Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi korkeakoulutetut hengailevat palstalla?

Vierailija
20.12.2021 |

Tätä olen ihmetellyt. Jokainen palstalla olija tietää palstan keskustelun ja aiheiden tason, niin miten täällä on niin moni korkeasti koulutettu paikalla?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai koulutuksen perusteella luetellaan kun jo, kuka saa palstailla ja kuka ei? Hauska 😂

Ei ollut kyse siitä kuka saa palstailla koulutuksen perusteella. Ap

Vierailija
82/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään naureskella naisettomien miesten teorioita.

Sama täällä. Missään muualla en näkisi niin pihalla olevia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkea koulutus ei tarkoita mitään Einsteinia. Tohtoritkin ovat pitkälti tavallisia suomijuntteja vähän hienommissa verkkareissa. T. Tohtori

Näinhän se on. Maailmassa on vain kourallinen neroja jotka keksivät jotain uutta. Muut apinoivat sitä.

Vierailija
84/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai koulutuksen perusteella luetellaan kun jo, kuka saa palstailla ja kuka ei? Hauska 😂

Ei ollut kyse siitä kuka saa palstailla koulutuksen perusteella. Ap

Mina kayn taalla pitamassa kielitaitoani ylla mutta kuraahan siitakin tulee niskaan. Aivankuin pitaisi nayttaa Suomen passi ennekuin saa olla mitaan mielta.

t. ulkosuomalainen

Vierailija
85/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisten ihmisten mielipiteet kiinnostavat, ja täällä käy paljon sellaista porukkaa johon en koskaan törmää arjessa. Toki palstalla on sen lisäksi viihdearvoa. Hauska huomata, että en ole ainoa, joka näistä syistä käy täällä.

Vierailija
86/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kuin entisajan tori, missä hengaillaan ja jutustellaan. Vain s**tanallinen torivahti, mode, yrittää pilata hyviä keskusteluja.

Vierailija
87/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa on vähän assbergeriä. En jaksa ihmisiä irl, täällä voin keskustella ihmisten kanssa, ja vain laittaa palstan kiinni selittelemättä, jos on liian tyhmiä keskusteluja.

Vierailija
88/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tulin tänne 20 v sitten, ennen korkeakoulutustani, ja palsta oli silloin ihan erilainen. Elättelen toivoa, että se vielä joskus olisi....no, erilainen.

Olisi kiva tietää, paljonko täällä on vielä meitä, jotka olimme täällä vuosituhannen vaihteessa. Itse olin välillä pois vuosikausia, varmaan kymmenkunta vuotta, mutta sitten jonakin tylsänä hetkenä klikkasin itseni tänne jälleen ja olin järkyttynyt siitä, millaiseksi tämä oli muuttunut. Silti jäin ihmettelemään asiaa. Virhe. Mutta en tiedä yhtään yhtä aktiivista aikuisten keskustelupalstaa. Lisäksi salaa elätän toivetta, että tämä palaisi samanlaiseksi kuin tämä oli silloin 20 vuotta sitten.

Millaista täällä oli 20 vuotta sitten? Itse palatailin aktiivisesti äitiysvapailla vajaa 10 vuotta sitten. Siitäkin on meno muuttunut. Nykyään tulee käytyä vain satunnaisesti, korona-aikana ehkä vähän useammin kun muuten on niin tylsää.

Vierailija
89/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään naureskella naisettomien miesten teorioita.

Minua taas naurattaa ne teoriat, joissa kuvitellaan että sen naisen saaminen/löytyminen ratkaisee miehen kaikki senastiset ongelmat ja sen jälkeen elämä jotenkin helpompaa ja yksinkertaisempaa. Jos se nainen ei ratkaise niitä mahdollisia ongelmat,  niin sitten tehdään vielä pari lasta jatkoksi.

Vierailija
90/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä ei ole muuta

Vierailija
91/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne myös ajautuu vahingossa. Ihan sama, mitä googlaa, niin vauvapalstalle ohjautuu ensimmäisten tulosten joukossa...

Vierailija
92/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä muualla me nyt olisimme?

suomi24.fi ?

Harmi että Helsingin Sanomien juttuja ei voi enää kommentoida käyttämällä rekisteröityä nimimerkkiä. Iltasanomien jutuissa se on vielä mahdollista.

Suomi24 meni täysin ripuliksi muutama vuosi sitten.

Vierailija
93/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa Facebookissa enkä instassa sitä että pitää olla omalla nimellä. Täällä samat jutut kertaa sata. Monipuolisia kuplia.

94/94 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan on niin kivaa. Olen ainoa lapsi ja täällä tunnen, kuin minulla olisi siskoja ja veljiä, kenen kanssa keskustella ja kysyä neuvoja.

Kun en kerran löytänyt mistään ohjekirjaa, niin täältä neuvottiin salamannopeasti, miten liedestä saa lapsilukon pois päältä, kun kissa oli sen laittanut 🙂😹