180 cm pitkä nainen
Olen siis 180 cm pitkä nainen. En ole ollenkaan sinut kroppani kanssa. En tunne itseäni viehättäväksi vaan lähinnä miehekkääksi jättiläiseksi. Olen naisellisen mallinen ja kauniiksikin on kehuttu, mutta silti itsetuntoni on nollassa. Miehiä minulla on ollut ja pitkiäkin suhteita. Silti joka suhteessa olen kokenut itseni täysin riittämättömäksi. Ajattelen ettei kukaan mies oikeasti halua tälläistä amatsoonia. Olen joskus jopa ajatellut tappaa itseni, ja kokeilla että jos seuraavassa elämässä olisin sievempi. Millä saan itsetuntoni kuntoon? Tiedän että ihmisillä on suurempiakin ongelmia mutta tämä on asia joka kalvaa mieltäni joka päivä.
Kommentit (142)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:06"]Esitän teille FAKTOJA millaisista naisista enemmistö miehistä pitää, on sakkia jotka tykkää pulleammista, on sakkia jotka on pullean kanssa mutta ei myönnä naisille totutta ym. Mutta suurin osa tuntemistani miehistä pitää seuraavanlaisista naisista:
Hyväkuntoisista ja hoikista/kiinteistä/siroista.
180+ pitkällä naisella sopiva paino on 55-65kg. Tätä painavempana nainen alkaa olemaan tosiaan amatsooni, ellei mies satu olemaan itse joku 120kg körmy. Jos mies vaikka tykkäisi ajatuksesta kantaa kevyttä naista "kynnyksen yli" tms, niin kyllä se 70+ alkaa jo tuntumaan raskaalta ja joku 80+ nainen on sellaista kyytiä että perusmieheltä alkaa välilevyt pullistumaan.
Eli jos painat tuon verran, niin voit olla omalla tavallasi viehättävä ja pitkistä tykkäävät tykkää. Tosin pitkä nainen ei välttämättä voi olla yhtä viehättävä kuin lyhyempi, esim 185cm vs 170cm nainen. noin pitkän raajat(jalat) alkaa olemaan sen verran pitkät, ettei niiden lihasten muoto ja ulkonäkö voi olla yhtä viehtättävät kuin lyhyemmällä naisella. Toinen seikka on myös se, että pitkällä naisella(ja miehellä) pitää olla huomattavasti enemmän lihasta näyttääkseen "samalta" kuin lyhyemmällä.
Eli pitkän naisen on vaikea näyttää sporttiselta ja kiinteältä ilman, että lihasmassaa olisi reilusti enemmän kuin vaikkapa 15cm lyhyemmällä. Joten pitkän naisen pitää olla suhteessa kevyempi ollakseen tuolla optimaalisella alueella.
Lyhyemmät naiset saavat optimipainonsa kaavasta pituus - 110-115 eli 160cm naisen optimipaino olisi 45-55kg. 170cm naiselle 55-65. tosin 170cm 65kg nainen joka on rasvaprosentti 30+ alkaa olemaan melkoisen kuvoittava, eli mitä pidempi nainen, sen enemmän pitää pituudesta miinustaa päästäkseen sopivaan painoon.
Tämä on vaan faktaa jota pullukat eivät hyväksy, sille en voi mitään mutta se on totuus.
[/quote]
Merkittävä alipaino ei ole kaunista.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:46"]Oon kanssa n.177cm pitkä(/63kg) 25v nainen ja ymmärrän kyllä sua ap. Vuosiin en kiinnittäny ollenkaan huomiota omaan pituuteen, kunnes lähiaikoina pari viimeks tapailemaani miestä huomautti mulle pituudestani ihmettelevään sävyyn. :/ Ihan kun en jo valmiiks tietäis olevani pitkä! :D [/quote] Toi on kyllä niin tuttua. Ärsyttää ihmiset jotka toteaa että "oletpas sinä pitkä". Kyllä varmaan jokainen pitkä nainen tietää olevansa pitkä. Tuntuu naisesta vähän samalta kuin 160 cm pitkälle miehellä tokaisisi että "oletpas sinä lyhyt". Ap
[/quote]
Tuo on eri asia. Pitkä nainen on kauneusihanne, lyhyt mies ei ole. Samasta syystä on ok sanoa, "oletpa hoikka" mutta ei ole ok sanoa, "oletpa pyöreä".
[/quote]
Kyllä tuollainen huomauttelu on noloa ja junttimaista, vaikka ei olisikaan tarkoitus haukkua. Jos haluaa kehua pitkää naista, ei kannata sanoa "oletpas pitkä!" tai "pelaatko koripalloa?" tai "onpas siinä iso nainen". Ei. Voin ihan kokemuksesta sanoa, että tuollainen ei todellakaan toimi.
Kannattaa kokeilla onneaan japanilaisten miesten kanssa, niillä nimittäin sattuu olemaan mitä kieroutuneimpia fantasioita. ;)
Itse olen 160cm, normaalipainossa oleva nainen. Aina kun näen pitkän naisen vaikka kaupungilla kävelevän vastaan, minulle tulee heti säälittävä olo itseäni kohtaan. Pitkät naiset ovat todella näyttäviä, kun taas me lyhyet jäämme yleensä varjoon. Olisimpa itsekin pitkä nainen.
Kyllä minä tiedän että suuri osa misseistä ja malleista on pitkiä. Ja minullekin on sanottu että voisin olla vaikka missi. En silti pysty luottamaan itseeni ja kokemaan itseäni kauniiksi. Olen kyllä yrittänyt mutta koen olevani liian miehekäs.
Ap
Sinun on alettava vain uskoa itseesi! Älä vertaa itseädi muihin vaan kanna koko komeus ylpeästi!
Hei, mä olen n. 186cm pitkä nainen (n. 18v) Etelä-suomesta ja mua kans ärsyttää tämä pituus kun monet kavereista on tyyliin +20cm lyhyempiä, ja ei sit yhtään ole auttanut kun mulle on sanottu että voisit olla malli tai missi, kun ei mulla kumminkaan ole mahdollisuutta olla sellainen... Mut oon mä yrittänyt vaan miettiä että olen kaunis ja musta tykätään, ja itse asiassa musta tuntuu että miehet on mulle enemmän hymyillyt ja mulle on yksi tyyppi ihan suoraan sanonut että olen "niin kaunis", ajattelin tuolloin että varmaan johtuu vaan meikistä, mut myöhemmin on tullut mieleen että kai tästä pituudestakin jotain hyötyä on... Ja paino on n. 56kg
Itse olen kärsinyt syömishäiriön kun nuorempana inhosin pitkää kroppaani niin paljon. Halusin olla keinolla millä hyvänsä pienempi. Ei auta kuin pelata niillä korteilla jotka on saanut. Et kuitenkaan voi olla yhtään lyhyempi kuin olet. Keskity kehittämään itseäsi muissa asioissa.
T. 182 Cm
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:07"]
Mä aina katson hirven kokoisia ämmiä ! Ja etenkin niiden karmeita 40-numeroisia jalkoja! Mikään ei ole niin epänaisellista ja rumaa, kuin naisella isot jalat ! Itselläni on todella kauniit ja sirot jalat ! Siihen kun sattuu vielä joku lättäjalka ! Huh ! Pitkä nainen on kolhon näköinen ! Samoin ylipitkä äijä..liika on liikaa...hyi !!!
[/quote]
Tuleeko kenellekään muulle tämän kirjoittajan intohimosta mieleen muutaman vuoden takainen useammallakin foorumilla lomiensa aikana riehunut "Pokaalimamma", jolla pitkien ihmisten sijasta oli silmittömän vihan kohteena sinkkunaiset? Jos on sama tyyppi, näkyy tuo oikeinkirjoitus rapistuneen sitten viime näkemän, mutta tunteen palo on yhä punahehkuinen.
Ai juu, minä olen 180-senttinen, korkojen kanssa muutaman sentin pitempi, ja ne korot ovat kiinni 41-42-numeroisissa kengissä. :)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:57"]
Kannattaa pysyä hoikkana, silloin ei ole ongelmaa. 180 cm pitkä nainen pitää itsensä helposti alle 70 kg painavana eli normaalikokoista miestä kevyempänä. Huippumallit ovat alle 60 kg painavia, joten mistään laihuudestakaan ei ole kyse, kun on varaa olla 10 kg heitä painavampi. Valitettavasti ylipainoinen pitkä nainen on iso, sille ei mahda mitään. Pitää vain pitää itsensä kuosissa.
[/quote]
Olet mieleltäsi sairas jos kuvittelet että 180-senttisen naisen _pitäisi_ painaa 70 kiloa tai vähemmän. Joillakin ihmisillä on oma vakiopainonsa johon asettuvat ilman sen kummempaa yrittämistä, toisilla paino vaihtelee monista eri syista - joihin ei yhtään auta että internet-idiootit levittävät mutu-fiiliksiään siitä minkämallisia ja painoisia ihmisten _pitäisi_ olla.
"Isouden" tunteeseen ei laihduttaminen auta kun eivät ne sentit lähde kuin vasta sellaisessa nääntymyksen tilassa että selkä painuu kumaraan. Sekö olisi sinusta hyvä?
Pituudesta krantun pitkän naisen parinvalintakaan ei nyt niin kauhean vaikeaa ole, 180 kun taitaa olla ainakin nuorten miesten keskipituus jo. (Ja jos ei ole siitä pituudesta niin hirveän nuuka niin saattaa löytää täydellisen kumppanin sekä älyn että kropan puolesta ;D)
Itsetunto on AP:n ongelma. Minulla myös. Osin pitää vain hyväksyä että on mitä on, mutta minua ovat auttaneet tanssin ja itsepuolustuslajien harrastaminen (liikunta ylipäätäänkin!) ja työ ihmisten parissa.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:06"]
Esitän teille FAKTOJA millaisista naisista enemmistö miehistä pitää, on sakkia jotka tykkää pulleammista, on sakkia jotka on pullean kanssa mutta ei myönnä naisille totutta ym. Mutta suurin osa tuntemistani miehistä pitää seuraavanlaisista naisista:
Hyväkuntoisista ja hoikista/kiinteistä/siroista.
180+ pitkällä naisella sopiva paino on 55-65kg. Tätä painavempana nainen alkaa olemaan tosiaan amatsooni, ellei mies satu olemaan itse joku 120kg körmy. Jos mies vaikka tykkäisi ajatuksesta kantaa kevyttä naista "kynnyksen yli" tms, niin kyllä se 70+ alkaa jo tuntumaan raskaalta ja joku 80+ nainen on sellaista kyytiä että perusmieheltä alkaa välilevyt pullistumaan.
Eli jos painat tuon verran, niin voit olla omalla tavallasi viehättävä ja pitkistä tykkäävät tykkää. Tosin pitkä nainen ei välttämättä voi olla yhtä viehättävä kuin lyhyempi, esim 185cm vs 170cm nainen. noin pitkän raajat(jalat) alkaa olemaan sen verran pitkät, ettei niiden lihasten muoto ja ulkonäkö voi olla yhtä viehtättävät kuin lyhyemmällä naisella. Toinen seikka on myös se, että pitkällä naisella(ja miehellä) pitää olla huomattavasti enemmän lihasta näyttääkseen "samalta" kuin lyhyemmällä.
Eli pitkän naisen on vaikea näyttää sporttiselta ja kiinteältä ilman, että lihasmassaa olisi reilusti enemmän kuin vaikkapa 15cm lyhyemmällä. Joten pitkän naisen pitää olla suhteessa kevyempi ollakseen tuolla optimaalisella alueella.
Lyhyemmät naiset saavat optimipainonsa kaavasta pituus - 110-115 eli 160cm naisen optimipaino olisi 45-55kg. 170cm naiselle 55-65. tosin 170cm 65kg nainen joka on rasvaprosentti 30+ alkaa olemaan melkoisen kuvoittava, eli mitä pidempi nainen, sen enemmän pitää pituudesta miinustaa päästäkseen sopivaan painoon.
Tämä on vaan faktaa jota pullukat eivät hyväksy, sille en voi mitään mutta se on totuus.
[/quote]
En jaksanut edes lukea listaasi. FAKTA on että minä itse en koskisi pitkällä tikullakaan sellaiseen mieheen joka etsisi kumppania tuon sinun listasi kanssa. Arvaa paljonko kiinnostaa etten kelpaisi jollekin henkisesti rumalle vatipäälle?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:33"]Itse olen 160cm, normaalipainossa oleva nainen. Aina kun näen pitkän naisen vaikka kaupungilla kävelevän vastaan, minulle tulee heti säälittävä olo itseäni kohtaan. Pitkät naiset ovat todella näyttäviä, kun taas me lyhyet jäämme yleensä varjoon. Olisimpa itsekin pitkä nainen.
[/quote]
JEP. Itselläkin tulee samanlainen tunne. En ymmärrä miksi pitkät naiset valittavat.
t.162cm
Moi ap ja muut pitkät nuoret naiset! Olen itse kohta 50 v ja 182 cm. Mun nuoruudessa pitkiä oli vielä vähemmän kuin nyt ja sain usein kuulla ihmettelyä asiasta. Jos yhtään lohduttaa niin se kommentointi loppuu kun olet noin 30 v. Ehkä ihmiset sitten uskoo, että kyllä se nyt vaan on noin pitkä :)
Pää pystyyn vaan ja pidä ryhti suorana. Mun mielestä kurjan näköistä on kun pitkä näyttävä nainen on tuhannen mutkalla ollakseen lyhyempi. Sitäpaitsi siitä saa selkänsä kipeäksi. Mitä nopeammin pystyy hyväksymään asian sen parempi. Itse käytän korkokenkiä, jos huvittaa. olen niin tottunut olemaan muiden päiden yläpuolella, että se on ihan sama olenko 15 vai 20 cm pitempi.
Tsemppiä siskot :)
En ehdi lukea kaikkia vastauksia joko tämä on käsitelty, mutta kuulostat sellaiselta "rasittavalta" naiselta. Sanon tämän pelkällä hyvällä. Todennäköisesti kukaan ei voi tehdä eikä sanoa sinulle sellaista, että oppisit tulemaan itsesi kanssa toimeen. Se "kaikki" on ainostaan omien korviesi välissä. Sen takia en minäkään sano tähän mitään sun pituisista naisista.
Mä aina katson hirven kokoisia ämmiä ! Ja etenkin niiden karmeita 40-numeroisia jalkoja! Mikään ei ole niin epänaisellista ja rumaa, kuin naisella isot jalat ! Itselläni on todella kauniit ja sirot jalat ! Siihen kun sattuu vielä joku lättäjalka ! Huh ! Pitkä nainen on kolhon näköinen ! Samoin ylipitkä äijä..liika on liikaa...hyi !!!
[/quote]
Tästä kommentista oikein paistoi kateus. Onhan se tietysti niin, että sieltä alhaalta on huudettava kovaa...
Olen jo 50v. pitkä (177cm) nainen ja samoin kuin samaa ikääluokkaa oleva nainen aik. kommentoi, ihmettelyt pituudestä loppuivat noin 30vuotiaana. Voi kyllä johtua siitäkin, että sen ikäisenä hyväksyin pituuteni täysin, enkä enää suostunut häpeämään itseäni.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:01"]
[/quote]
Tästä kommentista oikein paistoi kateus. Onhan se tietysti niin, että sieltä alhaalta on huudettava kovaa...
[/quote]
Kyllähän tuon huutamisen toisaalta ymmärtää. Mahtaa nimittäin kismittää, kun itse ei oikein yllä mihinkään, jää helposti jalkoihin ja aina ovat nenän edessä jonkun pitkän naisen rinnat. Ja kun toiseen suuntaan yrittää katsoa, näkyvät ne pitkän naisen jalat. Se on niin vaikeeta se elämä joskus.
Ei haittaa jos nainen pitkä kunhan on hoikka. Kunhan ei ole minua pidempi itse siis 183cm. :D
m30
Siinä on lähes 180 cm nainen, varmaan hirveä kriisi hänellä ulkonäöstään.
http://en.wikipedia.org/wiki/Paulina_Vega