Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuijottaako vastaantulevat teitä?

Vierailija
03.04.2015 |

Esim kaupassa, kadulla? JA jos tuijottavat niin ärsyttääkö viipyilevät katseet teitä

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat sivistymättömiä, asun jenkeissä eikä täällä kukaan tuijota. Erilaisiin ihmisiin on totuttu, mutta aina kun suomeen tulen käymään niin kiinnitän kyllä huomiota tuohon helvetin outoon tuijottamiseen. Varsinkin jos on ihminen joka pukeutuu huvin ja on eläytyvä persoona niin ihmiset voivat vain suomessa jäädä suu auki tuijottamaan. Ihan niin kun he eivät ikinä olisi ihmistä nähneet. Olen vain törmännyt tähän suomessa. Jenkeissä semmoista käytöstä pidettäisiin hyvin outona.

Vierailija
42/109 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuijotat kaikkia miettien, katsovatko he sinua, niin aivan varmasti katsovat, että kuka tuo hullu tuijottaja on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa olen kohdannut ihmisten tuijotuksen. Ei tuijottajilla taida liikkua juuri mitään päässä, vai onko heidän oma elämänsä niin olematonta. Että tarvitsee vieraita ihmisiä jäädä tuijottamaan.

Vierailija
44/109 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta mä tuijotan vastaantulevia.

Vierailija
45/109 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ja olen siitä ylpeä

Vierailija
46/109 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, välillä se vituttaa kun on joka päiväistä. Tiedän että se johtuu ulkonäöstäni, olen aika näyttävä. Miehille hymyilen. Vanhojen pappojen tuijotus ärsyttää ja heitä mulkaisen vihaisesti.

Se pappakin on mies

Vierailija
47/109 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat omituisia toljottajia, mutta niinhän se junttikansa toimii. Ulkomailla ei toljoteta, voidaan katsoa ja vaikka hymyillä mutta ei toljoteta suu ammollaan. 

Ja kyllä minua kuulemma on toljotettu pitkään, molemmat pitkäaikaiset mieheni ovat tätä sanoneet. Se johtuu varmaan siitä, että olen luonnonkaunis, hyväryhtinen, hyväkroppainen ja olen itsevarma, tämähän on myrkkyä suomalaiselle varsinkin suomalaiselle naiselle, joka on yleensä ruma, lihava ja omaa huonon itsetunnon.

Vierailija
48/109 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vähän, mutta yleensä välttelen katseita joten en tiedä kuinka paljon, kuitenkin tulee aika paljon että mies alkaa seuraamaan tms joten luulisin että katseita tulee enemmän kun mihin kiinnitän huomiota. :D

Mutta siis itse koen ettei katsota, mutta päälle tömäillään päivittäin, useimmat ihmiset olettaa että mun kuuluisi väistää kauniina pienenä naisena. :D jos en vaikka huomaa, tai en väistä, niin päivittäin törmäillään päin.

Vierailija
49/109 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuijottaa usein tai aina. Tampereella aika yleistä. Jos ei katso itse, niin jossain vaiheessa katse ehkä kääntyy pois. Hyvin tuijottavaa on. :)

Vierailija
50/109 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Onko siihen joku syy? :0

Vierailija
51/109 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus tapana vilkaista jokaista vastaantulijaa silmiin, ei siis tuijottaa ainakaan omasta mielestä, mutta heidän ilmeistään päätellen monetkaan eivät pitäneet siitä. Olen yrittänyt lopettaa, mutta ei tunnu luonnolliselta pyrkiä katselemaan jonnekin ihan muualle kuin sitä vastaantulevaa ihmistä. Tunnen itseni vielä epäkohteliaammaksi, kun välttelen katsekontaktia kuin että vilkaisisin silmiin.

Vierailija
52/109 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Onko siihen joku syy? :0

Ei, ihan muuten vaan. Ja johonkinhan sitä on katseensa kohdistettava, mikäs sen luontevampi kuin liikkuva kohde.

Vierailija
53/109 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kerään katseita ja hymyjä, koska olen kauniskasvoinen, isorintainen nainen. Mieheni kanssa vielä enemmän, koska hän taas näyttää ihan vankikarkurilta eli on kalju, runsaasti tatuoitu, kohtalaisen ison kaapin kokoinen lihaskimppu, jolla on lävistyksiä siellä täällä ja paksuja ketjukoruja kun taas itsellä enempi klassinen tyyli. Tiedostamme tilanteen molemmat ja otamme siitä kyllä kaiken irti eli pirun hauskaa on liikkua yhdessä ulkona hämmentämässä ihmisiä.

Kaikenlaista on kuultu, välillä joku jopa uskaltautuu kehumaan mieheni koruja :)

Oikeasti hän on maailman kiltein ihminen ja turvallisuusalan vankka ammattilainen, vaikka asiakkaaksi enempi ulkonäön perusteella luullaankin.

Vierailija
54/109 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kun olin lenkillä niin alkoi ahdistaa ihmisten suoraan silmiin tuijotus, kotiin päästyäni huokaisin helpotuksesta. En sitten tiedä ajattelenko jotenkin erillä tavalla. Viihdyn paljon kotona ja tykkään olla rauhassa niin kyse voi olla siitä.

Vierailija
55/109 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset vain. Olen pitkä, tumma, komea mies ja sopivasti harmaantunut ohimoilta ja kesäpartakin on lähinnä upean hopean harmaa. Saisivat tehdä tuttavuuttakin, sinkku kun olen, mutta eihän suomalainen nainen.

Vierailija
56/109 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä. Miehet myös ajaessaan ohi tuijottavat pää pitkänä ja vieläpä kääntyvät tuijottamaan taaksepäin. Ja minä tuijotan takaisin koska se on ihan pimeää käytöstä.

Vierailija
57/109 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yleinen harhaluulo, että ihmiset tuijottavat.

Vilkaisee ja menee ohi ja samalla unohtaa että mitä näki. Niin minä teen.

Vierailija
58/109 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinä päivinä varsinkin kun on panostanut tyyliin hiuksia myöten niin kyllä tuijotetaan ihan avoimesti. Onhan se epäkohteliasta ja junttia. Huomaan että itsekin kiinnitän huomiota hyvännäköisiin, istuviin vaatteisiin pukeutuneisiin koska se collegehousu-hupparimeininki on tavallisinta. Mutta en mä nyt ketään ala silti monttu auki tuijottaa 😅

Vierailija
59/109 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on yleinen harhaluulo, että ihmiset tuijottavat.

Vilkaisee ja menee ohi ja samalla unohtaa että mitä näki. Niin minä teen.

Asuttiin 5v Espanjassa ja kun siihen vertaan, niin Suomessa oikeasti tuijotetaan paljon. En mä siitä kovin ahdistu mutta oudolta tuntuu.

Vierailija
60/109 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaa ja osaan olla häiriintymättä 99% ajasta, joskus on kuitenkin huono päivä ja todella ärsyttää jonkun toljotus kun haluaisi olla rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan