Huoltomies käytti vessaani
Soitin pari päivää sitten huoltoon, koska parvekkeeni oven kahvan vieteri hajosi. Käyn päivisin töissä, joten annoin luvan yleisavaimen käyttöön. Noh, tänään tulin töistä, niin huoltomies oli juuri asunnossani, mutta hän tuli vessasta kun astuin sisään?! Vaihtoi pari sanaa ja lähti pois, koska oli jo korjannut oven, mutta päätti kuitenkin käydä kakalla vessassani (huomasin hajusta).
Onko tämä mitenkä normaalia, eikö huoltomiehillä ole muita paikkoja käydä vessassa kuin asukkaiden kotona?? Onko palstalla ketään huoltomiestä, onko tähän annettu mitään ohjetta firman puolelta?
Kommentit (54)
Rakennustyömailla on sellainen peukalosääntö, että nurkkiin ei saa kusta sen jälkeen kun tasoitetyö on aloitettu.
Parempi vessaan kuin olkkarin lattialle. Hätä ei lue lakia eikä se pönttö siitä kulu.
Ihmisten pissa ja kakkahädät ei ole maailman isoin ihmettelyn ja jeesustelun aihe. Kaikille terveille ihmisille päivittäinen tarve. Iskee joskus väärässä paikassa.
Meilläkin jätti kakat pönttöön poissa ollessa.
Ajatella, huoltomiehetkin kakkaavat.
Vierailija kirjoitti:
Parempi vessaan kuin olkkarin lattialle. Hätä ei lue lakia eikä se pönttö siitä kulu.
Ihmisten pissa ja kakkahädät ei ole maailman isoin ihmettelyn ja jeesustelun aihe. Kaikille terveille ihmisille päivittäinen tarve. Iskee joskus väärässä paikassa.
Voisi vetää edes! Vai onko liikaa vaadittu?
Hirveän usein ap:lla kyllä ramppaa näitä kakkahätäisiä huoltomiehiä.
Onneksi et tullut hetkeä aikaisemmin kun runkkasin alusvaatteisiisi.
t. huoltomies
Meillä oli keittiöremppa. Nämä duunarit päättivät sit käyttää mun vessaani kun kerran luulivat etten sitä huomaisi.
No on tämä itsekkyys mennyt pitkälle. Edes omaa vessaa ei saisi toinen käyttää hädässä.
Vierailija kirjoitti:
No on tämä itsekkyys mennyt pitkälle. Edes omaa vessaa ei saisi toinen käyttää hädässä.
Sua ei siis haittaa jos tuun paskalle sun vessaasi ja jätän sut siivoamaan jäljet?
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli keittiöremppa. Nämä duunarit päättivät sit käyttää mun vessaani kun kerran luulivat etten sitä huomaisi.
Joko teit valituksen ja korvauspyynnön?
Keskustelu | Aihe vapaa | 20:09 | 7.7.2022 | 21
Huoltomies käynyt asunnossa vessassa
Onko tämä oikeasti outoa vai olenko jotenkin yliherkkä ja tämä onkin ihan normaalia?
Olet sinäkin yksi paskan haistelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua ei siis haittaa jos tuun paskalle sun vessaasi ja jätän sut siivoamaan jäljet?
Ap kirjoitti että tiesi hajusta huoltomiehen käyneen, ei maininnut paskaviiruja.
Vierailija kirjoitti:
Asun kerrostalossa. Huoltotilat on kellarissa, pyykinpesuhuone, saunat, siivouskoppi, siellä on tietysti myös vessa. Jossa huoltomies voisi käydä.
Olen ohjeistanut työntekijöitä kysymään, että voiko vessaa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Montako tunyia heidän tulee pidätellä ennenkuin on lupa käyttää pyhää posliini-istuintasi?
Kun itsellä oli parveke ja ikkunaremppa niin jätin niille konvehteja ja lapun että saa kahvitkin keittää.
Karkit oli kai kelvannut, mutta eipä ne itse remppaa enemmän sotkua tehneet. Joltain oli jäänyt huppari, palautin sen heidän taukohuoneen oveen roikkumaan.
Oma kakkasi se siellä vaan haisi.