Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

180 cm pitkä nainen

Vierailija
02.04.2015 |

Olen siis 180 cm pitkä nainen. En ole ollenkaan sinut kroppani kanssa. En tunne itseäni viehättäväksi vaan lähinnä miehekkääksi jättiläiseksi. Olen naisellisen mallinen ja kauniiksikin on kehuttu, mutta silti itsetuntoni on nollassa. Miehiä minulla on ollut ja pitkiäkin suhteita. Silti joka suhteessa olen kokenut itseni täysin riittämättömäksi. Ajattelen ettei kukaan mies oikeasti halua tälläistä amatsoonia. Olen joskus jopa ajatellut tappaa itseni, ja kokeilla että jos seuraavassa elämässä olisin sievempi. Millä saan itsetuntoni kuntoon? Tiedän että ihmisillä on suurempiakin ongelmia mutta tämä on asia joka kalvaa mieltäni joka päivä.

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:26"]Onko ap vapaana ja mistä päin?
M27 194cm
[/quote]
Olen vapaana ja Keski-Suomesta
Ap
[/quote]
No itse olen aivan pohjoisessa :(
M27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 cm on paras naisen mitta

terveisin 177 cm mies

Vierailija
24/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans yli 180 cm. Välil myös tulee omast koost mielee, miks piti tälläseks äijän körillään mittaseks kasvaa. Varsinki topattuna talvivaatteisiin vielä vaikka onhan niitä naisten muotoon meneviiki vaatteita. Ainakin itselläni ny on nuo rinnat isommat ku miehel etten siitä kyl miehest mene ja leveähkö perä. Naiselliset vaatteet vaan päälle, ei ne korot kengis tarvi olla, muuten naiselliset kengätki voi. Lisänä vähän meikkii vielä naamaan. (itse juurikaan käytä ku ripsiväriä)

Vierailija
25/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais ainaki mulle
M30 197cm

Vierailija
26/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Se on varmaan kauhea itsetunto ja ongelma muutenkin, kun esim. miehiä pörrää ympärillä tavallista enemmän...

Vierailija
27/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset ovat kuumia. Pitkät raajat levitettyinä näyttävät todella seksikkäiltä.

Vierailija
28/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:07"]Mä aina katson hirven kokoisia ämmiä ! Ja etenkin niiden karmeita 40-numeroisia jalkoja! Mikään ei ole niin epänaisellista ja rumaa, kuin naisella isot jalat ! Itselläni on todella kauniit ja sirot jalat ! Siihen kun sattuu vielä joku lättäjalka ! Huh ! Pitkä nainen on kolhon näköinen ! Samoin ylipitkä äijä..liika on liikaa...hyi !!!
[/quote]
Kato viimeöinen kääpiö saapui paikalle. :D

Vierailija
29/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:07"]Mä aina katson hirven kokoisia ämmiä ! Ja etenkin niiden karmeita 40-numeroisia jalkoja! Mikään ei ole niin epänaisellista ja rumaa, kuin naisella isot jalat ! Itselläni on todella kauniit ja sirot jalat ! Siihen kun sattuu vielä joku lättäjalka ! Huh ! Pitkä nainen on kolhon näköinen ! Samoin ylipitkä äijä..liika on liikaa...hyi !!!
[/quote]
Sun ulkonäköä sun pienikokoisuus ei ainakaan paranna. Ruma ihminen sisältä on ruma myös ulkoisesti.

Vierailija
30/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:08"]Juu. Se on varmaan kauhea itsetunto ja ongelma muutenkin, kun esim. miehiä pörrää ympärillä tavallista enemmän...
[/quote]

Niin ja siis pitkiä miehiä pörrää enemmän ympärillä. Kamalaa.

Vierailija
31/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa n.177cm pitkä(/63kg) 25v nainen ja ymmärrän kyllä sua ap. Vuosiin en kiinnittäny ollenkaan huomiota omaan pituuteen, kunnes lähiaikoina pari viimeks tapailemaani miestä huomautti mulle pituudestani ihmettelevään sävyyn. :/ Ihan kun en jo valmiiks tietäis olevani pitkä! :D  

Vierailija
32/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:46"]Oon kanssa n.177cm pitkä(/63kg) 25v nainen ja ymmärrän kyllä sua ap. Vuosiin en kiinnittäny ollenkaan huomiota omaan pituuteen, kunnes lähiaikoina pari viimeks tapailemaani miestä huomautti mulle pituudestani ihmettelevään sävyyn. :/ Ihan kun en jo valmiiks tietäis olevani pitkä! :D  
[/quote]
Toi on kyllä niin tuttua. Ärsyttää ihmiset jotka toteaa että "oletpas sinä pitkä". Kyllä varmaan jokainen pitkä nainen tietää olevansa pitkä. Tuntuu naisesta vähän samalta kuin 160 cm pitkälle miehellä tokaisisi että "oletpas sinä lyhyt".
Ap

Vierailija
33/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Näin minäkin ajattelen itsestäni ja ajattelen kaikkien muidenkin ajattelevan näin.. :/
ap

Vierailija
34/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha totta. Toisaalta tuommonen itsestään selvistä asioista huomauttelu on aika junttia käytöstä ja tuskin järkevämmät ihmiset sitä harrastaakaan. t. sama 25v nainen

Vierailija
35/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:07"]Mä aina katson hirven kokoisia ämmiä ! Ja etenkin niiden karmeita 40-numeroisia jalkoja! Mikään ei ole niin epänaisellista ja rumaa, kuin naisella isot jalat ! Itselläni on todella kauniit ja sirot jalat ! Siihen kun sattuu vielä joku lättäjalka ! Huh ! Pitkä nainen on kolhon näköinen ! Samoin ylipitkä äijä..liika on liikaa...hyi !!!
[/quote]
Näin minäkin ajattelen itsestäni ja ajattelen kaikkien muidenkin ajattelevan näin.. :/
ap
[/quote]
Älä usko tuota typerää ja katkeraa ämmää.

Vierailija
36/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:46"]Oon kanssa n.177cm pitkä(/63kg) 25v nainen ja ymmärrän kyllä sua ap. Vuosiin en kiinnittäny ollenkaan huomiota omaan pituuteen, kunnes lähiaikoina pari viimeks tapailemaani miestä huomautti mulle pituudestani ihmettelevään sävyyn. :/ Ihan kun en jo valmiiks tietäis olevani pitkä! :D   [/quote] Toi on kyllä niin tuttua. Ärsyttää ihmiset jotka toteaa että "oletpas sinä pitkä". Kyllä varmaan jokainen pitkä nainen tietää olevansa pitkä. Tuntuu naisesta vähän samalta kuin 160 cm pitkälle miehellä tokaisisi että "oletpas sinä lyhyt". Ap

[/quote]

Tuo on eri asia. Pitkä nainen on kauneusihanne, lyhyt mies ei ole. Samasta syystä on ok sanoa, "oletpa hoikka" mutta ei ole ok sanoa, "oletpa pyöreä".

Vierailija
37/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 cm pitkä, 24 v nainen täällä myös!

Pää pystyyn vaan, kyllä se siitä helpottaa!

Vierailija
38/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:06"]

Esitän teille FAKTOJA millaisista naisista enemmistö miehistä pitää, on sakkia jotka tykkää pulleammista, on sakkia jotka on pullean kanssa mutta ei myönnä naisille totutta ym. Mutta suurin osa tuntemistani miehistä pitää seuraavanlaisista naisista:

Hyväkuntoisista ja hoikista/kiinteistä/siroista.

180+ pitkällä naisella sopiva paino on 55-65kg. Tätä painavempana nainen alkaa olemaan tosiaan amatsooni, ellei mies satu olemaan itse joku 120kg körmy. Jos mies vaikka tykkäisi ajatuksesta kantaa kevyttä naista "kynnyksen yli" tms, niin kyllä se 70+ alkaa jo tuntumaan raskaalta ja joku 80+ nainen on sellaista kyytiä että perusmieheltä alkaa välilevyt pullistumaan.

Eli jos painat tuon verran, niin voit olla omalla tavallasi viehättävä ja pitkistä tykkäävät tykkää. Tosin pitkä nainen ei välttämättä voi olla yhtä viehättävä kuin lyhyempi, esim 185cm vs 170cm nainen. noin pitkän raajat(jalat) alkaa olemaan sen verran pitkät, ettei niiden lihasten muoto ja ulkonäkö voi olla yhtä viehtättävät kuin lyhyemmällä naisella. Toinen seikka on myös se, että pitkällä naisella(ja miehellä) pitää olla huomattavasti enemmän lihasta näyttääkseen "samalta" kuin lyhyemmällä.

Eli pitkän naisen on vaikea näyttää sporttiselta ja kiinteältä ilman, että lihasmassaa olisi reilusti enemmän kuin vaikkapa 15cm lyhyemmällä. Joten pitkän naisen pitää olla suhteessa kevyempi ollakseen tuolla optimaalisella alueella.

Lyhyemmät naiset saavat optimipainonsa kaavasta pituus - 110-115 eli 160cm naisen optimipaino olisi 45-55kg.  170cm naiselle 55-65. tosin 170cm 65kg nainen joka on rasvaprosentti 30+ alkaa olemaan melkoisen kuvoittava, eli mitä pidempi nainen, sen enemmän pitää pituudesta miinustaa päästäkseen sopivaan painoon.

Tämä on vaan faktaa jota pullukat eivät hyväksy, sille en voi mitään mutta se on totuus. 

[/quote]

:D Ja sitten kun peruspertsa etsii oikeassa elämässä naista, on ihan sama, onko naisen jalanmuoto ja lihasten kaarevuus sellainen vai tällainen.

Vierailija
39/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:46"]Oon kanssa n.177cm pitkä(/63kg) 25v nainen ja ymmärrän kyllä sua ap. Vuosiin en kiinnittäny ollenkaan huomiota omaan pituuteen, kunnes lähiaikoina pari viimeks tapailemaani miestä huomautti mulle pituudestani ihmettelevään sävyyn. :/ Ihan kun en jo valmiiks tietäis olevani pitkä! :D   [/quote] Toi on kyllä niin tuttua. Ärsyttää ihmiset jotka toteaa että "oletpas sinä pitkä". Kyllä varmaan jokainen pitkä nainen tietää olevansa pitkä. Tuntuu naisesta vähän samalta kuin 160 cm pitkälle miehellä tokaisisi että "oletpas sinä lyhyt". Ap

[/quote]

Tuo on eri asia. Pitkä nainen on kauneusihanne, lyhyt mies ei ole. Samasta syystä on ok sanoa, "oletpa hoikka" mutta ei ole ok sanoa, "oletpa pyöreä".
[/quote]
Kuka voi väittää että pituus on naisella kauneusihanne. Toki meitä on moneen junaan. Mutta kyllä ainakin 80% miehistä kuolaa niiden pienien ja tyttömäisten naisten perään.

Vierailija
40/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:50"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:46"]Oon kanssa n.177cm pitkä(/63kg) 25v nainen ja ymmärrän kyllä sua ap. Vuosiin en kiinnittäny ollenkaan huomiota omaan pituuteen, kunnes lähiaikoina pari viimeks tapailemaani miestä huomautti mulle pituudestani ihmettelevään sävyyn. :/ Ihan kun en jo valmiiks tietäis olevani pitkä! :D   [/quote] Toi on kyllä niin tuttua. Ärsyttää ihmiset jotka toteaa että "oletpas sinä pitkä". Kyllä varmaan jokainen pitkä nainen tietää olevansa pitkä. Tuntuu naisesta vähän samalta kuin 160 cm pitkälle miehellä tokaisisi että "oletpas sinä lyhyt". Ap [/quote] Tuo on eri asia. Pitkä nainen on kauneusihanne, lyhyt mies ei ole. Samasta syystä on ok sanoa, "oletpa hoikka" mutta ei ole ok sanoa, "oletpa pyöreä". [/quote] Kuka voi väittää että pituus on naisella kauneusihanne. Toki meitä on moneen junaan. Mutta kyllä ainakin 80% miehistä kuolaa niiden pienien ja tyttömäisten naisten perään.

[/quote]

Muotiteollisuus...ja tuon prosenttiosuuden vedit kyllä ihan hanuristasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä