Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseen ihastuminen

Vierailija
02.04.2015 |

Heippa, kaipaisin kokemuksia heterona itseään pitävien naisten ihastumisesta naiseen.

Itse pidän itseäni heterona, mutta kautta aikain mulla on ollut useita ihastumisia naisiin. En tiedä onko kyse niinkään romanttisesta tai seksuaalisesta ihastumisesta, mutta jonkinnäköisestä ihastumisesta kuitenkin. Perhoset lentelee vatsassa kun näen ihastukseni ja pidän näitä naisia upeina, kauniina, ihanina ym, eri tavalla kuin naisia joista ajattelen, että vaikuttaa mukavalta kaverimielessä.

Olisi mukava kuulla muiden ajatuksia tai kokemuksia vastaavasta!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:47"]

Siis mitä hä? Ihastuuko heteronaisetkin naisiin? Tsekatkaas huviksenne tämä:

http://en.wikipedia.org/wiki/Bisexuality

"Bisexuality is romantic attraction, sexual attraction or sexual behavior toward both males and females"

Biseksuaaliksi määrittelyyn riittää kyky tuntea vain romanttista ihastumista samaan sukupuoleen. Ei tarvitse olla mukana seksuaalista ihastumista tai käyttäytymistä, joskin useimmilla biseksuaaleilla nuo varmaan yhdistyvät. Taitaa aika moni teistäkin olla tosiasiassa bi eikä hetero.

[/quote]

Mä oon ainakin tulkinnut olevani biromanttinen, en biseksuaalinen, koska mulla ei ole seksuaalista kiinnostusta naisia kohtaan. Wikipediaan ei pidä aina luottaa.

Vierailija
22/28 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman tiedon on antanut Suomessa myös Seta, kun olen nuorempana kyseenalaistanut itseäni ja ollut sinne yhteydessä. Ei ole pelkän Wiki-Pekan satuilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biromanttisuudesta maininnut auttoikin mua itsemäärittelyssä. Olen aina ihmetellyt sitä, että kykenen ihastumaan ihmisiin sukupuoleen katsomatta, mutta en tunne seksuaalisesti mitään ketään kohtaan. Olen kai biromanttinen aseksuaali. Olen ollut parisuhteessakin sekä miehen että naisen kanssa ja ne päättyvät aina siihen, että toinen tuskastuu kun en kiihotu ollenkaan.

Vierailija
24/28 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että heteroita... suurin osa ihmisistä on bi.

Vierailija
25/28 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:52"]

Saman tiedon on antanut Suomessa myös Seta, kun olen nuorempana kyseenalaistanut itseäni ja ollut sinne yhteydessä. Ei ole pelkän Wiki-Pekan satuilua.

[/quote]

Ehkä silloin ei oltu vielä erotettu romanttisuuden käsitettä seksuaalisuudesta

Vierailija
26/28 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sulla on nyt joku fobia ;)

Totuushan on se, että elämä on paljon helpompaa ja ihmiset hyväksyvät paremmin, kun pysyttelee turvallisesti vain vastakkaisen sukupuolen kanssa. Tämä on heteronormatiivinen maailma. Sen ylittäminen vaatii aina rohkeutta eikä valtaosalla ole sitä. Ei minullakaan.

Vierailija
27/28 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:01"]

Tai sulla on nyt joku fobia ;)

Totuushan on se, että elämä on paljon helpompaa ja ihmiset hyväksyvät paremmin, kun pysyttelee turvallisesti vain vastakkaisen sukupuolen kanssa. Tämä on heteronormatiivinen maailma. Sen ylittäminen vaatii aina rohkeutta eikä valtaosalla ole sitä. Ei minullakaan.

[/quote]

Jos tarkoitat mua joka on määritellyt itsensä biromanttiseksi, niin ei mulla mitään fobiaa ole. Se olisi vain sekoittavaa jos sanoisin olevani biseksuaali, silloin moni kuvittelisi että harrastan seksiä myös naisten kanssa ja elättelisi turhia toiveita ja sitten ehkä hieman yllättyisi kun vastaisin ettei kiinnosta. Se että sanon olevani biromanttinen on vain tarkka kuvaus siitä mikä olen, eikä anna kellekään väärän tulkinnan varaa. Sitä paitsi olen jo kolmikymppinen, joten mua ei enää huoleta se mitä muut minusta ajattelee. Jos huolettaisi, niin tuskin uskaltaisin biromanttisuuttakaan myöntää

Vierailija
28/28 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja ennen kuin viilaat pilkkua, niin pitää vielä täsmentää että tarkemmin sanottuna määrittelen siis itseni biromanttiseksi heteroseksuaaliksi.

-tuo äskeinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi