180 cm pitkä nainen
Olen siis 180 cm pitkä nainen. En ole ollenkaan sinut kroppani kanssa. En tunne itseäni viehättäväksi vaan lähinnä miehekkääksi jättiläiseksi. Olen naisellisen mallinen ja kauniiksikin on kehuttu, mutta silti itsetuntoni on nollassa. Miehiä minulla on ollut ja pitkiäkin suhteita. Silti joka suhteessa olen kokenut itseni täysin riittämättömäksi. Ajattelen ettei kukaan mies oikeasti halua tälläistä amatsoonia. Olen joskus jopa ajatellut tappaa itseni, ja kokeilla että jos seuraavassa elämässä olisin sievempi. Millä saan itsetuntoni kuntoon? Tiedän että ihmisillä on suurempiakin ongelmia mutta tämä on asia joka kalvaa mieltäni joka päivä.
Kommentit (142)
Minkä ikäinen olet ap?
täällä toinen 180 sentttinen. Korkoja en vieläkään käytä, vaikka haluaisin, mutta työelämässä pituus tuo paremmin uskottavuutta (olen miesvaltaisella alalla esimieshommissa). Nuorena en ollut sinut pituuden kanssa, nyt olen paljon paljon mielummin pitkä kuin pätkä. Mieheni on hulluna pitkiin naisiin.
Kannattaa pysyä hoikkana, silloin ei ole ongelmaa. 180 cm pitkä nainen pitää itsensä helposti alle 70 kg painavana eli normaalikokoista miestä kevyempänä. Huippumallit ovat alle 60 kg painavia, joten mistään laihuudestakaan ei ole kyse, kun on varaa olla 10 kg heitä painavampi. Valitettavasti ylipainoinen pitkä nainen on iso, sille ei mahda mitään. Pitää vain pitää itsensä kuosissa.
En osaa neuvoa miten saisit itsetuntosi kuntoon, mutta siinä olet väärässä ettei kukaan halua mittaistasi naista. Itse olen 188cm mies ja olen jo pidemmän aikaa ollut kovasti ihastunut naiseen joka on varmaan yli 180cm. Vaikka nainen on pitkä on naisen vartalo aivan erilainen miehen kroppaan verrattuna.
Olen 24 v eli suhteellisen nuori vielä. Olen aina ollut hoikka ja toivottavasti tulen aina olemaankin. Silti haluaisin olla keijukaismaisen hento ja pieni kun en ole edes lapsena ollut pieni. Miten te muut olette onnistuneet pääsemään sinuiksi kroppanne kanssa?
Ap
Mun mielestä 180cm nainen on hot, enkä oo ainoo joka ajattelee niin :-) M19/193cm
En uskalla sanoa tätä mielipidettä muualla ääneen, mutta en ole ikinä ollut kiinnostunut alle 175cm naisista ja nykyisin olen naimisissa 183cm naisen kanssa. Pitkät ja hoikat naiset ovat yleensä todella näyttäviä. Jos haluat tuntea itsesi pieneksi ja hennoksi sinun pitää ottaa tarpeeksi iso mies :D
Mies 195cm, 100kg
Sun päässäsi ne ongelmat on. Pitkänä naisena käytän n.10cm korkoja helposti mitään sen kummemmin ajattelematta. Mun mies on parimetrinen mutta olen ollut 170cm miestenkin kanssa, miehet tykkää naisesta joka on sinut itsensä kanssa. Jostain vaan hankit itsetuntoa. Huippumallit ovat pitkiä. Jotkut urheilijat pitkiä vaikka eivät niin hoikkia. Treenaa ja tee vartalostasi oma. T.nainen 179cm
Alat vain ajattelemaan että kelpaat juuri sellaisena kuin olet. Varmasti on miehiä, jotka pitävät juuri sinun näköisistä naisista. Ei sinussa tai pituudessasi ole mitään vikaa!
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:00"]Olen 24 v eli suhteellisen nuori vielä. Olen aina ollut hoikka ja toivottavasti tulen aina olemaankin. Silti haluaisin olla keijukaismaisen hento ja pieni kun en ole edes lapsena ollut pieni. Miten te muut olette onnistuneet pääsemään sinuiksi kroppanne kanssa?
Ap
[/quote]
Olen aina ollut ylpeä pituudestani ja käytän korkeita korkoja. Tiedän olevani katseenkääntäjä ja kaunis.
2
Mä haluisin pitkän naisen
T. 168cm mies
Onpas kiva lukea näitä kommenteja. Itsetuntoni taisi jo edes vähän nousta! :)
ap
Itse yli kaksimetrisenä miehenä pidän pitkistä naisista. Itselläni kolme tytärtä ja veikkaan kaikkien kasvavan aikaslailla pitkiksi, mutta esim heillä tanssiharrastus on opettanut hyvän ryhdin ja tyylikkyyden. Eli ihan oikeasti, pituus on vain plussaa ja 180 senttiä on naiselle hyvä pituus.
Minäkin olen 24v. ja 179cm pitkä, kengät jalassa siis helposti sen 180+cm. En enää koe pituuttani ongelmaksi, nuorempana tosin kävin läpi itsetuntokriisin jos toisenkin. Nykyään olen jopa onnistunut nauttimaan pituudestani ja olen saanut siitä miehiltä paljon positiivisia kommentteja.
Minusta on suorastaan mahdoton sisäistää sitä, että joku ei haluaisi olla pitkä, mutta varmasti teitäkin on. Yleensä pituuden kanssa on ongelmia niillä, jotka ovat mielestään liian lyhyitä. Päättelen tämän siis siitä, että sekä nais- että miespuoliset ihmiset venyttävät itsensä maksimiinsa, kun heitä mitataan, ja ilmoittavat sitten pituudekseen esimerkiksi 164,4 cm sen sijaan, että olisivat ytimekkäämmin 164. Aniharva pyöristää pituutensa alaspäin, mutta ylöspäin pyöristelijöitä riittää.
Etsi itsellesi pari pitkää kaveria ja pitkä miesystävä, niin tunnet olosi vähintäänkin normaaliksi. Voit myös häivyttää pituuttasi vaatteiden värin avulla; teet vain päinvastoin kuin naistenlehdissä neuvotaan. Äläkä missään tapauksessa ala kulkea kumarassa - muistele vaikka prinsessa Dianaa, joka yritti näyttää miestään lyhyemmältä ja näyttikin sitten vain kömpelöltä ja epävarmalta. Kun liitto alkoi olla ohi, Dianan selkä oikeni, mieliala parantui ja olemus muuttui, ja hän näytti pitkältä, upealta ja naiselliselta aivan missä tahansa seurassa.
Jos mietteesi alkavat tosiaan lähestyä itsemurhaa, kannattaa sinun kyllä hakeutua ammattilaisen hoiviin ja katsoa, löytyisikö ongelma jostain muualta kuin juuri pituudesta. Ja jos löytyykin pituudesta, ammattilaisesta on varmasti apua siihenkin vaivaan.
- 178 cm -
Onko ap vapaana ja mistä päin?
M27 194cm
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:26"]Onko ap vapaana ja mistä päin?
M27 194cm
[/quote]
Olen vapaana ja Keski-Suomesta
Ap
Nyt sitten nainen. Olet upea ja pituus ei tee ketään miehekkääksi. Rinta rottingille vaan.
T. Toinen 180cm pitkä nainen