Nainen, kuinka helposti kostut?
Oletko heti märkä kun ajattelet seksiä tai näet miehen vai pitääkö miehesi räplätä sinut märäksi? Mies 30v
Kommentit (81)
Välillä tuntuu että liiankin helposti. Mutta toisaalta, ehkä ihan hyvä niin. :)
Nopeasti ja helposti. Tuhmat puheet riittää hyvään alkuun... Vähän suutelua vielä, niin jo on todella märkää... :)
N40
Jos ajattelen yhtä tiettyä miestä, niin kostun HETI.
Aikaisemmin kostu vähemmän imetysaikana kierukan saaneenakin, mutta uuden miesystäväni ulkoisten ominaisuuksien ja riittävän kokemuksen ansiosta olen ruvennut iimetysajan jatkuessa kostumaan paljon paremmin.
Vähän liiankin helposti vähän ajatusleikkiä ja valun housut märäksi ;) N33
Aivan. Ajatuskin siitä että saan isoa paljasta kyrpää. n33
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:54"]
Jotain siltä väliltä ehkä. Tosin erektoitunut penis nenän edessä yleensä kostuttaa. Jos haluaa litisevän, pitää vähän jotain tehdäkin... Kuten tunkea kalu suuhun... Voi rähmä, olen kyllä helppo tapaus, kun sitä alkaa miettimään. Mutta eipä sitä kostumista oikein peitelläkään voi. N31
[/quote]
Olen mies mutta kysynkin sinulta N31. Minulla on pakkomieli naisten kaula-aukkoihin jotka ovat vähän isompia, rintaväli ja osittain rinnatkin näkyy. Minulla alkaa kiusallisesti jöpöttämään, näkyykö sinulla kun sinulla on isot rinnatM50+.
Väitän että paljas paksu terska tulipunaisena/sinisenä kivikovana kostuttaa naisen kuin naisen.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:34"]
Väitän että paljas paksu terska tulipunaisena/sinisenä kivikovana kostuttaa naisen kuin naisen.
[/quote]
Uskon ja kokenut olen. n33
[/quote]
Riippuu kantajasta
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:11"]
[/quote]
Riippuu kantajasta
[/quote]
Aivan, jos eteeni laitettaisiin rivi miehiä kaluineen, jotka seisoisivat, voisi käydä niin, ettei monenkaan kalu saisi kostumaan.
[/quote]Yök, mieleen tulee joku sairas puskaraiskaaja.
Fiiliksestä se on kiinni. Jos mieli on halukas, ei siihen muuta tarvitse. Jos ei haluta yhtään, ei mikään räpläyskään aina auta. Tai kostua voi mekaanisesta ärsytyksestäkin, mutta ei se kiihottumista tai halua välttämättä tarkoita.
Sitten vielä tuolla paksulla tulipunaisella/sinisellä terskalla kun hyväilee naisen klittaa, niin nainen ei edes enää näe minkälainen on kantaja, vaan huutaa suoraa kurkkua TYÖNNÄ jo ja korisee jotain käsittämätöntä perään.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:33"]
Sitten vielä tuolla paksulla tulipunaisella/sinisellä terskalla kun hyväilee naisen klittaa, niin nainen ei edes enää näe minkälainen on kantaja, vaan huutaa suoraa kurkkua TYÖNNÄ jo ja korisee jotain käsittämätöntä perään.
[/quote]
Tämäkin kuule riippu kalun kantajasta. En kostuisi en. Mikähän teillä miehillä muuten on niin suuruudenhulluja käsityksiä kalustanne?
Itse en ole kummoisenkaan näköinen, mutta terska on kuin lipputangon nuppi, paitsi että se on punertavan sininen. 1/100 ei ole ollut innoissaan nähdessään tuon, lopuilla menee silmät väärälleen, kun kiusaan terskan päällä heidän klittaansa.
En yleensä kostu ilman kosketusta. Ilmeisesti olen joku outo poikkeus, vähän harmittaa.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:54"]
Jotain siltä väliltä ehkä. Tosin erektoitunut penis nenän edessä yleensä kostuttaa. Jos haluaa litisevän, pitää vähän jotain tehdäkin... Kuten tunkea kalu suuhun... Voi rähmä, olen kyllä helppo tapaus, kun sitä alkaa miettimään. Mutta eipä sitä kostumista oikein peitelläkään voi. N31
[/quote]
Loukkasinko minä sinua tällä omalla ongelmallani. Olen vaan niin yliaktiivinen seksinsuhteen M50+.
Hyvin helposti. Jo pelkkä mukava ajatus riittää saamaan pöksyt märiksi. N40