Tytär ja tekoripset
15v. tyttöni on nyt alkanut käyttämään tekoripsiä kun en suostunut ostamaan kalliita ripsenpidennyksiä. Sanoin sitten, että kylläpä näyttää halvalta ja rumalta hämähäkkien kanssa niin nyt mököttää minulle jo toista päivää. Miten saisin tytön tajuamaan tämän..??
Kommentit (89)
Miten se on sinulta pois, ethän sinä ne ripset silmissä kulje?
Anna olla. Tuo menee ohi kyllä. Tytär haluaa näyttää nätiltä eikä enää ole pikkutyttösi. Hölmön näköistähän se arkikäytössä on, mutta ne ovat nyt muotia.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:47"]Millainen äiti haukkuu lastaan halvaksi ja rumaksi?
[/quote]Totuus on että ei tuommoiset tekolisäke hömpötykset kiltille ja nätille tytöille sovi. Kyllä hänkin haukkuisi minua jos vaikka värjäsin hiukseni pinkiksi. Ap.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:45"]
Anna käyttää niitä ripsiä, jos tyttö niistä pitää.
[/quote]
Kukin tavallaan tietenkin, mutta toisaalta mitä virkaa on vanhemmilla, jos he eivät mihinkään älyttömyyteenkään saisi enää puuttua. Kohta tulee taas kesä, ja puoli pyllyä paljaana viipottavat mikrosortsien käyttäjätkin, joiden kohdalla myös toivoisi että siellä kotona olisi joku tolkun ihminen toteamassa, että tytär, eihän toi nyt ihan fiksua hommaa ole. Sama kai se on tolkuttomien tekoripsienkin kanssa, kaipa nyt vanhempi saa todeta, ettei nuori ole ihan parhaimmillaan drag queenin näköisenä...
Anna pitää, tuo kuuluu teini-ikään :) voi sitten vanhana nauraa niille. Mun siskopuoli laittoi tekoripset ja niihin vielä ripsaria, se vasta kamalan näköistä olikin, mutta pidin suuni supussa
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:52"]15 and pregnants
[/quote]
Pregnants :)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:49"]Miten se on sinulta pois, ethän sinä ne ripset silmissä kulje?
[/quote]Tuttavat yms alkaa ajatella että olen kannustanut epäluonnolliseen tyyliin vaikka olen juuri päinvastainen
Oh no tulee mielee omat teiniajat ku piti sillo 15v värjätä paksut mustat kulmakarvat... ne on niitö teini iän kokeiluja, kyllä ne ohi menee,ehkä :D ei vaa kannata loukata teinityttöä, teineillä on muutenkin huono itsetunto
Niitä ikäteinejä tekoripsineen on tyyliin kuuskymppisiäkin -vähän on joskus pokassa pitelemistä työelämässä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:49"]Miten se on sinulta pois, ethän sinä ne ripset silmissä kulje?
[/quote]Tuttavat yms alkaa ajatella että olen kannustanut epäluonnolliseen tyyliin vaikka olen juuri päinvastainen
[/quote]
No sehän tässä eniten stressaa, että mitä muut sanovat ja meneekö maine... Jep!
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:47"]Millainen äiti haukkuu lastaan halvaksi ja rumaksi?
[/quote]Totuus on että ei tuommoiset tekolisäke hömpötykset kiltille ja nätille tytöille sovi. Kyllä hänkin haukkuisi minua jos vaikka värjäsin hiukseni pinkiksi. Ap.
[/quote]Mua inhottaa, miten tälläkin palstalla koko ajan ihannoidaan jotain tiettyä naiskuvaa (hillitty, luonnollinen, kiltti) . Ne, jotka eivät halua näyttää samalta, leimataan pahoiksi tytöiksi, huoriksi ja wt:ksi. Eikö kunnon äiti opettaisi lapsen olemaan rohkeasti oma itsensä, ei mikään äidin näyttelyesine
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:57"]Niitä ikäteinejä tekoripsineen on tyyliin kuuskymppisiäkin -vähän on joskus pokassa pitelemistä työelämässä.
[/quote]Miksi asia sinun persettäsi kutittaa?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:57"]Niitä ikäteinejä tekoripsineen on tyyliin kuuskymppisiäkin -vähän on joskus pokassa pitelemistä työelämässä.
[/quote]
Osu ja uppos
Eikö ap itse ole tehnyt mitään tyylikokeiluja teini-iässä? Sääli.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:49"]Miten se on sinulta pois, ethän sinä ne ripset silmissä kulje?
[/quote]
No sehän tässä eniten stressaa, että mitä muut sanovat ja meneekö maine... Jep!
[/quote]Eihän teillä et perheillä ole maineella väliä kun se on jo mennyt! Ap.
Kai muistit myös haukkua tyttäresi huoraksi ja revit sen vaatteet niinkuin kunnon kontrollifriikki? Pitäisikö tytön olla joku kopio sinusta? Mene hoitoon.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:57"]Niitä ikäteinejä tekoripsineen on tyyliin kuuskymppisiäkin -vähän on joskus pokassa pitelemistä työelämässä.
[/quote]
Ei se mun persettäni kutitakaan vaan nauruhermojani :D
Työskentelen hyvin lähellä ihmiskasvoja ja mielestäni ne silmätupsut ovat aivan älytön villitys.
Et ainakaan haukkumalla. Sitä paitsi teinien pitää päästä tekemään omat virheensä.