Tuijottaako vastaantulevat teitä?
Esim kaupassa, kadulla? JA jos tuijottavat niin ärsyttääkö viipyilevät katseet teitä
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen kyllä kans ihmetellyt. Erikoisinta kun ajan autolla niin pyöräilijät ja kävelijät toljottaa, vieläpä päätä kääntäen katsovat kunnes ohitamme toisemme. Olen ihan tavis 45 nainen, perusvaatteissa ja ajan vanhalla korealaisella autolla. Kerran näytin keskaria kun en enää jaksanut... Eilen oli parkissa puhelimessa ja viereisen auton pappa kyttäs ja kun kyttäsin takasin niin siitä ei tullut loppua, meinas taas palaa käämit!
Tähän olis kyllä kiva saada vastaus, että mitä ihmettä kytätään kun munssa ole mitään kytättävääkään.
Epävarmasti ohjattua autoa ja sen kuljettajaa pidetään silmällä oman turvallisuuden vuoksi, jos näyttää siltä ettei kuski ole tehtäviensä kanssa sinut.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti itselläkin on tapana puolivahingossa tuijottaa hyvännäköinen miehiä
Oletko naisoletettu?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuijotetaan. Itse yleensä vahtaan niin kauan takaisin että toinen ns. luovuttaa. Ihan hauskaa ajanvietettä kun vaikka kaupassa käy.
mä saatan irvistää mielipuolisesti jos joku möllöttää, sitten se usein kiusaantuneena kääntää pois päänsä kun ei kehtaa enää kattoa.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee! Suomalainen juntti tapa tuo että monet tuijottaa vastaantulijaa.
Sivistysmaissa tuijotetaan omia kengänkärkiä kävellessä, eikä katsota vastaantulijoita. Hymyilemisestä puhumatttakaan.
Naiset on ainakin nykysin ihan törkeen arkoja väistävät mahdollisimman kauas vastaan tullessa, väistävät katsetta kuin henki olis kyseessä, pakenevat aina someen, vaikka sieltä somesta kai niitä pelkoja juuri lietsotaan.
Kyllä minulla on oikeus katsoa minkälaisia ihmisiä vastaan tulee, jos en yhtään tarkkaile ympäristöäni niin asetan siinä itseni (sekä ehkä myös muut) vaaraan.
Mites se menee, runkkari ei kestä ihmisen katsetta? Häpeä pakottaa väistämään. Silmät on sielun peili jne. hehheh
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen kyllä kans ihmetellyt. Erikoisinta kun ajan autolla niin pyöräilijät ja kävelijät toljottaa, vieläpä päätä kääntäen katsovat kunnes ohitamme toisemme. Olen ihan tavis 45 nainen, perusvaatteissa ja ajan vanhalla korealaisella autolla. Kerran näytin keskaria kun en enää jaksanut... Eilen oli parkissa puhelimessa ja viereisen auton pappa kyttäs ja kun kyttäsin takasin niin siitä ei tullut loppua, meinas taas palaa käämit!
Tähän olis kyllä kiva saada vastaus, että mitä ihmettä kytätään kun munssa ole mitään kytättävääkään.
missä asut?
Tuijottaa varsinkin kävelijät, kun ajan autoa! Mikä hitto siinä on että pitää möllöttää 😅
Kyllä tuijotetaan. Itse yleensä vahtaan niin kauan takaisin että toinen ns. luovuttaa. Ihan hauskaa ajanvietettä kun vaikka kaupassa käy.