaan pitempää

Vierailija
20/109 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee! Suomalainen juntti tapa tuo että monet tuijottaa vastaantulijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme