180 cm pitkä nainen
Olen siis 180 cm pitkä nainen. En ole ollenkaan sinut kroppani kanssa. En tunne itseäni viehättäväksi vaan lähinnä miehekkääksi jättiläiseksi. Olen naisellisen mallinen ja kauniiksikin on kehuttu, mutta silti itsetuntoni on nollassa. Miehiä minulla on ollut ja pitkiäkin suhteita. Silti joka suhteessa olen kokenut itseni täysin riittämättömäksi. Ajattelen ettei kukaan mies oikeasti halua tälläistä amatsoonia. Olen joskus jopa ajatellut tappaa itseni, ja kokeilla että jos seuraavassa elämässä olisin sievempi. Millä saan itsetuntoni kuntoon? Tiedän että ihmisillä on suurempiakin ongelmia mutta tämä on asia joka kalvaa mieltäni joka päivä.
Kommentit (142)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:24"]
Ei haittaa jos nainen pitkä kunhan on hoikka. Kunhan ei ole minua pidempi itse siis 183cm. :D
m30
[/quote]
Mene muualle kommentoimaan kääpiö.
Nukuttaa tälläinen pituusvertailu. Olkaa ylpeitä itsestänne, vaikka olisitte 140cm tai 200cm. Aina löytyy erilaisia ihmisiä jotka pitää eripituisista. Eikä edes pitkät naiset ole mitään kömpelöitä hirviä vaikka he yleensä niin luulevat.
t.mies jota ei kiinnosta naisen pituus vaan luonne
Pitkät naiset on upeita. Muistat sitten ettet rupea kävelemään lysyssä kannattomilla kengillä. Kun kerran on pitkä ja upea niin sitä kannattaa vaalia. Itselläni on ollut parikin suhdetta pitkien naisten kanssa vaikka olenkin tämmöinen"pätkä". M177
Olen itse 187cm nainen ja katson aina lyhyempiä naisia hieman 'ylimielisesti' että he tajuavat kuinka naurettavia he ovatkaan. Eli ole ylpeä pituudestasi sillä minunkin mieheni oli ennen 163cm pituisen kanssa ja hän yleensä kertoo kuinka lyhyet naiset ovat avuttomia ja pelkureita toisinkuin pitkät! Ja hän on ylpeä että voimme talloa lyhyitä naisia jalkoihimme.
Maailma on pullollaan 180+ senttisiä naisia, joita pidetään maailman kauneimpina. Miksi et ota heistä esimerkkiä? Heitä kutsutaan mailleiksi.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:12"]
Hei, mä olen n. 186cm pitkä nainen (n. 18v) Etelä-suomesta ja mua kans ärsyttää tämä pituus kun monet kavereista on tyyliin +20cm lyhyempiä, ja ei sit yhtään ole auttanut kun mulle on sanottu että voisit olla malli tai missi, kun ei mulla kumminkaan ole mahdollisuutta olla sellainen... Mut oon mä yrittänyt vaan miettiä että olen kaunis ja musta tykätään, ja itse asiassa musta tuntuu että miehet on mulle enemmän hymyillyt ja mulle on yksi tyyppi ihan suoraan sanonut että olen "niin kaunis", ajattelin tuolloin että varmaan johtuu vaan meikistä, mut myöhemmin on tullut mieleen että kai tästä pituudestakin jotain hyötyä on... Ja paino on n. 56kg
[/quote]
Koeta lihottaa muutama kilo? Painoin 12 cm lyhyempänä 53 kg ja näytin siltä, että minulla olisi anoreksia.
Tuli ihan mieleen tuosta, kuinka itsekkin aina "kostan" lyhyille ihmisille heidän mahd. vittuiluaan, mutten tietenkään sylkemällä. Yleensä puhun kovaan ääneen siitä kuinka lyhyet ovat aina tiellä ja ne ovat yleensä rumia. Välillä kaupassa jos joku ei yletä johonkin, kysyn tarvitseeko hän apua ja sitten sanon että soita 112 ja poistun paikalta
M32
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:00"]Tuli ihan mieleen tuosta, kuinka itsekkin aina "kostan" lyhyille ihmisille heidän mahd. vittuiluaan, mutten tietenkään sylkemällä. Yleensä puhun kovaan ääneen siitä kuinka lyhyet ovat aina tiellä ja ne ovat yleensä rumia. Välillä kaupassa jos joku ei yletä johonkin, kysyn tarvitseeko hän apua ja sitten sanon että soita 112 ja poistun paikalta
M32
[/quote]
Katkeruus kaunistaa :D
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:10"]
Olen 190cm näyttävä ja kaunis nainen ja kannan pituutenu ylpeydellä, miehet huomaavat asenteestani heti sen! Siksi kehuvat paljon ja minulla on vientiä myös minua lyhyempien miesten kanssa! Yleensä juurikin syljen lyhyiden naisten niskaan kaupassa ja totean että katto taitaa vuotaa!
[/quote]
Mitä vittua just luin.... Syljet lyhyiden naisten niskaan? Miksi helvetissä? Kateudesta?
[/quote]
Uskoisin tuon lainaamasi kirjoittaneen provonneen.
[/quote]
Niinhän sitä luulisi, mutta ihan oikeasti syljen, sillä yleensä ne lyhyet haukkuvat meitä pitkiä. Eivät ne naiset edes tajua että sylkäisin heidän päälaelleen/niskaansa, sillä osaab olla aika vakuuttava kertoessani että minunkin päähäni kyllä tippui jotain.
[/quote]
Rankkaa olla noin kateellinen ja katkera lyhyemmille naisille. Olen 164 cm ja ystävällinen ihmisille pituudesta riippumatta ja sitten syljet niskaani. Ehkä vähän sairasta.
[/quote]
En ole kateellinen. Käytän vain hyväkseni pituuttani kostaakseni kaikkien niiden pitkien naisten puolesta, jotka joutuvat kestämään ilkeitä huuteluja pituudestaan teiltä lyhyiltä ihmisiltä. En miellä kyseistä asiaa mitenkään vääräksi, sillä eiväthän ne edes ole ikinä tajunneet, että olen sylkenyt heihin.
[/quote]
Eli toimit kostajana ja kostat samalla viattomille asioita joita he eivät ole tehneet. On minuakin joku pitkä sanonut pärjäisi joskus yläasteella mutta en koe tarvetta räkiä pitkien ihmisten niskaan. Äh, miksi vastailen provoajalle:) Ei kukaan noin hullu ole.
[/quote]
Ensinnäkin. En ole provo, vaikka voisi luulla niin. Toiseksi, en ole myöskään mikään hullu. Yleensä lyhyet ihmiset ovat näitä, jotka jatkuvasti kuittailevat pitkille ihmisille siitä, kuinka pitkiä he ovat ja vielä ilkeään sävyyn samalla pitäen itseään söpömpinä. Tämä aiheittaa todella monelle pitkälle naiselle juurikin itsetunto ongelmia, eikä kukaan tee asialle mitään. Olen muutamalle pitkälle ystävällenikin sanonut sylkeväni kaupassa/kadulla lyhyiden ihmisten päälle. Heidän ensireaktionsa ovat olleet yleensä järkyttyneet ja kielteiset/ eivät usko, mutta kun olen perustellut kantani/ näyttänyt heille miten teen sen, ovat hekin hyväksyneet asian ja tajunneet pointtini.
[/quote]
No ok sitten. Toivottavasti et erehdy räkimään päälleni sillä sitten saat vastata vartijoille ja poliisille tekosistasi. Ei ole lyhyiden syytä että olet tuollainen katkera kirahvi.
[/quote]
Vastaan nyt tähän. Sanoinhan jo että olen hyvä näyttelemään ja sen takia tästä ei ole juttua missään keskustelupalstoilla/lehdessä. Ja tässä sen taas näkee. Heti kun joku keksii puolustuskeinoja, tulee lyhyet haukkumaan ilman syytä. Ja eihän se sylki edes ole paha asia, koska se lähtee pesussa pois.
[/quote]
Kreisi kirahvi :D
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:51"]
Olen siis 180 cm pitkä nainen. En ole ollenkaan sinut kroppani kanssa. En tunne itseäni viehättäväksi vaan lähinnä miehekkääksi jättiläiseksi. Olen naisellisen mallinen ja kauniiksikin on kehuttu, mutta silti itsetuntoni on nollassa. Miehiä minulla on ollut ja pitkiäkin suhteita. Silti joka suhteessa olen kokenut itseni täysin riittämättömäksi. Ajattelen ettei kukaan mies oikeasti halua tälläistä amatsoonia. Olen joskus jopa ajatellut tappaa itseni, ja kokeilla että jos seuraavassa elämässä olisin sievempi. Millä saan itsetuntoni kuntoon? Tiedän että ihmisillä on suurempiakin ongelmia mutta tämä on asia joka kalvaa mieltäni joka päivä.
[/quote]Pituus on kuitenkin vain yksi ihmisen ominaisuus ja ei määritä ketään kokonaisuutena. Ihmisen kokonaiskoon voi ajatella tulevan enemmänkin rasvattomasta painosta ja lyhyen miehen rasvaton paino on helposti korkeampi kuin paljon pitemmän naisen eli mies on silti isompi. Kuka tahansa voi kohottaa rasvapainoaan vain syömällä liikaa, mutta rasvaton paino erottaa miehen ja naisen.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:10"]
Olen 190cm näyttävä ja kaunis nainen ja kannan pituutenu ylpeydellä, miehet huomaavat asenteestani heti sen! Siksi kehuvat paljon ja minulla on vientiä myös minua lyhyempien miesten kanssa! Yleensä juurikin syljen lyhyiden naisten niskaan kaupassa ja totean että katto taitaa vuotaa!
[/quote]
Mitä vittua just luin.... Syljet lyhyiden naisten niskaan? Miksi helvetissä? Kateudesta?
[/quote]
[/quote]
Niinhän sitä luulisi, mutta ihan oikeasti syljen, sillä yleensä ne lyhyet haukkuvat meitä pitkiä. Eivät ne naiset edes tajua että sylkäisin heidän päälaelleen/niskaansa, sillä osaab olla aika vakuuttava kertoessani että minunkin päähäni kyllä tippui jotain.
[/quote]
Rankkaa olla noin kateellinen ja katkera lyhyemmille naisille. Olen 164 cm ja ystävällinen ihmisille pituudesta riippumatta ja sitten syljet niskaani. Ehkä vähän sairasta.
[/quote]
En ole kateellinen. Käytän vain hyväkseni pituuttani kostaakseni kaikkien niiden pitkien naisten puolesta, jotka joutuvat kestämään ilkeitä huuteluja pituudestaan teiltä lyhyiltä ihmisiltä. En miellä kyseistä asiaa mitenkään vääräksi, sillä eiväthän ne edes ole ikinä tajunneet, että olen sylkenyt heihin.
[/quote]
Eli toimit kostajana ja kostat samalla viattomille asioita joita he eivät ole tehneet. On minuakin joku pitkä sanonut pärjäisi joskus yläasteella mutta en koe tarvetta räkiä pitkien ihmisten niskaan. Äh, miksi vastailen provoajalle:) Ei kukaan noin hullu ole.
[/quote]
Ensinnäkin. En ole provo, vaikka voisi luulla niin. Toiseksi, en ole myöskään mikään hullu. Yleensä lyhyet ihmiset ovat näitä, jotka jatkuvasti kuittailevat pitkille ihmisille siitä, kuinka pitkiä he ovat ja vielä ilkeään sävyyn samalla pitäen itseään söpömpinä. Tämä aiheittaa todella monelle pitkälle naiselle juurikin itsetunto ongelmia, eikä kukaan tee asialle mitään. Olen muutamalle pitkälle ystävällenikin sanonut sylkeväni kaupassa/kadulla lyhyiden ihmisten päälle. Heidän ensireaktionsa ovat olleet yleensä järkyttyneet ja kielteiset/ eivät usko, mutta kun olen perustellut kantani/ näyttänyt heille miten teen sen, ovat hekin hyväksyneet asian ja tajunneet pointtini.
[/quote]
No ok sitten. Toivottavasti et erehdy räkimään päälleni sillä sitten saat vastata vartijoille ja poliisille tekosistasi. Ei ole lyhyiden syytä että olet tuollainen katkera kirahvi.
[/quote]
Vastaan nyt tähän. Sanoinhan jo että olen hyvä näyttelemään ja sen takia tästä ei ole juttua missään keskustelupalstoilla/lehdessä. Ja tässä sen taas näkee. Heti kun joku keksii puolustuskeinoja, tulee lyhyet haukkumaan ilman syytä. Ja eihän se sylki edes ole paha asia, koska se lähtee pesussa pois.
[/quote]
[/quote]
Minkä takia rupeatte nyt haukkumaan? Eli kuten tulin jo todenneeksi, lyhyet haukkuvat meitä pitkiä. Oli asia sitten mikä tahansa. Kannatan muitakin pitkiä sylkemään lyhyiden niskaan, jos rohkeus riittää. Kannattaa alussa vaikka sylkeä lyhyiden selkään pitemmän matkan päästä.
[/quote] En ole kateellinen. Käytän vain hyväkseni pituuttani kostaakseni kaikkien niiden pitkien naisten puolesta, jotka joutuvat kestämään ilkeitä huuteluja pituudestaan teiltä lyhyiltä ihmisiltä. En miellä kyseistä asiaa mitenkään vääräksi, sillä eiväthän ne edes ole ikinä tajunneet, että olen sylkenyt heihin.
[/quote]
Jos tämä on totta, niin voit jättää yhden sylkemisen väliin. Minä en kaipaa tuollaista hullua kostamaan puolestani yhtään mitään.
T. 178 cm
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:10"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minkä takia rupeatte nyt haukkumaan? Eli kuten tulin jo todenneeksi, lyhyet haukkuvat meitä pitkiä. Oli asia sitten mikä tahansa. Kannatan muitakin pitkiä sylkemään lyhyiden niskaan, jos rohkeus riittää. Kannattaa alussa vaikka sylkeä lyhyiden selkään pitemmän matkan päästä.
[/quote]
Mulla on käytöstapoja. Toki jos joku lyhyt ihminen länkyttää naamaansa mun pituudesta, niin osaan sanoa sen verran rumasti, että toinen osapuoli hiljenee täysin. Mutta toisten päälle sylkeminen on todella törkeää.
2
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:31"][/quote] En ole kateellinen. Käytän vain hyväkseni pituuttani kostaakseni kaikkien niiden pitkien naisten puolesta, jotka joutuvat kestämään ilkeitä huuteluja pituudestaan teiltä lyhyiltä ihmisiltä. En miellä kyseistä asiaa mitenkään vääräksi, sillä eiväthän ne edes ole ikinä tajunneet, että olen sylkenyt heihin.
[/quote]
Jos tämä on totta, niin voit jättää yhden sylkemisen väliin. Minä en kaipaa tuollaista hullua kostamaan puolestani yhtään mitään.
T. 178 cm
[/quote]
Odotahan vain sitä päivää kun lyhyt nainen alkaa haukkumaan sinua kaupan kassalla. Totuus on se etteivät lyhyet ihmiset vain hyväksy pituuttaan ja sen takia haluavat jatkuvasti moittia meitä pitkiä. Tuskimpa ap:n itsetuntokaan olisi noin alhainen jollei lyhyet naiset vittuilisi kokoajan pitkie naisten pituudesta. Koita itsekin toki joskus sylkäistä lyhyen naisen niskaan niin saat paremmuuden tunteen ja huomaat ettei se edes satuta ketääm
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:10"] Olen 190cm näyttävä ja kaunis nainen ja kannan pituutenu ylpeydellä, miehet huomaavat asenteestani heti sen! Siksi kehuvat paljon ja minulla on vientiä myös minua lyhyempien miesten kanssa! Yleensä juurikin syljen lyhyiden naisten niskaan kaupassa ja totean että katto taitaa vuotaa! [/quote] Mitä vittua just luin.... Syljet lyhyiden naisten niskaan? Miksi helvetissä? Kateudesta? [/quote] Uskoisin tuon lainaamasi kirjoittaneen provonneen. [/quote] Niinhän sitä luulisi, mutta ihan oikeasti syljen, sillä yleensä ne lyhyet haukkuvat meitä pitkiä. Eivät ne naiset edes tajua että sylkäisin heidän päälaelleen/niskaansa, sillä osaab olla aika vakuuttava kertoessani että minunkin päähäni kyllä tippui jotain. [/quote] Rankkaa olla noin kateellinen ja katkera lyhyemmille naisille. Olen 164 cm ja ystävällinen ihmisille pituudesta riippumatta ja sitten syljet niskaani. Ehkä vähän sairasta. [/quote] En ole kateellinen. Käytän vain hyväkseni pituuttani kostaakseni kaikkien niiden pitkien naisten puolesta, jotka joutuvat kestämään ilkeitä huuteluja pituudestaan teiltä lyhyiltä ihmisiltä. En miellä kyseistä asiaa mitenkään vääräksi, sillä eiväthän ne edes ole ikinä tajunneet, että olen sylkenyt heihin. [/quote] Eli toimit kostajana ja kostat samalla viattomille asioita joita he eivät ole tehneet. On minuakin joku pitkä sanonut pärjäisi joskus yläasteella mutta en koe tarvetta räkiä pitkien ihmisten niskaan. Äh, miksi vastailen provoajalle:) Ei kukaan noin hullu ole. [/quote] Ensinnäkin. En ole provo, vaikka voisi luulla niin. Toiseksi, en ole myöskään mikään hullu. Yleensä lyhyet ihmiset ovat näitä, jotka jatkuvasti kuittailevat pitkille ihmisille siitä, kuinka pitkiä he ovat ja vielä ilkeään sävyyn samalla pitäen itseään söpömpinä. Tämä aiheittaa todella monelle pitkälle naiselle juurikin itsetunto ongelmia, eikä kukaan tee asialle mitään. Olen muutamalle pitkälle ystävällenikin sanonut sylkeväni kaupassa/kadulla lyhyiden ihmisten päälle. Heidän ensireaktionsa ovat olleet yleensä järkyttyneet ja kielteiset/ eivät usko, mutta kun olen perustellut kantani/ näyttänyt heille miten teen sen, ovat hekin hyväksyneet asian ja tajunneet pointtini. [/quote] No ok sitten. Toivottavasti et erehdy räkimään päälleni sillä sitten saat vastata vartijoille ja poliisille tekosistasi. Ei ole lyhyiden syytä että olet tuollainen katkera kirahvi. [/quote] Vastaan nyt tähän. Sanoinhan jo että olen hyvä näyttelemään ja sen takia tästä ei ole juttua missään keskustelupalstoilla/lehdessä. Ja tässä sen taas näkee. Heti kun joku keksii puolustuskeinoja, tulee lyhyet haukkumaan ilman syytä. Ja eihän se sylki edes ole paha asia, koska se lähtee pesussa pois. [/quote] Kreisi kirahvi :D [/quote] Minkä takia rupeatte nyt haukkumaan? Eli kuten tulin jo todenneeksi, lyhyet haukkuvat meitä pitkiä. Oli asia sitten mikä tahansa. Kannatan muitakin pitkiä sylkemään lyhyiden niskaan, jos rohkeus riittää. Kannattaa alussa vaikka sylkeä lyhyiden selkään pitemmän matkan päästä.
[/quote]
Kiva kun pilaat kaikkien pitkien naisten maineen vitun sekopää. Hakeudu hoitoon.
[/quote]
Mulla on käytöstapoja. Toki jos joku lyhyt ihminen länkyttää naamaansa mun pituudesta, niin osaan sanoa sen verran rumasti, että toinen osapuoli hiljenee täysin. Mutta toisten päälle sylkeminen on todella törkeää.
2
[/quote]
Perustelehan miksi sylkeminen olisi törkeää. Miksei omaa pituuttaan voi käyttää hyväksi? Sitä paitsi sylki lähtee pesussa pois, eikä jää satuttamaan henkisesti niinkuin sanat.
Pitkät naiset eivät ole suosittuja miesten keskuudessa. Kuka mies nyt haluaisi itseään pidemmän naisen.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:40"]
[/quote]
2
[/quote]
Perustelehan miksi sylkeminen olisi törkeää. Miksei omaa pituuttaan voi käyttää hyväksi? Sitä paitsi sylki lähtee pesussa pois, eikä jää satuttamaan henkisesti niinkuin sanat.
[/quote]
Et olekaan kirahvi vaan laama. Nehän sylkevät tuolla tavalla muiden päälle. Hullu akka.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:51"]
[/quote]Pituus on kuitenkin vain yksi ihmisen ominaisuus ja ei määritä ketään kokonaisuutena. Ihmisen kokonaiskoon voi ajatella tulevan enemmänkin rasvattomasta painosta ja lyhyen miehen rasvaton paino on helposti korkeampi kuin paljon pitemmän naisen eli mies on silti isompi. Kuka tahansa voi kohottaa rasvapainoaan vain syömällä liikaa, mutta rasvaton paino erottaa miehen ja naisen.
-Mies 29v-
[/quote]
Kyllä on olemassa siroja, lyhyitä miehiä jotka ovat paljon pienempiä kuin pitkät naiset vaikka olisivat kuinka rasvattomia:D Aika mustavalkoinen näkemys sulla naisista ja miehistä.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:33"]Itse olen 160cm, normaalipainossa oleva nainen. Aina kun näen pitkän naisen vaikka kaupungilla kävelevän vastaan, minulle tulee heti säälittävä olo itseäni kohtaan. Pitkät naiset ovat todella näyttäviä, kun taas me lyhyet jäämme yleensä varjoon. Olisimpa itsekin pitkä nainen.
[/quote]
JEP. Itselläkin tulee samanlainen tunne. En ymmärrä miksi pitkät naiset valittavat.
t.162cm
[/quote]
Yleensä lyhyet naiset ovat miesten mieleen, koska heitä pystyy "suojelemaan" paremmin kuin pitkiä. Mutta olen kyllä sitä mieltä, että jis näkisin pitkä ja lyhyen naisen niin kyllä sellainen pitkäsäärinen nainen vie jalat alta heti, toisinkuin kaltaisesi pätkät. Hyvä että olette itsekin tajunneet vihdoin tilanteenne. Joten pitkät naiset muistakaa tämä! Olette paljon kauniimpia kuin lyhyet pullaposket!