180 cm pitkä nainen
Olen siis 180 cm pitkä nainen. En ole ollenkaan sinut kroppani kanssa. En tunne itseäni viehättäväksi vaan lähinnä miehekkääksi jättiläiseksi. Olen naisellisen mallinen ja kauniiksikin on kehuttu, mutta silti itsetuntoni on nollassa. Miehiä minulla on ollut ja pitkiäkin suhteita. Silti joka suhteessa olen kokenut itseni täysin riittämättömäksi. Ajattelen ettei kukaan mies oikeasti halua tälläistä amatsoonia. Olen joskus jopa ajatellut tappaa itseni, ja kokeilla että jos seuraavassa elämässä olisin sievempi. Millä saan itsetuntoni kuntoon? Tiedän että ihmisillä on suurempiakin ongelmia mutta tämä on asia joka kalvaa mieltäni joka päivä.
Kommentit (142)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:31"][/quote] En ole kateellinen. Käytän vain hyväkseni pituuttani kostaakseni kaikkien niiden pitkien naisten puolesta, jotka joutuvat kestämään ilkeitä huuteluja pituudestaan teiltä lyhyiltä ihmisiltä. En miellä kyseistä asiaa mitenkään vääräksi, sillä eiväthän ne edes ole ikinä tajunneet, että olen sylkenyt heihin. [/quote] Jos tämä on totta, niin voit jättää yhden sylkemisen väliin. Minä en kaipaa tuollaista hullua kostamaan puolestani yhtään mitään. T. 178 cm [/quote] Odotahan vain sitä päivää kun lyhyt nainen alkaa haukkumaan sinua kaupan kassalla. Totuus on se etteivät lyhyet ihmiset vain hyväksy pituuttaan ja sen takia haluavat jatkuvasti moittia meitä pitkiä. Tuskimpa ap:n itsetuntokaan olisi noin alhainen jollei lyhyet naiset vittuilisi kokoajan pitkie naisten pituudesta. Koita itsekin toki joskus sylkäistä lyhyen naisen niskaan niin saat paremmuuden tunteen ja huomaat ettei se edes satuta ketääm
[/quote]
No olen jo 45-vuotias, eikä minulle ole koskaan yksikään lyhyt nainen vittuillut kaupan kassalla saati muuallakaan. Se, että sinua haukutaan saattaa kyllä johtua jostain aivan muusta kuin pituudestasi. Kuten esimerkiksi siitä, että olet idiootti.
Itse olen keskimittainen "vain" 168cm, tunnen itseni silti välillä pitkäksi. Monet luulevatkin, että olen 4-5cm pitempi kuin oikeasti olen. Tämän vaikutelman varmaan tekee se, että jalkani ovat suhteessa pidemmät ylävartaloon verrattuna ja rakenteeltani olen hoikka, mutta timmi urheiluharrastukseni puolesta. Siksi välillä minulle tulee miehekäs olo mutta aivan syyttä, samalla kuitenkin katson pitempiä naisia ihaillen, sillä he näyttävät usein itsevarmoilta, mikä tekee vaikutuksen minuun! Toivottavasti minustakin huokuisi itsevarma-asenne joskus. Muistakaa kuitenkin, että olette minkä pituisia tahansa, hyväksykää oma että muiden pituudet. Pituua ei tee kestäkään parempaa ihmistä.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:31"][/quote] En ole kateellinen. Käytän vain hyväkseni pituuttani kostaakseni kaikkien niiden pitkien naisten puolesta, jotka joutuvat kestämään ilkeitä huuteluja pituudestaan teiltä lyhyiltä ihmisiltä. En miellä kyseistä asiaa mitenkään vääräksi, sillä eiväthän ne edes ole ikinä tajunneet, että olen sylkenyt heihin. [/quote] Jos tämä on totta, niin voit jättää yhden sylkemisen väliin. Minä en kaipaa tuollaista hullua kostamaan puolestani yhtään mitään. T. 178 cm [/quote] Odotahan vain sitä päivää kun lyhyt nainen alkaa haukkumaan sinua kaupan kassalla. Totuus on se etteivät lyhyet ihmiset vain hyväksy pituuttaan ja sen takia haluavat jatkuvasti moittia meitä pitkiä. Tuskimpa ap:n itsetuntokaan olisi noin alhainen jollei lyhyet naiset vittuilisi kokoajan pitkie naisten pituudesta. Koita itsekin toki joskus sylkäistä lyhyen naisen niskaan niin saat paremmuuden tunteen ja huomaat ettei se edes satuta ketääm
[/quote]
No olen jo 45-vuotias, eikä minulle ole koskaan yksikään lyhyt nainen vittuillut kaupan kassalla saati muuallakaan. Se, että sinua haukutaan saattaa kyllä johtua jostain aivan muusta kuin pituudestasi. Kuten esimerkiksi siitä, että olet idiootti.
[/quote]
Ahaa. Hieno vastaanotto asialla, jolla voitaisiin parantaa asioita maailmassa./vastaan tässä samalla noihin edellisiin. En ymmärrä miksi pitkät naiset ei oikeasti vain tallo lyhyitä jalkoihinsa kun se on niin helppoa. Ja oikeastaan sain tämän sylkemis idean lyhyeltä naiselta, joka sylki pienen lapsen niskaan kaupan jonossa.
[quote author] Ahaa. Hieno vastaanotto asialla, jolla voitaisiin parantaa asioita maailmassa./vastaan tässä samalla noihin edellisiin. En ymmärrä miksi pitkät naiset ei oikeasti vain tallo lyhyitä jalkoihinsa kun se on niin helppoa. Ja oikeastaan sain tämän sylkemis idean lyhyeltä naiselta, joka sylki pienen lapsen niskaan kaupan jonossa.
[/quote]
Miten ihmeessä toisten niskaan sylkeminen parantaa asioita maailmassa??? Taidat oikeasti olla jonkin sortin avohoitopotilas?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:35"]
[/quote]
[/quote]
Ahaa. Hieno vastaanotto asialla, jolla voitaisiin parantaa asioita maailmassa./vastaan tässä samalla noihin edellisiin. En ymmärrä miksi pitkät naiset ei oikeasti vain tallo lyhyitä jalkoihinsa kun se on niin helppoa. Ja oikeastaan sain tämän sylkemis idean lyhyeltä naiselta, joka sylki pienen lapsen niskaan kaupan jonossa.
[/quote]
Älä enää jaksa. Turha ruokkia tätä provoilijaa enempää.
Eikö kukaan tajua että sylkijä on provoilija?
Onneksi olen keskimittainen 165 cm. Ei tarvitse sylkeä muiden niskaan enkä tunne itseäni myöskään tapiksi. Ihanaa olla tämän pituinen.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:21"]Eikö kukaan tajua että sylkijä on provoilija?
[/quote]
Ärsyttää vaan kun joku tahallaan yrittää saada pitkistä kusipäitä.
[/quote]
Se vaan pitää hauskaa meidän kustannuksella kun ärsyynnymme. Ei kannata vastailla niin lopettaa.
Ollaan nyt ihan rehellisiä, pitkä nainen on luonnonoikku siinä missä lyhyt mieskin. Kumpikaan ei ole suosittu vastakkaisen sukupuolen keskuudessa. Näin se vaan on, sori jos pahotin jonkun mielen. Eikä tää oo kateutta, luonto ei tarkottanut naista miestä pidemmäksi eikä miestä naista lyhyemmäksi.
T: Luontoäiti
Sinä 190-senttinen niskaansylkijä olet kyllä pahasti psykiatrin tarpeessa. Varaa aika mitä pikimmin, pääset varmasti terapiaan purkaamaan patoutuneita tunteitasi pituuden suhteen. Pyydä miesterpauetti, koska nainen ois kuitenkin sua lyhyempi.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:21"]Eikö kukaan tajua että sylkijä on provoilija? [/quote] Ärsyttää vaan kun joku tahallaan yrittää saada pitkistä kusipäitä. [/quote] Se vaan pitää hauskaa meidän kustannuksella kun ärsyynnymme. Ei kannata vastailla niin lopettaa.
[/quote]
Saattaapa se olla oikeasti noin sekaisin. On kuitenkin poikkeuksellisen pitkä naiseksi, noita 190-senttisiä naisia on varmaan Suomessa vaan muutamia, joten on voinut jotenkin traumatisoitua pituudestaan
Hahaha !! Minä olen 179cm pitkä ja rrrrrakastan korkokenkiä. 16-vuotiaaksi asti tuhersin itkua ja harmittelin olevani vähän liian pitkä ennen kuin tuumasin että JAPASKANMARJAT :D Opettelin kävelemään korkkareilla ja kantamaan oman kroppani ylpeydellä. Sukulaiset aina ihastelleet pituuttani ja kaverit myös. Jos jotakuta häiritsee pituuteni niin sitten... Ei kiinnosta. Ei ole koskaan kiinnostanut. Se on omasta itsetunnosta kiinni, miten sen asian ottaa. 95% pituudesta saamastani huomiosta on positiivista, miehet varsinkin tykkäävät :)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:22"]
Onneksi olen keskimittainen 165 cm. Ei tarvitse sylkeä muiden niskaan enkä tunne itseäni myöskään tapiksi. Ihanaa olla tämän pituinen.
[/quote]
Mä oon kans 165 ja samaa mieltä. On varmaan siunaus olla keskipituinen, kun suurin osa naisista on suht samanpituisia, eikä tarvi miettiä näitä pituusjuttuja ollenkaan. Siksi en myöskään varmaan kiinnitä erityistä huomiota ihmisten pituuksiinkaan koskaan.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:21"]Eikö kukaan tajua että sylkijä on provoilija? [/quote] Ärsyttää vaan kun joku tahallaan yrittää saada pitkistä kusipäitä. [/quote] Se vaan pitää hauskaa meidän kustannuksella kun ärsyynnymme. Ei kannata vastailla niin lopettaa.
[/quote]
Saattaapa se olla oikeasti noin sekaisin. On kuitenkin poikkeuksellisen pitkä naiseksi, noita 190-senttisiä naisia on varmaan Suomessa vaan muutamia, joten on voinut jotenkin traumatisoitua pituudestaan
[/quote]
190-senttiset naisethan on Huippumalli haussa-ohjelman mukaan liian pitkiä malleiksikin, joten on voinut tosiaan koville ottaa tuo pituus.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:29"]
Ollaan nyt ihan rehellisiä, pitkä nainen on luonnonoikku siinä missä lyhyt mieskin. Kumpikaan ei ole suosittu vastakkaisen sukupuolen keskuudessa. Näin se vaan on, sori jos pahotin jonkun mielen. Eikä tää oo kateutta, luonto ei tarkottanut naista miestä pidemmäksi eikä miestä naista lyhyemmäksi.
T: Luontoäiti
[/quote]
Miksi sinä, luontoäiti, oikuttelet niin kovasti?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:53"]
[/quote]
[/quote]
Luuletko, että 190-senttinen nainen tulisi isolle keskustelupalstalle mainostamaan temppujaan? Noin pitkiä naisia on sen verran harvassa, että tunnistaminen pituudesta on melkein yhtä helppoa kuin passikuvasta.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:15"]
Tiedän olevani katseenkääntäjä
ja kaunis. 2 eri asiaa
[/quote]
Suomen naisten koripallomaajoukkueessa on useita 190-senttisiä upearunkoisia naisia...!
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:40"]
[/quote]
Mulla on käytöstapoja. Toki jos joku lyhyt ihminen länkyttää naamaansa mun pituudesta, niin osaan sanoa sen verran rumasti, että toinen osapuoli hiljenee täysin. Mutta toisten päälle sylkeminen on todella törkeää.
2
[/quote]
Perustelehan miksi sylkeminen olisi törkeää. Miksei omaa pituuttaan voi käyttää hyväksi? Sitä paitsi sylki lähtee pesussa pois, eikä jää satuttamaan henkisesti niinkuin sanat.
[/quote]
Toisten päälle sylkeminen on erittäin loukkaavaa ja halventaa toista ihmistä.