Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi korkeakoulutetut hengailevat palstalla?

Vierailija
20.12.2021 |

Tätä olen ihmetellyt. Jokainen palstalla olija tietää palstan keskustelun ja aiheiden tason, niin miten täällä on niin moni korkeasti koulutettu paikalla?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielenkiintoista lukea ihmisten mielipiteitä ja kokemuksia täältä, koska anonyymiys kannustaa näyttämään pimeimmätkin puolet ja saa lukea tilanteista, joita ei omassa elämässä onneksi tapahdu ikinä.

Katson myös hengenvaarallisesti lihavaa ja tohtori paisetta jne.

Yritän myös usein kannustaa ihmisiä pitämään puoliaan esim. hankalaa puolisoa tai sukulaisia vastaan, koska tiedän että maailmassa on paljon hyviäkin ihmisiä, joiden kanssa voi viettää aikaansa.

Vierailija
62/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska esim työelämän ongelmat ovat niin vaikeita, on välillä rentouttavaa sukeltaa palstan yksinkertaisten asioiden ja ihmisten pariin,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on mukava huudattaa porukkaa. Olen erityisen etevä provoilija, ja on aina ikään kuin henkilökohtainen voitto kun saan mammakuoron hysteerisen raivon valtaan. Tämä on vähän kuin roolipeliä.

Pallonpuoliskon326 maneerisin kirjoittaja, tarkoitat. Ja kirjoitat itsesi pussiin joka ketjussa ennen katoamista kuin p Saharaan.

Cheers!

Vierailija
64/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten akateemisuus ja palstailu/ sen seuraaminen ovat toisensa poissulkevia asioita?

T: maisteri

Vierailija
65/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska 4/5 korkeakoulutetusta on samaa älyllistä ja olollista kastia, kuin perusjampat.

Ovathan he perusjamppojen jälkeläisiä ja perimältään varsin rajallisen älykästä rahvasta. Ap erityisesti haluisi unohtaa juurensa Lestijärveltä. Eipä onnistu. Muisto isukista jahtaamassa kännissä äippää ympäri vuokrakolmiota istuu tiukasti.

Ei omissa juurissani ole mitään unohdettavaa, ne ovat osa minua, puolet savolaista ja puolet pohjoista, ilman väkivaltaa.

Vierailija
66/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maisterilla olisi sen enempää elämää kuin amiksella?

Vierailija
67/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei oltaisi? Täällähän on hyviä juttuja, ei kaikkea tarvitse ottaa niin ryppyotsaisesti.

Vierailija
68/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään naureskella naisettomien miesten teorioita.

Vierailija
69/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten akateemisuus ja palstailu/ sen seuraaminen ovat toisensa poissulkevia asioita?

T: maisteri

Olen ajatellut että koulutus sivistäisi ihmisiä eri tavoin, tiedollisesti ja myös käytöstavoin mm. Se on ollut yllätys, miten moni käy täällä viihteen nimissä, vahingoniloisena naureskelemassa muille. Ap

Vierailija
70/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa aina keskustella kvanttifysiikasta ja Schopenhauerista tai soittaa selloa.

Ap, mene hiiteen.

Vierailija
71/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan kirjoittamista. Täällä voi helposti harjoitella kirjoittamista eri näkökulmista ja erilaisilla äänillä.

Samalla pääsen näkemään, miten puuduttavan ankeaa on monen elämä ja miten heppoisilla perusteilla heidän logiikkansa pelaa.

Vierailija
72/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa aina keskustella kvanttifysiikasta ja Schopenhauerista tai soittaa selloa.

Ap, mene hiiteen.

Mina haluaisin tietää kvanttifysiikasta, se on itseopiskelulistallani tulevaisuudessa. Minkä vuoksi pyydät painumaan minua hiiteen? Ap

Vierailija
73/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen tänne pistämään aivot narikkaan. Nauran ihmisille ja jutuille. Ihan hölmöjä ja surkeita tapauksia.

Erityisesti tänään on huvittanut ketju 100 sijoitusasunnon omistajista. Mitä kaikkea sitä täällä selitelläänkään ja panetellaan kateellisena.

Vierailija
74/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavampi lukea pskanjauhantaa kuin kuunnella sitä baarissa.

Siitä pääsee täällä palstalla eroonkin niin helposti ja nopeasti.

Vierailija
75/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokin täällä masennustani. Täällä maailma näyttää aina siltä, kuin ajattelen sen näyttävänkin. Kaikki omat ajatukset saa ikäänkuin varmistuksen.

Vierailija
76/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut myös humoristisia ketjuja, joille on saanut nauraa. Joskus huumori on tahatontakin. Ajanvietteenä pistäydyn silloin tällöin enkä kaikkea lue. Kommentoin tosi harvoin.

Vierailija
77/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on mukava huudattaa porukkaa. Olen erityisen etevä provoilija, ja on aina ikään kuin henkilökohtainen voitto kun saan mammakuoron hysteerisen raivon valtaan. Tämä on vähän kuin roolipeliä.

Pallonpuoliskon326 maneerisin kirjoittaja, tarkoitat. Ja kirjoitat itsesi pussiin joka ketjussa ennen katoamista kuin p Saharaan.

Cheers!

Sekoitat minut varmaankin johonkin muuhun. Käyn av:lla melko satunnaisesti, saattaa mennä viikkojakin käyntieni välissä. 

Osoitus kyvyistäni on se, että käytännössä jokaisena päivänä, kun olen täällä, joku (muu kuin minä) tekee aloituksen siitä kuinka kamalaksi palsta on mennyt. 

Khylkhyl. Kokenut osaisi olla selittelemättä.

Vierailija
78/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä huomattukin, että korkeakoulutetut ovat usein pistäneet aivonsa narikkaan ennen tänne kirjoittamistaan.

Vierailija
79/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Suomi on onneksi vapaa maa. Suomessa voin vaikka nollata aivoni täällä vauvapalstalla ja naurahtaa jollekin nasevalle kommentille.

Ei muuten Pohjois-Koreassa onnistuisi, ei nauraminen eikä palstailu. Ja provohan tuo aloituskin oli, mutta mitäpä siitä.

Vierailija
80/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai koulutuksen perusteella luetellaan kun jo, kuka saa palstailla ja kuka ei? Hauska 😂