Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua tissutteluun

Vierailija
19.06.2015 |

Mistä lähden hakemaan apua? Viimeisen viiden vuoden aikana tissuttelu riistäytynyt käsistä. Vielä 35v olin täysraitis. Nyt kupn hyvinkin 2-4 siideriä illassa. Arkenakin. Mitä teen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siidereissä on turhan paljon energiaa. Kannattaisi vaihtaa teräviin. Viskiin tai vodkaan. Mikä sitten maistuukin. Siideri lihottaa. Koska olet nähnyt lihavan "alan ammattilaisen"? He eivät juo sidukkaa.

Vierailija
2/14 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:52"]Siidereissä on turhan paljon energiaa. Kannattaisi vaihtaa teräviin. Viskiin tai vodkaan. Mikä sitten maistuukin. Siideri lihottaa. Koska olet nähnyt lihavan "alan ammattilaisen"? He eivät juo sidukkaa.
[/quote]

Okay :) tämä oli hyvä tieto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut olla illan tai pari ilman? Tuleeko vierotusoireita? Jos et pysty olemaan yhtäkään iltaa ilman tahdonvoimalla tai vieroitusoireita tulee, hakisin apua esim. tk:n omalääkärin kautta. Tsemppiä!

Vierailija
4/14 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:02"]Oletko kokeillut olla illan tai pari ilman? Tuleeko vierotusoireita? Jos et pysty olemaan yhtäkään iltaa ilman tahdonvoimalla tai vieroitusoireita tulee, hakisin apua esim. tk:n omalääkärin kautta. Tsemppiä!
[/quote]

Pystyn olemaan jos vain on jotain menoa ja tekemistä. Lähinnä tuo juominen liittyy kotona olemiseen, tekemättömyyteen. On paha tapa. Vielä ei tule vieroitusoireita.

Vierailija
5/14 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kyllä tulla avuksi.

Vierailija
6/14 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:05"]Mä voin kyllä tulla avuksi.
[/quote]

Ihanaa! Joisitko vaikka kaksi juomistani?

Vierailija
7/14 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:04"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:02"]Oletko kokeillut olla illan tai pari ilman? Tuleeko vierotusoireita? Jos et pysty olemaan yhtäkään iltaa ilman tahdonvoimalla tai vieroitusoireita tulee, hakisin apua esim. tk:n omalääkärin kautta. Tsemppiä! [/quote] Pystyn olemaan jos vain on jotain menoa ja tekemistä. Lähinnä tuo juominen liittyy kotona olemiseen, tekemättömyyteen. On paha tapa. Vielä ei tule vieroitusoireita.

[/quote]

Jos se liittyy tekemättömyyteen, niin tee jotain. Aloita käsityö, tee ruokaa, leivo, kirjoita, täytä ristikoita, lähde lenkille, mene saunaan, piirrä, harjaa koiraa. Mitä vaan näpräämistä, kunhan et juo. Et osta kotiin yhtään alkoholia. Pidä kunnon puolen vuoden täysraittius vähintään, ennen kuin harkitsetkaan korkkaamista. Jos ei onnistu, hae antabukset raittiuden tueksi. Hyvä kun otat asiasta heti niskaotteen, koska tuo vain pahenee jos et nyt tee jotain. Kyllä sä pystyt siihen!

Vierailija
8/14 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sulla mahdollisuutta aloittaa joku harrastus ilta-aikaan, kuntosalilla käynti esimerkiksi? Ja toinen mitä kokeilisin on alkoholilakko, älä osta mitään juotavaa kotiin ja päätä ettet juo vaikka aluksi viikkoon. Kaikki lähtee susta itsestä, kyllä sä pystyt siihen :)

Vierailija
9/14 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaupasta alkoholitonta juomaa neljä pullollista. Testaa tarvitsetko todella alkoholia vai liittyykö tapasi vain juotavan pitämiseen lähellä. En itse osaa rauhoittua kotona, ellen saa juotavaa - teetä omassa tapauksessani - käsiini.

Vierailija
10/14 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:18"]Osta kaupasta alkoholitonta juomaa neljä pullollista. Testaa tarvitsetko todella alkoholia vai liittyykö tapasi vain juotavan pitämiseen lähellä. En itse osaa rauhoittua kotona, ellen saa juotavaa - teetä omassa tapauksessani - käsiini.
[/quote]

Tätä olen nyt ajatellut. Ostan alkoholitonta siideriä ja juon niitä pari iltaisin. Yritän huijata itaeäni.

Vierailija
11/14 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on tuollainen tapa, se tuntui lapsena pahalta.

Vierailija
12/14 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pahempi jo vähän. Menin a-klinikalle mutta en pysty vähentämään. Aloitan antabuksen jos en saa vähennettyä edes ryhmän tuella ja siltä nyt näyttää.

Vierailija
13/14 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta sitä sidukkaa. Kun tekee mieli ostaa, ota 10 minuuttia aikaa ennen kuin ostat. Jos olet kaupassa, veivaat siellä muita tavaroita katsoen 10 minuuttia. Jos tekee mieli mennä kauppaan hakemaan ne, odotat 10 minuuttia.

Yleensä se mielihalu katoaa 10 minuutin aikana. Jos se tulee uudestaan, otat taas 10 minuuttia.

Vierailija
14/14 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo alkuillasta haaleaa vettä niin paljon kun pystyt. Sen jälkeen ei oikeastaan viina janota enää. Kuulostaa naurettavalta, mutta kokemuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä