180 cm pitkä nainen
Olen siis 180 cm pitkä nainen. En ole ollenkaan sinut kroppani kanssa. En tunne itseäni viehättäväksi vaan lähinnä miehekkääksi jättiläiseksi. Olen naisellisen mallinen ja kauniiksikin on kehuttu, mutta silti itsetuntoni on nollassa. Miehiä minulla on ollut ja pitkiäkin suhteita. Silti joka suhteessa olen kokenut itseni täysin riittämättömäksi. Ajattelen ettei kukaan mies oikeasti halua tälläistä amatsoonia. Olen joskus jopa ajatellut tappaa itseni, ja kokeilla että jos seuraavassa elämässä olisin sievempi. Millä saan itsetuntoni kuntoon? Tiedän että ihmisillä on suurempiakin ongelmia mutta tämä on asia joka kalvaa mieltäni joka päivä.
Kommentit (142)
ei oo ja oon siis 180cm ja 14 vuotias nuori nainen :)
Olen 179cm. pitkä nainen ja ylpeä näyttävästä varrestani. Olen myös jonkinlainen "korkokenkä friikki", enkä ujostele myöskään käyttää niitä.
Laitan monesti ihan tavalliselle kauppareissullekin kunnon "korkkarit" jalkaan (vaikka sitten kiusallani :), myös työajalla liikun koroissani. Viimeisin kenkä hankintani upeat nahkaiset ylipolvensaappaat, joiden koroilla mittaa 11.5 senttiä!!!