Voi helvetti. Ostin tonnin iphonen 2h sitten osamaksulla ja nyt pudotin sen vessan pönttöön.
Joudun maksamaan tuosta puhelimesta 2 vuotta.
Kai joku vakuutus korvaa.
Olin menossa paskalle puhelimen kanssa, kun se lipesi kädestäni.
Kommentit (24)
Jos et vetänyt sitä vessanpönttöä, niin puhelin on ihan kunnossa, kunhan huuhtaiset sen.
Hauskaa on se, että joku ostaa kahden tonnin puhelimen osamaksulla, ei se että se putoaa pönttöön. Kotivakuutus.
Et ole voinut ostaa puhelinta osamaksulla koska sinulla ei ole luottotietoja, ja vaikka jokin puhelin olisi pudonnut vessaan, suppein mahdollinen kotivakuutus mikä luottotiedottomille myönnetään, ei korvaisi vahinkoa.
Nosta se sieltä pöntöstä ja pistä kuivumaan. iPhonet kyllä kestää vettä.
Mitä teet yleensäkään puhelimella vessassa?
Eikö paska irtoa ilman sometusta?
Joku älykäs olento saattaisi kysyä vakuutusyhtiöltään, mutta sinä tulit kysymään täältä. Vattuakos me sun vakuutusehdoista tiedetään saati korvaushistoriasta. Aiemmat matkapuhelinongelmat voi vaikuttaa.
Vakuutus tuskin korvaa, koska ei tarvitse korvata mitään, iPhonet on olleet vesitiivitä jo 7-versiosta vuodelta 2016 eteenpäin, sen kun vaan huuhtoo puhtaaksi ja takaisin käyttöön.
Paska meni sinne minne kuuluukin. Vedä pönttö.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sulla on vakuutus.
Öö mikä vakuutus? Onko se kaikilla automaattisesti?
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
No kyllä on kotivakuutus.
Jos asut vielä vanhemmillasi, niin öö niiden kotivakuutus. Jos astut jo omillasi, niin tarkista kuitenkin onko jotain kautta kotivakuutus.
Laita se riisipussiin vuorokaudeksi, riisi imee kosteutta. Miehelle kävi sama joskus ja saatiin puhelin toimimaan. Toki kyllä etsisin ohjeistusta ihan maahantuojan sivuilta että mitä on tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Ei, se pitää ihan itse hankkia ja jopa maksaa siitä.
Itse hajotin uuden telkkarin, kun olin raahaamassa sitä kaupasta kotiin. Kotivakuutus onneksi korvasi suurimman osan ja opin läksyni: uuden telkkarin tilasin kotiinkuljetuksella netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. ApNo kyllä on kotivakuutus.
Voi jestas, mä tunnen vain yhden ihmisen, jolla on jonkin sortin kotivakuutus, enkä uskoisi senkään kattavan idiottimaisuutta.. Edellisessä työpaikassa oli niin hyvätuloista porukkaa, että osalla oli kotivakuutus.
Kotivakuutus korvasi kaverille. Eli sieltä voi kysellä..jos on tajunnut sellaisen ottaa...
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa on se, että joku ostaa kahden tonnin puhelimen osamaksulla, ei se että se putoaa pönttöön. Kotivakuutus.
Ap on ostanut tonnin puhelimen, ei kahden tonnin puhelinta. Siis omassa mielikuvituksessaan osti.
Ei