Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär ja tekoripset

Vierailija
01.04.2015 |

15v. tyttöni on nyt alkanut käyttämään tekoripsiä kun en suostunut ostamaan kalliita ripsenpidennyksiä. Sanoin sitten, että kylläpä näyttää halvalta ja rumalta hämähäkkien kanssa niin nyt mököttää minulle jo toista päivää. Miten saisin tytön tajuamaan tämän..??

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu jos mulla olis tollanen äiti niin lähtisin äkkiä karkuun. Usko vaan, sun tyttäres tulee vihaamaan sua jos jatkat arvostelemista ja haukkumista. Puhutmattakaan sitten mielenterbeysongelmista, niin kuin joku jo mainitsikin.

Vierailija
82/89 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:47"]Millainen äiti haukkuu lastaan halvaksi ja rumaksi?

Totuus on että ei tuommoiset tekolisäke hömpötykset kiltille ja nätille tytöille sovi. Kyllä hänkin haukkuisi minua jos vaikka värjäsin hiukseni pinkiksi. Ap.
Mua inhottaa, miten tälläkin palstalla koko ajan ihannoidaan jotain tiettyä naiskuvaa (hillitty, luonnollinen, kiltti) . Ne, jotka eivät halua näyttää samalta, leimataan pahoiksi tytöiksi, huoriksi ja wt:ksi. Eikö kunnon äiti opettaisi lapsen olemaan rohkeasti oma itsensä, ei mikään äidin näyttelyesine

Niin juuri. Vanhat kääkät nauraa tekoripsille, eivätkä ymmärrä, että ne voivat myös olla hillityt ja näyttää hyvältä. Paljon paremmalta kuin meikki ilman tekoripsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:03"]Eikö ap itse ole tehnyt mitään tyylikokeiluja teini-iässä? Sääli.

Miksi pitäisi kokeilla jotain wt- tyylejä? Mä olen luonnollinen nainen enkä edes meikkaa ja sain hyvän miehen. Nyt sitten tyttö lähtee ihan väärään suuntaan niin tuntuukin pahalta minusta

Ja silti susta tuli tollanen huo*a

Vierailija
84/89 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:32"]

Oletteko jotain lestoja tai muita lahkolaisia, pimeältä kuullostaa?

Olemme uskossa oleva perhe, kyllä. Sitä en suostu häpeämään!Ap.

Saata*a pelastaa sinut vielä!

Vierailija
85/89 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:38"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:32"]

Oletteko jotain lestoja tai muita lahkolaisia, pimeältä kuullostaa?

Olemme uskossa oleva perhe, kyllä. Sitä en suostu häpeämään!Ap.
EIkö Jeesus opettanut lähimmäisenrakkautta ja sitä että hyväksytään erilaiset ihmiset? Vai keskityitkö siellä pyhäkoulussa ollenkaan?
Kyllähän minä lastani rakastan,mutta pitäisi olla tyytyävinen siihen mitä Jumala on antanut. Ei teennäisesti muokata itseään joksikin ihan vääräksi. Ei Jeesus neuvonut ottamaan tekoripsiä tai muita hömppäjuttuja.  

Jeesus ja Jumala on hömppäjuttua.

Vierailija
86/89 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tytölle totuus eli että sivistyneessä maailmassa tuollaiset räpsyt arkipäivinä ovat sooo laast season! 

Vierailija
87/89 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et kerta suostu hankkimaan pidennyksiä nii tässä kiitos seisoo. Pidennykset voivat olla luonnolliset, tekoripset taas eivät. ettekö voisi tehdä kompromissia? Suostu pidennyksiin jos vaikka tyttö kustantaa osan niiden huollosta, esim vko/kk rahoista? kysy onko hän valmis laittamaan rahansa ripsiin. Halvaksi haukkuminen ja ylipäätään oman lapsen haukkuminen on hyvin alhaista ja aiheutat vain traumoja lapselle....

Tule pois pahvilaatikostasi. Tekoripset voivat myös näyttää luonnolliselta.

Vierailija
88/89 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enn nyt muuten puutu kasvatukseen yms, mutta voisithan ostaa sille luonnolisemmat tekoripset tai ripsitupsuja? Irtoripsissä kannattaa valita aina ne kaikkein ns. mitättömimmän näköiset koska muuten saattaa helposti näyttää joltain transulta kun ne on silmiin kiinnitettyinä :D

"Muuten saattaa helposti näyttää joltain transulta" Anteeksi, mutta mitä vit*ua?

Vierailija
89/89 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi