Nainen, kuinka helposti kostut?
Oletko heti märkä kun ajattelet seksiä tai näet miehen vai pitääkö miehesi räplätä sinut märäksi? Mies 30v
Kommentit (81)
Kostun tosi helposti tavallisesti. Nyt viimeksi kuitenkin jotain kävi, ehkä jännitys uudesta miehestä tms., muutta kesken kaiken tarvittiin vähän liukkaria avuksi. Tai sitten hormonitoiminta oli sellaisessa vaiheessa, että we yhdistettynä pieneen jännitykseen aiheutti vähän kuivuutta. Nyt kuitenkin oon taas ihan märkä, kun tulin ajatelleeksi tuota tapaamista pari iltaa sitten.
Liian helposti. Joskus en edes huomaa, mutta aina, kun ajattelen seksiä tai miehen mulkkua olen hetkessä ihan märkä.
n21
Kostun ihan hirveän nopeasti ja helposti. Usein kostun vain hengailusta samassa tilassa kiinnostavan miehen kanssa, mielummin olen kuitenkin märkä kuin kuiva, joten asia ei sinänsä haittaa vaikka tavallaan joskus nolottaa kun olen "aina valmis".
Huomaamattani oon usein märkä ihan vaan kumppanin seurassa. Ja kostun vaan lisää, kun ollaan lähekkäin. Hitto mikä kiimapillu oon. Ja seksiä harrastettaessa oon ihan litimärkä.
Olen joskus niin märkä, että pitää varmaankin alkaa kuivata paikkoja kesken seksin. Mies joskus sormeilee paikkojani lyhyen pusuttelun jälkeen ja ihmettelee, että oletpa märkä. Se olotila on mulle ihan normaali, arvatkaa vaan, mitä sitten kiinnostuneessa tilassa.
Jännä homma miten miesten vastaukset miehiä koskeviin kysymyksiin saa aina alapeukkua muta näissä kommenteissa ei yhtään ..
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:34"]
Väitän että paljas paksu terska tulipunaisena/sinisenä kivikovana kostuttaa naisen kuin naisen.
[/quote]
No ei minua ainakaan. Kyllä se on puhepuoli ja hyväily, jotka tepsivät paremmin. Mutta täähän olikin vitsi, eikö.
Mä oon normaalitilassa aina jonkinverran kostea("aina valmis")mulle siis ominaisuus, että pientä kostumista en edes huomaa kun vasta esim. vessassa käydessä. Asia erikseen sitten kun kiihotun kunnolla alkaa puro virrata alapäästä niin että valuu reisille ja märkäläntti jää lakanaan seksiä harrastaessa.
Kyllä tyttöystävä oikein litisee kosteuttaan ja vielä joskus häpeilee sitä :DD siis päinvastoin en tiedä mitään kiihottavampaa ääntä ja olen sen hänelle sanonut. Kostean pillun litinän ääni saa jo munan sykkimään muutaman sekunnin välein samoin kuin sperman lähtiessä
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:13"]
Mulle ei tarvii kun vähän flirttailla ja pikkarit on kohta läpimärkänä, usein ärsyttää kiihottua näin helposti. N33
[/quote]
Mitä ärsyttävää siinä on ? Ajattele sitten kun ei enää kostukkaan tai niitä pariskuntia jotka joutuu jatkuvasti käyttämään liukuvoidetta
Helposti jos vaan vire oikea. Ei auta räpläys jos ei muuta kiihottavaa.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 02:40"]
Liian helposti. Joskus en edes huomaa, mutta aina, kun ajattelen seksiä tai miehen mulkkua olen hetkessä ihan märkä. n21
[/quote]
Jännä homma tyttöystävä sanoi ettei hän edes tunne kostumistaan itse ennen kuin sormella koittaa tai ennen kuin kuulee litinän johtuen siitä jos mehut on juuri kehonlämpöistä. Samalla tavalla ei itse miehenä aina huomaa laukeamisen jälkeen vaikka omalla vatsalla olisi valtava lasti lämmintä spermaa vasta kuin sitten kun tavara alkaa jäähtyä
Loppuillan hitailla härnäyksen seurauksena jokin tuntuu pullottuvan saa pikku hiljaa kostumaan. Rohkaisu siitä, että vierasta eronneelle mahdollisesti saatavissa.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:33"]
Olis niin paljon helpompaa, jos se viettelisi mut henkisesti halutessaan seksiä, mutta en osaa neuvoa sille miten, kun eihän näihin asioihin mitään kaavaa ole. Puhuminen kyllä auttaa.
[/quote]
Ei se nyt niin toimi että miehen pitää vietellä puheillaan nainen märäksi. Homma on nähkääs yhteispeliä ja molemmilla on ihan yhtä suuri osa siinä interaktiossa joka johtaa kiihottumiseen ja rakasteluun. On vain niin helppo aina syyttää toista.
Jotain siltä väliltä ehkä. Tosin erektoitunut penis nenän edessä yleensä kostuttaa. Jos haluaa litisevän, pitää vähän jotain tehdäkin... Kuten tunkea kalu suuhun... Voi rähmä, olen kyllä helppo tapaus, kun sitä alkaa miettimään. Mutta eipä sitä kostumista oikein peitelläkään voi.
N31
Kiihotun aivan tajuttomasti, kun minulle flirttaillaan eroottisesti. Saatan unelmoida päivä- tai viikkokausia seksistä jälkeenpäin. Mutta perusnainnin fyysinen esileikki saa vain juuri sen verran kosteaksi, että seksi tuntuu hyvältä. Silloinkin kiihotun kunnolla yleensä vasta yhdynnän jo alettua. Mutta voi jumalauta sellainen tuhma hymy ja pari vihjailevaa sanaa, huh...