Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka helposti kostut?

Vierailija
02.04.2015 |

Oletko heti märkä kun ajattelet seksiä tai näet miehen vai pitääkö miehesi räplätä sinut märäksi? Mies 30v

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:54"]

Jotain siltä väliltä ehkä. Tosin erektoitunut penis nenän edessä yleensä kostuttaa. Jos haluaa litisevän, pitää vähän jotain tehdäkin... Kuten tunkea kalu suuhun... Voi rähmä, olen kyllä helppo tapaus, kun sitä alkaa miettimään. Mutta eipä sitä kostumista oikein peitelläkään voi. N31

[/quote]

Loukkasinko minä sinua tällä omalla ongelmallani. Olen vaan niin yliaktiivinen seksinsuhteen M50+.
[/quote]

Hah, et loukannut höpsö:) Mun mies vaan tekee hommia työhousut jalassa pyllistellen, en ehdi paljon palstailla, niin hyvät on näkymät;) Voi luoja, että PANETTAA!

N31

Vierailija
42/81 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:47"]

Itse en ole kummoisenkaan näköinen, mutta terska on kuin lipputangon nuppi, paitsi että se on punertavan sininen. 1/100 ei ole ollut innoissaan nähdessään tuon, lopuilla menee silmät väärälleen, kun kiusaan terskan päällä heidän klittaansa.

[/quote]

Joo, ei tarvitse kehua enempää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:34"]

Väitän että paljas paksu terska tulipunaisena/sinisenä kivikovana kostuttaa naisen kuin naisen.

[/quote]Jep, ruikulit tulee housuun...

Vierailija
44/81 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostun helposti ja nopeasti, jos jokin kiihottaa, mutta se ei ole tahdonalaista. Märäksi räplääminen on liian tarkoitushakuista ja suoraviivaisen fyysistä, eikä kiihota. Mulla kestää ikuisuus kostua, kun mies alkaa vaan räplätä, vaikka miten tsemppaisin ja yrittäisin ajatella seksikkäitä asioita. Olis niin paljon helpompaa, jos se viettelisi mut henkisesti halutessaan seksiä, mutta en osaa neuvoa sille miten, kun eihän näihin asioihin mitään kaavaa ole. Puhuminen kyllä auttaa.

Vierailija
45/81 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:33"]

Kostun helposti ja nopeasti, jos jokin kiihottaa, mutta se ei ole tahdonalaista. Märäksi räplääminen on liian tarkoitushakuista ja suoraviivaisen fyysistä, eikä kiihota. Mulla kestää ikuisuus kostua, kun mies alkaa vaan räplätä, vaikka miten tsemppaisin ja yrittäisin ajatella seksikkäitä asioita. Olis niin paljon helpompaa, jos se viettelisi mut henkisesti halutessaan seksiä, mutta en osaa neuvoa sille miten, kun eihän näihin asioihin mitään kaavaa ole. Puhuminen kyllä auttaa.

[/quote]

Kyllä naiselle ainakin henkinen puoli on hyvin tärkeä parisuhteessa. yritä puhua hänelle, miten tärkeä se on, että lämmittelisi ensin ennen kuin käy kiinni

Vierailija
46/81 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä kuinka tärkeä tuo paksu terska on naisille. Kyllähän se varmasti hyvää tekee, pienen klitan kiusoittelun jälkeen kun alkaa työntymään hitaasti sisään, niin joka ikisen naisen silmät on kääntyny ympäri niin, että pelkät valkuaiset näkyy. Pitää välillä varmistaa että ovat tajuissaan.

Vierailija
47/81 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Tämä on niin totta! Meillä mies ei ole vieläkään asiaa oppinut ja tuskin oppiikaan, eli jos hän illalla koskettaisi hieman (ei alapäätä tai tissejä) ja katsoisi kivasti, niin se olisi siinä, olisin takuukostea. Mutta eipä niin tapahdu, vaan kosketus alkaa suoraan tisseistä ja alapäästä ja sitten ihmetellään kun olen kuiva. Mies vaihtoon?

Vierailija
48/81 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tarvii kun vähän flirttailla ja pikkarit on kohta läpimärkänä, usein ärsyttää kiihottua näin helposti. N33

Vierailija
49/81 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian helposti ja liian märäksi.

Vierailija
50/81 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pelkkä seksin ajattelu, mutta miehen läsnäolo saa kosktumaan jo kummasti. Suuteleminen ja muu esileikki tekee valuvan märäksi. Tämä on suorastaan nolottanut joskus :D

Vierailija
51/81 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostun ihan hirveän nopeasti ja helposti. Usein kostun vain hengailusta samassa tilassa kiinnostavan miehen kanssa, mielummin olen kuitenkin märkä kuin kuiva, joten asia ei sinänsä haittaa vaikka tavallaan joskus nolottaa kun olen "aina valmis".

Olen myöskin aina valmis. Mutta kiihottuminen on asia erikseen ja siihen ei paljon tarvita mun kohdalla, esim. pieni flirtti ja/tai kiinnostava mies näköpiirissä ja puro alkaa virrata alapäässä.

Vierailija
52/81 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tää ketju sai ajattelemaan että kuinkahan moni nainen ja kaveri on ollut salaa kosteana tai kostunut kun ollaan juteltu :D. Naisten pitäs vaan rohkeasti tuoda se esiin jos on sellanen fiilis että " haluan sua tässä ja nyt". Tuleeko kostuessa aina armoton panetus?

Vierailija
53/81 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi helposti, kostun joka aamu kun ajattelen entistä seksikumppania.

Vierailija
54/81 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta sulla niitä on tähä'n mennessä? 

Vierailija
55/81 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiselle ainakin henkinen puoli on hyvin tärkeä parisuhteessa. yritä puhua hänelle, miten tärkeä se on, että lämmittelisi ensin ennen kuin käy kiinni

Se on just näin. Meni vuosia ymmärtää, että vaimonkin halut ja kiima syttyy niillä tekemisillä ja sanomisilla mitä tehty kauan ennen seksiin ryhtymistä. Jos vasta sängyssä aloittaa on auttamatta myöhässä. 

Sekin on varmaan  totta, ettei naiset varmaan edes tiedä mitä miesten pitäisi puhua tai tehdä. Itellekin tullut jatkuvasti yllärinä, että olen tehnyt,  jättänyt tekemättä,  tai puhunut jotain joka nostanut vaimon himot kattoon.  Yksi parhaimmista tietoisista tekosista oli pari kymmentä vuotta sitten, kun skippasin kaikki omat juttuni ja "uhrasin" vaimon ja iltatähden kanssa mökillä olemiseen 3 vkoa. Vaimo kehräsi kuin kissa,  oli pelkkää seksiä ja orgasmien tykitystä. Kuin olisi laittanut rahaa pankkiin kasvamaan korkoa. 

Vierailija
56/81 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta sulla niitä on tähä'n mennessä? 

Neljä. Ne pari insinööriä olivat suosikkejani.

Vierailija
57/81 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausten perusteella maa on täynnä märkäpöksysiä naisia.

Tosielämässä näin ei vissiin kuitenkaan ole.

Vierailija
58/81 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi vaikeeta kostua. Yleensä kostun kunnolla vasta, kun mies nuolee. Ja usein tarvitaan liukkariakin. Orgasmin saan kuitenkin melko helposti.

N40

Vierailija
59/81 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostun ajatuksella, olen puolessa minuutissa märkä. Suutelu lisää vielä märkyyttä.

Vierailija
60/81 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tosi vaikeeta kostua. Yleensä kostun kunnolla vasta, kun mies nuolee. Ja usein tarvitaan liukkariakin. Orgasmin saan kuitenkin melko helposti.

N40

Aika nopeasti vaimollekin tuli liukkari mukaan. Suuseksistä tuli pakkollista jo aiemmin. Ihan ekoina kertoina sormetin kerran liian pitkään ja tyttösystävä, nykyinen vaimo, pääsi kuivukaan kesken kaiken. Elin oli vetänyt esileikin yli, eikä hän vielä tajunnut keskeyttää minua ja vetää päälle.  Voi olla, että  olin jotenkin poikkeuksellinen tai sitten jostain saan saanut mieleeni, että naista pitää  hyväillä niin kauan, että nainen haluaa väkisin päälleen. Kokemustahan mulla ei ollut, mutta kärsivällisyyttä kyllä. Tilanne helpottui ajoitusten suhteen huomattavasti kun aloin puoliväkisin nuolemaan tyttiksen pillua.  Vuosi siihen meni, että pääsin enkan kerran nuolemaan. Käytin tilaisuutta hyväkseni, kun hän veti henkeä edellisen yhdyntäorgasmin jälkeen. Pienen estelyn jälkeen hän koukuttui nuolemiseen välittömästi ja naitiin toiset orgasmit. Sen jälkeen nuollut aina tarpeeksi kauan ennen yhdyntöjä.  Sillä sain nopeutettua tai ylipäätään mahdollistettua  vaimon orgasmit yhdynnöissä. Joten vasta siinä vaiheessa yhdyntöihin kun vaimon pillu on syönyt jo hanakasti  ja epätoivoisesti kädestä. Malttamaton pillu, parasta mitä maailmassa on olemassa.  Omat testot ollut silloin aina katossa ja päässä jo surissut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme