Mitä uutta olette oppineet tältä palstalta?
Olen seurannut Av- palstaa nyt useamman kuukauden ajan ja jotenkin tuntuu että tämä on ihan omanlaisensa maailma.
Nyt kiinnostaakin, mitä ette olisi ilman vauvapalstaa koskaan saaneet tietää?
Itse en esimerkiksi tiennyt että lähekkäin olevat silmät tekevät ihmisestä ruman, tai että ihmiset ja perheet ovat niin jaoteltavissa eri ryhmiin kuin täällä puhutaan: wt-keskustelut, yläluokkakeskustelut...
Kertokaa te omia huomioitanne!
Kommentit (45)
Kaikki miehet ovat röyhkeitä, sikamaisia ja käytöstavat puuttuvat. Kaikki naiset ovat tyhmiä, rumia, lihavia, ja valittavat turhasta.
No mä kuulin täällä ekaa kertaa sanan opintovapaa. Nyt itse opintovapaalla kun luulin että opiskelemaan päästäkseen täytyy irtisanoutua.
Jännämiehillä on karvaiset pakarat ja ne nousevat + laskeutuvat viikonloppuisin.
Ei ole niin pientä ja vähäpätöistä asiaa, mistä joku ei voisi loukkaantua.
Ihmiset ovat hyviä lukemaan rivien välistä ja tulkitsemaan viestejä oman mielensä mukaan.
Tajusin jonkun kommentin kautta että mieheni sittenkin petti mua se yksi ilta. Ja niinhän se olikin pettänyt.
Karppaamisesta kuulin ekan kerran täällä. Myös siitä että POP vaatemerkki on vain pröystäilyä ja Reimatec lapsia arvostellaan.
Kouvola- tukka.
Se että bloggaajat kiinnostavat mammoja kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin jonkun kommentin kautta että mieheni sittenkin petti mua se yksi ilta. Ja niinhän se olikin pettänyt.
Tästä tuli paha mieli vaikken enempää tiedäkään. Surullista.
Että miesten elämä on yhtä helvettiä. Naisettomat miehet ovat syrjäytyneitä ja ne miehet, joilla on nainen ovat itsemurhan partaalla. Ja kaikki on tietysti naisten syytä, teki niin tai näin.
Vierailija kirjoitti:
Äityliinin maksamakkarakeitto.
Vahva haastaja nakkipihveille (futisforumin vanha helmi), mutta silti häviää niukasti omassa rankingissäni.
Oilpulling, sormella kun työntää välilihaa emättimen kautta uloste tulee paljon helpommin, paljon ihonhoitovinkkejä, nämä tuli heti mieleen. Kiitos av, kaikessa sekavuudessaan tämä on ihana paikka!
Opin tänään, että irtosuhteet ovat parasta mitä voi ihmissuhteelleen tehdä ja ilman niitä ei osaa harrastaa seksiä.
Käsikakka (kakkaaminen kädessä olevan paperin päälle ettei molskahda veteen)
Stressaan mitättömien pikkujuttujen vuoksi paljon vähemmän kuin olen kuvitellut.
Että jokaisessa parisuhteessa petetään.
Että kilttimies ei saa naista kun jännämiehet vie kaikki.
Että JOKAISELLA on mielestään oikea ruokavalio, jota muiden pitää noudattaa.
Että laihtuminen on mahdotonta.
Että miehet kuolaa alaikäisiä ja alipainoisia ja panisivat kaikkea liikkuvaa, jos vaimo ei sais tietää.
Että treenitrikoot, jauhenliha, makaroonilaatikko ja Jari Sillanpään huumeilut herättää kansassa vahvempia mielipiteitä, kuin esim. politiikka tai ihmisoikeudet.
Tää palsta on oikeasti masentanut mut totaalisesti ihmissuhteiden suhteen.
Että ihmiset tekee valtavasti provoaloituksia.
Että jotkut miehet vihaa naisia todella paljon.
😐
Moni ottaa todesta huvittavatkin provot.
Tyyliin "Tapailemani mies.... "